quote:Op maandag 10 juni 2013 12:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
We zullen zien wie sneller op de grond ligt
Omdat ik een langharige student ben en kan zuipen daarom mag ik met de Colt schieten ja.quote:
Gvd. Deze afgetrainde, killmachine heeft binnenkort familiedagquote:Op maandag 10 juni 2013 12:22 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Omdat ik een langharige student ben en kan zuipen daarom mag ik met de Colt schieten ja.
Studentenweerbaarheidquote:Op maandag 10 juni 2013 12:22 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Omdat ik een langharige student ben en kan zuipen daarom mag ik met de Colt schieten ja.
Prutser!!!!!quote:Op maandag 10 juni 2013 13:16 schreef BredeBroeder het volgende:
Vergeten 't Palm uit de vriezer te halen, nu is die bevroren
Wat denk je zelf??quote:Op maandag 10 juni 2013 13:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Smaakt die nog 'tzelfde als die weer ontdooid is?
Vlag erover!!!!!!quote:Op maandag 10 juni 2013 13:39 schreef samthegreat5 het volgende:
Wat een lekkere wijven
[ afbeelding ]
Zijn die van t RIOG?quote:Op maandag 10 juni 2013 13:39 schreef samthegreat5 het volgende:
Wat een lekkere wijven
[ afbeelding ]
Als ik het kon, en geen vriendin had, prima hoorquote:
Hoeveel van die liedjes ken je wel nietquote:
Mooiste marsquote:
Grenadiers vooraan!quote:
Wel eens gebeurd? ^^quote:Wanneer de grenadiers, bijvoorbeeld tijdens het appèl, ‘Grenadiers vooraan!’ roepen, dan roepen de Jagers daar direct ‘Allez chasse!’ achteraan.
Yepquote:Op maandag 10 juni 2013 13:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Grenadiers vooraan!
[..]
Wel eens gebeurd? ^^
Klinkt ook heel mooi op een bataljons appèl ja.quote:
Zou dat nog gebeuren?quote:43 BVE houdt onder meer via onderstaande tradities de Huzaren van Boreel in ere:
Regimentsdiners, waarbij altijd iemand van de familie Boreel aanwezig is.
Het elkaar begroeten met de kreet ‘Boreel’.
De oudste korporaal heeft een zweepje bij zich.
Afgelopen manschappenborrel in Leiden begon voor het diner ineens een sgt. "grenadiers..." in te zetten. Iedereen natuurlijk antwoorden. Zie je de CSM echt kijken van 'wtf.... da's mijn taak'quote:
hehehehequote:Op maandag 10 juni 2013 13:56 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Afgelopen manschappenborrel in Leiden begon voor het diner ineens een sgt. "grenadiers..." in te zetten. Iedereen natuurlijk antwoorden. Zie je de CSM echt kijken van 'wtf.... da's mijn taak'
Die zit permanent op de witte scooterquote:Op maandag 10 juni 2013 14:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waar is Pumatje als je hem nodig hebt.
Die is aan het crossen in zijn glasbak.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waar is Pumatje als je hem nodig hebt.
Lekker kneuren met z'n peerdje.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:08 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Die is aan het crossen in zijn glasbak.
Ach, dat oude barrel van hemquote:Op maandag 10 juni 2013 14:08 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Goede vraag in de quiz, of niet?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:08 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Opstijgen!!!quote:Op maandag 10 juni 2013 13:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klinkt ook heel mooi op een bataljons appèl ja.
quote:Op maandag 10 juni 2013 13:56 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Afgelopen manschappenborrel in Leiden begon voor het diner ineens een sgt. "grenadiers..." in te zetten. Iedereen natuurlijk antwoorden. Zie je de CSM echt kijken van 'wtf.... da's mijn taak'
Ach joh, zure visstick. Deze geile teef heeft net jouw FOBO bekeken ouwe krokante krab:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan het een nastresser niet kwalijk nemen... Artilleristen weten wel wat ik bedoel.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Om vervolgens af te knallen met jullie stingers zeker? Ironische lijfspreuk xD
Ik kloot maar wat. Vond het wel grappig klinken. Wat zit erachter?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kan het een nastresser niet kwalijk nemen... Artilleristen weten wel wat ik bedoel.
quote:Op maandag 10 juni 2013 15:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ach joh, zure visstick. Deze geile teef heeft net jouw FOBO bekeken ouwe krokante krab:Visstick!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
*proest*![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |