Oh hehe, is al een tijdje hoor. Heb 8 februari m'n AMO afgerond dacht ik.quote:Op zondag 9 juni 2013 02:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee, maar serieus, ik ben natuurlijk de afgelopen maanden zelf niet echt aanwezig geweest, dus heb eigenlijk veel gemist. Dat je je baret gehaald had wist ik ook niet![]()
Maar
Ja, ik begrijp wat je bedoeld, maar post het dan ook niet hier joh. De enige TR's die gemaakt heb hadden waren van die misselijk makenden auschwitz grappenquote:Op zondag 9 juni 2013 02:08 schreef samthegreat5 het volgende:
Oh godverdomme zeg. Tering. Jezus.. Scheldwoorden komen mij te kort. Ik denk dat ik in een hoekje traumatisch ga liggen bibberen en janken:
[ afbeelding ]
quote:
Hmm, had ik toch liever gezien dat je 100 koeien had geslacht, die zijn meer eetbaar acceptabelquote:Op zondag 9 juni 2013 02:17 schreef m.k het volgende:
Net ff honderden mensen geslacht met mijn m16a3
Bf3?quote:Op zondag 9 juni 2013 02:17 schreef m.k het volgende:
quote:Op zondag 9 juni 2013 02:17 schreef m.k het volgende:
Jupquote:
quote:
Ik wilde gisteren twee shandy kopen, maar mocht ze niet afrekenen van de cassierequote:Op zondag 9 juni 2013 09:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Ben je de pisang omdat je betrapt ben op stiekum roken?
quote:Op zondag 9 juni 2013 09:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wilde gisteren twee shandy kopen, maar mocht ze niet afrekenen van de cassiere
Daarom was je dus zo rustig. In je dronken bui nog een klein-mini-kapsalonnetje naar binnen geduwd?quote:Op zondag 9 juni 2013 09:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Gisteren flink gezopen beneden bij de Griek
Aan de ouzo dus
Dronken word ik inmiddels niet meerquote:Op zondag 9 juni 2013 09:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daarom was je dus zo rustig. In je dronken bui nog een klein-mini-kapsalonnetje naar binnen geduwd?
Doe je goed sjakiequote:Op zondag 9 juni 2013 09:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dronken word ik inmiddels niet meer![]()
En nee, ik heb zelf een tonijn ansjovis salade gemaakt met bacon en ei
Als ik eten maak doe ik het ook gelijk goedquote:
Nee, jij wel?quote:Op zondag 9 juni 2013 09:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als ik eten maak doe ik het ook gelijk goed
Plannen voor vandaag?
Lekker niks doen, wel wat spullen naar boven sjouwenquote:
Had je maar een echt huis moeten kopenquote:Op zondag 9 juni 2013 09:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lekker niks doen, wel wat spullen naar boven sjouwen
Geen geld voorquote:Op zondag 9 juni 2013 09:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Had je maar een echt huis moeten kopen
Jij had toch nog zo een illegale geldpers in de schuur staan?quote:
Nee, hoezo?quote:Op zondag 9 juni 2013 09:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij had toch nog zo een illegale geldpers in de schuur staan?
Mogguh ouwe zeurquote:
Halve bos weg, zal straks mijn zoekgebied moeten uitbreiden.quote:Op zondag 9 juni 2013 10:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mogguh ouwe zeur
Hout allemaal opgefikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |