abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 juni 2013 @ 01:39:42 #276
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_128066462
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 16:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook in een restaurant gewerkt, maar als daar iets op de grond viel dan ging het met een zwiep zo de prullenbak in. Wat het ook was (ook een grote biefstuk en dergelijke). En er werd ook niet gespuugd in eten 8-) (en naar mijn weten ook geen sperma aan toegevoegd). Er is dus nog hoop als je uit eten gaat!
da's wel onhygiënisch, die zwiep
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_128068449
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 22:01 schreef ejfaar het volgende:

Wc-papier _O- nog nooit zoiets sneus gehoord.

De reden dat in openbare gebouwen (ziekenhuis, restaurant etc) de wcrollen achter zo'n kast zitten zodat je de rol niet mee kan nemen. Te sneu voor woorden idd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 21 juni 2013 @ 10:12:54 #278
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_128071018
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 01:39 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Ik heb op de basisschool een keer gehad dat ik voor een vak een heel jaar elke toets een 10 haalde, maar kreeg een 8 op mijn rapport, want 'een 10 betekent dat je alles al weet en niets meer kunt leren'. :')
Ik had voor aardrijkskunde en spelling standaard een 9 of 10.
Toch stond ik 6 op mijn rapport. :') De leraren mochten mij niet.

quote:
99s.gif Op donderdag 20 juni 2013 22:04 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja vind ik ook. Als je een agenda nodig hebt kun je het altijd vragen toch? Mag ik zo een agenda meenemen, grote kans dat ze gewoon ja zeggen.
Idd. Ik heb gewerkt bij een bedrijf dat plantenpotten ontwerpt en verder verkoopt aan kwekerijen. Er stonden superveel proefmonsters en potten/vazen die uit het assortiment werden gehaald. Dan vroeg ik aan mijn baas of ik die mee mocht nemen. Geen probleem. :) Nu staan er thuis zo'n 25 potten van dat bedrijf.

[ Bericht 34% gewijzigd door RadioSlut op 21-06-2013 10:30:20 ]
Kaleidoscopiklimax
pi_128074297
Ik werkte bij een bakker. Verse dingen bij een bakker? Echt niet.. (niet bij die tenminste)

Sommige gebakjes (rondo's, creme gebak, appelflappen) lagen er wel een week, die met slagroom konden 2 dagen, koffiebroodjes rond de 3/4 dagen lag aan hoe het eruit zag, taarten werden soms wel 2/3 x in/uit de vriezer gehaald dus heb je een lekkere oude taart (toen ik wegging in Februari lagen er nog taarten in de vriezer van kerst (zo'n chocolaatje) maar die werden dan met pasen gewoon veranderd).. etc..

Bolletjes werden standaard 2 dagen neergelegd (wit en bruin) en de duurdere en specialere broodjes (mais, suiker, waldkorn, krent) die lagen er soms wel 3/4 dagen.

Ook al brood viel moesten we net doen of we het weggooiden achter maar de klant was net de winkel uit en het lag alweer in het schap.

Oliebollen met kerst? Die waren soms 2 dagen oud.

Ben ook weggegaan om die mentaliteit. Ik hou er niet van om mensen zo te bedriegen terwijl ze er veel geld voor betalen.

M'n baas was zo erg dat we 's avonds altijd de voorraad moesten faxen en dan stond dat in zo'n tabel. Soms als je een kleine brood bestelling had schreef je dat eronder (klein stukje ruimte was erover) de volgende dag moest je er met een ander papiertje en plakband eroverheen plakken anders werd dat die dag weer uitgeprint. :') Wat een man...

[ Bericht 33% gewijzigd door Mokkels op 21-06-2013 12:32:50 ]
pi_128078030
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 01:39 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Ik heb op de basisschool een keer gehad dat ik voor een vak een heel jaar elke toets een 10 haalde, maar kreeg een 8 op mijn rapport, want 'een 10 betekent dat je alles al weet en niets meer kunt leren'. :')
Die onzin hanteerde mijn school ook al :'),. Je kom als laagste een 4 halen en als hoogste een 8. Linkse leraren.

Iedereen even minderwaardig :').
pi_128079087
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 22:05 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Klopt. Ik kon me alleen niet voorstellen dat je iets zou stelen voor zo'n bedrag _O-

Wat overigens ook vaak gebeurde. Komt een klant in de winkel, vraagt die of product-X nog in het magazijn ligt, omdat het schap leeg is. Dan loopt het personeel naar het magazijn, gaat snel wat drinken/roken en zegt dat het er niet meer is
Bij een elektronicahandel waar ik heb gewerkt stond hiervoor zelfs speciaal een PC achter zodat je eventjes kon internetten :')

Ook als er prijzen verkeerd in het systeem stonden eerst met je collega's massaal inkopen voordat je het naar de correcte prijs aanpast.
pi_128079514
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 13:30 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Die onzin hanteerde mijn school ook al :'),. Je kom als laagste een 4 halen en als hoogste een 8. Linkse leraren.

Iedereen even minderwaardig :').
Hadden wij ook altijd met technische tekenen.. je kon niet hoger scoren dan een 7,5 :') raar gedoe op die scholen..
pi_128080245
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 17:38 schreef BaajGuardian het volgende:
Ja ik werkte op een loden pijp fabriek en die stopten we altijd stiekem in onze anus voordat we ze inpakten, haha nu zijn de mensen die ze kopen homo :D
haha wat is dit nou weer.
pi_128080529
Kwam er nog een bij me op.
Heb een keer als bijbaantje in een keuken gewerkt en daar werd altijd stevig gezopen. Rond een uur of 8 kwamen de eerste biertjes binnen en aan het einde van de avond was iedereen redelijk aangeschoten/dronken. Dit ging dan elke avond zo. :D Weet verder niet of het invloed had op de gerechten :o
Abracadabra, tapate guarra!
  vrijdag 21 juni 2013 @ 14:33:01 #285
79966 dekilo
Stam is ok
pi_128080647
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 00:03 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Een oom van me had al zijn onderdelen gemarkeerd met een stift. Kreeg hij de rekening dat er onderdelen vervangen waren en dat de oude weggegooid waren. Keek hij onder de motorkap, zaten al die markeringen er nog. Monteur: "Oh kut."

:')
Collega van me heeft eens gezien dat op alle onderelen die vervangen moesten worden een X geplaatst was.
Heeft hij op de nieuwe onderdelen overal een ? gezet.
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
pi_128082680
heb ooit een rotbaantje gehad in een keuken, niet roken in een restaurant? nou hier mermanent met ene peur en de as ging in de frituur.
kwam friet terug, ging het ff in de magnetron naar de volgende klant.
majo tipje half leeg, bij vullen naar de volgende.
pi_128244025
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 22:27 schreef Soury het volgende:
Best raar dat dit land naar de kut klote gaat. En de schuld op licht getinte mensen afschuiven _O-
Laten we ons daar maar mee tevreden houden......Ik weet heel zeker dat de grote hap aan materiaal gejat wordt door autochtonen. Bij ons werken maar een paar mensen die niet in Nederland geboren zijn, dus de licht-getinte medelander heeft bij onze diefstallen geen aandeel.
pi_128244329
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 22:01 schreef ejfaar het volgende:

Wc-papier _O- nog nooit zoiets sneus gehoord.
Het kan nog sneuer......Ik liep stage in een hele grote fabriek in onze stad. Daar werd de koffie nog traditioneel gezet in de 8 verschillende kantines over de hele site (1993 btw). Koffie & thee was gratis en 2x per dag kwamen de kantinedames overal koffie brengen.
Er waren dus genoeg collega's die bij einde dienst (continu bedrijf, 24/7) een thermoskan koffie gevuld mee naar huis namen.....elke dag opnieuw...... ;(
pi_128245449
Ik heb een tijdje als vliegtuigschoonmaker gewerkt. Het gehele vliegtuig inclusief wc's werden met 1 doekje schoongemaakt en dat dat doekje werd minsten de gehele dag opnieuw gebruikt. First class, busisness maakte geen verschil. Echt te smerig voor woorden.

Maar dit geldt volgens mij voor meer schoonmaakbranches, geen tijd en alles moet snel en low cost.
If you pay peanuts you get monkeys!

[ Bericht 0% gewijzigd door Kadooosh op 25-06-2013 17:55:51 ]
pi_128247371
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 17:15 schreef eRKa het volgende:

Het kan nog sneuer......Ik liep stage in een hele grote fabriek in onze stad. Daar werd de koffie nog traditioneel gezet in de 8 verschillende kantines over de hele site (1993 btw). Koffie & thee was gratis en 2x per dag kwamen de kantinedames overal koffie brengen.
Er waren dus genoeg collega's die bij einde dienst (continu bedrijf, 24/7) een thermoskan koffie gevuld mee naar huis namen.....elke dag opnieuw...... ;(
Echt
Waar
?

:o :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_128248794
quote:

[..]

_O-
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_128249563
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 22:27 schreef Soury het volgende:
Best raar dat dit land naar de kut klote gaat. En de schuld op licht getinte mensen afschuiven _O-
DIt land gaat juist naar de klote door de regeltjes waar we nergens mee komen.
pi_128270310
In de supermarkt waar ik een tijd heb gewerkt hadden we ook muizen. Ik reed een keer een kar het magazijn uit, springt er een muis vanaf. M'n chef zegt zo van, ach, die is er in elk geval uit nu. Ik de inhoud van die kar vullen, totdat er op het laatst alleen nog een doos beschuit op ligt. Tenminste, beschuit? Ik trek die doos open, en die héle doos lag onder de verpakking/beschuitgruis en een enorm muizennest krioelde erin. Ik ben niet bang voor muizen maar ik schrok wel even :o
En toen heeft een collega die doos in een grote plastic zak gedaan, die dicht geknoopt en toen in het magazijn die zak met een ijzeren staaf bewerkt :'( Ik kon dat echt niet en die collega had er ook moeite mee, maar hij wist gewoon dat wanneer je die muizen buiten zet dat ze dan binnen een minuut weer in het magazijn zouden zitten.

En trouwens, als klanten mij vroegen of er achter nog een voorraad was van een bepaald product ging ik altijd gewoon kijken en eventueel het magazijn overhoop halen. Het jammere is wel dat je vervolgens te horen krijgt dat je te langzaam werkt. Ja sorry, maar ik vind het wél leuk om klanten te helpen.
  woensdag 26 juni 2013 @ 10:09:38 #294
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_128270711
quote:

[..]

Bij een bedrijf waar zo'n 100 man werkte (inclusief werkplaats) mochten we tussen de pauzes door geen koffie meer drinken (in de werkplaats en op kantoor waren op gezette tijden even kleine koffiebreak)

Uiteindelijk kwam het er op neer dat het wel mocht, maar je mocht niet naar de koffiezetapparaten lopen en ook geen aparaat op je werkplek zetten.
Wel verschafte de directie een thermoskan zodat je koffie van THUIS mee kon nemen om tijdens werktijd te nuttigen _O- _O-
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_128278474
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:09 schreef kanovinnie het volgende:
Wel verschafte de directie een thermoskan zodat je koffie van THUIS mee kon nemen om tijdens werktijd te nuttigen _O- _O-
Dat is wel HEEL erg zielig van de directie. Waren ze bang voor geklets aan de koffiemachine, of vonden ze het zonde van de verloren tijd, de gang naar de koffiemachine?
En kreeg iedereen 1 thermoskan uitgereikt, met de boodschap "hierin je thuiskoffie in meenemen, voor tussen de pauzes" ? Ik zou zo een ander werkgever gaan zoeken.....
  woensdag 26 juni 2013 @ 13:53:41 #296
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_128278576
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 13:51 schreef eRKa het volgende:

[..]

Dat is wel HEEL erg zielig van de directie. Waren ze bang voor geklets aan de koffiemachine, of vonden ze het zonde van de verloren tijd, de gang naar de koffiemachine?
En kreeg iedereen 1 thermoskan uitgereikt, met de boodschap "hierin je thuiskoffie in meenemen, voor tussen de pauzes" ? Ik zou zo een ander werkgever gaan zoeken.....
HEt was onderdeel van een aantal belachelijke trieste maatregelen. Het was idd de verloren tijd. Deels ook de reden waarom ik weg ben gegaan.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 26 juni 2013 @ 14:00:05 #297
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_128278896
En alleen maar contraproductief, als er iets wel een aanjager is voor het werkvolk is het wel koffie.
pi_128279339
Wij worden zelfs licht aangemoedigd om af en toe een bakkie tussen de pauzes te doen. Dat houdt je scherp, en meer dan eens zijn er hele succesvolle ideeen gerezen aan de koffiemachine.
pi_128281199
in schoolkantine.
tosties werden voor gemaakt en in vieze dozen een paar dagen bewaard.
als er schimmel op zat werd dit er gewoon met de hand er uitgehaald en alsnog gebakken.
pi_128282497
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 17:06 schreef eRKa het volgende:

[..]

Laten we ons daar maar mee tevreden houden......Ik weet heel zeker dat de grote hap aan materiaal gejat wordt door autochtonen. Bij ons werken maar een paar mensen die niet in Nederland geboren zijn, dus de licht-getinte medelander heeft bij onze diefstallen geen aandeel.
deze redenatie :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')