quote:Op maandag 10 juni 2013 12:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
We zullen zien wie sneller op de grond ligt
Omdat ik een langharige student ben en kan zuipen daarom mag ik met de Colt schieten ja.quote:
Gvd. Deze afgetrainde, killmachine heeft binnenkort familiedagquote:Op maandag 10 juni 2013 12:22 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Omdat ik een langharige student ben en kan zuipen daarom mag ik met de Colt schieten ja.
Studentenweerbaarheidquote:Op maandag 10 juni 2013 12:22 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Omdat ik een langharige student ben en kan zuipen daarom mag ik met de Colt schieten ja.
Prutser!!!!!quote:Op maandag 10 juni 2013 13:16 schreef BredeBroeder het volgende:
Vergeten 't Palm uit de vriezer te halen, nu is die bevroren
Wat denk je zelf??quote:Op maandag 10 juni 2013 13:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Smaakt die nog 'tzelfde als die weer ontdooid is?
Vlag erover!!!!!!quote:Op maandag 10 juni 2013 13:39 schreef samthegreat5 het volgende:
Wat een lekkere wijven
[ afbeelding ]
Zijn die van t RIOG?quote:Op maandag 10 juni 2013 13:39 schreef samthegreat5 het volgende:
Wat een lekkere wijven
[ afbeelding ]
Als ik het kon, en geen vriendin had, prima hoorquote:
Hoeveel van die liedjes ken je wel nietquote:
Mooiste marsquote:
Grenadiers vooraan!quote:
Wel eens gebeurd? ^^quote:Wanneer de grenadiers, bijvoorbeeld tijdens het appèl, ‘Grenadiers vooraan!’ roepen, dan roepen de Jagers daar direct ‘Allez chasse!’ achteraan.
Yepquote:Op maandag 10 juni 2013 13:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Grenadiers vooraan!
[..]
Wel eens gebeurd? ^^
Klinkt ook heel mooi op een bataljons appèl ja.quote:
Zou dat nog gebeuren?quote:43 BVE houdt onder meer via onderstaande tradities de Huzaren van Boreel in ere:
Regimentsdiners, waarbij altijd iemand van de familie Boreel aanwezig is.
Het elkaar begroeten met de kreet ‘Boreel’.
De oudste korporaal heeft een zweepje bij zich.
Afgelopen manschappenborrel in Leiden begon voor het diner ineens een sgt. "grenadiers..." in te zetten. Iedereen natuurlijk antwoorden. Zie je de CSM echt kijken van 'wtf.... da's mijn taak'quote:
hehehehequote:Op maandag 10 juni 2013 13:56 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Afgelopen manschappenborrel in Leiden begon voor het diner ineens een sgt. "grenadiers..." in te zetten. Iedereen natuurlijk antwoorden. Zie je de CSM echt kijken van 'wtf.... da's mijn taak'
Die zit permanent op de witte scooterquote:Op maandag 10 juni 2013 14:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waar is Pumatje als je hem nodig hebt.
Die is aan het crossen in zijn glasbak.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waar is Pumatje als je hem nodig hebt.
Lekker kneuren met z'n peerdje.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:08 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Die is aan het crossen in zijn glasbak.
Ach, dat oude barrel van hemquote:Op maandag 10 juni 2013 14:08 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Goede vraag in de quiz, of niet?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:08 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Opstijgen!!!quote:Op maandag 10 juni 2013 13:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klinkt ook heel mooi op een bataljons appèl ja.
quote:Op maandag 10 juni 2013 13:56 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Afgelopen manschappenborrel in Leiden begon voor het diner ineens een sgt. "grenadiers..." in te zetten. Iedereen natuurlijk antwoorden. Zie je de CSM echt kijken van 'wtf.... da's mijn taak'
Ach joh, zure visstick. Deze geile teef heeft net jouw FOBO bekeken ouwe krokante krab:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan het een nastresser niet kwalijk nemen... Artilleristen weten wel wat ik bedoel.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Om vervolgens af te knallen met jullie stingers zeker? Ironische lijfspreuk xD
Ik kloot maar wat. Vond het wel grappig klinken. Wat zit erachter?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kan het een nastresser niet kwalijk nemen... Artilleristen weten wel wat ik bedoel.
quote:Op maandag 10 juni 2013 15:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ach joh, zure visstick. Deze geile teef heeft net jouw FOBO bekeken ouwe krokante krab:Visstick!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
*proest*![]()
![]()
![]()
onder andere.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:17 schreef jitzzzze het volgende:
Op "Hoe maak ik een kapsalon voor dummy's"?
quote:Op maandag 10 juni 2013 18:17 schreef jitzzzze het volgende:
Op "Hoe maak ik een kapsalon voor dummy's"?
Kennis verbredenquote:
Ja, iets wat jij nog moet ontberenquote:Op maandag 10 juni 2013 18:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Kennelijk
Het is een DEF SC legende, hij heeft zelfs een adoratie topic.
Dat is chantagequote:Op maandag 10 juni 2013 18:22 schreef samthegreat5 het volgende:
Als jij een ''mij'' adoratietopic maakt, dan maak ik een Jitzzzze adoratie topic.
Dat is tegen de regelsquote:Op maandag 10 juni 2013 18:22 schreef samthegreat5 het volgende:
Als jij een ''mij'' adoratietopic maakt, dan maak ik een Jitzzzze adoratie topic.
Dat is tegen de orders in, zo goed?quote:Op maandag 10 juni 2013 18:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
We zijn militairen hier, we hebben schijt aan de regels.
quote:Op maandag 10 juni 2013 18:16 schreef Lotusss het volgende:
Volgens mij ligt ErwinRommel weer te studeren ..
Ik heb ook schijt aan orders. Ik ben rambo.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat is tegen de orders in, zo goed?
Als dat zo is, dan ben ik Braddockquote:Op maandag 10 juni 2013 18:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb ook schijt aan orders. Ik ben rambo.
Rebel jijquote:Op maandag 10 juni 2013 18:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb ook schijt aan orders. Ik ben rambo.
Mijn sergeant is bang voor mij. Je weet niks.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Rebel jijOpstand tegen je sergeant?
Als hij tegen je schreeuwt lig je in foetus houding in een hoekjequote:Op maandag 10 juni 2013 18:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mijn sergeant is bang voor mij. Je weet niks.
Gelukkig schreeuwt ie nooit.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als hij tegen je schreeuwt lig je in foetus houding in een hoekje
quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 18:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
O, dus hij is romantisch ingesteld
Dus als die tegen je schreeuwt is het geen toffe peer meer?quote:Op maandag 10 juni 2013 18:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, gelukkig is hij een toffe peer.
Dat is niet van toepassing, want hij schreeuwt nooit, zoals ik al zeiquote:Op maandag 10 juni 2013 18:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dus als die tegen je schreeuwt is het geen toffe peer meer?
Hij zal wel oud zijnquote:Op maandag 10 juni 2013 18:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat is niet van toepassing, want hij schreeuwt nooit, zoals ik al zei
Als je autoriteit wilt uitstralen kan dat ook door maar ff met je ogen een dodelijke blik toe te kijken, laat staan een opgetrokken wenkbrouw te tonen.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat is niet van toepassing, want hij schreeuwt nooit, zoals ik al zei
Ik denk dat als jij dat doet dat ik in de lach schietquote:Op maandag 10 juni 2013 18:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als je autoriteit wilt uitstralen kan dat ook door maar ff met je ogen een dodelijke blik toe te kijken, laat staan een opgetrokken wenkbrouw te tonen.
n'n trap omder je hol je optie 3!quote:Op maandag 10 juni 2013 18:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik denk dat als jij dat doet dat ik in de lach schiet
Hahaquote:Op maandag 10 juni 2013 18:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
n'n trap omder je hol je optie 3!
Jij als ouwe opaquote:Op maandag 10 juni 2013 18:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
n'n trap omder je hol je optie 3!
Praatjesmaker!!quote:
Stieren schijt, na een 45min zou je dood zijnquote:Op maandag 10 juni 2013 18:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Praatjesmaker!!
Ik drink 15 bier per kwartier, jij per 12 uur
Erwin verlaag je zelf niet tot het niveau van een 16-jarige.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Praatjesmaker!!
Ik drink 15 bier per kwartier, jij per 12 uur
Praatjes vullen geen gaatjes vrind!quote:Op maandag 10 juni 2013 18:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Stieren schijt, na een 45min zou je dood zijn
Mijn lever ken het hebbe!quote:Op maandag 10 juni 2013 18:48 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Erwin verlaag je zelf niet tot het niveau van een 16-jarige.
Idem, laat maar zien dan, ik betaal niet je ziekenhuisbedquote:Op maandag 10 juni 2013 18:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Praatjes vullen geen gaatjes vrind!
Daar betaal ikzelf al meer dan genoeg voorquote:Op maandag 10 juni 2013 18:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Idem, laat maar zien dan, ik betaal niet je ziekenhuisbed
Dan moet je ook niet lullen!!quote:Op maandag 10 juni 2013 18:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar betaal ikzelf al meer dan genoeg voor![]()
Dus bemoei je met je eigen kadaver
Nee jij dan. Met jouw stoerdoenerij weddenschapquote:
Geld is geld, waarom afwijzen?quote:Op maandag 10 juni 2013 18:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee jij dan. Met jouw stoerdoenerij weddenschap
Goudbronsgebruind, strak in het vel, alltime favoriet en iedereen hier heeft hem wel eens in de mond genomen?quote:
Omdat het drank betreft en het jouw hersencellen aantast.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 18:53 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Goudbronsgebruind, strak in het vel, alltime favoriet en iedereen hier heeft hem wel eens in de mond genomen?
hahaquote:Op maandag 10 juni 2013 18:53 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Goudbronsgebruind, strak in het vel, alltime favoriet en iedereen hier heeft hem wel eens in de mond genomen?
Hoeveel KG?quote:Op maandag 10 juni 2013 18:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Omdat het drank betreft en het jouw hersencellen aantast.
Die dan een sportieve weddenschap. Ik zeg bv ff iets: 15 kilometer speedmars binnen 45 minuten. (met bepakking)
Doe je best dan om bij die 20% te zittenquote:Op maandag 10 juni 2013 18:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat lukt 80% van de krijgsmacht niet eens
80% ? Dat lukt niemand binnen de krijgsmacht tenzij John Rambo hier dientquote:Op maandag 10 juni 2013 18:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat lukt 80% van de krijgsmacht niet eens
Ongetwijfeld, maar wat ik bedoel is dat ik van jou wel wat meer had verwacht dan stoerdoenerij op het niveau van een 16-jarigequote:
It's not gay if it's in a threeway he.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:53 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Prima. 10 kilo bepakking, PT-Tenue en wapen of soortgelijk lomp gewicht voor de borst.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Omdat het drank betreft en het jouw hersencellen aantast.
Die dan een sportieve weddenschap. Ik zeg bv ff iets: 15 kilometer speedmars binnen 45 minuten. (met bepakking)
iemand een spiegel voorhoudenquote:Op maandag 10 juni 2013 18:56 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar wat ik bedoel is dat ik van jou wel wat meer had verwacht dan stoerdoenerij op het niveau van een 16-jarige
My thoughts exactlyquote:Op maandag 10 juni 2013 18:57 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Prima. 10 kilo bepakking, PT-Tenue en wapen of soortgelijk lomp gewicht voor de borst.
Als jij dat fixt spring ik een weekend als vrijwilliger bij in die laffe voedseltoko van je.
quote:Op maandag 10 juni 2013 18:57 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Prima. 10 kilo bepakking, PT-Tenue en wapen of soortgelijk lomp gewicht voor de borst.
Als jij dat fixt spring ik een weekend als vrijwilliger bij in die laffe voedseltoko van je.
Homo!!!quote:Op maandag 10 juni 2013 19:01 schreef Thaboel het volgende:
Lingo ned1 er is weer een toppertje: Jill!
Boeit niet eens hoe oud je bent, het zal je nooit lukkenquote:Op maandag 10 juni 2013 18:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Rave, jij weet net als ik dat ik dat niet meer trek als 40 jarige. Oud en versleten
Ze is echt gruwelijk lekkerquote:
fotoquote:Op maandag 10 juni 2013 19:02 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ze is echt gruwelijk lekker![]()
@ER Kijk nou maar.
Ja.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 18:53 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wacht eventjesquote:
Het record staat op 23 minuten voor 5km, dus niet alleen denk jij dus het record met 8 minuten aan te scherpen, maar dan ook nog eens over een afstand die 3x langer is.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Rave, jij weet net als ik dat ik dat niet meer trek als 40 jarige. Oud en versleten
Kijk nog eens naar z'n post en dan naar welk stukje hij dikgedrukt heeftquote:Op maandag 10 juni 2013 19:08 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Het record staat op 23 minuten voor 5km, dus niet alleen denk jij dus het record met 3 minuten aan te scherpen, maar dan ook nog eens over een afstand die 3x langer is.
Wat jij wilt, fantast.
En je daarna verschuilen achter je leeftijd, misschien moet je je praatjes afstemmen op je leeftijd.
baas dat je der bentquote:Op maandag 10 juni 2013 19:12 schreef Thaboel het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor jitzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Eerst AJ, nu jij... Ben dus echt een baasquote:
Make-up doos met een rond hoofd?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:12 schreef Thaboel het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor jitzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Zie je mij pissen?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:12 schreef Lotusss het volgende:
Gottogottogot weer een wedstrijdje verpissen.
Lees nou gvd mijn post homo.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zie je mij pissen?
Ik nuanceer alleen dat pochen van dat lieve mannetje van je die z'n stinkende best doet om indruk te maken op een jongetje die net legaal een biertje mag kopen.
Ik zie je niet pissen. Ik zie je wel ontzettend zeiken. En ErwinRommel ook trouwens.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zie je mij pissen?
Ik nuanceer alleen dat pochen van dat lieve mannetje van je die z'n stinkende best doet om indruk te maken op een jongetje die net legaal een biertje mag kopen.
post van de dagquote:
quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Kijk nog eens naar z'n post en dan naar welk stukje hij dikgedrukt heeft
M.a.w: ER doelt erop dat hij in die toko staan niet meer trekt. Hehe.
Kan jij wel lezen dan?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:21 schreef samthegreat5 het volgende:
Zwak hoor Rave. Je foutje niet willen toegeven.
Integendeel.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:21 schreef samthegreat5 het volgende:
Zwak hoor Rave. Je foutje niet willen toegeven.
Godverdomme, ik zie het. Nou, ik ben ook mans genoeg om mijn fouten toe te geven. Ik zat ernaast.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:24 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Integendeel.
De smilie slaat op het dikgedrukte.
De rest op het speedmarsen.
Ik ben mans genoeg om mijn fouten toe te geven, maar dan moet ik ze wel maken.
Ga nou maar vliegtuigen knallen opper.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:27 schreef AchJa het volgende:
Sinds ze al die reservisten en veva'ers een baret verstrekt hebben wordt het per dag beter hier...
Krijgen we baretten?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:27 schreef AchJa het volgende:
Sinds ze al die reservisten en veva'ers een baret verstrekt hebben wordt het per dag beter hier...
Ditquote:Op maandag 10 juni 2013 19:27 schreef AchJa het volgende:
Moet jij niet ergens met je PSU mes een boogtent bewaken?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ga nou maar vliegtuigen knallen opper.
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Moet jij niet ergens met je PSU mes een boogtent bewaken?
Ben ik aan het doen, rechterhand PSU mes, linkerhand telefoon. En oorlogstronie op m'n gezicht he.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hopi bon.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Godverdomme, ik zie het. Nou, ik ben ook mans genoeg om mijn fouten toe te geven. Ik zat ernaast.
Post van de dag!quote:Op maandag 10 juni 2013 19:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Met shemagh, NLD-cap en broek over de kisten.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat, want dan ben je pas baasch!quote:Op maandag 10 juni 2013 19:34 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Met shemagh, NLD-cap en broek over de kisten.
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:34 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Met shemagh, NLD-cap en broek over de kisten.
Als iemand in mijn compagnie er zo bij zou lopen dan zou diegene ondersteboven aan een paal genageld wordenquote:
Sowieso honderden euro's steken in iets waarin je 3 weekenden per jaar in uitgelachen wordt. Net carnaval.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:39 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Sowieso honderden euro's steken in iets waarin je 3 weekenden per jaar in uitgelachen wordt. Net carnaval.
Maar dan nuchter.
Was jij niet degene die het Brigade Veenflikkers Eskadron een bazen eenheid vond?quote:
Ja ik vond de verkenners bazen.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Was jij niet degene die het Brigade Veenflikkers Eskadron een bazen eenheid vond?
En wat voor peppie dolk wilde je laatst ook alweer aanschaffen?
![]()
Om dat van een weekend militair te horen wiens operationele ervaring niet verder reikt dan een boogtent op de Harskamp maakt mijn avond weer goed.quote:operationele DEF / [DEF SC]#573 10 juni 2013 20:17[/url] schreef samthegreat5 het volgende:[/b]
Gewoon maul halten als ge niet weet waarover het gaat.
Ik zeg toch niet dat je geen operationele ervaring hebt, niet heel ervaren bent, en niet super goed bent in je werk. Ik beweer ook helemaal niet meer dan groen als gras te zijn, en ik hemel de natres ook absoluut niet op, ik heb er zelfs zelf vaak kritiek op.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Om dat van een weekend militair te horen wiens operationele ervaring niet verder reikt dan een boogtent op de Harskamp maakt mijn avond weer goed.
Tussen volgende maand en tien jaar.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:30 schreef BredeBroeder het volgende:
Wanneer komt die nieuwe camo van NL eigenlijk?
Dat kleine woordje linksonder ook!quote:
The backbone!quote:
Stuk minder onderhoudquote:
Barbershop.quote:
turn around bitches natuurlijkquote:Op maandag 10 juni 2013 21:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
brood gebakken in vette olie/jus/boter.
Mijn leven is al verkankerd BBquote:Op maandag 10 juni 2013 21:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]x1000
Dus verkanker je je leven maar?
Ik weet het, maar ze zelf ook wel eens als ik trek heb.quote:
Ik niet, duurt te langquote:Op maandag 10 juni 2013 21:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ze zelf ook wel eens als ik trek heb.
Zegt een 16 jarige die nog nooit beschoten is, de mortieren om zich heen heeft horen vallen en die gegijzeld is door Kroatenquote:Op maandag 10 juni 2013 21:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, met die instelling zal het wel goed komen
Gewoon goed afwisselen, dan is het allemaal prima te doen.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]x1000
Dus verkanker je je leven maar?
Ja, dat zijn natuurlijk hele goede redenen om je leven te verkankeren nu je daarmee nooit meer mee te maken hebt en in de 30 zitquote:Op maandag 10 juni 2013 21:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zegt een 16 jarige die nog nooit beschoten is, de mortieren om zich heen heeft horen vallen en die gegijzeld is door Kroaten
Goede tip kerel. Spreek eens met veteranen.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, dat zijn natuurlijk hele goede redenen om je leven te verkankeren nu je daarmee nooit meer mee te maken hebt en in de 30 zit
Volgens mij gaat het niet alleen om "vette troep"quote:Op maandag 10 juni 2013 21:47 schreef Thaboel het volgende:
BB dit is zo'n moment om lekker je mond te houden...
Enne Alsof jij nooit vette troep je scheur in propt
BB, jij weet echt niet wat ik bedoelde te zeggen.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 20:20 schreef Thaboel het volgende:
ALLEMAAL GEARDO'S DIE NATRESSERS!
[ afbeelding ]
Lekker bakken in de jus, hmmmmquote:Op maandag 10 juni 2013 21:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat zou er ongezond aan moeten zijn dan?
Onzin, ik weet niet waar jij naar kijkt maar je ziet ze vliegen, wat is er onzin aan een gezonde levensstijl?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:53 schreef jitzzzze het volgende:
dwaas, hou toch op met dit soort onzin te typen. Verdiep je eens in de materie voordat je zulke ultiem domme dingen roept.
Ken jij mensen die 2x leven dan?quote:
daar heb ik het helemaal niet over.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Onzin, ik weet niet waar jij naar kijkt maar je ziet ze vliegen, wat is er onzin aan een gezonde levensstijl?
Want die zitten ook in elk type bakvet...quote:Op maandag 10 juni 2013 21:54 schreef Thaboel het volgende:
Enne @ AJ onverzadigde vetten verhaal zal ze wel bedoelen.
Daarom de onzin.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Want die zitten ook in elk type bakvet...
Die zou ik eerder een verzamelaar noemen ipv geardo.quote:
Daarom is het ook versie 1.0quote:Op maandag 10 juni 2013 21:58 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Die zou ik eerder een verzamelaar noemen ipv geardo.
Om gezond te leven hoef je geen diëtist te zijn, je zal maar gezond etenquote:Op maandag 10 juni 2013 21:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Daarom de onzin.
Tja het is niet 'gezond' maar ook zeker niet ongezond in de juiste hoeveelheden.
Sinds wanneer ben je een fucking diëtist bb?
Bier voor een 15/16 jarige is niet gezond BB.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Onzin, ik weet niet waar jij naar kijkt maar je ziet ze vliegen, wat is er onzin aan een gezonde levensstijl?
Wat is gezond leven dan?!quote:Op maandag 10 juni 2013 21:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Om gezond te leven hoef je geen diëtist te zijn, je zal maar gezond eten
Ik verkanker m'n leven niet.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:59 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Bier voor een 15/16 jarige is niet gezond BB.
Dit. Wetenschappelijk bewezen...quote:Op maandag 10 juni 2013 21:59 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Bier voor een 15/16 jarige is niet gezond BB.
En brood is ongezond?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Om gezond te leven hoef je geen diëtist te zijn, je zal maar gezond eten
Dan snap je dus wat ik bedoel?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, in de auto... Had geen zin in typen achter het stuur.
Jij loopt hier te verkondigen dat ER zijn leven 'verkankerd' en dat wentelteefjes ongezond zijn en weet ik veel wat.quote:
http://www.wentelteefjesrecept.nl/quote:Op maandag 10 juni 2013 22:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zeker niet, volkoren brood is best goed voor je, maar waarom het in jus bakken?
Het was een mogelijkheid, wat is er mis met normaal brood dan?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
http://www.wentelteefjesrecept.nl/
jus?
Heerlijk hoor, in de jus van de ossehaasquote:
Als het dan maar wel het kondje isquote:Op maandag 10 juni 2013 22:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heerlijk hoor, in de jus van de ossehaas
Waarom zou je een broodje grillworst nemen ipv pindakaas? Oh misschien omdat je het lekker vind?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het was een mogelijkheid, wat is er mis met normaal brood dan?
"lekker" ongezond eten hoeft niet meteen voor lekker te staan.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Waarom zou je een broodje grillworst nemen ipv pindakaas? Oh misschien omdat je het lekker vind?
Ook lekker als het heel dun gesneden is, dan borje rijst erbij met sambal en de vette jus over de ossehaasen rijst gooienquote:
dafuq?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:06 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
"lekker" ongezond eten hoeft niet meteen voor lekker te staan.
Nee, ik heb net met de diëtist overlegd en dat is ongezond 'lekker' en dus niet echt lekker gezond.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ook lekker als het heel dun gesneden is, dan borje rijst erbij met sambal en de vette jus over de ossehaasen rijst gooien
Je snapt er duidelijk weer geen reet van zoals altijdquote:Op maandag 10 juni 2013 22:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik heb net met de diëtist overlegd en dat is ongezond 'lekker' en dus niet echt lekker gezond.
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik heb net met de diëtist overlegd en dat is ongezond 'lekker' en dus niet echt lekker gezond.
Mn vriending doet de opleiding tot diëtiste en die kijkt nog wel eens boos naar mijn keukencreatiestquote:Op maandag 10 juni 2013 22:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je snapt er duidelijk weer geen reet van zoals altijd
hehequote:Op maandag 10 juni 2013 22:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Als een diëtist dat tegen me zegt loop ii gelijk weg. Enig genot in het leven mag wel ipv steeds muesli oid's als ontbijt te moeten vreten. Dan liever een vette bek.
Wat gekquote:Op maandag 10 juni 2013 22:10 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Mn vriending doet de opleiding tot diëtiste en die kijkt nog wel eens boos naar mijn keukencreatiest
JA!quote:
Ik ga zo maar eens een tukkie doen. Medicijnen beginnen weer te werkenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:24 schreef AchJa het volgende:
Nog even wat series inhalen en dan maar eens snurken.
Eenschquote:Op maandag 10 juni 2013 22:12 schreef Aapsoldaat het volgende:
Bourgondische levensstijl![]()
![]()
Gewoon lekker genieten
Ehh, oké danquote:Op maandag 10 juni 2013 23:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ben even bezig dit aan 't lezen voor morgen:
[ [url=http://www.piccer.nl/1000/user/ca7f5/1370900290.PNG]afbeelding ]Powered by: www.piccer.nl[/url]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:58 schreef samthegreat5 het volgende:
Na een potje met hem te schaken keek het marokkaantje me boos aan.
Hij wou..
Rif-anche
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:58 schreef samthegreat5 het volgende:
Na een potje met hem te schaken keek het marokkaantje me boos aan.
Hij wou..
Rif-anche
Wat is het favoriete ijsje in Gaza?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neu, slapen, maar het lukt niet ergquote:
Even wat warme melk drinkenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu, slapen, maar het lukt niet erg
Bah, warme melk is alleen lekker als die rechtstreeks van de koe komt. Anders niet.quote:
Warme chocomelk dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bah, warme melk is alleen lekker als die rechtstreeks van de koe komt. Anders niet.
Het ergste is nog dat dit soort plaatjes de enige manier zijn om zoiets bij een groot deel van de bevolking onder de aandacht te brengenquote:
Tja, omdat het grootste deel van de Westerse bevolking graag geloofd in de schijnveiligheid en denken dat wetten niet door overheden geschonden worden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:27 schreef Royyy het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat dit soort plaatjes de enige manier zijn om zoiets bij een groot deel van de bevolking onder de aandacht te brengen
Neu, Reyi Martin VSOPquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:27 schreef Royyy het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat dit soort plaatjes de enige manier zijn om zoiets bij een groot deel van de bevolking onder de aandacht te brengen
Achja, nu komt er eindelijk eens vanalles over zulke praktijken naar buiten, en Obama's reputatie krijgt flinke klappen. Win-win.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, omdat het grootste deel van de Westerse bevolking graag geloofd in de schijnveiligheid en denken dat wetten niet door overheden geschonden worden.
Remy Martin VSOP isquote:
Toevallig hè, er was vast weer een vlinder in het amazone gebied die met zijn vleugels klapte, waardoor dit heeft kunnen ontstaanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:31 schreef Royyy het volgende:
[..]
Achja, nu komt er eindelijk eens vanalles over zulke praktijken naar buiten, en Obama's reputatie krijgt flinke klappen. Win-win.
Eh, ik snap het even niet...?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toevallig hè, er was vast weer een vlinder in het amazone gebied die met zijn vleugels klapte, waardoor dit heeft kunnen ontstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |