Hallo allemaal, ik heb zojuist een kloon aangemaakt om ook in dit topic mee te kunnen posten

Ik denk niet dat jullie me zullen kennen, want ik ben tegenwoordig meer een lurker dan dat ik meeschrijf op Fok, maar er zitten op het forum (niet specifiek in OUD maar meer in het algemeen) best wel wat mensen die ik IRL ken en die nog niet hoeven te weten waar we mee bezig zijn
Twee dagen geleden ben ik gestopt met de pil. Mijn vriend en ik hebben het er veel over gehad en kwamen tot de conclusie dat er nooit een 100% geschikt moment gaat komen om aan kinderen te beginnen, dus why not now? We hebben geen haast, we zien wel hoe het gaat lopen (al klopt dat eigenlijk niet met m'n username

), maar ik vind het wel heel spannend!
Ik ben nog niet heel goed ingelezen in dit topic en ik weet nog niet goed wie wie is, maar daar kom ik vast snel genoeg achter

Ik vroeg me wel alvast af welk soort ovulatietesten jullie gebruiken? Volgens mij vooral de versie waarbij je een streep moet zien, niet zo'n digitale? Is dat vooral vanwege de kosten, of zijn er ook nog andere dingen om rekening mee te houden?