Grappig he, hoe blij je kunt zijn met zoietsquote:Op donderdag 13 juni 2013 07:53 schreef DJMomo het volgende:
(Oh, omdat ik nog in ontkenningsfase cq struisvogel fase zit, meld ik het hier maar: moest net bijna kotsen! Jeuj!)
Anti-kotsert meldt zich!! Daar zie ik wel tegenop, hoop dat het me een beetje bespaard blijft mocht het lukken..quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:13 schreef Risu het volgende:
yay, streepjes voor Zand! Wat goed zeg, gefeliciteerd.
Paar dames naar de volgende ronde, jammer.
Momo, dat is de goeie misselijkheid. Zolang het bij bijna kotsen blijft is het nog wel te doen, of ben je niet zo'n anti-kotsert als ik?
GM, das mooi kut. Hopelijk gaat het vanzelf weg. Operatie zit je natuurlijk niet op te wachten.
Ik heb al 2 dagen krampen. Dacht eerst mijn darmen. Maar het zit vandaag wat lager dan gisteren, dus wellicht een combinatiekramp. Irritant is het wel. Vandaag dag 24.
Waar staat de teller inmiddels op!?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:58 schreef zandsculptuur het volgende:
Oh ik heb nog heel veel prachtige tests met twee streepjes om te bewaren, dus daarvoor is het niet erg.
Graag, we doen ons best!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:02 schreef RunForrestRun het volgende:
Nog gefeliciteerd Zandsculptuur! Nu de andere dames nog.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik wil niet teveel spullen hoor, bang om te jinxen...![]()
Spannend Risu
Precies! Ik wil dat ook allemaal niet.. T kan ook zomaar nog heel lang duren of helemaal niet lukken... En daarbij wil ik tegen die tijd graag zelf de spullen uitkiezenquote:Op zondag 16 juni 2013 08:30 schreef DJMomo het volgende:
Nichtje van me kocht 3jr geleden een huis. Incl compleet ingerichte babykamer. Je snapt. Tot op heden...
Ik vind dat soort dingen ook altijd een beetje eng.
Geen ideequote:Op zondag 16 juni 2013 13:33 schreef Mrs.Peel het volgende:
Gefeliciteerd GM! Een baby lijkt mij een leuk verjaardagscadeau!
Chanty, heb je normaal gesproken lange cycli? Want dan kan het toch logisch zijn dat je nog geen positieve ovulatietest hebt?
Hier CD 32, test tussen de middag negatief. Mijn cyclusduur varieert van 30 tot 41 dagen (vorige cyclus 41 dagen). Volgens mij zijn er twee mogelijkheden:
Optie 1 (positieve insteek): dit is een lange cyclus, dus ik heb véél te vroeg getest, over een week test ik lekker positief!
Optie 2 (realistische insteek): ik ben niet zwanger, ik wordt binnen nu en een week ongesteld en we gaan de 6e ronde in.
Wachtweken zijn soms moeilijk!
Ah zo. Ik neem aan dat je dus nog even doorgaat met ovulatietesten?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Geen ideeIk heb een ziekenhuisverleden. Ik had tot voor kort helemaal geen cyclus
De eerste keer had ik na 19 dagen ineens een eisprong (spontaan gebeurd toen ik vanwege overstap ziekenhuis even geen medicatie kreeg), toen raakte ik ook zwanger en dat is direct misgegaan. Daarna had ik pas op dag 32 een eisprong. En nu zit ik op dag 18.
Ja dat sowieso anders weet ik echt helemaal niksquote:Op zondag 16 juni 2013 13:52 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Ah zo. Ik neem aan dat je dus nog even doorgaat met ovulatietesten?
De lengte verbaast me niet. Ik snap het roze slijm niet, dat had ik de eerste keer ook tijdens de innesteling (bleek later). Vandaar dat ik me afvraag of ik mijn eisprong ondanks ovutesten gemist kan hebben? Sowieso doen de testen raar. Heb net nieuwe besteld maar lijkt wel of er een fabricagefout inzit. De controle streep is gewoon zoals t hoort maar de teststreep bestaat uit twee dunne streepjesquote:Op zondag 16 juni 2013 14:28 schreef Dyre het volgende:
Gefeliciteerd gm!!
Ik ben deze maand begonnen met ovutesten. Gisteren de eerste gedaan op dag 10. Gezien mijn lange cyclus (vorige maand bijna 40 dagen) had ik niets anders verwacht dan negatief, maar ik wil niet het risico lopen dat ik nét te laat ben en al mijn testen voor niks zijn
Dus Chanty, zo heel gek is het niet om op CD18 nog geen ei te hebben gehad. Ik verwacht ook geen positieve ovutest voor CD 20. We moeten maar een hoop geduld hebben allemaal hier
Oh, dan had ik het verkeerd begrepen. Ja, dat is inderdaad gek dan, als dat de vorige keer tijdens de innestelling was. Je test iedere dag neem ik aan? (1 keer) Lijkt me heel sterk dat je hem dan gemist kan hebben, dus wat dat slijm dan betekent... geen idee?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:52 schreef Chanty het volgende:
De lengte verbaast me niet. Ik snap het roze slijm niet, dat had ik de eerste keer ook tijdens de innesteling (bleek later). Vandaar dat ik me afvraag of ik mijn eisprong ondanks ovutesten gemist kan hebben?
Gek, heb je een foto?quote:Sowieso doen de testen raar. Heb net nieuwe besteld maar lijkt wel of er een fabricagefout inzit. De controle streep is gewoon zoals t hoort maar de teststreep bestaat uit twee dunne streepjes
Houd je ook je temperatuur bij? Dat vond ik zelf echt een schat aan informatie toevoeg over mijn cyclus.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:53 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja dat sowieso anders weet ik echt helemaal niks
Ik heb dat eerder dus niet gehad, lijkt idd of de plek waar de teststreep moet komen ertussen ligt. Maar normaal had ik daar dus gewoon 1 lichtere streepquote:Op zondag 16 juni 2013 16:20 schreef Dyre het volgende:
Oh, dat had ik bij mijn test ook, maar dan veeeeel lichter. Bij de controlestreep zie je het ook een klein beetje. Lijkt wel of de echte streep (controle/testreep) zich tussen die 2 streepjes moet bevinden ofzo.
Ik heb net mijn test uit de prullenbak gevisten als ik hem schuin in het licht houdt zie ik die strepen ook, als een soort raster. Maar zo duidelijk als bij jou zijn ze echt niet.
Ik zou deze weggooien en andere gebruiken, dit lijkt me niet goed...quote:Op zondag 16 juni 2013 15:40 schreef Chanty het volgende:
Met mijn onregelmatige cyclus heeft temperaturen geen zin. Dus elke dag een ovutest idd. Zal zo een foto maken.
Heb er even een pijltje bij gezet
[ afbeelding ]
Drukquote:Op maandag 17 juni 2013 15:00 schreef klaprooss het volgende:
Theeleuter en Risu, hoe is het bij jullie?
Hm, ik zou deze test wegmikken en een nieuwe doen.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:40 schreef Chanty het volgende:
Met mijn onregelmatige cyclus heeft temperaturen geen zin. Dus elke dag een ovutest idd. Zal zo een foto maken.
Heb er even een pijltje bij gezet
[ afbeelding ]
Ze slaan allemaal zo uit :pquote:Op maandag 17 juni 2013 15:43 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ik zou deze weggooien en andere gebruiken, dit lijkt me niet goed....
Ik bedoel dat ik dus het hele stel zou weggooien/retourneren.quote:
Ja. Levend bewijs!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:36 schreef klaprooss het volgende:
Ikinia, momo heeft een punt
oh, ik heb m'n rijbewijs gehaald en ben best trots op mezelf! Dus moet t even aan jullie kwijt!
De eerste keer ontpillen voelde ik me echt ontzettend raar. Nu de tweede keer weinig last. Nu ben ik ook veel korter aan de pil geweest, dus wellicht dat dat de reden is.quote:
Ik ben er nog!quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:04 schreef Kimpossible het volgende:
Allemaal niet-zwangeren hieroStom!
Ikinia je maakt het nu wel heeeel spannend. Een streepje is een streepje
Heeeel gezellig, maar als jij morgen nou eens lekker een topicje opschuift?!quote:
Ik zet een trend!quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:30 schreef Risu het volgende:
Yay Ikina! Ik wacht met spanning op de foto! Gefeliciteerd!![]()
Ondertussen is mijn menstruatie niet door gaan zetten. Een beetje rood bij het afvegen van de week, maar verder helemaal niks. Ik had meteen een tampon ingedaan om het maar niet te hoeven zien. Maar ondertussen zag ik dus ook niet dat het niet doorzet. Vervelende cyclus dit, ik wil gewoon verder.
Woei! En nu niet te vroeg stoppen met seksen, je eisprong kan nog tot wel 48 uur duren na een positieve testquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:29 schreef Dyre het volgende:
Woej, vandaag CD 16 en zowaar heeeel lichtjes een streepje op mijn ovutest. Vroeger dan ik had verwacht, maar wellicht duurt het nog een paar dagen voordat het een echte streep is. Stelt nog niet zoveel voor natuurlijk, maar het is voor het eerst dat ik iets zie veranderen op een ovutest, dus ik ben enthousiast
Ik had ze altijd binnen 4 dagen en bestelde ze dan bij ebay verkoper klackstar.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:48 schreef klaprooss het volgende:
fijn Risu!! Eindelijk duidelijkheid![]()
Ohyeah Dyre, veel plezier
GM:jij had toch via eBay ook de testen besteld, hoe lang deden ze erover om op je deurmat te liggen?
Het is meer uit nieuwsgierigheid, want ik had me nog nooit in die dingen verdiept. Toen ik ging googelen kwam ik de verschillende types tegen en ik vroeg het me gewoon afquote:Op zondag 23 juni 2013 15:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik kan 'we zien wel hoe t gaat lopen' niet zo goed rijmen met ovulatietesten?
Oh dat is ook de bedoeling hoor!quote:Op zondag 23 juni 2013 15:48 schreef Dyre het volgende:
Als je, zoals je zelf zegt, nog niet zoveel haast hebt en nog maar 2 dagen bezig bent, zou ik eerst proberen om eens te kijken of je niet gewoon spontaan zwanger kan worden.
quote:Op zondag 23 juni 2013 16:30 schreef DJMomo het volgende:
Oh, als er nog eens een modje langs komt: ik ben officieel door naar z&g, dus mag uit de OP
Ja sorry Momo, dat bedoelde ik ook, Ik wil jou hier alleen nog als lurkster zien! Broeden op beeb 2.0!quote:
Bij mijn tweede testte ik pas met 9 dagen overtijd pas positief. Dus die regel gaat bij mij niet op. Terwijl bij de eerste bij 1 dag overtijd al.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:21 schreef Latilatidom het volgende:
Ze zijn, net als andere testen, 97-99% betrouwbaar. Reageren alleen op een lagere hoeveelheid hcg dan andere testen.
Ik testte met de kruidvat test ook al 5 dagen voor NOD bij de tweede positief, blijkbaar maak ik snel veel hcg aan.
yep, ik heb deze ronde al op 6dpo positief getestquote:Op zondag 23 juni 2013 18:39 schreef Latilatidom het volgende:
Herkennen jullie dit? Geen enkele reden om aan te nemen dat het deze ronde raak is, NOD is pas over 6 dagen, maar heb testen waarmee ik 6 dagen van te voren mee kan testen en dat jeukt!
Gewoonmezelf, sterkte met je schoonmoeder! Hopelijk komt alles helemaal goed!
Ja ik ook, maar als je niet kunt wachten, kan het dus welquote:
Ik dacht dat vals positief testen bij zwangerschappen eigenlijk nauwelijks voorkwam. Je hebt HCG of niet, toch?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:44 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar als je niet kunt wachten, kan het dus wel.
Maar ja, kans is best aanwezig dat je vroeg positief test en dan alsnog ongesteld wordt.
Als ik jou was was ik al in de stad geweest!quote:Op maandag 24 juni 2013 16:01 schreef klaprooss het volgende:
Shit!
net toch getest, en ja hoor ik zie heeeeel ver weg echt wel ff turen een streep. Heb getest met een test van de Hema, m'n kruidvat testen waren op en m'n eBay testen zijn nog niet binnen!
Hema testen ken ik niet en ben dus bang dat het een streep is die er al staat voordat je erop plast. Grrr
Dus wat doe ik, hup naar de stad voor kruidvat testen of 3 dagen wachten tot NOD?!
Idemquote:Op maandag 24 juni 2013 16:14 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Als ik jou was was ik al in de stad geweest!
Ik duim voor je!quote:Op maandag 24 juni 2013 19:26 schreef Kursor het volgende:
Gefeliciteerd Klaprooss!
(Ik tel ondertussen de dagen af voor ik me weer mag melden, hopelijk komt er geen uitstel.)
Nope, dag 26 en ze blijven wit, maarja.. vorige keer was het op dag 32/33 een positieve test.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:48 schreef Dyre het volgende:
Chanty, hoe zit het met jou en die ovutesten? Inmiddels al een keer positief getest?
Goed onthouden! Donderdag bloedprikken, vrijdag de uitslag. Is die goed, mogen we weer opnieuw beginnen.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:43 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ik duim voor je!
Donderdag, toch?
Leuk, ook een tweede kindje toch? (nou ja, derde eigenlijk?) En stiekem? Jouw man weet er wel van?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:11 schreef Take_A_Picture het volgende:
![]()
Ik kom mij stiekum melden... Nod is 16 juli.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |