Chaos-theorie. Toeval bestaat nietquote:
Was het niet van plan hoorquote:
Had toch geen mooie TT in gedachtesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was het niet van plan hoor
Maar je bood het aan
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Had toch geen mooie TT in gedachtes
Ahh, ik kende de term butterfly effect nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
.
[..]
Chaos-theorie. Toeval bestaat niet
Dat was dus een gokjequote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik dan wel
Maar ik wist niet dat de basis van de chaos-theorie al in 1903 lig. En het is nog steeds een theorie en na 110 jaar niet bewezen.
Je moet ook maar net over de chaos-theorie gehoord hebben, wil je het butterfly effect kennen. Zelfs El Nino wordt 'verklaard' door de nog onbewezen chaos-theoriquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:39 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ahh, ik kende de term butterfly effect niet.
Al dit gedoe gaat in elk geval één persoon een heleboel extra stemmen opleveren... Rand Paul
Dank je, maar ik sla over. Zodra ik mijn cognacje achter mijn kiezen heb ga ik lekkerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:39 schreef Royyy het volgende:
Oh ja, middernacht geweest... gratis bier voor iedereen!
quote:
0500, lekker hardlopen en dan boeken verbrandenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Slaap ze.
0700 reveille? of nog vroeger?
Dank he buddy!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:39 schreef Royyy het volgende:
Oh ja, middernacht geweest... gratis bier voor iedereen!
Ik wens je succesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
0500, lekker hardlopen en dan boeken verbranden
quote:
Chaos theorie had ik wel over gehoord, maar me nooit echt in de bijbehorende termen verdiept.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je moet ook maar net over de chaos-theorie gehoord hebben, wil je het butterfly effect kennen. Zelfs El Nino wordt 'verklaard' door de nog onbewezen chaos-theori
En zo gaat het meestal in de USA. Blijft wat politiek betreft een 'gek' land.
Ow, is ook niet echt de moeite waard om je in te verdiepen, tenzij je die zou willen bewijzen, maar daar zijn ze dus al blijkbaar 110 jaar mee bezig. Een vlinder die met zijn vleugels klapt in het Amazone gebied is wel denk ik het 'klassieke' voorbeeld. Sammie begreep hem dus.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:47 schreef Royyy het volgende:
[..]
Chaos theorie had ik wel over gehoord, maar me nooit echt in de bijbehorende termen verdiept.
Jij hebt alle boeken van de middelbare school nog?quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kijk, nu kan ik in ieder geval rustig slapen
Wat maar, met Sam's geweldige beta skills is die hele chaos theorie binnen een mum van tijd bewezenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, is ook niet echt de moeite waard om je in te verdiepen, tenzij je die zou willen bewijzen, maar daar zijn ze dus al blijkbaar 110 jaar mee bezig. Een vlinder die met zijn vleugels klapt in het Amazone gebied is wel denk ik het 'klassieke' voorbeeld. Sammie begreep hem dus.
Ja maar,quote:
Moet Sammie zich alleen wat minder op celstructuren en zo gaan richten en meer op de chaos. Maar wie weet hebben we wel een 'mastermind' hier online die ooit in de toekomst de chaos van de ziekte kanker kan verklarenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:53 schreef Royyy het volgende:
[..]
Wat maar, met Sam's geweldige beta skills is die hele chaos theorie binnen een mum van tijd bewezen
Oudje, de politiequote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Pff, stel je aan. Bijna 20 hier.
Two black men and mexican are in the car. Who is driving?
The police!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Pff, stel je aan. Bijna 20 hier.
Two black men and mexican are in the car. Who is driving?
En je eerste grijzen haren al gespot?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
The police!
Einde van deze maand ookal 22jaar :p
Voor jou maken we natuurlijk een uitzonderingquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja maar,da's bijna de helft van wat ik ben
![]()
Da's toch niet oud toch
Bedanktquote:
Jij NU Happy Birthday ?quote:
Helaas. Pa was grijs voor z'n 30ste..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En je eerste grijzen haren al gespot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |