abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128153764
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 15:48 schreef Dyre het volgende:

Als je, zoals je zelf zegt, nog niet zoveel haast hebt en nog maar 2 dagen bezig bent :D, zou ik eerst proberen om eens te kijken of je niet gewoon spontaan zwanger kan worden.

Oh dat is ook de bedoeling hoor! :) Eerst maar eens zien hoe m'n normale cyclus weer op gang komt, ik slik al eeuwen de pil en ik ben benieuwd wanneer het weer een beetje regelmatig gaat zijn.

Jullie natuurlijk ook allemaal veel succes hè? Ik moet me nog inlezen om te kijken hoe lang iedereen bezig is enzo, zorgen dat ik geen stomme dingen zeg :@
pi_128154865
Oh, als er nog eens een modje langs komt: ik ben officieel door naar z&g, dus mag uit de OP :W
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128155035
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 16:30 schreef DJMomo het volgende:
Oh, als er nog eens een modje langs komt: ik ben officieel door naar z&g, dus mag uit de OP :W
:W Hopelijk tot snel!!

Ongesteldheid is weg, Maar de fut en de zin ook!Mn schoonmoeder heeft afgelopen week een hartstilstand gehad, voorafgaande aan (blijkt nu) 5 dagen met infarcten... Aardig wat schade dus we zijn druk met reizen, bellen, zorgen , plannen! Das wel echt bagger dat ze in Zutphen woont en wij in Rotterdam, Eer dat we thuis zijn hebben we echt geen fut meer!!!
S. 2014
J. 2016
pi_128155091
Ja in z&g dan he!?
Sterkte met SM :{
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128155153
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 16:36 schreef DJMomo het volgende:
Ja in z&g dan he!?
Sterkte met SM :{
Ja sorry Momo, dat bedoelde ik ook, Ik wil jou hier alleen nog als lurkster zien! Broeden op beeb 2.0! O+
S. 2014
J. 2016
pi_128158897
Herkennen jullie dit? Geen enkele reden om aan te nemen dat het deze ronde raak is, NOD is pas over 6 dagen, maar heb testen waarmee ik 6 dagen van te voren mee kan testen en dat jeukt!

Gewoonmezelf, sterkte met je schoonmoeder! Hopelijk komt alles helemaal goed!
pi_128159898
6 Dagen van tevoren?? Dus als je een korte cyclus en een luteale fase hebt van een dag of 10 kan je 4 dagen na de seks al testen? Ik twijfel een beetje over hoe betrouwbaar dat is? (en of je niet heel vaak vals negatief test, omdat je zo vroeg bent)

Gm87, dat lijkt me schrikken zeg. Hoe is het nu met haar? En met jou/jullie?
Weet je al iets meer over die cyste of is het gewoon wachten tot de echo?
pi_128163029
6 dagen voor NOD is heel snel...

Met mn schoonmoeder gaat het redelijk, ze is flink geschrokken natuurlijk en er was op de echo donderdag flink wat schade te zien...
Mijn man maakt zich meer zorgen dan hij toegeven wil, ondanks hun slechte band is het wel zn moeder..
Ik daar tegenover was vanmiddag ff flink over mn kookpunt heen... Vind het allemaal best heftig en ook omdat ze pas 48 is... Mja morgen gaan we weer 2.5 uur heen 1 uur bezoek 2.5 uur trein terug!

En de cyste, das afwachten... op de echo in Juli zullen we zien of ie weg is... Ik heb wel minder pijn...
S. 2014
J. 2016
  zondag 23 juni 2013 @ 20:16:44 #234
390026 Aisly
A flower a day..
pi_128163059
GM, sterkte met je schoonmoeder!

Na 4 dagen testen lijkt mij ook erg vroeg. Kan me voorstellen dat het jeukt als je die testen wel in huis hebt maar zou denk toch nog een paar dagen langer wachten
pi_128163395
Ze zijn, net als andere testen, 97-99% betrouwbaar. Reageren alleen op een lagere hoeveelheid hcg dan andere testen.
Ik testte met de kruidvat test ook al 5 dagen voor NOD bij de tweede positief, blijkbaar maak ik snel veel hcg aan.
pi_128164359
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:21 schreef Latilatidom het volgende:
Ze zijn, net als andere testen, 97-99% betrouwbaar. Reageren alleen op een lagere hoeveelheid hcg dan andere testen.
Ik testte met de kruidvat test ook al 5 dagen voor NOD bij de tweede positief, blijkbaar maak ik snel veel hcg aan.
Bij mijn tweede testte ik pas met 9 dagen overtijd pas positief. Dus die regel gaat bij mij niet op. Terwijl bij de eerste bij 1 dag overtijd al.
pi_128166679
Welkom Ongeduldig!

Mijn handen jeuken ook om te testen, zit 2 dagen voor NOD.
Nog steeds geen gevoelige borsten zoals ik normaal wel heb, maar ik wil niet eerder testen om teleurstelling te voorkomen.
Dilemma's dilemma's oO<
pi_128166899
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 18:39 schreef Latilatidom het volgende:
Herkennen jullie dit? Geen enkele reden om aan te nemen dat het deze ronde raak is, NOD is pas over 6 dagen, maar heb testen waarmee ik 6 dagen van te voren mee kan testen en dat jeukt!

Gewoonmezelf, sterkte met je schoonmoeder! Hopelijk komt alles helemaal goed!
yep, ik heb deze ronde al op 6dpo positief getest ;).
pi_128168247
Toch raad ik testen op of na NOD aan.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128168586
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 21:40 schreef DJMomo het volgende:
Toch raad ik testen op of na NOD aan.
Ja ik ook, maar als je niet kunt wachten, kan het dus wel ;).
Maar ja, kans is best aanwezig dat je vroeg positief test en dan alsnog ongesteld wordt.
pi_128168647
Voor je NOD testen is alleen zinvol als je positief test :+
Is je test negatief, dan weet je eigenlijk nog niks, want dan ben je misschien te vroeg en moet je alsnog op je NOD testen.
pi_128168714
quote:
1s.gif Op zondag 23 juni 2013 21:44 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Ja ik ook, maar als je niet kunt wachten, kan het dus wel ;).
Maar ja, kans is best aanwezig dat je vroeg positief test en dan alsnog ongesteld wordt.
Ik dacht dat vals positief testen bij zwangerschappen eigenlijk nauwelijks voorkwam. Je hebt HCG of niet, toch? :?

Ooh, het kwartje valt denk ik... Je bedoelt dat je dan test en een hele vroege miskraam kan krijgen (waar je anders niks van af zou weten) zeker?
pi_128169845
Precies ;).
  zondag 23 juni 2013 @ 22:13:35 #244
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_128170430
Welkom, Ongeduldig!

Gm, dat is schrikken. Veel sterkte.. :*

Spannend of de streepjesregen toch een keertje doorzet hier ;)

Wat betreft vroeg testen: ik sla voor NOD testen over, tenzij ik heel duidelijke signalen van mijn lijf zou krijgen dat t weleens raak zou kunnen zijn. Ik denk dat je bij 1 streep hoe dan ook teleurgesteld bent en dat vind ik niet zinvol voor mezelf. Die beeb moet toch nog negen maanden blijven zitten als 't goed is, dus die paar dagen overleef ik dan wel :)
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_128182342
Oh hier wist ik achteraf bij drie weken ook dat t raak was. Moest een kast uit elkaar halen, en tillen van iets zwaardere planken trok in mijn buik. Maar vijf dagen voor NOD was dat nog negatief.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128185812
GM:dan wacht ik nog ff! Dat is even schrikken van je sm! Sterkte meid! En wat fijn dat jijzelf al minder pijn hebt :*

welkom ongeduldig! Hier nog geen ovulatietesten maar volgens mij zijn de digitale gewoon erg duur!

Butterflower! Hoe gaat het bij jou? Al getest of wacht je netjes tot na je NOD?

Ik kan niet wachten, ik wil testen. Gewoon om even rust te creëren in m'n hoofd. Ik voel sowieso echt vrijwel niets, af en toe gevoelige borsten maar dat had ik vorige maand ook en het is nu zelfs minder dan toen. Agh ik probeer te wachten tot Nod :)

[ Bericht 0% gewijzigd door klaprooss op 24-06-2013 11:20:56 (typen op een smartphone is niet handig!) ]
♥ J & S
pi_128186371
Herkend iemand trouwens steken in denk ik de baarmoedermond? Kan ook nog hoog in m'n vagina zijn, ik kan niet plaatsen waar de pijn zit :? . Het doet wel pijn iig!
♥ J & S
pi_128187120
Ik wilde wachten tot mijn NOD (morgen dus) maar of ik doe een Momo of mijn menstruatie zet door. Ik vrees het laatste.
pi_128187174
Die steken had ik ook. Straalde uit naar mijn lies, geen idee wat het was. Was ook zo weer verdwenen.
pi_128189579
Nee toch, BF :{

(moet lachen om je "doe een Momo" :') )
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')