Woei! En nu niet te vroeg stoppen met seksen, je eisprong kan nog tot wel 48 uur duren na een positieve testquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:29 schreef Dyre het volgende:
Woej, vandaag CD 16 en zowaar heeeel lichtjes een streepje op mijn ovutest. Vroeger dan ik had verwacht, maar wellicht duurt het nog een paar dagen voordat het een echte streep is. Stelt nog niet zoveel voor natuurlijk, maar het is voor het eerst dat ik iets zie veranderen op een ovutest, dus ik ben enthousiast
Ik had ze altijd binnen 4 dagen en bestelde ze dan bij ebay verkoper klackstar.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:48 schreef klaprooss het volgende:
fijn Risu!! Eindelijk duidelijkheid![]()
Ohyeah Dyre, veel plezier
GM:jij had toch via eBay ook de testen besteld, hoe lang deden ze erover om op je deurmat te liggen?
Het is meer uit nieuwsgierigheid, want ik had me nog nooit in die dingen verdiept. Toen ik ging googelen kwam ik de verschillende types tegen en ik vroeg het me gewoon afquote:Op zondag 23 juni 2013 15:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik kan 'we zien wel hoe t gaat lopen' niet zo goed rijmen met ovulatietesten?
Oh dat is ook de bedoeling hoor!quote:Op zondag 23 juni 2013 15:48 schreef Dyre het volgende:
Als je, zoals je zelf zegt, nog niet zoveel haast hebt en nog maar 2 dagen bezig bent, zou ik eerst proberen om eens te kijken of je niet gewoon spontaan zwanger kan worden.
quote:Op zondag 23 juni 2013 16:30 schreef DJMomo het volgende:
Oh, als er nog eens een modje langs komt: ik ben officieel door naar z&g, dus mag uit de OP
Ja sorry Momo, dat bedoelde ik ook, Ik wil jou hier alleen nog als lurkster zien! Broeden op beeb 2.0!quote:
Bij mijn tweede testte ik pas met 9 dagen overtijd pas positief. Dus die regel gaat bij mij niet op. Terwijl bij de eerste bij 1 dag overtijd al.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:21 schreef Latilatidom het volgende:
Ze zijn, net als andere testen, 97-99% betrouwbaar. Reageren alleen op een lagere hoeveelheid hcg dan andere testen.
Ik testte met de kruidvat test ook al 5 dagen voor NOD bij de tweede positief, blijkbaar maak ik snel veel hcg aan.
yep, ik heb deze ronde al op 6dpo positief getestquote:Op zondag 23 juni 2013 18:39 schreef Latilatidom het volgende:
Herkennen jullie dit? Geen enkele reden om aan te nemen dat het deze ronde raak is, NOD is pas over 6 dagen, maar heb testen waarmee ik 6 dagen van te voren mee kan testen en dat jeukt!
Gewoonmezelf, sterkte met je schoonmoeder! Hopelijk komt alles helemaal goed!
Ja ik ook, maar als je niet kunt wachten, kan het dus welquote:
Ik dacht dat vals positief testen bij zwangerschappen eigenlijk nauwelijks voorkwam. Je hebt HCG of niet, toch?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:44 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar als je niet kunt wachten, kan het dus wel.
Maar ja, kans is best aanwezig dat je vroeg positief test en dan alsnog ongesteld wordt.
Als ik jou was was ik al in de stad geweest!quote:Op maandag 24 juni 2013 16:01 schreef klaprooss het volgende:
Shit!
net toch getest, en ja hoor ik zie heeeeel ver weg echt wel ff turen een streep. Heb getest met een test van de Hema, m'n kruidvat testen waren op en m'n eBay testen zijn nog niet binnen!
Hema testen ken ik niet en ben dus bang dat het een streep is die er al staat voordat je erop plast. Grrr
Dus wat doe ik, hup naar de stad voor kruidvat testen of 3 dagen wachten tot NOD?!
Idemquote:Op maandag 24 juni 2013 16:14 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Als ik jou was was ik al in de stad geweest!
Ik duim voor je!quote:Op maandag 24 juni 2013 19:26 schreef Kursor het volgende:
Gefeliciteerd Klaprooss!
(Ik tel ondertussen de dagen af voor ik me weer mag melden, hopelijk komt er geen uitstel.)
Nope, dag 26 en ze blijven wit, maarja.. vorige keer was het op dag 32/33 een positieve test.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:48 schreef Dyre het volgende:
Chanty, hoe zit het met jou en die ovutesten? Inmiddels al een keer positief getest?
Goed onthouden! Donderdag bloedprikken, vrijdag de uitslag. Is die goed, mogen we weer opnieuw beginnen.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:43 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ik duim voor je!
Donderdag, toch?
Leuk, ook een tweede kindje toch? (nou ja, derde eigenlijk?) En stiekem? Jouw man weet er wel van?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:11 schreef Take_A_Picture het volgende:
![]()
Ik kom mij stiekum melden... Nod is 16 juli.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |