Oh hehe, is al een tijdje hoor. Heb 8 februari m'n AMO afgerond dacht ik.quote:Op zondag 9 juni 2013 02:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee, maar serieus, ik ben natuurlijk de afgelopen maanden zelf niet echt aanwezig geweest, dus heb eigenlijk veel gemist. Dat je je baret gehaald had wist ik ook niet![]()
Maar
Ja, ik begrijp wat je bedoeld, maar post het dan ook niet hier joh. De enige TR's die gemaakt heb hadden waren van die misselijk makenden auschwitz grappenquote:Op zondag 9 juni 2013 02:08 schreef samthegreat5 het volgende:
Oh godverdomme zeg. Tering. Jezus.. Scheldwoorden komen mij te kort. Ik denk dat ik in een hoekje traumatisch ga liggen bibberen en janken:
[ afbeelding ]
quote:
Hmm, had ik toch liever gezien dat je 100 koeien had geslacht, die zijn meer eetbaar acceptabelquote:Op zondag 9 juni 2013 02:17 schreef m.k het volgende:
Net ff honderden mensen geslacht met mijn m16a3
Bf3?quote:Op zondag 9 juni 2013 02:17 schreef m.k het volgende:
quote:Op zondag 9 juni 2013 02:17 schreef m.k het volgende:
Jupquote:
quote:
Ik wilde gisteren twee shandy kopen, maar mocht ze niet afrekenen van de cassierequote:Op zondag 9 juni 2013 09:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Ben je de pisang omdat je betrapt ben op stiekum roken?
quote:Op zondag 9 juni 2013 09:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wilde gisteren twee shandy kopen, maar mocht ze niet afrekenen van de cassiere
Daarom was je dus zo rustig. In je dronken bui nog een klein-mini-kapsalonnetje naar binnen geduwd?quote:Op zondag 9 juni 2013 09:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Gisteren flink gezopen beneden bij de Griek
Aan de ouzo dus
Dronken word ik inmiddels niet meerquote:Op zondag 9 juni 2013 09:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daarom was je dus zo rustig. In je dronken bui nog een klein-mini-kapsalonnetje naar binnen geduwd?
Doe je goed sjakiequote:Op zondag 9 juni 2013 09:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dronken word ik inmiddels niet meer![]()
En nee, ik heb zelf een tonijn ansjovis salade gemaakt met bacon en ei
Als ik eten maak doe ik het ook gelijk goedquote:
Nee, jij wel?quote:Op zondag 9 juni 2013 09:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als ik eten maak doe ik het ook gelijk goed
Plannen voor vandaag?
Lekker niks doen, wel wat spullen naar boven sjouwenquote:
Had je maar een echt huis moeten kopenquote:Op zondag 9 juni 2013 09:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lekker niks doen, wel wat spullen naar boven sjouwen
Geen geld voorquote:Op zondag 9 juni 2013 09:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Had je maar een echt huis moeten kopen
Jij had toch nog zo een illegale geldpers in de schuur staan?quote:
Nee, hoezo?quote:Op zondag 9 juni 2013 09:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij had toch nog zo een illegale geldpers in de schuur staan?
Mogguh ouwe zeurquote:
Halve bos weg, zal straks mijn zoekgebied moeten uitbreiden.quote:Op zondag 9 juni 2013 10:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mogguh ouwe zeur
Hout allemaal opgefikt?
Oui! Echt een leuke hobby om te doen.quote:zondag 9 juni 2013 01:07 schreef MaryMouse het volgende:[/b]
[..]
Ow, OK, en wat heb je in Normandië gedaan? D-Day nagespeeld?
Airsoft of reenactment?quote:Op zondag 9 juni 2013 12:47 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Oui! Echt een leuke hobby om te doen.
Re-enactment, geen airsoft. Over zo'n ~ 10 maanden kan ik m'n eigen wapen aanschaffen, wordt waarschijnlijk een Garand.quote:
Garand is 1 van de mooiste wapens die er is.quote:Op zondag 9 juni 2013 12:52 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Re-enactment, geen airsoft. Over zo'n ~ 10 maanden kan ik m'n eigen wapen aanschaffen, wordt waarschijnlijk een Garand.
Welke re-enactment groep zit je bij?quote:Op zondag 9 juni 2013 12:52 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Re-enactment, geen airsoft. Over zo'n ~ 10 maanden kan ik m'n eigen wapen aanschaffen, wordt waarschijnlijk een Garand.
LHGH Living History Group Holland, Amerikaanse para's beeld ik uit. En ben ik helemaal met je eens, Garand is een verschrikkelijk mooi wapen, en hij gaat nog best hard ook al wordt er met blanks geschoten. Zit alleen nog te twijfelen of ik voor een .30-06 of een .30-08 ga, de 06 is origineel, maar de munitie is erg duur, terwijl de 08 gewoon 7.62mm NATO munitie kan gebruiken.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Welke re-enactment groep zit je bij?
LARP is fantasie, re-enactment is gebaseerd op waargebeurde gebeurtenissen. (hoeft niet per se WO2/ WO1 te zijn)quote:
De basis is dat iedereen natuurlijk een gemeenschappelijke interesse in WO2 heeft, maar puur en alleen naspelen van veldslagen is het niet. Het is ook veel gezelligheid en samenzijn, je interesse met anderen kunnen delen, en vooral ook gewoon een leuke tijd hebben. Bovendien leer je veel nieuwe mensen kennen die je normaal nooit zou tegenkomen, heb twee dagen geleden nog uitgebreid gepraat met een Amerikaanse majoor die in dienst zit, verhalen uitgewisseld, en nog veel meer mensen, lekker biertje mee gedronken. En een van de mensen in de vereniging had zijn Willy's meegenomen, dus heb heel wat ritjes mogen meerijden, lekker scheuren over die Franse landwegen.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:49 schreef jitzzzze het volgende:
Maar even zonder grappen; ik gun iedereen zijn hobby maar wat is nou de lol van het naspelen van veldslagen?
Kijk, dat maakt het al een stuk begrijpelijker.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:56 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
De basis is dat iedereen natuurlijk een gemeenschappelijke interesse in WO2 heeft, maar puur en alleen naspelen van veldslagen is het niet. Het is ook veel gezelligheid en samenzijn, je interesse met anderen kunnen delen, en vooral ook gewoon een leuke tijd hebben. Bovendien leer je veel nieuwe mensen kennen die je normaal nooit zou tegenkomen, heb twee dagen geleden nog uitgebreid gepraat met een Amerikaanse majoor die in dienst zit, verhalen uitgewisseld, en nog veel meer mensen, lekker biertje mee gedronken. En een van de mensen in de vereniging had zijn Willy's meegenomen, dus heb heel wat ritjes mogen meerijden, lekker scheuren over die Franse landwegen.![]()
Want dat had je zelf niet kunnen bedenken pindabrein?quote:Op zondag 9 juni 2013 13:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kijk, dat maakt het al een stuk begrijpelijker.
Als ik alles zelf kon bedenken dan zou ik heel rijk zijn en zeker niet op een forum vol zolderkamerautisten postenquote:Op zondag 9 juni 2013 14:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Want dat had je zelf niet kunnen bedenken pindabrein?
Ik houd je stevig vast, wees niet bang, huil niet vriend.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als ik alles zelf kon bedenken dan zou ik heel rijk zijn en zeker niet op een forum vol zolderkamerautisten posten
En nu we het toch over pindabreinen hebben; dan had jouw pindabrein toch zeker ook wel kunnen verzinnen dat iets wat voor de één heel logisch is dat zeker niet voor een ander zo logisch hoeft te zijn.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik houd je stevig vast, wees niet bang, huil niet vriend.
[ afbeelding ]
Behalve dat je geeneens die 3 minuten meer moeite had genomen om überhaupt na te denken over waarom iemand re-enactment nou een leuke hobby zou kunnen vinden. Of is je inlevingsvermogen nou zo klein?quote:Op zondag 9 juni 2013 14:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En nu we het toch over pindabreinen hebben; dan had jouw pindabrein toch zeker ook wel kunnen verzinnen dat iets wat voor de één heel logisch is dat zeker niet voor een ander zo logisch hoeft te zijn.
Een eenvoudige vraag stellen waarom iemand eraan doet is wel heel gek, hé?quote:Op zondag 9 juni 2013 15:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Behalve dat je geeneens die 3 minuten meer moeite had genomen om überhaupt na te denken over waarom iemand re-enactment nou een leuke hobby zou kunnen vinden. Of is je inlevingsvermogen nou zo klein?
Maar zelf je eerst proberen in te leven is altijd beterquote:Op zondag 9 juni 2013 15:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een eenvoudige vraag stellen waarom iemand eraan doet is wel heel gek, hé?
En nou is het wel klaar, heb alweer genoeg tijd verspilt aan deze zinloze dialoog met jou
Dat heb ik ook wel gedaan, maar vandaag sta ik een beetje uitquote:Op zondag 9 juni 2013 15:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Maar zelf je eerst proberen in te leven is altijd beter.
Ach ik fuck je maar joh *brohug*
quote:Op zondag 9 juni 2013 15:23 schreef AchJa het volgende:
Maar even zonder grappen; ik gun iedereen zijn hobby maar wat is nou de lol van het naspelen van veldslagen?
Maar wat is daar dan de lol van?quote:Op zondag 9 juni 2013 15:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer vragen omdat het kan...
Fikkie steken is altijd leukquote:Op zondag 9 juni 2013 10:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Halve bos weg, zal straks mijn zoekgebied moeten uitbreiden.
Het begint voor de jeugd... En het stiekem zelf ook leuk vinden...
Ik heb AchJa aan het lachen gemaaktquote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 15:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb AchJa aan het lachen gemaakt![]()
Halleluja![]()
* jitzzzze bouwt snel een altaar, steekt snel kaarsen aan en begint wild te bidden.
Dit is echt een dag van extremen. Eerst moet ik me tegen broekieSam/wijnand verdedigen en daarna maak ik AchJa aan het lachen. Ik ben er moe vanquote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 15:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dit is echt een dag van extremen. Eerst moet ik me tegen broekieSam/wijnand verdedigen en daarna maak ik AchJa aan het lachen. Ik ben er moe van
De DEF SC is godverdomme mijn stam café bij wijze van spreken. Jij bent het broekie hier, vriend!!quote:Op zondag 9 juni 2013 15:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dit is echt een dag van extremen. Eerst moet ik me tegen broekieSam/wijnand verdedigen en daarna maak ik AchJa aan het lachen. Ik ben er moe van
Ja zegt iequote:Op zondag 9 juni 2013 15:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
De DEF SC is godverdomme mijn stam café bij wijze van spreken. Jij bent het broekie hier, vriend!!
En gij benne een zultkopquote:Op zondag 9 juni 2013 15:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
De DEF SC is godverdomme mijn stam café bij wijze van spreken. Jij bent het broekie hier, vriend!!
gvd, jij vuile verraderquote:Op zondag 9 juni 2013 15:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien zie ik hem elke dag maar weet ik dat niet
Wat?quote:Op zondag 9 juni 2013 16:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat had ik echt niet achter je gezocht
prive gegevens van mij posten op internetquote:
Huh? Waar dan en wat?quote:Op zondag 9 juni 2013 16:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
prive gegevens van mij posten op internet
Klootzak!!
Schijnheil, je weet het best. Nu niet zielig doen idioot!!quote:
Die klootzak hep gewoon prive info van mij op internet gezet.quote:
Waar?quote:Op zondag 9 juni 2013 16:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die klootzak hep gewoon prive info van mij op internet gezet.
Ik heb echt geen idee waar je het over hebtquote:Op zondag 9 juni 2013 16:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Schijnheil, je weet het best. Nu niet zielig doen idioot!!
Op een militair forum waar ik vertelde korporaal te zijn maar hij dat in twijfel trektquote:
Dat weet je best zultkop!!quote:Op zondag 9 juni 2013 16:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt
Daar gaat het me niet om, waar het mij omgaat is dat je mij een nep-veteraan noemdequote:Op zondag 9 juni 2013 16:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ooh dat bedoel je. Maar ja, je bent dan ook nooit KPL geweest.
Oh ja, hehequote:Op zondag 9 juni 2013 16:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om, waar het mij omgaat is dat je mij een nep-veteraan noemde
Ik nodig je graag uit, ken je mijn medailles zien. Mafkees!!quote:Op zondag 9 juni 2013 16:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja, heheBeetje beweren dat op missie bent geweest
Allemaal van de kermis/rommelmarktquote:Op zondag 9 juni 2013 16:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik nodig je graag uit, ken je mijn medailles zien. Mafkees!!
Die heeft idd ff afgedaan ja. Beetje aan mij gaan twijvelen, ik zou een phonie zijnquote:
Die van mij zijn lekker wel echtquote:
Jij bent gewoon jaloers. En niet fijn dat jij mijn p[rivé gegevens liet lekken.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die van mij zijn lekker wel echtJe bent het land nooit uit geweest in je DiPli; beetje bij de poort staan afniften om bezoekers te controleren
Ik heb slechts jouw schijnpersonage ontmaskertquote:Op zondag 9 juni 2013 16:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers. En niet fijn dat jij mijn p[rivé gegevens liet lekken.
Hoezo, het is de waarheid sjakiequote:Op zondag 9 juni 2013 16:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Klotezooi, nu moet ik bij die modjes vragen gegevens te verwijderen.
Dank je wel
De enige die weg moet zakken ben je zelf. Je een beetje voordoen als onderscheiden veteraanquote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 16:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De enige die weg moet zakken ben je zelf. Je een beetje voordoen als onderscheiden veteraanIk zou je eigenlijk voor de krijgsraad moeten slepen
Nee, ik jou want jij bent me nu zwart aan het makenquote:Op zondag 9 juni 2013 16:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
En eigenlijk zou ik jou moeten laten aanklagen voor laster.
Ik ben zeer zeker niet aan het trollen.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:18 schreef samthegreat5 het volgende:
Jitze, ik hoop dat je aan 't trollen bent. Want ik kan instaan voor ER.
Echt hè??quote:Op zondag 9 juni 2013 16:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik jou want jij bent me nu zwart aan het makenMij vals beschuldigen
Ja, ik heb zelfs bewijs gevonden dat je nooit verder bent gekomen dan SLD2 in je DiPli. Je enige functie was toegangscontrole en kazernebeveiliging.quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 16:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, ik heb zelfs bewijs gevonden dat je nooit verder bent gekomen dan SLD2 in je DiPli. Je enige functie was toegangscontrole en kazernebeveiliging.
Uit de archieven, hoezo?quote:Op zondag 9 juni 2013 16:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Echt gozert![]()
Weet niet waar je dat vandaan hebt gehaald, maar slaat nergens op.
dat je jezelf er maar in verslikt, mafkees!!quote:
Je kan binnenkort post verwachten, sjakiequote:Op zondag 9 juni 2013 16:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
dat je jezelf er maar in verslikt, mafkees!!
Mocht ik jouw adres hebben kwam ik nu al naar je toe. Gek!!quote:Op zondag 9 juni 2013 16:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je kan binnenkort post verwachten, sjakie
Mijn advocaat heeft alle stukken al gekregen van me + een opdracht om je ook voor smaad en laster aan te klagen.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mocht ik jouw adres hebben kwam ik nu al naar je toe. Gek!!
En hou jij je apekop nu eensquote:Op zondag 9 juni 2013 16:39 schreef Nibb-it het volgende:
Dit begint een beetje op een discussie onder een youtubefilmpje te kijken.
Niks ervan; je hebt zelf deze beerput gegraven dus nu zal je het allemaal over je heen krijgenquote:Op zondag 9 juni 2013 16:39 schreef ErwinRommel het volgende:
Goed Jitzzzze, zand erover. Ik ben vergevingsgezind.
Gewoon ff dimmuh.quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 16:45 schreef samthegreat5 het volgende:
Jongens, GODVERDOMME. Even serieus.
Jitze, jij gedraagt je absoluut niet als een officier. Dus unfuck yourself.
Heren, jetzt ist schluss. Afgelopen. Vecht het privé uit. Duidelijk?
Ja, dat vermoeden had ik ook.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:48 schreef 026Remco het volgende:
Ik vermoed dat dit allemaal afgesproken werk is....
quote:Op zondag 9 juni 2013 16:48 schreef 026Remco het volgende:
Duh...quote:Op zondag 9 juni 2013 16:48 schreef 026Remco het volgende:
quote:Op zondag 9 juni 2013 16:45 schreef samthegreat5 het volgende:
Jongens, GODVERDOMME. Even serieus.
Jitze, jij gedraagt je absoluut niet als een officier. Dus unfuck yourself.
Heren, jetzt ist schluss. Afgelopen. Vecht het privé uit. Duidelijk?
Of nouja, je gedraagt je juist WEL als een officier.quote:
En de soep dan?quote:Op zondag 9 juni 2013 16:49 schreef ErwinRommel het volgende:
Nu ff wat bami-schijven het vet inmieteren
Voor straks. lekker met rijst en sambal erbij.quote:
quote:
Ik wist het eigenlijk al toen geen van beide een linkje kon produceren naar betreffende forum. Beetje knullig opgezete hoax jongens.quote:
Neuh, had beide heren al geDM'd met de vraag naar het linkje naat betreffend forum. Maar de heren konden beide niet het linkje producerenquote:
En toch was jij de enige die erin trapte...quote:Op zondag 9 juni 2013 16:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[..]
Ik wist het eigenlijk al toen geen van beide een linkje kon produceren naar betreffende forum. Beetje knullig opgezete hoax jongens.
quote:Op zondag 9 juni 2013 16:56 schreef 026Remco het volgende:
[..]
En toch was jij de enige die erin trapte...
Of zat ik in het complot?quote:Op zondag 9 juni 2013 16:56 schreef 026Remco het volgende:
[..]
En toch was jij de enige die erin trapte...
Misschien is heel Fok! wel opgezet met puur en alleen het doel om jou te laten geloven dat het niet een hoax die opgezet is speciaal voor jou!quote:Op zondag 9 juni 2013 16:57 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Een secundair complot?
In dat geval ben ik erin getrapt..
The Matrix jonguh!quote:Op zondag 9 juni 2013 16:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Misschien is heel Fok! wel opgezet met puur en alleen het doel om jou te laten geloven dat het niet een hoax die opgezet is speciaal voor jou!
Reeds gezienquote:Op zondag 9 juni 2013 17:01 schreef Cobra4 het volgende:
Nu op NGC een docu over Douglas Bader. De beenloze Britse vlieger uit WO2.
Neuh, da's een complot.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Misschien is heel Fok! wel opgezet met puur en alleen het doel om jou te laten geloven dat het niet een hoax die opgezet is speciaal voor jou!
Ik heb gvd honger hier. Jezus.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:15 schreef ErwinRommel het volgende:
whehehe ff naar de afhaal chinees gelopen voor 1 enkele bak witte rijst.
Was ik gisteren vergeten te kopen. En of ik er sambal bij wilde
Op jouw BBQ? Hoe moet ik dat nou weten?quote:Op zondag 9 juni 2013 18:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet! Ik vroeg OF ER AL VLEES OP MIJN BBQ LAG!!!![]()
![]()
Kijken of je vleesgeur ruikt.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Op jouw BBQ? Hoe moet ik dat nou weten?
Neen.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet! Ik vroeg OF ER AL VLEES OP MIJN BBQ LAG!!!![]()
![]()
Ik heb net geroken, maar ik zag nietsquote:Op zondag 9 juni 2013 18:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Verpaupering door Fok! aan het werk
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
Zo ik heb weer kunnen lachen door hier terug te lezen
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:31 schreef jitzzzze het volgende:
Kwam net nog een foto tegen van de laatste meet. V.l.n.r. zijn te zien ER, Esses en BB.
[ afbeelding ]
Ik moet er wel door lachenquote:
quote:
Is ook geen pils, maar een bovengister.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:10 schreef BredeBroeder het volgende:
Palm is trouwens ook wel te zuipen, wel "bruiner" dan de rest iig. Counter staat op 11
En dat houdt in?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is ook geen pils, maar een bovengister.
11? Dit jaar bedoel je.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:10 schreef BredeBroeder het volgende:
Palm is trouwens ook wel te zuipen, wel "bruiner" dan de rest iig. Counter staat op 11
http://nl.wikipedia.org/w(...)_en_spontane_gistingquote:
Werkt prima hieroquote:Op zondag 9 juni 2013 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
Wat is er trouwens met dit topic aan de hand. Het topic ververst niet meer automatisch en niemand heeft meer een UI. Andere topics op FOK! reageren wel normaal bij mij.
Ja, dat idee had ik alquote:
OK, gestop met kijken/luisteren bij "that's when the SSer Prins Bernard"quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 08:18 schreef Cobra4 het volgende:
Rutte zal Lubbers wel dankbaar zijn.
DEF / Heeft Nederland eigen kernwapens?
Lekker slim, vlak voor de Luchtmachtdagen.
Ik koop niks, ik krijg ze gratis bij de apotheekquote:
De apotheek is illuminati, zit gif in die pillen enzoquote:Op maandag 10 juni 2013 09:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik koop niks, ik krijg ze gratis bij de apotheek
quote:Op maandag 10 juni 2013 09:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
De apotheek is illuminati, zit gif in die pillen enzo
Wist je dat je kanker kan krijgen van witbrood?quote:
Ik kreeg aids van FOK! topics lezen, dat wist ik ook niet dat dat konquote:Op maandag 10 juni 2013 09:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wist je dat je kanker kan krijgen van witbrood?
Heb jij recent nog borrelnootjes of pinda's gegeten?quote:Op maandag 10 juni 2013 09:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik kreeg aids van FOK! topics lezen, dat wist ik ook niet dat dat kon
Gisteren, vertel.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb jij recent nog borrelnootjes of pinda's gegeten?
Iedereen gaat wel eens naar de wc om te schijten of te pissen. Goede kans dat je poepbacteriën binnengekregen hebtquote:
Wat de neuk heeft dat met nootjes te makenquote:Op maandag 10 juni 2013 10:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Iedereen gaat wel eens naar de wc om te schijten of te pissen. Goede kans dat je poepbacteriën binnengekregen hebt![]()
Heeft er veel mee te makenquote:Op maandag 10 juni 2013 10:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wat de neuk heeft dat met nootjes te maken
En ik leef niet met zwervers, er staat een kraan met zeep
Omdat ik met normale vrienden omgaquote:Op maandag 10 juni 2013 10:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heeft er veel mee te maken
En wie zegt dAZt jou vrinden de handjes wassen na schijten of pissen?
quote:Op maandag 10 juni 2013 10:07 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Omdat ik met normale vrienden omga
Jup, elke keerquote:Op maandag 10 juni 2013 10:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Geloof je het zelf? Ruik jij aan hun handjes als ze van de witte scooter komen?
Hou je van geld?quote:Op maandag 10 juni 2013 10:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
De geur van overmatig 1 million is meestal sterker te ruiken
welke quiz? herkennis of kennis quiz?quote:Op maandag 10 juni 2013 10:11 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Kan jij ff een vraag voor mij stellen in de quiz?
kennizquote:Op maandag 10 juni 2013 10:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
welke quiz? herkennis of kennis quiz?
Grapjas, van alle 1000 vragen wist ik er 1quote:Op maandag 10 juni 2013 10:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Nou BB, doe jij ook eens mee in die quiz. ZONDER google te gebruiken.
quote:Op maandag 10 juni 2013 10:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Grapjas, van alle 1000 vragen wist ik er 1
Als het aan mij ligt maken we hier een remake vanquote:Op maandag 10 juni 2013 11:34 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ja zulke kwaliteit levert men tegenwoordig niet meer.
Is goed. Regel jij de sletjes dan speel ik wel ff de baas met pornosnorquote:Op maandag 10 juni 2013 11:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt maken we hier een remake van
Fak joe. Waarom?quote:Op maandag 10 juni 2013 11:43 schreef hoogvlieger het volgende:
Morgen trouwens met de Colt en de Glock skieten. Zin an.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |