Oh, dan had ik het verkeerd begrepen. Ja, dat is inderdaad gek dan, als dat de vorige keer tijdens de innestelling was. Je test iedere dag neem ik aan? (1 keer) Lijkt me heel sterk dat je hem dan gemist kan hebben, dus wat dat slijm dan betekent... geen idee?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:52 schreef Chanty het volgende:
De lengte verbaast me niet. Ik snap het roze slijm niet, dat had ik de eerste keer ook tijdens de innesteling (bleek later). Vandaar dat ik me afvraag of ik mijn eisprong ondanks ovutesten gemist kan hebben?
Gek, heb je een foto?quote:Sowieso doen de testen raar. Heb net nieuwe besteld maar lijkt wel of er een fabricagefout inzit. De controle streep is gewoon zoals t hoort maar de teststreep bestaat uit twee dunne streepjes
Houd je ook je temperatuur bij? Dat vond ik zelf echt een schat aan informatie toevoeg over mijn cyclus.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:53 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja dat sowieso anders weet ik echt helemaal niks
Ik heb dat eerder dus niet gehad, lijkt idd of de plek waar de teststreep moet komen ertussen ligt. Maar normaal had ik daar dus gewoon 1 lichtere streepquote:Op zondag 16 juni 2013 16:20 schreef Dyre het volgende:
Oh, dat had ik bij mijn test ook, maar dan veeeeel lichter. Bij de controlestreep zie je het ook een klein beetje. Lijkt wel of de echte streep (controle/testreep) zich tussen die 2 streepjes moet bevinden ofzo.
Ik heb net mijn test uit de prullenbak gevisten als ik hem schuin in het licht houdt zie ik die strepen ook, als een soort raster. Maar zo duidelijk als bij jou zijn ze echt niet.
Ik zou deze weggooien en andere gebruiken, dit lijkt me niet goed...quote:Op zondag 16 juni 2013 15:40 schreef Chanty het volgende:
Met mijn onregelmatige cyclus heeft temperaturen geen zin. Dus elke dag een ovutest idd. Zal zo een foto maken.
Heb er even een pijltje bij gezet
[ afbeelding ]
Drukquote:Op maandag 17 juni 2013 15:00 schreef klaprooss het volgende:
Theeleuter en Risu, hoe is het bij jullie?
Hm, ik zou deze test wegmikken en een nieuwe doen.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:40 schreef Chanty het volgende:
Met mijn onregelmatige cyclus heeft temperaturen geen zin. Dus elke dag een ovutest idd. Zal zo een foto maken.
Heb er even een pijltje bij gezet
[ afbeelding ]
Ze slaan allemaal zo uit :pquote:Op maandag 17 juni 2013 15:43 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ik zou deze weggooien en andere gebruiken, dit lijkt me niet goed....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |