Ruzzle is ook extreem verslavend en leukquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:36 schreef Andromache het volgende:
Silenus en ik hebben ook maar besloten dat we niet gaan daten en het bij Ruzzle-dating houden.(bijna niet te winnen van hem, zoooo frustrerend, maar wel spannend!)
Mijne was nog iets eerderquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mijn aller eerste internet date via CU2.nl man... dat is lang geleden! toen betaalden we nog met guldens
Weet alleen van 1 hoe het met haar vergaan is, getrouwd en kindquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:48 schreef Sannne het volgende:
SC! Mijne ook! Heb met die date toevallig wel 5 jaar samengewoond dus TMF ftw!
Jij hier?quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mijn aller eerste internet date via CU2.nl man... dat is lang geleden! toen betaalden we nog met guldens
Hehe, uit het moeras is hij weder opgestaan!quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij hier?
Mijn eerste i-date was via TMFchat toen ik 14 was
Nig altijd gelukkig met vriendin?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, uit het moeras is hij weder opgestaan!
Nog altijd een vriendin jaquote:
Het kost wat tijd ellende maar wie weet hoeveel jaren je later gelukkig van benrquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nog altijd een vriendin jaof je daar gelukkig mee kan worden is de vraag.. Man wat luisteren ze slecht, en maar miepen als je de keten weer een tandje strakker zet omdat ze te weinig kookt.
Ja echt he!quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het kost wat tijd ellende maar wie weet hoeveel jaren je later gelukkig van benr
Je kan het ook omdraaien...quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:05 schreef Weissman het volgende:
Wat waren jullie er jong bij. Ik ben afgelopen weekend pas ontmaagd
Gaat zn gangetje hequote:Op woensdag 12 juni 2013 19:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja echt he!
En hoe is het met jou dan?
nog niets ben nog opweg naar huisquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat hebben jullie allemaal gegeten vanavond?
Chili con carnequote:Op woensdag 12 juni 2013 19:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zo dat is lang geleden!! De #fok chat room! Kiss kissquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja echt he!
En hoe is het met jou dan?
Och mozes! ja, ook daar heb ik gedate... man.. ik ben echt een internetdate goeroequote:Op woensdag 12 juni 2013 19:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo dat is lang geleden!! De #fok chat room! Kiss kiss
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nu je het zegt... dat was mijn eerste date via internet ja! mijn eerste internet relatie/liefde/neukmaatje was via CU2...
Man, wat gaat de tijd hard!
was t wel lekker?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:05 schreef Weissman het volgende:
Wat waren jullie er jong bij. Ik ben afgelopen weekend pas ontmaagd
Wat er hoogswaarschijnlijk in zit:quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zeker! Ook op de manier van schrijven!
Zit al te wachten op de volgende date verslag!
Via #ircquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
* DancingPhoebe *waybackbokst* Markjequote:Op woensdag 12 juni 2013 19:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo dat is lang geleden!! De #fok chat room! Kiss kiss
Roerbakmie.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
Jij was er niet bij?!quote:
Misschien is "Zin om te chatten?" in haar ogen "Zin om me vragen te stellen waar ik antwoord op geef en verder niets aan doe?"quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat heb ik een hekel aan lui die zelf geen (weder)vragen stellen, maar alleen antwoorden. Waarom stuur je me dan een Oneliner? Ook nog nummers uitgewisseld
Qua verschijning echt iemand op wie ik zou kunnen vallen. Echt jammer dat ze zo weinig interesse toont, terwijl ze toch echt schreef 'Zin om te chatten?'
Dat zal het zijn ja. Vertelde dat ik een tijdje in Nieuw-Zeeland heb gewoond, zij 'oh leuk'. Verder nietsquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien is "Zin om te chatten?" in haar ogen "Zin om me vragen te stellen waar ik antwoord op geef en verder niets aan doe?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |