Ach, wat jammer Risu. Hopelijk kan je nog wel een beetje genieten van je jubileum met je mannetje vandaag. Ga je nog iets leuks doen?
Ik lees dat ik het vooral voor anderen spannend maak haha. Zelf ben ik echt aan het wachten tot het losbreekt en ondertussen vervloek ik het misselijk zijn. Mijn gevoel dat het niks is, is gewoon zo sterk! Gek is dat eigenlijk.... En zodra het losbreekt mopper ik waarschijnlijk weer hoe ik er ooit bij gekomen ben dat ik aan het wachten was op dat moment. Want hoe dan ook, die pijn en het "gedoe" eromheen is en blijft gewoon prut.
Klaprooss, gefeliciteerd met je rijbewijs. Mooie prestatie! Voor jubileum niks gepland, gewoon bankhangen en vroeg naar bed. Vandaag wel toetje bij het eten.
De eerste keer ontpillen voelde ik me echt ontzettend raar. Nu de tweede keer weinig last. Nu ben ik ook veel korter aan de pil geweest, dus wellicht dat dat de reden is.
Volgens mijn huisarts ben je ontpilt zodra je de eerste keer ongesteld bent geweest. Maar ik heb er zelf ook niet echt last van gehad, alleen mis ik nu alle voordelen van de pil; mooie huid en lichte menstruatie.
Ik hoop dat ik deze maand of een korte cyclus heb, of zwanger ben, want ik moet 8 uur in een vliegtuig zitten op mijn geplande menstruatie en de eerste dag gaat bij mij vaak gepaard met diarree
Ik maak het extra spannend. Enkel een streepje bloed bij het afvegen dus een test gedaan. Hij was niet spierwit maar ik durf het geen streep te noemen. Dus ik heb het laten zien aan een goede collega. Volgens haar is er geen twijfel en ben ik zwanger. Zelf ga ik overmorgen nogmaals testen. Blijf ik twijfelen dan haal ik een clearblue. Zo'n digitale die mij vertelt of het nu wel of niet zo is... *onzeker*
Streep is streep toch? Dat hoor ik hier altijd. En een foto zeggen we nooit nee tegen. Als je de streep op de foto kan zien, dan is het sowieso positief. Yay streepjes!
Oh wat spannend Ikina! Ben ook heel benieuwd naar de foto.
Ik heb sinds een uur een beetje zeurende pijn in mijn onderrug wat ik meestal heb op dag 2 van mijn menstruatie, maar die verwacht ik pas over 6 dagen. Iemand die dit herkent? Of ben ik nu heel erg aan het zoeken naar seintjes