Oh dat is ook de bedoeling hoor!quote:Op zondag 23 juni 2013 15:48 schreef Dyre het volgende:
Als je, zoals je zelf zegt, nog niet zoveel haast hebt en nog maar 2 dagen bezig bent, zou ik eerst proberen om eens te kijken of je niet gewoon spontaan zwanger kan worden.
quote:Op zondag 23 juni 2013 16:30 schreef DJMomo het volgende:
Oh, als er nog eens een modje langs komt: ik ben officieel door naar z&g, dus mag uit de OP
Ja sorry Momo, dat bedoelde ik ook, Ik wil jou hier alleen nog als lurkster zien! Broeden op beeb 2.0!quote:
Bij mijn tweede testte ik pas met 9 dagen overtijd pas positief. Dus die regel gaat bij mij niet op. Terwijl bij de eerste bij 1 dag overtijd al.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:21 schreef Latilatidom het volgende:
Ze zijn, net als andere testen, 97-99% betrouwbaar. Reageren alleen op een lagere hoeveelheid hcg dan andere testen.
Ik testte met de kruidvat test ook al 5 dagen voor NOD bij de tweede positief, blijkbaar maak ik snel veel hcg aan.
yep, ik heb deze ronde al op 6dpo positief getestquote:Op zondag 23 juni 2013 18:39 schreef Latilatidom het volgende:
Herkennen jullie dit? Geen enkele reden om aan te nemen dat het deze ronde raak is, NOD is pas over 6 dagen, maar heb testen waarmee ik 6 dagen van te voren mee kan testen en dat jeukt!
Gewoonmezelf, sterkte met je schoonmoeder! Hopelijk komt alles helemaal goed!
Ja ik ook, maar als je niet kunt wachten, kan het dus welquote:
Ik dacht dat vals positief testen bij zwangerschappen eigenlijk nauwelijks voorkwam. Je hebt HCG of niet, toch?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:44 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar als je niet kunt wachten, kan het dus wel.
Maar ja, kans is best aanwezig dat je vroeg positief test en dan alsnog ongesteld wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |