Chaos-theorie. Toeval bestaat nietquote:
Was het niet van plan hoorquote:
Had toch geen mooie TT in gedachtesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was het niet van plan hoor
Maar je bood het aan
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Had toch geen mooie TT in gedachtes
Ahh, ik kende de term butterfly effect nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
.
[..]
Chaos-theorie. Toeval bestaat niet
Dat was dus een gokjequote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik dan wel
Maar ik wist niet dat de basis van de chaos-theorie al in 1903 lig. En het is nog steeds een theorie en na 110 jaar niet bewezen.
Je moet ook maar net over de chaos-theorie gehoord hebben, wil je het butterfly effect kennen. Zelfs El Nino wordt 'verklaard' door de nog onbewezen chaos-theoriquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:39 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ahh, ik kende de term butterfly effect niet.
Al dit gedoe gaat in elk geval één persoon een heleboel extra stemmen opleveren... Rand Paul
Dank je, maar ik sla over. Zodra ik mijn cognacje achter mijn kiezen heb ga ik lekkerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:39 schreef Royyy het volgende:
Oh ja, middernacht geweest... gratis bier voor iedereen!
quote:
0500, lekker hardlopen en dan boeken verbrandenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Slaap ze.
0700 reveille? of nog vroeger?
Dank he buddy!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:39 schreef Royyy het volgende:
Oh ja, middernacht geweest... gratis bier voor iedereen!
Ik wens je succesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
0500, lekker hardlopen en dan boeken verbranden
quote:
Chaos theorie had ik wel over gehoord, maar me nooit echt in de bijbehorende termen verdiept.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je moet ook maar net over de chaos-theorie gehoord hebben, wil je het butterfly effect kennen. Zelfs El Nino wordt 'verklaard' door de nog onbewezen chaos-theori
En zo gaat het meestal in de USA. Blijft wat politiek betreft een 'gek' land.
Ow, is ook niet echt de moeite waard om je in te verdiepen, tenzij je die zou willen bewijzen, maar daar zijn ze dus al blijkbaar 110 jaar mee bezig. Een vlinder die met zijn vleugels klapt in het Amazone gebied is wel denk ik het 'klassieke' voorbeeld. Sammie begreep hem dus.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:47 schreef Royyy het volgende:
[..]
Chaos theorie had ik wel over gehoord, maar me nooit echt in de bijbehorende termen verdiept.
Jij hebt alle boeken van de middelbare school nog?quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kijk, nu kan ik in ieder geval rustig slapen
Wat maar, met Sam's geweldige beta skills is die hele chaos theorie binnen een mum van tijd bewezenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, is ook niet echt de moeite waard om je in te verdiepen, tenzij je die zou willen bewijzen, maar daar zijn ze dus al blijkbaar 110 jaar mee bezig. Een vlinder die met zijn vleugels klapt in het Amazone gebied is wel denk ik het 'klassieke' voorbeeld. Sammie begreep hem dus.
Ja maar,quote:
Moet Sammie zich alleen wat minder op celstructuren en zo gaan richten en meer op de chaos. Maar wie weet hebben we wel een 'mastermind' hier online die ooit in de toekomst de chaos van de ziekte kanker kan verklarenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:53 schreef Royyy het volgende:
[..]
Wat maar, met Sam's geweldige beta skills is die hele chaos theorie binnen een mum van tijd bewezen
Oudje, de politiequote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Pff, stel je aan. Bijna 20 hier.
Two black men and mexican are in the car. Who is driving?
The police!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Pff, stel je aan. Bijna 20 hier.
Two black men and mexican are in the car. Who is driving?
En je eerste grijzen haren al gespot?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
The police!
Einde van deze maand ookal 22jaar :p
Voor jou maken we natuurlijk een uitzonderingquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja maar,da's bijna de helft van wat ik ben
![]()
Da's toch niet oud toch
Bedanktquote:
Jij NU Happy Birthday ?quote:
Helaas. Pa was grijs voor z'n 30ste..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En je eerste grijzen haren al gespot?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:37 schreef BredeBroeder het volgende:
Nu eerste keer met een scheermes scheren
Bevalt mij welquote:
Nope. Wel schoonmaak azijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:42 schreef BredeBroeder het volgende:
Kan je bij de super gewoon schoonmaak alcohol halen?
Apotheekquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:42 schreef BredeBroeder het volgende:
Kan je bij de super gewoon schoonmaak alcohol halen?
Ook niet, moet je echt bij de apotheek zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik heb van die pure alcohol nodig, drogist?
Neuh, heb 't nodig voor een cadeau voor een meisjequote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:44 schreef ErwinRommel het volgende:
Zeg BB, ga jij je eigen brouwsel maken ofzo??
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Neuh, heb 't nodig voor een cadeau voor een meisje
Zo'n tas spray van eau de parfum maar zit nog een oud luchtje in, moet ik dus eerst schoonmaken en de geur weghalen voordat ik 't cadeau geefquote:
Dan bedoel je chloroform.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Neuh, heb 't nodig voor een cadeau voor een meisje
gvd zegquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zo'n tas spray van eau de parfum maar zit nog een oud luchtje in, moet ik dus eerst schoonmaken en de geur weghalen voordat ik 't cadeau geef
Ja, met water lukt het dus niet want dat is niet sterk genoeg, vandaar dat ik alcohol nodig hebquote:
Koop gewoon een nieuw flesje parfum dan mafkeesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, met water lukt het dus niet want dat is niet sterk genoeg, vandaar dat ik alcohol nodig heb
Grapjas, flesje a 60,- zeker, geld groeit niet op m'n rugquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Koop gewoon een nieuw flesje parfum dan mafkees
pauperquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Grapjas, flesje a 60,- zeker, geld groeit niet op m'n rug
Soda en kokend water.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, met water lukt het dus niet want dat is niet sterk genoeg, vandaar dat ik alcohol nodig heb
Er mag geen poeder whatsoever in, en heet water maakt die flacon kapot. Het alcohol is puur om een neutrale geur te wekkenquote:
Echt hè?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]![]()
Zo'n fles alcohol kost misschien 5,- voor een liter, dat scheelt me 55,-
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Maak jij even de resterende 55,- over op mijn rekening?
Gr Gr,
BB
#spoorwegen#ns#yolo#swagquote:
Mogguh Nibb... je hebt weer een prima humeur zie ikquote:
Beter dan de bus in ieder geval, ik zit straks ook 3 jaar lang om 0700 in de treinquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat in de trein zitten mét OV kaart daadwerkelijk leuk is
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mogguh Nibb... je hebt weer een prima humeur zie ik
Dan maar vullen met bocht van de Hemaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Grapjas, flesje a 60,- zeker, geld groeit niet op m'n rug
Bocht?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:18 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dan maar vullen met bocht van de Hema
* Huppelmuts gaat wel weer weg meteenquote:
Presentquote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts gaat wel weer weg meteen
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:11 schreef von_Preussen het volgende:
Zullen we die episode gewoon afsluiten en het er niet meer over hebben? Het is toch veel beter om je op leuke dingen in POL te concentreren, zoals elkaar afzeiken.
Dat vertel ik alleen als je mij een vlamtosti kunt gevenquote:
Hebben zie die shit bij paresto dan? Zeg maar welke kazerne, stuur ik mijn chipknip op.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat vertel ik alleen als je mij een vlamtosti kunt geven
Parestoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hebben zie die shit bij paresto dan? Zeg maar welke kazerne, stuur ik mijn chipknip op.
Verkeerde topic Von Clausewitzquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:11 schreef von_Preussen het volgende:
Zullen we die episode gewoon afsluiten en het er niet meer over hebben? Het is toch veel beter om je op leuke dingen in POL te concentreren, zoals elkaar afzeiken.
Ok ik kan me inbeelden dat als je 5 maanden achter elkaar elke week hetzfde moet eten daar de lol er snel af isquote:
6 maanden gevechts rantsoenen, dan heb je het er echt wel mee gehadquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ok ik kan me inbeelden dat als je 5 maanden achter elkaar elke week hetzfde moet eten daar de lol er snel af is
Je had ook gewoon een fatsoenlijke jurist in de arm moeten nemen, Zegveld of zoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is ze volgens mij ook nog eens
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:09 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Je had ook gewoon een fatsoenlijke jurist in de arm moeten nemen, Zegveld of zo
Zo kan je ze ook noemenquote:
Liesbeth Zegveldquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:09 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Je had ook gewoon een fatsoenlijke jurist in de arm moeten nemen, Zegveld of zo
Je had toch vakantie??quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:14 schreef BredeBroeder het volgende:
Uitslag met een dag verplaatst, voor niks vrij gevraagd
Mo money mo problemsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Werken kut, geen school. Ik moet toch money maken
Niet zo huilen. Als je niet een complete josti bent móet je het wel gehaald hebben.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:23 schreef BredeBroeder het volgende:
Godverdomme hoerenzooi, ik wil gewoon met foking uitslag
Spreek voor jezelf, het gaat om de afwerking niet of ik slaagquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Niet zo huilen. Als je niet een complete josti bent móet je het wel gehaald hebben.
Afwerking? Je bedoelt je cijfers?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, het gaat om de afwerking niet of ik slaag
Ach kerel, achter het IJ zijn ze niet zo kritischquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, het gaat om de afwerking niet of ik slaag
Laat gewoon die hele school waar alles is gejat het overdoen, en zorg dat andere scholen er niet de dupe van zijn. Ik mag nu dus mooi economie uit de prullenbak gaan vissen omdat die misschien ongeldig wordt verklaardquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Afwerking? Je bedoelt je cijfers?
Maar goed dat je je boeken nog niet verbrand hebt, dan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Laat gewoon die hele school waar alles is gejat het overdoen, en zorg dat andere scholen er niet de dupe van zijn. Ik mag nu dus mooi economie uit de prullenbak gaan vissen omdat die misschien ongeldig wordt verklaard
Economie moet sws terug naar school, alleen Engels, Nederlands en een zooi aan werkboeken zijn as.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:43 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Maar goed dat je je boeken nog niet verbrand hebt, dan.
Ja, snap je frustratie mien jongquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Laat gewoon die hele school waar alles is gejat het overdoen, en zorg dat andere scholen er niet de dupe van zijn. Ik mag nu dus mooi economie uit de prullenbak gaan vissen omdat die misschien ongeldig wordt verklaard
Hehehequote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:43 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Maar goed dat je je boeken nog niet verbrand hebt, dan.
Van mijn part gooien ze die klapjosti's van die islam school die het hebben gejat maar 10 jaar in een Mexicaanse cel, tuigquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, snap je frustratie mien jong
Ho ho, kent uw gezegdesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:43 schreef samthegreat5 het volgende:
Meisje stort haar hart uit aan zo'n arme friendzone jongen hier naast me in de trein
Hoe vaak heb je die afloop al geobserveerd als ik daar naar mag informeren?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:46 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ho ho, kent uw gezegdes
A shoulder to cry on, becomes a dick to ride on
Dat gezegde is duidelijk niet op waarheid gebaseerd.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:46 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ho ho, kent uw gezegdes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duidelijk nog nooit vrouwen versierdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:46 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ho ho, kent uw gezegdes
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:24 schreef Erasmo het volgende:
Avond.
Nu al zin in de Vlootdagen.+1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet in welke sahara jij verblijft, maar zo warm is het hier nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:42 schreef Aapsoldaat het volgende:
Serieus daar op in gaan.Last van een zonnesteek zekers.
Dat zegt al genoeg dusquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke sahara jij verblijft, maar zo warm is het hier niet
meng je in het gesprek. Doe ik ook altijd. Zodra mensen extra hard praten is dat een uitnodiging voor iedereen om mee te doen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:44 schreef samthegreat5 het volgende:
Extra luid natuurlijk. Waar zijn m'n oordoppen![]()
Ik heb dan ook erg veel verborgen talentenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:21 schreef Aapsoldaat het volgende:
Jitz, ik wist niet dat je zulke (toeter) skills had !
Zet ze om in scheermesjesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:37 schreef Erasmo het volgende:
Luxeprobleem, ik heb meer auto's dan ik kwijt kan in mijn stalling
oh, geef er dan 1 aan mijquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nope.
Ben nu al een tijdje op zoek naar stalling in Duitsland.
Mooi karnavalspak in ieder geval !quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb dan ook erg veel verborgen talenten
Goh, wat een haren zullen daar vanaf zijn gegaan...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:39 schreef BredeBroeder het volgende:
Scheren met scheermes trouwens, glad als een baby
Dooie bever in het doucheputje denk ikquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:40 schreef Rave_NL het volgende:
Goh, wat een haren zullen daar vanaf zijn gegaan...
Ach, zolang ik maar fysiek aanwezig hoef te zijn...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Gelukkig is het maar een week dit keer
Net de vlaggetjesdag achter de rugquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:42 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ach, zolang ik maar fysiek aanwezig hoef te zijn...
Gelukkig niet zoveel aangezien ik het goed bijhoudquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:40 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Goh, wat een haren zullen daar vanaf zijn gegaan...
Vind je het erg als ik naar je kom kijken onder het mom van ''aapjes kijken''?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:42 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ach, zolang ik maar fysiek aanwezig hoef te zijn...
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik naar je kom kijken onder het mom van ''aapjes kijken''?
''Oh kijk een marinier, dat is vast Rave!''
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
''Oh kijk een reservist, dat is vast sam!''
Pardon?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Tantoe spang manG!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Gelukkig niet zoveel aangezien ik het goed bijhoud
Stiekem welquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]Dacht dat je dat wel leuk zou vinden
Pinda! Pinda! Pinda!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:06 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Stiekem welMaar bewaar wel wat pinda's, je zal BB nog regelmatig om pinda's horen schreeuwen op de heide.
Hoef ik niet voor op fb te zitten, regelmatig terugkerend onderwerp hier op FOK!.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:31 schreef BredeBroeder het volgende:
Facebook discussie's over het nut van het Nederlandse leger, altijd leuk
Hier verzinnen ze nog argumenten, op FB is het " Dat pis legertje van nederland stelt toch niks voor als een grootmacht aanvalt dan liggen ze zo om."quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoef ik niet voor op fb te zitten, regelmatig terugkerend onderwerp hier op FOK!.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:37 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Een mens moet ook zo zo'n hobbies hebben, in dit geval deel ik hem ook nog eens met Jitz
Ow, leer dan eens het quote knopje gebruiken. Nu begreep ik niet waar het op sloeg.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:37 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Een mens moet ook zo zo'n hobbies hebben, in dit geval deel ik hem ook nog eens met Jitz
Ik kan het niet meerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, leer dan eens het quote knopje gebruiken. Nu begreep ik niet waar het op sloeg.
TR of PR?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:47 schreef jitzzzze het volgende:
Ik wilde quoten maar deed per ongelijk een TR machen
Heb je het dan ooit gekunt?quote:
Allebei en neequote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
TR of PR?
[..]
Heb je het dan ooit gekunt?
quote:
Dan krijg ik zeker gezeur met de modsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Om het dan helemaal compleet maken ook nog even hier posten met een quote van mijn post uit dit topic. Is goede oefening voor je
Zou je denken?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan krijg ik zeker gezeur met de mods
Miet!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan krijg ik zeker gezeur met de mods
Welk knopje?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, leer dan eens het quote knopje gebruiken. Nu begreep ik niet waar het op sloeg.
Ik ga het ook niet uitproberen hoorquote:
quote:
rustiger? 1,5 SC per dag. en niks zinnigs.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga het ook niet uitproberen hoor
Maar wat mij wel opvalt is dat het in DEF veel rustiger is dan bijv. een jaar geleden. Toen waren er in mijn beleving veel meer baggertopics en werden er ook veel meer TR's gemaakt. Er zijn bijna geen topics meer die geslot worden.
Is reeds toegevoegd aan de lijst hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:11 schreef Cobra4 het volgende:
Zeg. Hebben jullie die docu al gezien die ik net gepost heb?
Plaatsing op de lijst door MM voldoet ook.
Mooi toch?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar wat mij wel opvalt is dat het in DEF veel rustiger is dan bijv. een jaar geleden. Toen waren er in mijn beleving veel meer baggertopics en werden er ook veel meer TR's gemaakt. Er zijn bijna geen topics meer die geslot worden.
Toen waren er ook nog meer actieve users...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kan nu tenminste weer regelmatig lachen als ik de SC teruglees. Dat moest ik ook wel in de tijd dat ER nog last had van de mars-post-ziekte, en al die andere YT-linkjes.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:10 schreef gerco94 het volgende:
[..]
rustiger? 1,5 SC per dag. en niks zinnigs.
back in the days was het nog wel eens interessant
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is reeds toegevoegd aan de lijst hoor
Jaquote:
En? Was het het kijken waard?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja
Maar upstairs downstairs, en downton abbey 1 en 2 inmiddels wel gezien.
Zat even snel door het topic van een jaar terug te lezen/scrollen. Toen moest Cobra sneller modden dan door anderen gepost werdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Toen waren er ook nog meer actieve users...
quote:
quote:
Moet je wat minder postenquote:
Live streams van een battle game dat online gespeeld wordt of zo?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:47 schreef m.k het volgende:
BF4 live stream kijken![]()
Gaat een competitive game worden
Beter komen ze met een GTA streamquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:47 schreef m.k het volgende:
BF4 live stream kijken![]()
Gaat een competitive game worden
Eerste Footage van mensen die multiplayer spelen tijdens E3. Spel komt nog lang niet uitquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Live streams van een battle game dat online gespeeld wordt of zo?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:51 schreef m.k het volgende:
[..]
Eerste Footage van mensen die multiplayer spelen tijdens E3. Spel komt nog lang niet uit
En je denkt dat het slim is om te posten met een kloontje van een gebandequote:
*** onzin dat ze me bannen om een eigenlijk rot grapquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En je denkt dat het slim is om te posten met een kloontje van een gebande
RTFFV
Of te wel Read The Fucking FOK! Voorwaarden.
1 seconde, wat is gaande danquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
@BB koekeloer even mee in R49 alsjeblieft
Reeds beantwoord aldaar door Silkquote:
kloon van een gebande = langere ban voor orgineel, tenzij je IP-banned bent, dan yolo.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:15 schreef jaijai3 het volgende:
[..]
*** onzin dat ze me bannen om een eigenlijk rot grap
Of het slim is om met een kloon te posten weet ik niet..
Ik kan toch niet zomaar niets meer van me laten horen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
kloon van een gebande = langere ban voor orgineel, tenzij je IP-banned bent, dan yolo.
Nieuwe router kopenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:17 schreef jaijai3 het volgende:
[..]
Ik kan toch niet zomaar niets meer van me laten horen?
Je kan niet regristreren via proxyquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:19 schreef jaijai3 het volgende:
[..]
Je kunt je IP zeer makkelijk veranderen
Jammer, maar volgens mij heb ik een dynamische router, gewoon ff resetten en probleem is opgelost, dat ding is inmiddels ook al 8 jaar oud ofzo..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je kan niet regristreren via proxyDie "accepteer de voorwaarden" knop doet 't dan niet
Ach ik weet 't ook allemaal niet, sinds BB probeer ik niet meer gebanned te wordenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:21 schreef jaijai3 het volgende:
[..]
Jammer, maar volgens mij heb ik een dynamische router, gewoon ff resetten en probleem is opgelost, dat ding is inmiddels ook al 8 jaar oud ofzo..
Die goede oude tijd. Daarvoor zat heel DEF in 1 topic in WGRquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
@Erasmo
SC #6 werd meer dan een jaar nadat jij de reeks begonnen bent geopend
Lekker cruisen in je auto met deze muziek terwijl je 5-star wanted level hebt en iedereen overrijdquote:
Kwam ik nooit/zelden. Ben trouwens meen ik pas ergens in 2010/2011 in DEF gaan meelezen. De 'normale' topics dan. Niet de SC.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die goede oude tijd. Daarvoor zat heel DEF in 1 topic in WGR
K-Rose luisterend door de woestijn crossen in zo'n gammele rammelbakquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Lekker cruisen in je auto met deze muziek terwijl je 5-star wanted level hebt en iedereen overrijd![]()
Childhood memories
Al rijdend over de stoep zoveel mogelijk mensen pogen te overrijdenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:39 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
K-Rose luisterend door de woestijn crossen in zo'n gammele rammelbak
San Andreas met je tractor door het landschap waar je een half uur over deed om aan de overkant te komenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:39 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
K-Rose luisterend door de woestijn crossen in zo'n gammele rammelbak
Kan me zelfs DEF als tijdelijk forum niet herinneren. Was geloof ik ooit een NWS, of C&H of POL iets wat een schopje kreeg naar DEF waardoor ik DEF ontdekte. En de topics van Clan. Toen ging ik meelezen. Posten durfde ik niet. Nu vaak nog nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:40 schreef Erasmo het volgende:
Gebeurde niet zoveel in hoor, pas toen DEF er kwam als tijdelijk forum werd het interessant.
Ja, merendeel van de centrale topics zijn door Clan gestart. Ik moet ze toch eens tvp-en. Nu zie ik alleen dat ze geupdate zijn als ik op de DEF-index naar beneden scroll.quote:
Waarom zou je centrale topics TVP'en? Ze verdwijnen toch niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, merendeel van de centrale topics zijn door Clan gestart. Ik moet ze toch eens tvp-en. Nu zie ik alleen dat ze geupdate zijn als ik op de DEF-index naar beneden scroll.
Omdat als ik de DEF-index open de centrale topics niet op mijn beeldscherm krijg. Ik moet dus naar beneden scrollen en dat doe ik zelden. Ik lees de nieuwe topics of gewijzigde topics bij en die staan bij mij bovenaan in een donkerder kleurtje dan de topics waar ik bij ben.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:52 schreef m.k het volgende:
[..]
Waarom zou je centrale topics TVP'en? Ze verdwijnen toch niet.
Is niet alleen hier hoor, is op heel FOK!.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:52 schreef Erasmo het volgende:
Snap sowieso niet dat centrale topics hier onderaan staan, totaal niet logisch
OK ik kan dus met zekerheid stellen dat ik ná jan 2010 ben gaan meelezen in DEF. Maar dit is wél een leuk topic waarop door de 'typische' DEF-users weer zo'n leuke wending gegeven werd.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:00 schreef BredeBroeder het volgende:
DEF / Als allochtoon in het leger?
Die TSMet als ondertitel NSDAP Leider
![]()
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:18 schreef Wasmachinu het volgende:
Iemand 'Altijd wat' gezien op de publieke omroep? Moeite waard om terug te kijken?
Gepost < jan 2010 dan graag een linkjequote:
Ga ik ook doen, maar kwam even reacties pijlenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]niet gezien, geen idee of het de moeite is om terug te zien. Gewoon via uitzending gemist kijken en als het niets is, stoppen met kijken
Ow, meestal krijg ik via een van de def twitter accountjes wel door als er iets interessants op tv is. Als het echt interessant is noemt mijn Mikrogids het ook als tip. Beiden waren stil vandaag, dus ik hoor graag van jou of het de moeite waard is om die alsnog te gaan zienquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:31 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Ga ik ook doen, maar kwam even reacties pijlen. Ging over Uruzgan.
Ik houd je op de hoogte.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, meestal krijg ik via een van de def twitter accountjes wel door als er iets interessants op tv is. Als het echt interessant is noemt mijn Mikrogids het ook als tip. Beiden waren stil vandaag, dus ik hoor graag van jou of het de moeite waard is om die alsnog te gaan zien
Graag, want die van vandaag staat nog niet online zie ik. En mijn to-see-list is al zo langquote:
Mijn eerste post was de vraag of ik mij op vriendschappelijk grondgebied bevond. Werd beantwoord door Erasmo, Geen FB, need more Intelquote:
DEF / [DEF] Slowchat #1 - Sierra Charliequote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gepost < jan 2010 dan graag een linkje
Zou je hem willen redden dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |