Chaos-theorie. Toeval bestaat nietquote:
Was het niet van plan hoorquote:
Had toch geen mooie TT in gedachtesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was het niet van plan hoor
Maar je bood het aan
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Had toch geen mooie TT in gedachtes
Ahh, ik kende de term butterfly effect nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
.
[..]
Chaos-theorie. Toeval bestaat niet
Dat was dus een gokjequote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik dan wel
Maar ik wist niet dat de basis van de chaos-theorie al in 1903 lig. En het is nog steeds een theorie en na 110 jaar niet bewezen.
Je moet ook maar net over de chaos-theorie gehoord hebben, wil je het butterfly effect kennen. Zelfs El Nino wordt 'verklaard' door de nog onbewezen chaos-theoriquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:39 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ahh, ik kende de term butterfly effect niet.
Al dit gedoe gaat in elk geval één persoon een heleboel extra stemmen opleveren... Rand Paul
Dank je, maar ik sla over. Zodra ik mijn cognacje achter mijn kiezen heb ga ik lekkerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:39 schreef Royyy het volgende:
Oh ja, middernacht geweest... gratis bier voor iedereen!
quote:
0500, lekker hardlopen en dan boeken verbrandenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Slaap ze.
0700 reveille? of nog vroeger?
Dank he buddy!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:39 schreef Royyy het volgende:
Oh ja, middernacht geweest... gratis bier voor iedereen!
Ik wens je succesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
0500, lekker hardlopen en dan boeken verbranden
quote:
Chaos theorie had ik wel over gehoord, maar me nooit echt in de bijbehorende termen verdiept.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je moet ook maar net over de chaos-theorie gehoord hebben, wil je het butterfly effect kennen. Zelfs El Nino wordt 'verklaard' door de nog onbewezen chaos-theori
En zo gaat het meestal in de USA. Blijft wat politiek betreft een 'gek' land.
Ow, is ook niet echt de moeite waard om je in te verdiepen, tenzij je die zou willen bewijzen, maar daar zijn ze dus al blijkbaar 110 jaar mee bezig. Een vlinder die met zijn vleugels klapt in het Amazone gebied is wel denk ik het 'klassieke' voorbeeld. Sammie begreep hem dus.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:47 schreef Royyy het volgende:
[..]
Chaos theorie had ik wel over gehoord, maar me nooit echt in de bijbehorende termen verdiept.
Jij hebt alle boeken van de middelbare school nog?quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kijk, nu kan ik in ieder geval rustig slapen
Wat maar, met Sam's geweldige beta skills is die hele chaos theorie binnen een mum van tijd bewezenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, is ook niet echt de moeite waard om je in te verdiepen, tenzij je die zou willen bewijzen, maar daar zijn ze dus al blijkbaar 110 jaar mee bezig. Een vlinder die met zijn vleugels klapt in het Amazone gebied is wel denk ik het 'klassieke' voorbeeld. Sammie begreep hem dus.
Ja maar,quote:
Moet Sammie zich alleen wat minder op celstructuren en zo gaan richten en meer op de chaos. Maar wie weet hebben we wel een 'mastermind' hier online die ooit in de toekomst de chaos van de ziekte kanker kan verklarenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:53 schreef Royyy het volgende:
[..]
Wat maar, met Sam's geweldige beta skills is die hele chaos theorie binnen een mum van tijd bewezen
Oudje, de politiequote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Pff, stel je aan. Bijna 20 hier.
Two black men and mexican are in the car. Who is driving?
The police!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Pff, stel je aan. Bijna 20 hier.
Two black men and mexican are in the car. Who is driving?
En je eerste grijzen haren al gespot?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
The police!
Einde van deze maand ookal 22jaar :p
Voor jou maken we natuurlijk een uitzonderingquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja maar,da's bijna de helft van wat ik ben
![]()
Da's toch niet oud toch
Bedanktquote:
Jij NU Happy Birthday ?quote:
Helaas. Pa was grijs voor z'n 30ste..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En je eerste grijzen haren al gespot?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:37 schreef BredeBroeder het volgende:
Nu eerste keer met een scheermes scheren
Bevalt mij welquote:
Nope. Wel schoonmaak azijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:42 schreef BredeBroeder het volgende:
Kan je bij de super gewoon schoonmaak alcohol halen?
Apotheekquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:42 schreef BredeBroeder het volgende:
Kan je bij de super gewoon schoonmaak alcohol halen?
Ook niet, moet je echt bij de apotheek zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik heb van die pure alcohol nodig, drogist?
Neuh, heb 't nodig voor een cadeau voor een meisjequote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:44 schreef ErwinRommel het volgende:
Zeg BB, ga jij je eigen brouwsel maken ofzo??
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Neuh, heb 't nodig voor een cadeau voor een meisje
Zo'n tas spray van eau de parfum maar zit nog een oud luchtje in, moet ik dus eerst schoonmaken en de geur weghalen voordat ik 't cadeau geefquote:
Dan bedoel je chloroform.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Neuh, heb 't nodig voor een cadeau voor een meisje
gvd zegquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zo'n tas spray van eau de parfum maar zit nog een oud luchtje in, moet ik dus eerst schoonmaken en de geur weghalen voordat ik 't cadeau geef
Ja, met water lukt het dus niet want dat is niet sterk genoeg, vandaar dat ik alcohol nodig hebquote:
Koop gewoon een nieuw flesje parfum dan mafkeesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, met water lukt het dus niet want dat is niet sterk genoeg, vandaar dat ik alcohol nodig heb
Grapjas, flesje a 60,- zeker, geld groeit niet op m'n rugquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Koop gewoon een nieuw flesje parfum dan mafkees
pauperquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Grapjas, flesje a 60,- zeker, geld groeit niet op m'n rug
Soda en kokend water.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, met water lukt het dus niet want dat is niet sterk genoeg, vandaar dat ik alcohol nodig heb
Er mag geen poeder whatsoever in, en heet water maakt die flacon kapot. Het alcohol is puur om een neutrale geur te wekkenquote:
Echt hè?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]![]()
Zo'n fles alcohol kost misschien 5,- voor een liter, dat scheelt me 55,-
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Maak jij even de resterende 55,- over op mijn rekening?
Gr Gr,
BB
#spoorwegen#ns#yolo#swagquote:
Mogguh Nibb... je hebt weer een prima humeur zie ikquote:
Beter dan de bus in ieder geval, ik zit straks ook 3 jaar lang om 0700 in de treinquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat in de trein zitten mét OV kaart daadwerkelijk leuk is
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mogguh Nibb... je hebt weer een prima humeur zie ik
Dan maar vullen met bocht van de Hemaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Grapjas, flesje a 60,- zeker, geld groeit niet op m'n rug
Bocht?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:18 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dan maar vullen met bocht van de Hema
* Huppelmuts gaat wel weer weg meteenquote:
Presentquote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts gaat wel weer weg meteen
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:11 schreef von_Preussen het volgende:
Zullen we die episode gewoon afsluiten en het er niet meer over hebben? Het is toch veel beter om je op leuke dingen in POL te concentreren, zoals elkaar afzeiken.
Dat vertel ik alleen als je mij een vlamtosti kunt gevenquote:
Hebben zie die shit bij paresto dan? Zeg maar welke kazerne, stuur ik mijn chipknip op.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat vertel ik alleen als je mij een vlamtosti kunt geven
Parestoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hebben zie die shit bij paresto dan? Zeg maar welke kazerne, stuur ik mijn chipknip op.
Verkeerde topic Von Clausewitzquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:11 schreef von_Preussen het volgende:
Zullen we die episode gewoon afsluiten en het er niet meer over hebben? Het is toch veel beter om je op leuke dingen in POL te concentreren, zoals elkaar afzeiken.
Ok ik kan me inbeelden dat als je 5 maanden achter elkaar elke week hetzfde moet eten daar de lol er snel af isquote:
6 maanden gevechts rantsoenen, dan heb je het er echt wel mee gehadquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ok ik kan me inbeelden dat als je 5 maanden achter elkaar elke week hetzfde moet eten daar de lol er snel af is
Je had ook gewoon een fatsoenlijke jurist in de arm moeten nemen, Zegveld of zoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is ze volgens mij ook nog eens
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:09 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Je had ook gewoon een fatsoenlijke jurist in de arm moeten nemen, Zegveld of zo
Zo kan je ze ook noemenquote:
Liesbeth Zegveldquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:09 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Je had ook gewoon een fatsoenlijke jurist in de arm moeten nemen, Zegveld of zo
Je had toch vakantie??quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:14 schreef BredeBroeder het volgende:
Uitslag met een dag verplaatst, voor niks vrij gevraagd
Mo money mo problemsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Werken kut, geen school. Ik moet toch money maken
Niet zo huilen. Als je niet een complete josti bent móet je het wel gehaald hebben.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:23 schreef BredeBroeder het volgende:
Godverdomme hoerenzooi, ik wil gewoon met foking uitslag
Spreek voor jezelf, het gaat om de afwerking niet of ik slaagquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Niet zo huilen. Als je niet een complete josti bent móet je het wel gehaald hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |