quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik wil niet teveel spullen hoor, bang om te jinxen...![]()
Spannend Risu
Precies! Ik wil dat ook allemaal niet.. T kan ook zomaar nog heel lang duren of helemaal niet lukken... En daarbij wil ik tegen die tijd graag zelf de spullen uitkiezenquote:Op zondag 16 juni 2013 08:30 schreef DJMomo het volgende:
Nichtje van me kocht 3jr geleden een huis. Incl compleet ingerichte babykamer. Je snapt. Tot op heden...
Ik vind dat soort dingen ook altijd een beetje eng.
Geen ideequote:Op zondag 16 juni 2013 13:33 schreef Mrs.Peel het volgende:
Gefeliciteerd GM! Een baby lijkt mij een leuk verjaardagscadeau!
Chanty, heb je normaal gesproken lange cycli? Want dan kan het toch logisch zijn dat je nog geen positieve ovulatietest hebt?
Hier CD 32, test tussen de middag negatief. Mijn cyclusduur varieert van 30 tot 41 dagen (vorige cyclus 41 dagen). Volgens mij zijn er twee mogelijkheden:
Optie 1 (positieve insteek): dit is een lange cyclus, dus ik heb véél te vroeg getest, over een week test ik lekker positief!
Optie 2 (realistische insteek): ik ben niet zwanger, ik wordt binnen nu en een week ongesteld en we gaan de 6e ronde in.
Wachtweken zijn soms moeilijk!
Ah zo. Ik neem aan dat je dus nog even doorgaat met ovulatietesten?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Geen ideeIk heb een ziekenhuisverleden. Ik had tot voor kort helemaal geen cyclus
De eerste keer had ik na 19 dagen ineens een eisprong (spontaan gebeurd toen ik vanwege overstap ziekenhuis even geen medicatie kreeg), toen raakte ik ook zwanger en dat is direct misgegaan. Daarna had ik pas op dag 32 een eisprong. En nu zit ik op dag 18.
Ja dat sowieso anders weet ik echt helemaal niksquote:Op zondag 16 juni 2013 13:52 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Ah zo. Ik neem aan dat je dus nog even doorgaat met ovulatietesten?
De lengte verbaast me niet. Ik snap het roze slijm niet, dat had ik de eerste keer ook tijdens de innesteling (bleek later). Vandaar dat ik me afvraag of ik mijn eisprong ondanks ovutesten gemist kan hebben? Sowieso doen de testen raar. Heb net nieuwe besteld maar lijkt wel of er een fabricagefout inzit. De controle streep is gewoon zoals t hoort maar de teststreep bestaat uit twee dunne streepjesquote:Op zondag 16 juni 2013 14:28 schreef Dyre het volgende:
Gefeliciteerd gm!!
Ik ben deze maand begonnen met ovutesten. Gisteren de eerste gedaan op dag 10. Gezien mijn lange cyclus (vorige maand bijna 40 dagen) had ik niets anders verwacht dan negatief, maar ik wil niet het risico lopen dat ik nét te laat ben en al mijn testen voor niks zijn
Dus Chanty, zo heel gek is het niet om op CD18 nog geen ei te hebben gehad. Ik verwacht ook geen positieve ovutest voor CD 20. We moeten maar een hoop geduld hebben allemaal hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |