Oprah.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:15 schreef hexje het volgende:
Njos hoe heet je zwarte hond? Leuke kop heeft hij/zij.
Dankje hexje, wat een interesse opeensquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:15 schreef hexje het volgende:
Njos hoe heet je zwarte hond? Leuke kop heeft hij/zij.
quote:
Uh begin je ook al tegen mij? Ik ben nog lang niet bejaard. Vrouwen worden als ze wat ouder worden juist fitter wat dat betreft.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:26 schreef Voorschrift het volgende:
Dat kan niet, je moet wel wat energie overhouden voor de bejaardenseks.
Hetero's boffen maar dan, ik moet mijn sugardaddy altijd eerst blauwe pilletjes voeren.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh begin je ook al tegen mij? Ik ben nog lang niet bejaard. Vrouwen worden als ze wat ouder worden juist fitter wat dat betreft.
Deze week zijn cursussen, dus ik mis er niks aan door even te fokken.quote:
Minder fokken, meer werken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu even niet nee. Veel te druk en niets komt af.
Het lijkt of ik amper wat doe maar ik moet af en toe even tussendoor afleiding hebben, anders word ik gek.quote:
Beter dan met een zure smoel zitten de hele dag.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:35 schreef Specularium het volgende:
Corrie ligt de hele dag op de grond te gniffelen.
Daarom: niet beffen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Beter dan met een zure smoel zitten de hele dag.
Welnee mallequote:
Ik bef nooit, dat zal het zijn.quote:
Megalomaan Hooligans.twitter:JeroenPauw1 twitterde op woensdag 12-06-2013 om 09:42:19Mazelen in de Biblebelt. Krijgen ze daar óók eens rode vlekken van het geloof #mazzel reageer retweet
Huispak.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:27 schreef Specularium het volgende:
Corrie gaat zo weer in d'r joggingbroek.
Waar? Buiten?quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:57 schreef Karina het volgende:
Ik wilde eigenlijk even zonnen, maar teveel bewolking.
Hier welquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mijn Turkse dorpseten recept mag dus niet.Ah well.
wat de neuk is Holland Bakt?quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:41 schreef Karina het volgende:
Over appeltaart gesproken, vanavond gaan ze die bakken bij Holland Bakt.
Omroep Max kookwedstrijd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wat de neuk is Holland Bakt?
toch geen fucking talentenshow ofzo he?
Kookwedstrijd van Omroep Max. En nee er wordt niet gefucked.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wat de neuk is Holland Bakt?
toch geen fucking talentenshow ofzo he?
Niet gefucked allah American Pie?quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Kookwedstrijd van Omroep Max. En nee er wordt niet gefucked.
Beter is:quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee zelfs dat niet, allemaal heel braaf.
CUL / Heel Holland Bakt
Lekkerquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Beter is:
[WKN]Heel Holland Bakt (in de zon volgende week)
Mijn appeltaart is altijd lekker. Zeggen ze.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hier welEn ik vind appeltaart nou eenmaal lekker, maar wie weet is dat van jou ook heerlijk
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:56 schreef Karina het volgende:
De Gea heeft wel toffe bakkenbaarden trouwens.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:41 schreef Karina het volgende:
Over appeltaart gesproken, vanavond gaan ze die bakken bij Holland Bakt.
Lekker als het nog een beetje warm is en dan een beetje slagroom erop of een bolletje vanilleijs ernaastquote:
Komkommersquote:
Ik ken die niet. Hoe ziet dat eruit?quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:31 schreef Njosnavelin het volgende:
Kun je ook een bavianentieten versie maken? Kenners weten wat ik bedoel.
Whatevs.quote:
Van wie?quote:
Zoiets -quote:
Ja maar die had ik niet gezien he?quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:40 schreef hexje het volgende:
Flauw hoor. Deze link is er al bijna 24 uur.
TV / [RTL5]Lust, liefde of laten lopen #2
Significant andersquote:
Die handje helpen link? Was die zo shockerend?quote:
Vooral shockerend slechte websitequote:Op woensdag 12 juni 2013 20:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die handje helpen link? Was die zo shockerend?
Don en Ad.filmpjequote:Op woensdag 12 juni 2013 20:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die handje helpen link? Was die zo shockerend?
Da's cultquote:
Als iets de inferioriteit van het blanke ras wel aantoont zijn het wel Volendamse zangers.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Voorschrift kijkt nu hier naar natuurlijk:
http://www.sterren.nl/programma-s/tv-pips/suidafrikaansedroom/
Nick&Simon![]()
In de laatste aflevering van Nick & Simon die Suid-Afrikaanse Droom bezoeken Nick, Simon & Kees een opvanghuis voor kinderen en hun moeders met HIV/Aids, Nkosi's Haven Village.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Als iets de inferioriteit van het blanke ras wel aantoont zijn het wel Volendamse zangers.
Hé hé, dit mag ook niet hè?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Als iets de inferioriteit van het blanke ras wel aantoont zijn het wel Volendamse zangers.
Heb jouw discussie met VS hierover gelezen jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:06 schreef hexje het volgende:
Wat echt om te kosten is, zijn die Nederlanders daar die met drogen ogen beweren goed bezig te zijn om dat ze hun zwarte bedienden(lees moderne slaven) 1 cent meer betalen dan de Zuid-Afrikanen.
Dat zal Vs zeker aanspreken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In de laatste aflevering van Nick & Simon die Suid-Afrikaanse Droom bezoeken Nick, Simon & Kees een opvanghuis voor kinderen en hun moeders met HIV/Aids, Nkosi's Haven Village.
http://www.sterren.nl/programma-s/tv-pips/suidafrikaansedroom/
Lekker zwartjes met HIV/Aids opzoeken om je als blanke superieur te voelen daar in ZA
Is dat niet zo'n supermarkt in dorpen met minder dan 200 inwoners?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:02 schreef hexje het volgende:
V.d. Linde verkoopt ook gefrituurde soesjes met slagroom.
Nee op het "als blanke superieur te voelen daar in ZA".quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nu doel je natuurlijk op die HIV/Aids?
Nee man!! Is een banketbakker in Amsterdam waar je heerlijke slagroomijs kan kopen. Ook hun slagroomtruffels zijn heerlijk.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n supermarkt in dorpen met minder dan 200 inwoners?
Dat ook, tuurlijk. Goede herinneringen enzo.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee op het "als blanke superieur te voelen daar in ZA".
Ik las geslachtsroomknuppelsquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:10 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee man!! Is een banketbakker in Amsterdam waar je heerlijke slagroomijs kan kopen. Ook hun slagroomtruffels zijn heerlijk.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:10 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee man!! Is een banketbakker in Amsterdam waar je heerlijke slagroomijs kan kopen. Ook hun slagroomtruffels zijn heerlijk.
Sta je al een tijdje droog of wat?quote:
En van welke wereldplaats ben jij dan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die kan je tegenwoordig gewoon via je mobieltje besturen.
Het prachtige Alphen aan den Rijn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En van welke wereldplaats ben jij dan?
quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het prachtige Alphen aan den Rijn.
[..]
[..]
Die '51-jarige vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel' tekst was tenminste nog verhelderend onder haar usernamequote:
Valt wel mee. Ik doe alleen stoer, maar eigenlijk ben ik heel lief.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij bent niet erg vriendelijk tegen mij, Corrie.
Gaat weer de verkeerde kant op inderdaad. Post anders weer wat zeepaardjes.quote:
Sorry, ik ben weer weg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vonden ze ook al niet leuk. Ik geef het opquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gaat weer de verkeerde kant op inderdaad. Post anders weer wat zeepaardjes.
Ik had een link van mijn tieten gepost, eerder op de avond. Tem heeft ze nagetekend.quote:
Begin er zelf eens mee zou ik zeggen. Met je sneren.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
Niks kwaliteit, er is weer wat liefde nodig hier.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Begin er zelf eens mee zou ik zeggen. Met je sneren.
moeite met ademhalenquote:
Dan doe je het toch niet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
moeite met ademhalen
het is een gedoe zeg ik je!
goed beginquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik had een link van mijn tieten gepost, eerder op de avond. Tem heeft ze nagetekend.
Hooikoorts?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
moeite met ademhalen
het is een gedoe zeg ik je!
lastig vol te houdenquote:
Zak zout.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:41 schreef hexje het volgende:
Sp3c is man dus verhaal met korrel zout nemen.
Ghehequote:Op woensdag 12 juni 2013 21:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die kan je tegenwoordig gewoon via je mobieltje besturen.
Matige score als hij nu op FOK! zit.quote:
Volgens mij was hij gisteren in Rotterdam en hij verschijnt NU pas hier...quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Matige score als hij nu op FOK! zit.
Dat verklapt een hoop.quote:
Deze vuist op deze vuist!quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:45 schreef Tem het volgende:
Waar is de grote geitenbreier om de boel op orde te brengen.
Oh, in dat gevalquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij was hij gisteren in Rotterdam en hij verschijnt NU pas hier...
Ik wil alles weten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:46 schreef Tem het volgende:
Hoi, ik ben Corrie en ik ben 12 jaar. Heb je al gescoord sp3c?
maandagavond was ik Rotterdam ... en als dat scoren 2 dagen duurt dan kost je me teveel moeite hoorquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Matige score als hij nu op FOK! zit.
Dit was mijn 12000e post. Feestjequote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:47 schreef hexje het volgende:
Heeft die Volendammer nog gescoord Corrie?
quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dit was mijn 12000e post. Feestje
Met vanilleijsquote:
Dat is eerder iets voor mijn moeder.quote:
Iemand in Alphen a/d Rijn.quote:
Dat weet je toch zelf man? je woont er toch.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Maar hoe was Rotterdam Sp3c?
En waar ben je geweest?
Ah, ken ik niet. Klinkt leukquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:57 schreef sp3c het volgende:
kroegje, 't halve Maatje
we hangen daar om de 2 weken met een stel fok!kers en dan gaan we sjoelen![]()
maar dit keer waren we maar met zijn tweeen dus alleen wat gekletst en bier gedronken
was wel gezellig
ja och, je hoeft niet mee te sjoelen natuurlijk, gewoon bier drinkenquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Alleen dat sjoelen lijkt me minder![]()
Ga dan gewoon darten of poolen. Genoeg kroegen waar dat kan.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:07 schreef sp3c het volgende:
dat was 50+ fok!kers in een kroeg ... wat is nog raar tegenwoordig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |