Ruzzle is ook extreem verslavend en leukquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:36 schreef Andromache het volgende:
Silenus en ik hebben ook maar besloten dat we niet gaan daten en het bij Ruzzle-dating houden.(bijna niet te winnen van hem, zoooo frustrerend, maar wel spannend!)
Mijne was nog iets eerderquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mijn aller eerste internet date via CU2.nl man... dat is lang geleden! toen betaalden we nog met guldens
Weet alleen van 1 hoe het met haar vergaan is, getrouwd en kindquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:48 schreef Sannne het volgende:
SC! Mijne ook! Heb met die date toevallig wel 5 jaar samengewoond dus TMF ftw!
Jij hier?quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mijn aller eerste internet date via CU2.nl man... dat is lang geleden! toen betaalden we nog met guldens
Hehe, uit het moeras is hij weder opgestaan!quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij hier?
Mijn eerste i-date was via TMFchat toen ik 14 was
Nig altijd gelukkig met vriendin?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, uit het moeras is hij weder opgestaan!
Nog altijd een vriendin jaquote:
Het kost wat tijd ellende maar wie weet hoeveel jaren je later gelukkig van benrquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nog altijd een vriendin jaof je daar gelukkig mee kan worden is de vraag.. Man wat luisteren ze slecht, en maar miepen als je de keten weer een tandje strakker zet omdat ze te weinig kookt.
Ja echt he!quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het kost wat tijd ellende maar wie weet hoeveel jaren je later gelukkig van benr
Je kan het ook omdraaien...quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:05 schreef Weissman het volgende:
Wat waren jullie er jong bij. Ik ben afgelopen weekend pas ontmaagd
Gaat zn gangetje hequote:Op woensdag 12 juni 2013 19:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja echt he!
En hoe is het met jou dan?
nog niets ben nog opweg naar huisquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat hebben jullie allemaal gegeten vanavond?
Chili con carnequote:Op woensdag 12 juni 2013 19:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zo dat is lang geleden!! De #fok chat room! Kiss kissquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja echt he!
En hoe is het met jou dan?
Och mozes! ja, ook daar heb ik gedate... man.. ik ben echt een internetdate goeroequote:Op woensdag 12 juni 2013 19:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo dat is lang geleden!! De #fok chat room! Kiss kiss
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nu je het zegt... dat was mijn eerste date via internet ja! mijn eerste internet relatie/liefde/neukmaatje was via CU2...
Man, wat gaat de tijd hard!
was t wel lekker?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:05 schreef Weissman het volgende:
Wat waren jullie er jong bij. Ik ben afgelopen weekend pas ontmaagd
Wat er hoogswaarschijnlijk in zit:quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zeker! Ook op de manier van schrijven!
Zit al te wachten op de volgende date verslag!
Via #ircquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
* DancingPhoebe *waybackbokst* Markjequote:Op woensdag 12 juni 2013 19:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo dat is lang geleden!! De #fok chat room! Kiss kiss
Roerbakmie.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
Jij was er niet bij?!quote:
Misschien is "Zin om te chatten?" in haar ogen "Zin om me vragen te stellen waar ik antwoord op geef en verder niets aan doe?"quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat heb ik een hekel aan lui die zelf geen (weder)vragen stellen, maar alleen antwoorden. Waarom stuur je me dan een Oneliner? Ook nog nummers uitgewisseld
Qua verschijning echt iemand op wie ik zou kunnen vallen. Echt jammer dat ze zo weinig interesse toont, terwijl ze toch echt schreef 'Zin om te chatten?'
Dat zal het zijn ja. Vertelde dat ik een tijdje in Nieuw-Zeeland heb gewoond, zij 'oh leuk'. Verder nietsquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien is "Zin om te chatten?" in haar ogen "Zin om me vragen te stellen waar ik antwoord op geef en verder niets aan doe?"
Vraag je haar enkel en krijg je ook geen antwoord?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:03 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja. Vertelde dat ik een tijdje in Nieuw-Zeeland heb gewoond, zij 'oh leuk'. Verder nietsOm maar een voorbeeld te noemen.
Tsja. Ik kijk het nog even aan. Via Whatsapp komt er ook vrijwel geen beweging in. Jammer.
Dat is de andere kant van de medaille.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:04 schreef Cue_ het volgende:
Misschien vandaag if deze week wat minder spraakzaam? Kan gebeuren. Wie weet komt t nog
Ze heeft wel wat gevraagd natuurlijk, maar op dingen waar ik een vraag terug had verwacht, krijg ik alleen een antwoord. Ik weet haar hobby's, maar zij die van mij niet bijvoorbeeldquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vraag je haar enkel en krijg je ook geen antwoord?
[..]
Dat is de andere kant van de medaille.
Gewoon blijven proben. Wie weet komt er nog wel wat leuks uitquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:12 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ze heeft wel wat gevraagd natuurlijk, maar op dingen waar ik een vraag terug had verwacht, krijg ik alleen een antwoord. Ik weet haar hobby's, maar zij die van mij niet bijvoorbeeld
Ach ja, en anders op naar de volgendequote:Op woensdag 12 juni 2013 21:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon blijven proben. Wie weet komt er nog wel wat leuks uit
Heb eens gevraagd aan iemand (is al weer een hele tijd terug) wat ze precies bedoelde met een olifantenweeshuis. Serieus, ik had er nog nooit van gehoord, en al interesse tonend vraag ik er dus naar. Werd gelijk geblockt
Precies. Foto's waren niet zichtbaar dus ik weet ook niet hoe ze eruit zag. Maar goed, meer vissen in de vijver zegt men wel eens.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ach ja, en anders op naar de volgende
Echt? Dat is wel eenwaard ja.
Geboortejaar 1993 en nostalgie... Hmm ik word oudquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:18 schreef Sociologiaans het volgende:
Eerste date via Habbohotel, vreselijk lachwekkend achteraf maar oh, de nostalgie.
Nee, ik word oud! Als de habbotijd al 7 jaar achter me ligt en ik me die dag nog voor de geest kan halen alsof het gisteren wasquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:27 schreef habitue het volgende:
[..]
Geboortejaar 1993 en nostalgie... Hmm ik word oud
Nog wat dates gepland dan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:28 schreef Sociologiaans het volgende:
[..]
Nee, ik word oud! Als de habbotijd al 7 jaar achter me ligt en ik me die dag nog voor de geest kan halen alsof het gisteren was
Voor de toekomst? Gelukkig niet, net uit een vrij lange en heftige relatie. Heb dit hele weekend een date met een heerlijk festival!quote:
Ja je bent hier in het dating topic vandaar dat ik het vraag.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:41 schreef Sociologiaans het volgende:
[..]
Voor de toekomst? Gelukkig niet, net uit een vrij lange en heftige relatie. Heb dit hele weekend een date met een heerlijk festival!
Pinkpop? Ik ben er ook!quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:41 schreef Sociologiaans het volgende:
[..]
Voor de toekomst? Gelukkig niet, net uit een vrij lange en heftige relatie. Heb dit hele weekend een date met een heerlijk festival!
Yesyes, 4e jaar alweer!quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:05 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Pinkpop? Ik ben er ook!
Kan ook niet anders met een naam als Pinkdwarf 8)
Klinkt me bekend in de oren. Zou het gewoon afkappen als het tijdens het 2e gesprek niet beter wordt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:12 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ze heeft wel wat gevraagd natuurlijk, maar op dingen waar ik een vraag terug had verwacht, krijg ik alleen een antwoord. Ik weet haar hobby's, maar zij die van mij niet bijvoorbeeld
Nou dolle pret dusquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:12 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Probeer het gewoon! Nee heb je....quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:59 schreef Amy1990 het volgende:
Ik had dit berichtje al in het vorige deel geplaatst, maar midden in een discussie, dus was niet echt reactie op gekomen.. Poging 2!
Oké, dilemma! Vorig jaar september was ik een avond in Den Haag (voor mij de andere kant van het land). Daar een heel leuke jongen leren kennen, hele avond gekletst en gedanst, maar verder niets gebeurd. Vele gesprekken op Facebook volgden, soms weken niet, dan weer wel.. Een aantal keer poging gedaan om af te spreken, maar uiteindelijk liep dat dan op niets uit. Een goede vriend van hem heeft nog geprobeerd ons te koppelen. Ik denk dat hij dat een beetje afgehouden heeft, maar dat weet ik niet zeker...
Nu ben ik iemand anders aan het daten, maar blijft die ene jongen door mijn hoofd spoken. Ik twijfel hem een berichtje te sturen of hij wat wil afspreken. Rationeel gezien is het een slecht idee. Ik heb echt een méga zwak voor hem, wat waarschijnlijk voor een groot deel uit onrealistische ophemeling bestaat. En als hij 'nee' zegt, zal ik me daar heel veel van aantrekken, want ik ben niet echt een held met jongens. Aan de andere kant... Ik zit nu al zó lang met hem in mijn hoofd..
Precies ja. Net als gesprekken die na 5 minuten nog steeds over standaard-dingen gaan als hobbies, studie, etc.; wordt ook meestal niets is mijn ervaring.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:46 schreef habitue het volgende:
[..]
Klinkt me bekend in de oren. Zou het gewoon afkappen als het tijdens het 2e gesprek niet beter wordt.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:06 schreef HosselKoning het volgende:
[..]
10 jaar geleden knikkerde je nog op het schoolplein dus zo nostalgisch is het allemaal niet
Uhm foto's? Van ons? Volgens mij heb jij de verkeerde voor jequote:Op woensdag 12 juni 2013 19:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Och mozes! ja, ook daar heb ik gedate... man.. ik ben echt een internetdate goeroe
En dan al die foto's van ons..man!
Mijn onberwijkbare internet liefdequote:Op woensdag 12 juni 2013 19:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
* DancingPhoebe *waybackbokst* Markje
Eerste date met leukerd van Paiq.quote:Op donderdag 13 juni 2013 04:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat is er dan?
Moet je trouwens niet slapen, of ben je net wakker?
Ow je zit ergens aan de andere kant van de wereld?quote:Op donderdag 13 juni 2013 04:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eerste date met leukerd van Paiq.
En waar ik nu ben is het 19:50 uurdus nee, ik ga zo uit eten
Californiëquote:Op donderdag 13 juni 2013 05:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow je zit ergens aan de andere kant van de wereld?
De gemiddelde loonslaaf is hier toch al weer wakker hoor :-)quote:Op donderdag 13 juni 2013 06:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Californië
Maar wat doe/deed jij midden in de nacht op fok?
Neh, om 7 uur. Reageerde op de post van Yuki van 6.56quote:Op donderdag 13 juni 2013 07:16 schreef Dizorn het volgende:
Om 5 uur? dan heb je het echt slecht geregeld
quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm foto's? Van ons? Volgens mij heb jij de verkeerde voor je
[..]
Mijn onberwijkbare internet liefde
Al die jaren lang! Verpest door de geen met een Z
Praten over alledaagse dingen is denk ik het probleem nog niet eens zo zeer, het is meer de manier waarop sommige gesprekken lopen dat ik haast een waterpomptang er bij moet pakken om mijn tenen weer recht te krijgen. Van die meiden waarbij je ook op geen enkele manier een leuke draai aan een onderwerp kan geven of de reacties zijn dan allemaal in de trant van: "Hahahaha!quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:10 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Precies ja. Net als gesprekken die na 5 minuten nog steeds over standaard-dingen gaan als hobbies, studie, etc.; wordt ook meestal niets is mijn ervaring.
Kweenie, vond het wel spannend.quote:
Kleine z maar met GROTE gevolgen voor #fok datingquote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Ugh, dit wordt niks met dat meisje geloof ik.
Toen vroeg ik voor de grap of ze me al zat was, toen kreeg ik als antwoord: ben bij de buren. Oke![]()
quote:Ben blijkbaar niet interessant genoeg voor haar.
Hoe zielig en wanhopig wil je overkomen ?quote:Maar je zou toch verwachten dat ze wat meer interesse toont aangezien zij een Oneliner stuurde.
Zo zielig dusquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoe zielig en wanhopig wil je overkomen ?
Als je aan iemand vraagt hoe het is en diegene stelt niet de wedervraag, weet je eigenlijk al genoeg.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Ugh, dit wordt niks met dat meisje geloof ik.
Ik kijk het vandaag nog even aan en daarna verwijder ik haar gewoon. Ze heeft gewoon een aparte manier van chatten. Zelf amper tot geen vragen stellen en korte, soms totaal nikszeggende antwoorden geven. Alsof ze langs me heen praat. Ik vroeg gisteren hoe het ging etc. maar gewoon niks terug vragen. Toen vroeg ik voor de grap of ze me al zat was, toen kreeg ik als antwoord: ben bij de buren. Oke![]()
Ben blijkbaar niet interessant genoeg voor haar. Maar je zou toch verwachten dat ze wat meer interesse toont aangezien zij een Oneliner stuurde. Jammer dan
Waarom wilde ze mijn nummer dan?quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je aan iemand vraagt hoe het is en diegene stelt niet de wedervraag, weet je eigenlijk al genoeg.
Ga ik dus ook doen als ik vandaag niks meer hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |