Ruzzle is ook extreem verslavend en leukquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:36 schreef Andromache het volgende:
Silenus en ik hebben ook maar besloten dat we niet gaan daten en het bij Ruzzle-dating houden.(bijna niet te winnen van hem, zoooo frustrerend, maar wel spannend!)
Mijne was nog iets eerderquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mijn aller eerste internet date via CU2.nl man... dat is lang geleden! toen betaalden we nog met guldens
Weet alleen van 1 hoe het met haar vergaan is, getrouwd en kindquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:48 schreef Sannne het volgende:
SC! Mijne ook! Heb met die date toevallig wel 5 jaar samengewoond dus TMF ftw!
Jij hier?quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mijn aller eerste internet date via CU2.nl man... dat is lang geleden! toen betaalden we nog met guldens
Hehe, uit het moeras is hij weder opgestaan!quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij hier?
Mijn eerste i-date was via TMFchat toen ik 14 was
Nig altijd gelukkig met vriendin?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, uit het moeras is hij weder opgestaan!
Nog altijd een vriendin jaquote:
Het kost wat tijd ellende maar wie weet hoeveel jaren je later gelukkig van benrquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nog altijd een vriendin jaof je daar gelukkig mee kan worden is de vraag.. Man wat luisteren ze slecht, en maar miepen als je de keten weer een tandje strakker zet omdat ze te weinig kookt.
Ja echt he!quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het kost wat tijd ellende maar wie weet hoeveel jaren je later gelukkig van benr
Je kan het ook omdraaien...quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:05 schreef Weissman het volgende:
Wat waren jullie er jong bij. Ik ben afgelopen weekend pas ontmaagd
Gaat zn gangetje hequote:Op woensdag 12 juni 2013 19:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja echt he!
En hoe is het met jou dan?
nog niets ben nog opweg naar huisquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat hebben jullie allemaal gegeten vanavond?
Chili con carnequote:Op woensdag 12 juni 2013 19:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zo dat is lang geleden!! De #fok chat room! Kiss kissquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja echt he!
En hoe is het met jou dan?
Och mozes! ja, ook daar heb ik gedate... man.. ik ben echt een internetdate goeroequote:Op woensdag 12 juni 2013 19:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo dat is lang geleden!! De #fok chat room! Kiss kiss
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nu je het zegt... dat was mijn eerste date via internet ja! mijn eerste internet relatie/liefde/neukmaatje was via CU2...
Man, wat gaat de tijd hard!
was t wel lekker?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:05 schreef Weissman het volgende:
Wat waren jullie er jong bij. Ik ben afgelopen weekend pas ontmaagd
Wat er hoogswaarschijnlijk in zit:quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zeker! Ook op de manier van schrijven!
Zit al te wachten op de volgende date verslag!
Via #ircquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
* DancingPhoebe *waybackbokst* Markjequote:Op woensdag 12 juni 2013 19:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo dat is lang geleden!! De #fok chat room! Kiss kiss
Roerbakmie.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
Jij was er niet bij?!quote:
Misschien is "Zin om te chatten?" in haar ogen "Zin om me vragen te stellen waar ik antwoord op geef en verder niets aan doe?"quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat heb ik een hekel aan lui die zelf geen (weder)vragen stellen, maar alleen antwoorden. Waarom stuur je me dan een Oneliner? Ook nog nummers uitgewisseld
Qua verschijning echt iemand op wie ik zou kunnen vallen. Echt jammer dat ze zo weinig interesse toont, terwijl ze toch echt schreef 'Zin om te chatten?'
Dat zal het zijn ja. Vertelde dat ik een tijdje in Nieuw-Zeeland heb gewoond, zij 'oh leuk'. Verder nietsquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien is "Zin om te chatten?" in haar ogen "Zin om me vragen te stellen waar ik antwoord op geef en verder niets aan doe?"
Vraag je haar enkel en krijg je ook geen antwoord?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:03 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja. Vertelde dat ik een tijdje in Nieuw-Zeeland heb gewoond, zij 'oh leuk'. Verder nietsOm maar een voorbeeld te noemen.
Tsja. Ik kijk het nog even aan. Via Whatsapp komt er ook vrijwel geen beweging in. Jammer.
Dat is de andere kant van de medaille.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:04 schreef Cue_ het volgende:
Misschien vandaag if deze week wat minder spraakzaam? Kan gebeuren. Wie weet komt t nog
Ze heeft wel wat gevraagd natuurlijk, maar op dingen waar ik een vraag terug had verwacht, krijg ik alleen een antwoord. Ik weet haar hobby's, maar zij die van mij niet bijvoorbeeldquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vraag je haar enkel en krijg je ook geen antwoord?
[..]
Dat is de andere kant van de medaille.
Gewoon blijven proben. Wie weet komt er nog wel wat leuks uitquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:12 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ze heeft wel wat gevraagd natuurlijk, maar op dingen waar ik een vraag terug had verwacht, krijg ik alleen een antwoord. Ik weet haar hobby's, maar zij die van mij niet bijvoorbeeld
Ach ja, en anders op naar de volgendequote:Op woensdag 12 juni 2013 21:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon blijven proben. Wie weet komt er nog wel wat leuks uit
Heb eens gevraagd aan iemand (is al weer een hele tijd terug) wat ze precies bedoelde met een olifantenweeshuis. Serieus, ik had er nog nooit van gehoord, en al interesse tonend vraag ik er dus naar. Werd gelijk geblockt
Precies. Foto's waren niet zichtbaar dus ik weet ook niet hoe ze eruit zag. Maar goed, meer vissen in de vijver zegt men wel eens.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ach ja, en anders op naar de volgende
Echt? Dat is wel eenwaard ja.
Geboortejaar 1993 en nostalgie... Hmm ik word oudquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:18 schreef Sociologiaans het volgende:
Eerste date via Habbohotel, vreselijk lachwekkend achteraf maar oh, de nostalgie.
Nee, ik word oud! Als de habbotijd al 7 jaar achter me ligt en ik me die dag nog voor de geest kan halen alsof het gisteren wasquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:27 schreef habitue het volgende:
[..]
Geboortejaar 1993 en nostalgie... Hmm ik word oud
Nog wat dates gepland dan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:28 schreef Sociologiaans het volgende:
[..]
Nee, ik word oud! Als de habbotijd al 7 jaar achter me ligt en ik me die dag nog voor de geest kan halen alsof het gisteren was
Voor de toekomst? Gelukkig niet, net uit een vrij lange en heftige relatie. Heb dit hele weekend een date met een heerlijk festival!quote:
Ja je bent hier in het dating topic vandaar dat ik het vraag.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:41 schreef Sociologiaans het volgende:
[..]
Voor de toekomst? Gelukkig niet, net uit een vrij lange en heftige relatie. Heb dit hele weekend een date met een heerlijk festival!
Pinkpop? Ik ben er ook!quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:41 schreef Sociologiaans het volgende:
[..]
Voor de toekomst? Gelukkig niet, net uit een vrij lange en heftige relatie. Heb dit hele weekend een date met een heerlijk festival!
Yesyes, 4e jaar alweer!quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:05 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Pinkpop? Ik ben er ook!
Kan ook niet anders met een naam als Pinkdwarf 8)
Klinkt me bekend in de oren. Zou het gewoon afkappen als het tijdens het 2e gesprek niet beter wordt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:12 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ze heeft wel wat gevraagd natuurlijk, maar op dingen waar ik een vraag terug had verwacht, krijg ik alleen een antwoord. Ik weet haar hobby's, maar zij die van mij niet bijvoorbeeld
Nou dolle pret dusquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:12 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Probeer het gewoon! Nee heb je....quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:59 schreef Amy1990 het volgende:
Ik had dit berichtje al in het vorige deel geplaatst, maar midden in een discussie, dus was niet echt reactie op gekomen.. Poging 2!
Oké, dilemma! Vorig jaar september was ik een avond in Den Haag (voor mij de andere kant van het land). Daar een heel leuke jongen leren kennen, hele avond gekletst en gedanst, maar verder niets gebeurd. Vele gesprekken op Facebook volgden, soms weken niet, dan weer wel.. Een aantal keer poging gedaan om af te spreken, maar uiteindelijk liep dat dan op niets uit. Een goede vriend van hem heeft nog geprobeerd ons te koppelen. Ik denk dat hij dat een beetje afgehouden heeft, maar dat weet ik niet zeker...
Nu ben ik iemand anders aan het daten, maar blijft die ene jongen door mijn hoofd spoken. Ik twijfel hem een berichtje te sturen of hij wat wil afspreken. Rationeel gezien is het een slecht idee. Ik heb echt een méga zwak voor hem, wat waarschijnlijk voor een groot deel uit onrealistische ophemeling bestaat. En als hij 'nee' zegt, zal ik me daar heel veel van aantrekken, want ik ben niet echt een held met jongens. Aan de andere kant... Ik zit nu al zó lang met hem in mijn hoofd..
Precies ja. Net als gesprekken die na 5 minuten nog steeds over standaard-dingen gaan als hobbies, studie, etc.; wordt ook meestal niets is mijn ervaring.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:46 schreef habitue het volgende:
[..]
Klinkt me bekend in de oren. Zou het gewoon afkappen als het tijdens het 2e gesprek niet beter wordt.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:06 schreef HosselKoning het volgende:
[..]
10 jaar geleden knikkerde je nog op het schoolplein dus zo nostalgisch is het allemaal niet
Uhm foto's? Van ons? Volgens mij heb jij de verkeerde voor jequote:Op woensdag 12 juni 2013 19:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Och mozes! ja, ook daar heb ik gedate... man.. ik ben echt een internetdate goeroe
En dan al die foto's van ons..man!
Mijn onberwijkbare internet liefdequote:Op woensdag 12 juni 2013 19:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
* DancingPhoebe *waybackbokst* Markje
Eerste date met leukerd van Paiq.quote:Op donderdag 13 juni 2013 04:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat is er dan?
Moet je trouwens niet slapen, of ben je net wakker?
Ow je zit ergens aan de andere kant van de wereld?quote:Op donderdag 13 juni 2013 04:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eerste date met leukerd van Paiq.
En waar ik nu ben is het 19:50 uurdus nee, ik ga zo uit eten
Californiëquote:Op donderdag 13 juni 2013 05:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow je zit ergens aan de andere kant van de wereld?
De gemiddelde loonslaaf is hier toch al weer wakker hoor :-)quote:Op donderdag 13 juni 2013 06:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Californië
Maar wat doe/deed jij midden in de nacht op fok?
Neh, om 7 uur. Reageerde op de post van Yuki van 6.56quote:Op donderdag 13 juni 2013 07:16 schreef Dizorn het volgende:
Om 5 uur? dan heb je het echt slecht geregeld
quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm foto's? Van ons? Volgens mij heb jij de verkeerde voor je
[..]
Mijn onberwijkbare internet liefde
Al die jaren lang! Verpest door de geen met een Z
Praten over alledaagse dingen is denk ik het probleem nog niet eens zo zeer, het is meer de manier waarop sommige gesprekken lopen dat ik haast een waterpomptang er bij moet pakken om mijn tenen weer recht te krijgen. Van die meiden waarbij je ook op geen enkele manier een leuke draai aan een onderwerp kan geven of de reacties zijn dan allemaal in de trant van: "Hahahaha!quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:10 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Precies ja. Net als gesprekken die na 5 minuten nog steeds over standaard-dingen gaan als hobbies, studie, etc.; wordt ook meestal niets is mijn ervaring.
Kweenie, vond het wel spannend.quote:
Kleine z maar met GROTE gevolgen voor #fok datingquote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Ugh, dit wordt niks met dat meisje geloof ik.
Toen vroeg ik voor de grap of ze me al zat was, toen kreeg ik als antwoord: ben bij de buren. Oke![]()
quote:Ben blijkbaar niet interessant genoeg voor haar.
Hoe zielig en wanhopig wil je overkomen ?quote:Maar je zou toch verwachten dat ze wat meer interesse toont aangezien zij een Oneliner stuurde.
Zo zielig dusquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoe zielig en wanhopig wil je overkomen ?
Als je aan iemand vraagt hoe het is en diegene stelt niet de wedervraag, weet je eigenlijk al genoeg.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Ugh, dit wordt niks met dat meisje geloof ik.
Ik kijk het vandaag nog even aan en daarna verwijder ik haar gewoon. Ze heeft gewoon een aparte manier van chatten. Zelf amper tot geen vragen stellen en korte, soms totaal nikszeggende antwoorden geven. Alsof ze langs me heen praat. Ik vroeg gisteren hoe het ging etc. maar gewoon niks terug vragen. Toen vroeg ik voor de grap of ze me al zat was, toen kreeg ik als antwoord: ben bij de buren. Oke![]()
Ben blijkbaar niet interessant genoeg voor haar. Maar je zou toch verwachten dat ze wat meer interesse toont aangezien zij een Oneliner stuurde. Jammer dan
Waarom wilde ze mijn nummer dan?quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je aan iemand vraagt hoe het is en diegene stelt niet de wedervraag, weet je eigenlijk al genoeg.
Ga ik dus ook doen als ik vandaag niks meer hoorquote:
Sorry.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Goed zo. En de volgende keer niet meer zo janken.
Kijk maar naar habitue, kan je nog wat van leren. Die gast ballt chickies bij het leven. Hij heeft een date-wachtrij van een half jaar.quote:
En genoeg gebruikte condooms na een avondje knallen om een spermabank te vullen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kijk maar naar habitue, kan je nog wat van leren. Die gast ballt chickies bij het leven. Hij heeft een date-wachtrij van een half jaar.
Nee, heeft wel zijn eigen merchandise. T-shirts met teksten zoals ''I love habitue'' of ''3 condoms, 6 hours, I was there'', ''He came, he saw, habitue'' etc.quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, heeft wel zijn eigen merchandise. T-shirts met teksten zoals ''I love habitue'' of ''3 condoms, 6 hours, I was there'' etc.
Waarbij inbegrepen? Moet jij nog betalen danquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Newbies. Die gebruik ik alleen als ik naar de hoeren ga en dan zit het er bij inbegrepen.
Hoe-ah.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Waarbij inbegrepen? Moet jij nog betalen dan?
Ik krijg altijd geld toe
quote:
Hoe is het met jouw verliefdheid?quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:28 schreef Kreator het volgende:
Jaja, haantjes. Totdat je er bij een meet achterkomt dat 94.2% van de 'haantjes' in feite gewoon net als de rest zolderkamerautist is.
Ik niet, uiteraard.
Ja, uitstekend hè. Leuke dingen doen in het weekend vooral. Ouders van elkaar ontmoet (beetje snel, maar ja). Zaterdag gaan we weekendje naar het strand.quote:
zo raakquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:28 schreef Kreator het volgende:
Jaja, haantjes. Totdat je er bij een meet achterkomt dat 94.2% van de 'haantjes' in feite gewoon net als de rest zolderkamerautist is.
Ik niet, uiteraard.
Nog niet kunnen slapenquote:Op donderdag 13 juni 2013 06:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Californië
Maar wat doe/deed jij midden in de nacht op fok?
Nice.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:00 schreef Mystikvm het volgende:
Voor wat betreft het samenwonen van mijn vriendin en mij, het is nu zeker en begin volgende maand trekt ze bij me in. Hallo burgerlijkheid.
Ik denk dat je het rustig aan moet doen. Zeker aangezien je in vorige relaties allerlei gezeik had en daar nu geen zin in hebt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nice.
Wat dat betreft is mijn situatie wel lastig. Ze woont tijdelijk weer thuis na een lange relatie en is op zoek naar een huis voor zichzelf. Dat is logisch. Aan de ene kant mag ze van mij nog wel even wachten zodat we straks kunnen gaan samenwonen, maar aan de andere kant is het misschien ook wel lekker om gewoon ff rustig 1 of 2 jaar te wachten met samenwonen.
Goed bezigquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:00 schreef Mystikvm het volgende:
Voor wat betreft het samenwonen van mijn vriendin en mij, het is nu zeker en begin volgende maand trekt ze bij me in. Hallo burgerlijkheid.
Dat verwacht ik nu helemaal niet. Er zijn geen signalen die daar op wijzen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:11 schreef Cue_ het volgende:
Zeker aangezien je in vorige relaties allerlei gezeik had en daar nu geen zin in hebt.
Joh, laat me lekker. Ik heb reden genoeg om blij te zijn met deze date en bovendien, het zou niet best zijn als ik me niet zou verheugenquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:13 schreef BeamofLight het volgende:
Lol, nu al verheugen op een date die over 3 weken en 1 dag plaats gaat vinden. Terwijl je in fucking LA/SF zit. Met iemand die je alleen nog maar letters heeft teruggetypt. Die nu misschien voor die datum nog 4 dates in de planning heeft. Komt goed.
Wat is dat voor een trainwreck?quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:27 schreef habitue het volgende:
Lang wachten kan best zinvol zijn ja. Maar dat verschilt natuurlijk heel erg per stel.
Aan de andere kant, mijn beste vriend ging na 1 date samenwonen, dat werd niet echt een succes
Die van mij heeft eind vorig jaar een huis gekocht en gaat hem nu gewoon verhuren. Als je er echt behoefte aan hebt dan laat je het hebben van een woning dat niet in de weg staan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat verwacht ik nu helemaal niet. Er zijn geen signalen die daar op wijzen.
Ik ga overigens niet nu of snel samenwonen. Het is alleen lastig...omdat ze straks haar eigen huis heeft en dan gaat samenwonen ineens weer lang duren. Dat is alles.
Tof!quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:00 schreef Mystikvm het volgende:
Echt the opposite, maar nogal impulsief in de liefde.quote:
Ja, ik ben niet sociaal of mentaal gehandicapt. Dat snapte mijn anushaar zelfs nog.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:33 schreef Mystikvm het volgende:
Die van mij heeft eind vorig jaar een huis gekocht en gaat hem nu gewoon verhuren. Als je er echt behoefte aan hebt dan laat je het hebben van een woning dat niet in de weg staan.
Dat zie je tegen die tijd wel weer.. komt vast wel goed. Kijk naar Mystquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:31 schreef Kreator het volgende:
Dat verwacht ik nu helemaal niet. Er zijn geen signalen die daar op wijzen.
Ik ga overigens niet nu of snel samenwonen. Het is alleen lastig...omdat ze straks haar eigen huis heeft en dan gaat samenwonen ineens weer lang duren. Dat is alles.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, heeft wel zijn eigen merchandise. T-shirts met teksten zoals ''I love habitue'' of ''3 condoms, 6 hours, I was there'', ''He came, he saw, habitue'' etc.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
ik zeg toch ook helemaal nergens dat het niet goed komt? Wat is dit voor shit.
Verhuren aan een familielid is niet zo'n punt, maar als je een echte huurder hebt en je relatie loopt op de klippen dan zijn de rapen wel gaar.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zie je tegen die tijd wel weer.. komt vast wel goed. Kijk naar Myst
Ik snap het ook wel hoorquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:45 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Verhuren aan een familielid is niet zo'n punt, maar als je een echte huurder hebt en je relatie loopt op de klippen dan zijn de rapen wel gaar.
Ik snap Kreator wel, als ze een eigen huis gaat inrichten dan wordt de afstand toch groter om bij hem in te trekken.
Jongen, niet zo panikeren. Komt echt wel goed.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:57 schreef Kreator het volgende:
Ze gaat gewoon huren, dus dat is het probleem niet. Ik zei alleen dat het lastig is, omdat ze dus nu een eigen huis gaat inrichten en als je dan over 6 maanden zin hebt om samen te wonen gaat dat minder makkelijk dan wanneer ze tijdelijk thuis blijft wonen.
Leuk! Waar gaan jullie op stap?quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:53 schreef rival het volgende:
Zat gisteren weer eens op paiq en kreeg een speeddateverzoek...
Leuke blonde meid, leuk gesprek en ook de foto's die tevoorschijn kwamen bevielen mij.....
Zaterdag gaan we op stap
Dan ga je Andro uit elkaar trekken?quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan ga je Andro uit elkaar trekken?
Wie het ook is... er zal een revalidatieproces plaats moeten vinden na de date.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
zij is kleiner dan Andro.. dus de kans op uit elkaar trekken is groter
Gelukkig heb ik fysiotherapie gestudeerd, dus ik kan bij mezelf in revalidatie!quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:47 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wie het ook is... er zal een revalidatieproces plaats moeten vinden na de date.
Nog 2 dagen!quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:50 schreef de_nachtwacht het volgende:
Ik kijk nu al uit naar het dateverslag. Die van habitue zijn toch wel legendarisch.
Behalve natuurlijk als we het hele weekend in bed blijven liggen om een heel voordeelpak condooms erdoorheen jagenquote:
Ik heb de chocolade al in huis gehaald en een doos tissues voor als de tranen weer over mijn wangen rollen van ontroering.quote:
Wat!? Hoe durven jullie! En wij maar F5-en.....quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:54 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Behalve natuurlijk als we het hele weekend in bed blijven liggen om een heel voordeelpak condooms erdoorheen jagen
Nee... jij hebt niet genoeg aan 140 karakters!quote:
Jij misschien. Mijn verwachtingen van jou zijn natuurlijk extreem hoogquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:52 schreef habitue het volgende:
Welnee, wij hebben de verwachtingen gewoon op een normaal niveau staan hoor.
Onder druk ben ik op mn best!quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:58 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Jij misschien. Mijn verwachtingen van jou zijn natuurlijk extreem hoog![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man is not old until regrets take the place of dreams.
Huh? Waar gaat dit over dan?quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:43 schreef theKiD het volgende:
Ben blij dat ik die eerste dm van Silenus ook heb mogen ontvangen
"Zullen we hun eerste date zo awkward mogelijk maken?"
quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:17 schreef Silenus het volgende:
Eigenlijk moet er een twitteraccount komen (@PD&Habdate) en dat ze dan de hele tijd updates delen met volgers.
- Nu op terras! #gezellig
Retweeted by PinkDwarf
-Heerlijk weer! We eten samen twee flinke meloenen! #dubbelzinnig
by Habitue
-Het wordt koud! Jasje maar aan?#altijdveilig
by PinkDwarf
-Zitten nu na een lange avond in trein naar huis! Naar buiten turend...#ziegeenreet
#weerspiegeling
by Habitue
-Luisteren samen naar muziek. Gelukkig dezelfde smaak...#toppersinconcert2009
by Pinkdwarf
-We hebben gezoend! Dit was dan ook het moment! #PUA
by Habitue
Retweeted by firefly
-Zijn nu lekker bezig! #alaan4econdoombezig
by Habitue
Retweeted by Pinkdwarf, Weissman, BeamofLight, Coco98, ook_gek, Silenus, Cue
-De volgende keer neem ik zeker meer dan 7 condooms mee #passionelenacht
by Habitue
over jou en habitue toch?quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:17 schreef Silenus het volgende:
Eigenlijk moet er een twitteraccount komen (@PD&Habdate) en dat ze dan de hele tijd updates delen met volgers.
Retweeted by PinkDwarf
by Habitue
by PinkDwarf
-Zitten nu na een lange avond in trein naar huis! Naar buiten turend...#ziegeenreet
#weerspiegeling
by Habitue
by Pinkdwarf
by Habitue
Retweeted by firefly
by Habitue
by Habitue
quote:
Habi's Hump Hotel. Gratis condooms in het handdoekenpakket.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar ik gun het je hoor!
Humping Habitue
Hij komt bij mij, hoor, dus het is mijn Hump Hotel!quote:
Maar jij woont toch al in een groot Hump Hotel, neem ik aan, studentenflat in W-city?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:39 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Hij komt bij mij, hoor, dus het is mijn Hump Hotel!
Nee joh, het paleis in Apeldoorn! Mams en paps zijn op vakantie, hahaquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:39 schreef Andromache het volgende:
[..]
Maar jij woont toch al in een groot Hump Hotel, neem ik aan, studentenflat in W-city?
Die kwam ik dus ook eentje tegen laatst. Blijkt ze op 350 meter afstand te wonenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Iemand gevonden die praktisch in mij woont. Locatiebalk helemaal gevuldOok wel eens fijn om te zien
Nou maar hopen dat ze niet zo passief is als de vorigequote:Op donderdag 13 juni 2013 21:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Iemand gevonden die praktisch in mij woont. Locatiebalk helemaal gevuldOok wel eens fijn om te zien
Haha nicequote:Op donderdag 13 juni 2013 21:46 schreef theKiD het volgende:
[..]
Die kwam ik dus ook eentje tegen laatst. Blijkt ze op 350 meter afstand te wonen
Oneliner gestuurd. Zie het welquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat ze niet zo passief is als de vorige
Dat zegt inderdaad niks. Soms kan je zo'n hoge matchscore hebben en dan klikt het op uiterlijk een stuk minder, en omgekeerd.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:49 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Haha nice
[..]
Oneliner gestuurd. Zie het welWel hoge matchcijfers, maar dat zegt denk ik niet zoveel
True, al is het voor paiq natuurlijk erg lastig om uit te rekenen hoe je op basis van uiterlijk zal matchen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zegt inderdaad niks. Soms kan je zo'n hoge matchscore hebben en dan klikt het op uiterlijk een stuk minder, en omgekeerd.
Klopt. Ik had een leuk gesprek ooit eens en de foto's waren niet zichtbaar. Toen ze zichtbaar werden bleek het een dame te zijn met een buitenlands uiterlijk. Persoonlijk heb ik daar niets mee dus de zin was snel over eigenlijkquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:52 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
True, al is het voor paiq natuurlijk erg lastig om uit te rekenen hoe je op basis van uiterlijk zal matchen.
herkenbaar jaquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klopt. Ik had een leuk gesprek ooit eens en de foto's waren niet zichtbaar. Toen ze zichtbaar werden bleek het een dame te zijn met een buitenlands uiterlijk. Persoonlijk heb ik daar niets mee dus de zin was snel over eigenlijk
Goed punt ja. Ach, zie het wel!quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zegt inderdaad niks. Soms kan je zo'n hoge matchscore hebben en dan klikt het op uiterlijk een stuk minder, en omgekeerd.
Het ergste is dat de laatste 2 dames waar ik in bed mee belandde de billentest faaldenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:58 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
herkenbaar ja
of dat die persoon op z'n zachtst gezegd ietsie zwaarder is dan ikzelf; dikke prima natuurlijk (sorry) maar daar zal ik me ook niet snel toe aangetrokken voelen.
hahaquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:01 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Het ergste is dat de laatste 2 dames waar ik in bed mee belandde de billentest faalden
Als ik haar met mijn linkerarm omhels wil ik wel haar linkerbilhelft kunnen aanraken. (voor mij dan rechts zeg maar).
En het klikte nog verdomd goed tijdens de chat en op skype ookquote:
Dat laatste is wat jammer jaquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:07 schreef theKiD het volgende:
[..]
En het klikte nog verdomd goed tijdens de chat en op skype ookAlleen ze is die 10 jaar jonger..
hahahahaquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:01 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Het ergste is dat de laatste 2 dames waar ik in bed mee belandde de billentest faalden
Als ik haar met mijn linkerarm omhels wil ik wel haar linkerbilhelft kunnen aanraken. (voor mij dan rechts zeg maar). Ik heb in ieder geval geleerd dat volslank echt niet mijn ding is
hahaha...quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:17 schreef Silenus het volgende:
Retweeted by PinkDwarf
by Habitue
by PinkDwarf
#weerspiegeling
by Habitue
by Pinkdwarf
by Habitue
Retweeted by firefly
by Habitue
by Habitue
Wat is er in hemelsnaam koeltjes aan je tweede voorbeeld? Je hebt zelf (of zij, dat is niet duidelijk) aangegeven dat je zaterdag kijkt hoe laat en waar dus gewoon zaterdag bespreken en zondag op date gaan, leuk toch?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:35 schreef Blue_note het volgende:
Wat zouden jullie doen:
Meisje ontmoet op stap, veel naar elkaar gekeken, 2 seconden gepraat puur voor haar nummer. Nummer gekregen, even leuk gesmst(whatsapp wtv) veel interesse en iniatief van haar, maar:
Ze accepteert me niet op FB...heb zelf een weekje maar 1 smsje gestuurd omdat ze druk was op vakantie...nu is ze erg koeltjes...en tijdens haar vakantie nul
Iniatief van haar.
Heb zondag wel date. Letterlijk zo gegaan: hey, alles goed, ga je zondag mee wat drinken? - Ja is leuk! - Ok kijken we zaterdag wel even hoelaat en waar- klinkt goed!
Nogal koeltjes (ben gewend dat meiden heel enthousiast zijn voor een date) toch?
Heb eigenlijk weinig zin meer eerlijk gezegd. Voelt alsof ze mee moet ipv wilt.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:01 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Als ik haar met mijn linkerarm omhels wil ik wel haar linkerbilhelft kunnen aanraken. (voor mij dan rechts zeg maar). Ik heb in ieder geval geleerd dat volslank echt niet mijn ding is
Tja, dat is heel persoonlijk natuurlijk...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Al is er niks mis met volslank of een beetje dik eigenlijk. Liever wat vlees op de botten dan een broodmager figuur waar je letterlijk doorheen prikt.
Je moet er toch niet aan denken dat je dit de hele tijd moet gaan lezen als je op vakantie bent in Californie inderdaad.quote:
Dat is alleen jammer als je zelf jonger dan 25 bent.quote:
Mee eens, maar dat is een persoonlijke voorkeur. Anderen vallen daar weer niet op.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Al is er niks mis met volslank of een beetje dik eigenlijk. Liever wat vlees op de botten dan een broodmager figuur waar je letterlijk doorheen prikt.
Ik kan me helemaal niet voorstellen dat ik Fok lees tijdens vakantiequote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je moet er toch niet aan denken dat je dit de hele tijd moet gaan lezen als je op vakantie bent in Californie inderdaad.
Whahahahahahahahahaha!quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:01 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:01 schreef dudewhereismycar het volgende:
Zo.. mijn "fling" wat bijna een maand heeft geduurd is ook weer voorbij. Zaten totaal niet op een lijn wat betreft gevoelens en de irritaties stapelden zich aan mijn kant verschrikkelijk op.. logisch als je soms 2-3-4x per week bij elkaar bent/slaapt etc etc.
Als ik tijdens het "daten" denk of voel dat het meer kan gaan worden, dan komt er een punt dat je jezelf open gaat stellen aan elkaar. Dit doe je niet bij een scharrel, of just a date.. of wat dan ook. Ik had serieus de indruk dat het wat zou kunnen gaan worden, zij ook.
Alleen omdat zij net uit een relatie komt (laten we zeggen, een week na haar break had ze een date met mij en nog een paar jongens),vond ik het nogal snel gaan en heb ook een aantal keer aangegeven of ik niet gewoon een "rebound" was. Je moet het toch eerlijk met elkaar kunnen bespreken en alvorens ik mij open ga stellen wil ik wel weten naar welke kant onze neuzen wijzen.
Afijn, na ongeveer 2.5 week (waar hebben we het over?!) begon ik mij te irriteren aan bepaalde dingen, was ook nog steeds niet "verliefd"; het voelde wel erg goed, maar het ging gewoon te snel. We hebben hier over gesproken en sindsdien lopen we beide op onze tenen om elkaar niet tegen de haren in de strijken.
Uiteindelijk gisteravond een goed gesprek gehad en is er gesproken om het rustiger aan te gaan doen, of om zelfs eerst de kat uit de boom te kijken.. maar ervaring leert dat dit gewoon niet werkt en ik heb persoonlijk totaal geen trek in het getouwtrek, of je voelt iets, of je voelt niets.. basta en klaar.
Misschien had ik het de tijd moeten gunnen, maar dan komt het neer op self fulfilling profecy en bouw je op iets dat nooit stabiel kan worden.
Het is een super vrouw, leuk, lief, inhoud etc etc.. maar het moet wel passen. Leuke tijd gehad, jammer dat het zo moest lopen
Nou komt op mij gewoon wat ongeïnteresseerd over allemaal. We zullen het wel zien, heb er zelf ook weinig zin in nu, dus misschien denkt zij hetzelfde van mijquote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:27 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wat is er in hemelsnaam koeltjes aan je tweede voorbeeld? Je hebt zelf (of zij, dat is niet duidelijk) aangegeven dat je zaterdag kijkt hoe laat en waar dus gewoon zaterdag bespreken en zondag op date gaan, leuk toch?
Eerste voorbeeld lijkt me dat ze niet zo geïnteresseerd is of gewoon niet zomaar mensen toevoegt op facebook. Gewoon vragen als je het wilt weten en anders lekker laten.
En het is wil
Ze zegt toch: leuk!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:03 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Nou komt op mij gewoon wat ongeïnteresseerd over allemaal. We zullen het wel zien, heb er zelf ook weinig zin in nu, dus misschien denkt zij hetzelfde van mij
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je moet er toch niet aan denken dat je dit de hele tijd moet gaan lezen als je op vakantie bent in Californie inderdaad.
Je moet iets als je slecht slaaptquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik kan me helemaal niet voorstellen dat ik Fok lees tijdens vakantie
Eefquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ze zegt toch: leuk!
Als je er zelf eigenlijk geen zin in hebt moet je het gewoon niet doen.
Hij wacht heus wel op je.quote:
Oh gelukkig!quote:
Californië is gaaf! Maar idd, offtopic, dus zie Facebookquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:26 schreef eefje801 het volgende:
[..]
(Off-topic) Hoe is het in het Amerikaanse?
Oh wacht: Leuk van je date! Goede datum ook
Krijg eerder het idee dat jij een excuus zoekt omdat je er zelf miss helemaal geen zin in hebt....quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:03 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Nou komt op mij gewoon wat ongeïnteresseerd over allemaal. We zullen het wel zien, heb er zelf ook weinig zin in nu, dus misschien denkt zij hetzelfde van mij
Iets met fokautist en datums, never mindquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh gelukkig!
[..]
Californië is gaaf! Maar idd, offtopic, dus zie Facebook
Date is wel ontopicEn eindelijk weer eens een verhaal van mijn kant
hoezo goede datum?
Nee komt wel goed! Ken haar verder totaal niet. Bijna niet gesmst, of gesproken. Enige wat ik zeker weet is dat ze mooi is...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Krijg eerder het idee dat jij een excuus zoekt omdat je er zelf miss helemaal geen zin in hebt....
Contact is wat wisselend in frequentie, maar het is sowieso steeds leukquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Iets met fokautist en datums, never mindJaaa leuk! En ook vrij veel contact of niet, altijd gezellig zo voor een date. Gewoon iets ergens drinken? Tell me more
Keyword hier is Charisma!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:23 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat is alleen jammer als je zelf jonger dan 25 bent.
[..]
Mee eens, maar dat is een persoonlijke voorkeur. Anderen vallen daar weer niet op.
Mij maakt het allemaal niet zoveel uit, dik, dun als het maar niet extreem wordt en ze verder een leuk koppie heeft.
Want hij heeft schorpioenen thuis??quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:34 schreef Andromache het volgende:
morgen heb ik weer eens een date, eerste in vier maanden tijd. ik ben benieuwd naar de man in kwestie. codenaam: Scorpio. het appcontact is in ieder geval leuk.
nee hij is zelf Schorpioenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:36 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Want hij heeft schorpioenen thuis??
Spannend!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:34 schreef Andromache het volgende:
morgen heb ik weer eens een date, eerste in vier maanden tijd. ik ben benieuwd naar de man in kwestie. codenaam: Scorpio. het appcontact is in ieder geval leuk.
heb je nog tips voor een leuke dateplek in Utrecht? daar gaan we meeten namelijk.quote:
Wat wil je gaan doen? Drankje?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:39 schreef Andromache het volgende:
[..]
heb je nog tips voor een leuke dateplek in Utrecht? daar gaan we meeten namelijk.
Eigenlijk best coolquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:36 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Want hij heeft schorpioenen thuis??
mja. eigenlijk ken ik alleen Zussen en Oudaen.quote:
joh meen je dat nouquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Eigenlijk best cool
Leuk trouwens Andro, goed sterrenbeeld!
Dit dus. Ik wil weten hoeveel er doorheen gejaagd zijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Veel plezierDat er maar een habitue-waardig verslag van mag komen.
Booooooo-ring!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:22 schreef Andromache het volgende:
het wordt een middagdate op het terras. ik moest mijn kuisheidsgordel maar meenemen zei 'ie. ain't gonna happen y'all
Pardon? Verwacht ie dat je op hem zou springen ofzo?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:22 schreef Andromache het volgende:
het wordt een middagdate op het terras. ik moest mijn kuisheidsgordel maar meenemen zei 'ie. ain't gonna happen y'all
Wat moet een mens nou in vredesnaam helemaal doen voor aanvang van zo'n date? Ik begrijp dat nooit zo goedquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:17 schreef Pinkdwarf het volgende:
Oeh, zometeen dateEn ik moet nog zoveel doen! Haha
Precies! En bedenken wat ik aan doe en ik moest nog etenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Alles onder de wenkbrauwen scheren, bed verschonen.
Ik doe dat niet, hoor. Ik probeer altijd zo snel mogelijk af te spreken, lukt dat niet, dan app ik gewoon met ze.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:32 schreef Blue_note het volgende:
Jullie doen toch zo weinig mogelijk appen/smsen voor een date niet?
Heb dat nu voor het eerst maar vind het maar gek, je hebt echt géén idee of het ook maar een beetje klikt toch.
Ik merk nog maar eens dat mijn eerste dates doorgaans een heel ander karakter hebben.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Alles onder de wenkbrauwen scheren, bed verschonen.
Die van mij ook, maar met een geschoren puni voel je je datezekerder.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik merk nog maar eens dat mijn eerste dates doorgaans een heel ander karakter hebben.
Ja ik vind dit ook maar een beetje vreemd. Maarja je kunt beter er niks van verwachten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:34 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik doe dat niet, hoor. Ik probeer altijd zo snel mogelijk af te spreken, lukt dat niet, dan app ik gewoon met ze.
Ik denk dat je vooral dat soort dingen niet zo moet analyseren. De basis voor de date was toch ook puur uiterlijk? Kan best dat het klikt, kan ook totaal niet klikken. Als je nog wat meer van haar wilt weten kun je gewoon een berichtje sturen toch?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:49 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ja ik vind dit ook maar een beetje vreemd. Maarja je kunt beter er niks van verwachten.
True. Het gekke is dat ik normaal echt 0,0 zenuwen heb voor een date. Maar bij deze begint het nu toch een beetje spannend te wordenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik denk dat je vooral dat soort dingen niet zo moet analyseren. De basis voor de date was toch ook puur uiterlijk? Kan best dat het klikt, kan ook totaal niet klikken. Als je nog wat meer van haar wilt weten kun je gewoon een berichtje sturen toch?
Och, mijn 'record' qua zoenen op een eerste date staat op drie minuten na de ontmoeting. Zonder enige zekerheidsfoefjes.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Die van mij ook, maar met een geschoren puni voel je je datezekerder.
3 minutenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:56 schreef Capstan het volgende:
[..]
Och, mijn 'record' qua zoenen op een eerste date staat op drie minuten na de ontmoeting. Zonder enige zekerheidsfoefjes.
Enkel van internet. Dus nee, dat zou ik geen 'kennen' willen noemenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:58 schreef Blue_note het volgende:
[..]
3 minuten? Eerste date en je kende haar niet?
Snelle jongenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Enkel van internet. Dus nee, dat zou ik geen 'kennen' willen noemen
Ach ja, ook dat soort kliks ontwikkelt zich weleens niet verder dan het date-stadium...maar het waren wel leuke datesquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:10 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Snelle jongen! Mooi toch. Weet je wel dat het klikt
!
Bij voorkeur ook eelt verwijderen. Mocht tot het missionarisstandje komen (over booo-ring gesproken).quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:33 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Precies! En bedenken wat ik aan doe en ik moest nog etenEn dan alle vrouwendingetjes nog.
Je bent wel op dreef de laatste tijd of niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:27 schreef Andromache het volgende:
[..]
Bij voorkeur ook eelt verwijderen. Mocht tot het missionarisstandje komen (over booo-ring gesproken).
en Spezzzmeister, je snapt de betekenis vanniet.
Als die boring is doe je iets niet goedquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:27 schreef Andromache het volgende:
[..]
Bij voorkeur ook eelt verwijderen. Mocht tot het missionarisstandje komen (over booo-ring gesproken).
en Spezzzmeister, je snapt de betekenis vanniet.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Alles onder de wenkbrauwen scheren,
Gadverdamme. Nog niet meegemaakt, maar net of je naast Chewbacca in bed kruipt lijkt me dat.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:33 schreef theKiD het volgende:
[..]Zo hoort dat idd! Helaas weleens anders mee gemaakt
![]()
Mja.. was 'gelukkig' alleen maar de punani... Maar ook daar heb ik mijn voorkeurenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Gadverdamme. Nog niet meegemaakt, maar net of je naast Chewbacca in bed kruipt lijkt me dat.
Precies. Niks mis mee.quote:
Elkaars handen vasthouden en elkaar diep in de ogen aankijken.quote:
ik heb ooit eens een date gehad waar ik binnen 15min mee in bed lag.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:36 schreef Andromache het volgende:
asteblieft jongens het wordt hier heet
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Elkaars handen vasthouden en elkaar diep in de ogen aankijken.
Niks mis meequote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 02:00 schreef douche-eendje het volgende:
Pffff wat ik nu weer uitspook... hosselen in de kroeg. T gaat lekker :p
Maar wel of niet gegaan?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:09 schreef Clicks_nl het volgende:
Date season in volle heftigheid
Zou vanavond eten met een vriendin, maar die is ziek
Reactie van m'n okcupid chat: dan kom je toch bij mij eten?
Jammer alleen dat ze bijna aan de andere kant van ons, gelukkig niet zo grote, landje woont
En je hebt je prooi verslonden dus?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:17 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
dat lukte gisteravond niet. Argh... korte harpnagels!
Ik stap straks in de treinquote:
Leuk, veel plezier!quote:
hihi, ik rijd nu net over de spoorbrug Zwolle uitquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:37 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Ik stap straks in de trein
Ging Andromache vandaag niet naar Utrecht voor een date? Ik zal als ik je trein tegenkom bij Zwolle ofzo even zwaaien
Geinig, ik ga zo met de trein van Utrecht naar Zwolle. Voor family-business trouwens, geen date.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:23 schreef Andromache het volgende:
[..]
hihi, ik rijd nu net over de spoorbrug Zwolle uitwaar ga jij heen dan?
ik heb wel een FOK-date, in ieder geval...
Ik stap uit in assen. Rij nu net Amsterdam cs in om zo over te stappenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:23 schreef Andromache het volgende:
[..]
hihi, ik rijd nu net over de spoorbrug Zwolle uitwaar ga jij heen dan?
ik heb wel een FOK-date, in ieder geval...
Dat denk jij ja. Hahaha. Soms moet je eerst een paar keer even plagen. Komt wel goed ditquote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:56 schreef Andromache het volgende:
zozo douche-eendje, er is dus geneukt, goed bezig
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
Waar blijft het verslag van Habitue en Pinkdwarf? Ik had me al voorgenomen om het samen met mijn date te gaan lezen en erbij weg te zwijmelen.
Of zullen ze nu nóg bezig zijn elkaars onderlichamen tot rauwe hammen te beuken?
Met je "we vinden elkaar al heel lang leuk maar durven allebei de eerste stap niet te zetten"-meneer? Of gewoon random?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 02:00 schreef douche-eendje het volgende:
Pffff wat ik nu weer uitspook... hosselen in de kroeg. T gaat lekker :p
Die ja. Hij zoent goed. Ik had wat alcohol in mn mik, in de kroeg leuke muziek en had zin om te dansen maar niet alleenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Met je "we vinden elkaar al heel lang leuk maar durven allebei de eerste stap niet te zetten"-meneer? Of gewoon random?
En nog belangrijker: hoe liep het af?
Zo veel dates hier, waar blijven de verslagen?
Goed bezig!!!!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Die ja. Hij zoent goed. Ik had wat alcohol in mn mik, in de kroeg leuke muziek en had zin om te dansen maar niet alleen![]()
Het is Thijs?!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:30 schreef Andromache het volgende:
mmmm genieten douche-eendje
date van zo net was leuk! genoten van leuke man, leuk gesprek, heerlijk terrasje pakken langs de grachten, eng veel overeenkomsten qua levensloop.... 2e date volgt. uitgebreider verslag volgt. date zei dat hij de eer voor het verslag aan mij liet
nee.quote:
*lurkmodus uit: ik vind dit een geweldig topic om mee te lezen* wat leukquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat denk jij ja. Hahaha. Soms moet je eerst een paar keer even plagen. Komt wel goed dit
Hahahaha ik voel mij nu begluurdquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
*lurkmodus uit: ik vind dit een geweldig topic om mee te lezen* wat leukga ervoor
![]()
en verder geslaagde dates hier zo te lezen, habitue & pinkdwarf (wel een beetje een laf verslag hoor!) en andro*lurkmodus aan*
ik lurk hier al maanden meequote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:00 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hahahaha ik voel mij nu begluurd
Ja jij hebt dan ook wel dé "datingsite"-ervaring via fokquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik lurk hier al maanden meealleen ben ik heel illegaal dus post ik niet maar vind t erg vermakelijk
en ik vind dat we op zn minst moeten weten hoeveel condooms habitue en pd erdoorheen gejaagd hebben
Nou, vertel dan eens gewoon?quote:
Good thinking. Ik noem het ook weleens ''meeten''.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ging niet daten (want dat schept verwachtingen) maar gewoon "gezellig iets met iemand van fok drinken"
en dat is nu alweer bijna 15 maanden mijn vriend
*zeer beknopte samenvatting*
Het zou toch leuk zijn als dit een Fok! relatie wordt tzt.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:23 schreef habitue het volgende:
Vrijdagavond 7 uur. Ik had de date met Pinkdwarf (tevens mijn eerste live contact date met een FOK!’er)op 8 uur gezet, maar ik ben helaas wat te optimistisch geweest met mijn schatting. Apeldoorn was nog 45 min rijden en ik moest me nog douchen en ook nog tijd vrijmaken voor wat persoonlijke mannelijke verzorging. Tot overmaat van ramp schoot ik uit met mijn scheermesje over mijn kleine teen waardoor het bloed over de badkamervloer gutste.Strompeldend liep ik naar mijn telefoon om Pinkdwarf te appen dat ik 8 uur niet ging halen. Gelukkig had zij te kampen met soortgelijke problemen, dus hebben we de date verlaat naar kwart voor 9.
Omdat ik van plan was om een paar wijntjes te drinken had ik mijn auto bij een goede vriend van me in Apeldoorn gezet waar ik dan ook zou kunnen slapen. Ik werd op tijd in Apeldoorn-city afgezet en liep naar de afgesproken Irish-bar. Ik voelde toch wel wat spanning opkomen, vooral vanwege het vele leuke whatsapp contact de afgelopen 2 weken. Zou immers zonde als er niks overbleef van de klik online. Luttele seconden later zag ik Pinkdwarf aanlopen. Ze zag er super leuk uit! Leuk gekleurd rokje, met leuke hakken en een blauwe jas. En wat een lief gezicht!Alleen de winterse sjaal in hartje zomer verbaasde me nogal. We begroetten elkaar met 3 zoenen en een knuffel. Helaas zat het terras bij de Irish pub vol, dus namen we even verderop plaats op het terras.
De eerste paar minuten was het toch wel wat aftasten van elkaar, en het duurde even voordat er leuke gesprekken op gang kwamen. Gelukkig veranderde dat al snel, gewoon over het geweldige FOK! beginnen natuurlijk dan krijg je al snel de meest hilarische verhalen.Aan het tafeltje achter ons kwamen 5 vrouwen zitten die vroeger bij Pinkdwarf in de klas hebben gezeten op de middelbare school. Ze had ze al in jaren niet meer gezien en het was te merken dat ze zich wat ongemakkelijk gedroeg. Pinkdwarf vertelde me dat ze met de mooiste van de 5 (Tevens de mooiste van de school volgens Pd) vaak heeft gezoend. De erotisch getinte visioenen schoten natuurlijk meteen door mijn hoofd.
![]()
Naarmate het later werd werd het steeds intiemer en er waren momenten bij dat een eerste zoen in de lucht hing. Echter kwam deze niet van de grond. Firefly3 zou teleurgesteld in me zijn.![]()
Tegen kwart voor 12 was het tijd om te gaan, de laatste bus naar Pinkdwarf’s huis zou namelijk kwart voor 12 vertrekken. Het lot bepaalde echter anders, de laatste bus reed voor onze neus weg. Gedesillusioneerd bleven we achter. Echter zag ik nu wel de kans schoon om Pinkdwarf op haar mooie zachte lippen te zoenen. Ik kan niet voor mezelf spreken, maar ze kan fantastisch zoenen.![]()
Ik had kans om met haar mee te gaan, maar ik vond het verstandiger om naar mijn vriend zijn huis te vertrekken.
Geintje natuurlijk
Toen de taxi ons eenmaal op de plaats van bestemming had afgezet, stapten we het huis in.
De volgende ochtend moesten we vroeg op pad aangezien Pinkdwarf vanochtend zou worden opgehaald voor, heel toepasselijk, Pinkpop.
Samenvatting: Pinkdwarf is leuk en geslaagde date.![]()
Volgende date is in de maak.
Disclaimer: Vragen over details die nacht worden niet beantwoord, ook niet via pm, dm, skype, whatsapp of facebook.
We hebben ons netjes gedragen.
Wat leuk!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ging niet daten (want dat schept verwachtingen) maar gewoon "gezellig iets met iemand van fok drinken"
en dat is nu alweer bijna 15 maanden mijn vriend
*zeer beknopte samenvatting*
Klopt!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:11 schreef Coco98 het volgende:
Ik heb gehoord dat eefje een heel leuk meisje is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |