da's wel onhygiënisch, die zwiepquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook in een restaurant gewerkt, maar als daar iets op de grond viel dan ging het met een zwiep zo de prullenbak in. Wat het ook was (ook een grote biefstuk en dergelijke). En er werd ook niet gespuugd in eten(en naar mijn weten ook geen sperma aan toegevoegd). Er is dus nog hoop als je uit eten gaat!
De reden dat in openbare gebouwen (ziekenhuis, restaurant etc) de wcrollen achter zo'n kast zitten zodat je de rol niet mee kan nemen. Te sneu voor woorden idd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:01 schreef ejfaar het volgende:
Wc-papiernog nooit zoiets sneus gehoord.
Ik had voor aardrijkskunde en spelling standaard een 9 of 10.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:39 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik heb op de basisschool een keer gehad dat ik voor een vak een heel jaar elke toets een 10 haalde, maar kreeg een 8 op mijn rapport, want 'een 10 betekent dat je alles al weet en niets meer kunt leren'.
Idd. Ik heb gewerkt bij een bedrijf dat plantenpotten ontwerpt en verder verkoopt aan kwekerijen. Er stonden superveel proefmonsters en potten/vazen die uit het assortiment werden gehaald. Dan vroeg ik aan mijn baas of ik die mee mocht nemen. Geen probleem.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Als je een agenda nodig hebt kun je het altijd vragen toch? Mag ik zo een agenda meenemen, grote kans dat ze gewoon ja zeggen.
Die onzin hanteerde mijn school ook alquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:39 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik heb op de basisschool een keer gehad dat ik voor een vak een heel jaar elke toets een 10 haalde, maar kreeg een 8 op mijn rapport, want 'een 10 betekent dat je alles al weet en niets meer kunt leren'.
Bij een elektronicahandel waar ik heb gewerkt stond hiervoor zelfs speciaal een PC achter zodat je eventjes kon internettenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:05 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Klopt. Ik kon me alleen niet voorstellen dat je iets zou stelen voor zo'n bedrag![]()
Wat overigens ook vaak gebeurde. Komt een klant in de winkel, vraagt die of product-X nog in het magazijn ligt, omdat het schap leeg is. Dan loopt het personeel naar het magazijn, gaat snel wat drinken/roken en zegt dat het er niet meer is
Hadden wij ook altijd met technische tekenen.. je kon niet hoger scoren dan een 7,5quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:30 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Die onzin hanteerde mijn school ook al,. Je kom als laagste een 4 halen en als hoogste een 8. Linkse leraren.
Iedereen even minderwaardig.
haha wat is dit nou weer.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:38 schreef BaajGuardian het volgende:
Ja ik werkte op een loden pijp fabriek en die stopten we altijd stiekem in onze anus voordat we ze inpakten, haha nu zijn de mensen die ze kopen homo
Collega van me heeft eens gezien dat op alle onderelen die vervangen moesten worden een X geplaatst was.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een oom van me had al zijn onderdelen gemarkeerd met een stift. Kreeg hij de rekening dat er onderdelen vervangen waren en dat de oude weggegooid waren. Keek hij onder de motorkap, zaten al die markeringen er nog. Monteur: "Oh kut."
Laten we ons daar maar mee tevreden houden......Ik weet heel zeker dat de grote hap aan materiaal gejat wordt door autochtonen. Bij ons werken maar een paar mensen die niet in Nederland geboren zijn, dus de licht-getinte medelander heeft bij onze diefstallen geen aandeel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:27 schreef Soury het volgende:
Best raar dat dit land naar de kut klote gaat. En de schuld op licht getinte mensen afschuiven
Het kan nog sneuer......Ik liep stage in een hele grote fabriek in onze stad. Daar werd de koffie nog traditioneel gezet in de 8 verschillende kantines over de hele site (1993 btw). Koffie & thee was gratis en 2x per dag kwamen de kantinedames overal koffie brengen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:01 schreef ejfaar het volgende:
Wc-papiernog nooit zoiets sneus gehoord.
Echtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:15 schreef eRKa het volgende:
Het kan nog sneuer......Ik liep stage in een hele grote fabriek in onze stad. Daar werd de koffie nog traditioneel gezet in de 8 verschillende kantines over de hele site (1993 btw). Koffie & thee was gratis en 2x per dag kwamen de kantinedames overal koffie brengen.
Er waren dus genoeg collega's die bij einde dienst (continu bedrijf, 24/7) een thermoskan koffie gevuld mee naar huis namen.....elke dag opnieuw......
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:15 schreef eRKa het volgende:
[..]
Het kan nog sneuer......Ik liep stage in een hele grote fabriek in onze stad. Daar werd de koffie nog traditioneel gezet in de 8 verschillende kantines over de hele site (1993 btw). Koffie & thee was gratis en 2x per dag kwamen de kantinedames overal koffie brengen.
Er waren dus genoeg collega's die bij einde dienst (continu bedrijf, 24/7) een thermoskan koffie gevuld mee naar huis namen.....elke dag opnieuw......
DIt land gaat juist naar de klote door de regeltjes waar we nergens mee komen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:27 schreef Soury het volgende:
Best raar dat dit land naar de kut klote gaat. En de schuld op licht getinte mensen afschuiven
Bij een bedrijf waar zo'n 100 man werkte (inclusief werkplaats) mochten we tussen de pauzes door geen koffie meer drinken (in de werkplaats en op kantoor waren op gezette tijden even kleine koffiebreak)quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:15 schreef eRKa het volgende:
[..]
Dat is wel HEEL erg zielig van de directie. Waren ze bang voor geklets aan de koffiemachine, of vonden ze het zonde van de verloren tijd, de gang naar de koffiemachine?quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:09 schreef kanovinnie het volgende:
Wel verschafte de directie een thermoskan zodat je koffie van THUIS mee kon nemen om tijdens werktijd te nuttigen![]()
HEt was onderdeel van een aantal belachelijke trieste maatregelen. Het was idd de verloren tijd. Deels ook de reden waarom ik weg ben gegaan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:51 schreef eRKa het volgende:
[..]
Dat is wel HEEL erg zielig van de directie. Waren ze bang voor geklets aan de koffiemachine, of vonden ze het zonde van de verloren tijd, de gang naar de koffiemachine?
En kreeg iedereen 1 thermoskan uitgereikt, met de boodschap "hierin je thuiskoffie in meenemen, voor tussen de pauzes" ? Ik zou zo een ander werkgever gaan zoeken.....
deze redenatiequote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:06 schreef eRKa het volgende:
[..]
Laten we ons daar maar mee tevreden houden......Ik weet heel zeker dat de grote hap aan materiaal gejat wordt door autochtonen. Bij ons werken maar een paar mensen die niet in Nederland geboren zijn, dus de licht-getinte medelander heeft bij onze diefstallen geen aandeel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |