En Vilhena gewoon. Talenten de kans geven. Een Nuytinck laten spelen i.p.v. Martins Indi.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:37 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Strootman had ook helemaal niet mee gehoeven, je hebt gewoon Fer die die positie veel beter kan invullen en het talent Duarte die zo'n toernooi nodig had voor z'n ontwikkeling!
Liever ipv De Vrij, want beiden rechtsbenig.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Vilhena gewoon. Talenten de kans geven. Een Nuytinck laten spelen i.p.v. Martins Indi.
Hij is toch gewoon A-international nu? Laat dan lekker de spelers spelen die de kwalificatie hebben gespeeld. Dan krijgen die tenminste ook de ervaring van een toernooi. Ik snap niet waarom de KNVB dit toernooi perse wil winnen hoor. Zit er een geldprijs aan ofzo?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:40 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Liever ipv De Vrij, want beiden rechtsbenig.
Overigens is Marins Indi de meest gecapte speler onder Louis' nieuwe tijdperk.
Maar hij ontwikkelt zich na elke wedstrijd van Jong Oranje gewoon dus ja...
Staat in het artikel.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is toch gewoon A-international nu? Laat dan lekker de spelers spelen die de kwalificatie hebben gespeeld. Dan krijgen die tenminste ook de ervaring van een toernooi. Ik snap niet waarom de KNVB dit toernooi perse wil winnen hoor. Zit er een geldprijs aan ofzo?
Zo kunnen ze zeggen dat ze een goede jeugd hebben want we winnen zoveel toernooien.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is toch gewoon A-international nu? Laat dan lekker de spelers spelen die de kwalificatie hebben gespeeld. Dan krijgen die tenminste ook de ervaring van een toernooi. Ik snap niet waarom de KNVB dit toernooi perse wil winnen hoor. Zit er een geldprijs aan ofzo?
Dat artikel op Catenaccio verklaart het wel goed heb ik ´t idee. KNVB is gewoon oerstom bezig.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
eredivisie live.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:43 schreef realbase het volgende:
iemand een idee of Duitsland - spanje ergens uitgezonden wordt ?
Maar ze zien toch zelf ook wel dat er uit 2006 en 2007 nauwelijks iets doorkwam. Ze snappen er dus echt geen reet van daar. Tijd voor een revolutie.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zo kunnen ze zeggen dat ze een goede jeugd hebben want we winnen zoveel toernooien.
Ja BMI mag er wel uit. Net als Hoesen voor Luuk de Jong. En Clasie voor Strootman.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:45 schreef Elan het volgende:
Er spelen extreem veel negers in Jong Oranje. BMI mag er wel uit voor Nuytink vinden jullie niet?
Soort van de enige fatsoenlijke verdediger eruit flikkeren...quote:Op zondag 9 juni 2013 21:45 schreef Elan het volgende:
Er spelen extreem veel negers in Jong Oranje. BMI mag er wel uit voor Nuytink vinden jullie niet?
Dus jij hebt liever Duitsland en Spanje op 3 punten en dan gemotiveerde spanjaarden tegen NL?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:41 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, beter flikkeren Tello en co. er gelijk uit...
Niks mis mee.quote:
whahahahahahahahahhahahahahaahhahahahquote:
Ja daar leren ze van. Heb je meer aan in de toekomst.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus jij hebt liever Duitsland en Spanje op 3 punten en dan gemotiveerde spanjaarden tegen NL?
Beide antwoorden ja, leuk geprobeerdquote:Op zondag 9 juni 2013 21:52 schreef RetRy32 het volgende:
Mensen die janken over musicerende spelers moeten zelfmoord plegen.
Poll: Vind je dit ook?
• Ja!
• Nee!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik zeg niet dat ik het beter kan, mijn gevoel blijft alsnogquote:Op zondag 9 juni 2013 21:51 schreef RetRy32 het volgende:
w
[..]
Niks mis mee.
Jaloers dat jij geen creatieve capaciteiten bezit?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou die kerel stond anders mooi te slapen bij de 2-1.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:48 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Soort van de enige fatsoenlijke verdediger eruit flikkeren...
Je kan beter 523 spelen met dan met Nuytinck erbij.
BMI eruit is keinen optie.
Hoezo, 't was niet eens slecht ofzo?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:55 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het beter kan, mijn gevoel blijft alsnog
Hoesen viel erg goed in vandaag. Een goal na net 5 minuten invallen. Blind speelde iets minder kwam weinig creatiefs uit voort.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja BMI mag er wel uit. Net als Hoesen voor Luuk de Jong. En Clasie voor Strootman.
Hoesen is ook een prima spits. Bij Ajax al. Erg balvast en technisch. Terwijl Luuk de Jong een houten klaas is. Maarja Cor Pot ziet liever fysiek sterkere spelers.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoesen viel erg goed in vandaag. Een goal na net 5 minuten invallen. Blind speelde iets minder kwam weinig creatiefs uit voort.
qftquote:Op zondag 9 juni 2013 21:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoesen viel erg goed in vandaag. Een goal na net 5 minuten invallen. Blind speelde iets minder kwam weinig creatiefs uit voort.
Ey, Luuk is geen houten klaas hoor.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoesen is ook een prima spits. Bij Ajax al. Erg balvast en technisch. Terwijl Luuk de Jong een houten klaas is. Maarja Cor Pot ziet liever fysiek sterkere spelers.
Nou ik heb twee wedstrijden van hem gezien met Jong Oranje en hij heeft nog geen bal goed aangenomen.quote:
Ja echt jammer dat De Jong ook scoorde anders had de rolverdeling duidelijk geweest.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoesen is ook een prima spits. Bij Ajax al. Erg balvast en technisch. Terwijl Luuk de Jong een houten klaas is. Maarja Cor Pot ziet liever fysiek sterkere spelers.
Ja nou zal hij wel blijven staan tot het eind. Jammer. Je had zoveel leuker kunnen spelen nu. Gewoon met Vilhena, Maher, Hoesen en Nuytinck enzo. Gewoon meer de jonge talenten er aan ruiken.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja echt jammer dat De Jong ook scoorde anders had de rolverdeling duidelijk geweest.
Nederland 8 goals Spanje 1quote:Op zondag 9 juni 2013 22:03 schreef Pleun2011 het volgende:
Duitsland speelt erg matig.. en Spanje valt ook wel tegen, die gasten kunnen niet scoren.
Het moet nog spannend zijn tegen Spanje in elk geval. Leren ze misschien nog iets. Al zullen ze wel helemaal weggetikt worden.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:05 schreef Zorro het volgende:
Als Duitsland nou eens wint, dan kan het leuk worden:
Nederland moet dan van Spanje winnen en Rusland van Duitsland. Hebben ze allemaal 3 punten, dan zouden Spanje en Duitsland er misschien allebei uit kunnen vliegen, dat zou mooi zijn
Nou, vooruitquote:Op zondag 9 juni 2013 22:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit is een zaadpot. Mag ik dit zeggen? Ja, dat mag ik zeggen
Bij gelijkspel heeft Duitsland nog steeds een kans, als NL wint dan SP en DE van RU dan staan DE en SP gelijk in punten en bepaalt het doelsaldo wie naar de halve gaat.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:05 schreef Zorro het volgende:
Als Duitsland nou eens wint, dan kan het leuk worden:
Nederland moet dan van Spanje winnen en Rusland van Duitsland. Hebben ze allemaal 3 punten, dan zouden Spanje en Duitsland er misschien allebei uit kunnen vliegen, dat zou mooi zijn
Het is goed mogelijk dat Nederland wordt weggetikt, maar Spanje scoort toch niet dus het kan weinig kwaad..quote:Op zondag 9 juni 2013 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het moet nog spannend zijn tegen Spanje in elk geval. Leren ze misschien nog iets. Al zullen ze wel helemaal weggetikt worden.
Jawel, maar waar het mij om gaat is dat er dus een scenario mogelijk is dat Rusland verder gaat en Duitsland en Spanje allebei naar huis mogen.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Bij gelijkspel heeft Duitsland nog steeds een kans, als NL wint dan SP en DE van RU dan staan DE en SP gelijk in punten en bepaalt het doelsaldo wie naar de halve gaat.
Nederland kan misschien wel winnen op fysiek. Maar uiteindelijk leert Spanje er het meeste van. En die gaan het over een paar jaar dan verzilveren.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is goed mogelijk dat Nederland wordt weggetikt, maar Spanje scoort toch niet dus het kan weinig kwaad..
Mee eens..quote:Op zondag 9 juni 2013 22:12 schreef Rabieluh het volgende:
Nieuwe generatie Spanje is ook al vervelend.
Blijkbaar heb jij al moeite met fatsoenlijk quoten, dus is misschien zelfs een opleiding stratenmaker of een rechtenstudie voor jou te hoog gegrepenquote:Op zondag 9 juni 2013 21:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zo zo, denk ook wel dat jij in het echt heel stoer bent. Ben diep onder de indruk.
Klopt ja, ben afgekeurd voor het LBO.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:34 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Blijkbaar heb jij al moeite met fatsoenlijk quoten, dus is misschien zelfs een opleiding stratenmaker of een rechtenstudie voor jou te hoog gegrepen
En dan winnen ze het zeker ook nogquote:Op zondag 9 juni 2013 22:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Gelijk spelen tegen Spanje en dan mogen ze tegen Noorwegen spelen.
Als we dit niet winnen hoeven we bijna niet eens naar de WK te gaan. Dan verliest het 'grote' Oranje al van Spaanse jeugdspelers. Meeste van die gasten zitten bij Castillon of Barcelona B.quote:
Wel onzin, het grote Oranje is anders op elkaar ingespeeld met andere spelers dan Jong Oranje.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Als we dit niet winnen hoeven we bijna niet eens naar de WK te gaan. Dan verliest het 'grote' Oranje al van Spaanse jeugdspelers. Meeste van die gasten zitten bij Castillon of Barcelona B.
Minus Robben, Snijder en v/d Vaart is dit ongeveer het 'grote Oranje' . Dat ze een ander systeem spelen doet daar verder niet zo heel veel van af.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:07 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Wel onzin, het grote Oranje is anders op elkaar ingespeeld met andere spelers dan Jong Oranje.
Ze kunnen nog niet eens een bal over 2 meter foutloos passen. Alle ballen zijn net niet, waardoor de snelheid uit 't spel gehaald wordt door die extra aanname of beweging.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:46 schreef Hathor het volgende:
Scorend vermogen genoeg, maar als ze onder druk komen ziet het er heel onzeker uit allemaal. Tegen Italie schat ik ze kansloos,
Precies. Strootman stond ook de hele tijd stil bij balbezit van De Vrij, Martins Indi en Zoet. Je zag dat ze niet wisten wat ze met de bal moesten doen en dat veranderde pas nadat Clasie het veld op kwam. Als je Strootman eruit haalt voor Clasie en Van Ginkel voor Fer krijg je een veel betere aansluiting tussen de verdediging en het middenveld. Hopelijk ziet onze Cor dat ook in.quote:Op maandag 10 juni 2013 02:16 schreef Cara het volgende:
Het was niet best en het middenveld klopte voor geen meter. Vrij en BMI moesten vooral de lange bal hanteren omdat niemand op het middenveld zich aanbood. Van Ginkel is een leuke speler, maar stond veel te diep, waardoor de hele balans op het middenveld weg was.
Natuurlijk ziet Cor dit, maar Strootman is 2de captain van het grote Oranje.quote:Op maandag 10 juni 2013 02:33 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Precies. Strootman stond ook de hele tijd stil bij balbezit van De Vrij, Martins Indi en Zoet. Je zag dat ze niet wisten wat ze met de bal moesten doen en dat veranderde pas nadat Clasie het veld op kwam. Als je Strootman eruit haalt voor Clasie en Van Ginkel voor Fer krijg je een veel betere aansluiting tussen de verdediging en het middenveld. Hopelijk ziet onze Cor dat ook in.
Het gaat er ook om hoe je staat, dan pas komen de poppetjes, deze trainer kiest voor kracht ipv souplesse, daar kan je wel een toernooitje mee winnen tegen leeftijdsgenoten maar heeft met goed voetbal weinig te maken, al met al valt het me tegen wat ze voetballend laten zien.quote:Op maandag 10 juni 2013 02:33 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Precies. Strootman stond ook de hele tijd stil bij balbezit van De Vrij, Martins Indi en Zoet. Je zag dat ze niet wisten wat ze met de bal moesten doen en dat veranderde pas nadat Clasie het veld op kwam. Als je Strootman eruit haalt voor Clasie en Van Ginkel voor Fer krijg je een veel betere aansluiting tussen de verdediging en het middenveld. Hopelijk ziet onze Cor dat ook in.
Ik kom hier dan misschien over als Clasie fan, maar ik ben het inderdaad echt met je eens dat toen Clasie erin kwam het allemaal gelijk een stuk gebalanceerder oogde.quote:Op maandag 10 juni 2013 02:33 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Van Persie vergeet je nog.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Minus Robben, Snijder en v/d Vaart is dit ongeveer het 'grote Oranje' . Dat ze een ander systeem spelen doet daar verder niet zo heel veel van af.
Tijdens de wedstrijd vandaag kwam ook naar voren dat Nederland liefst 6 spelers in de top 10 heeft met de meest gespeelde A-interlands.
Toen Clasie erin kwam speelden de Russen toch al met z'n 10-en?quote:Op maandag 10 juni 2013 10:43 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik kom hier dan misschien over als Clasie fan, maar ik ben het inderdaad echt met je eens dat toen Clasie erin kwam het allemaal gelijk een stuk gebalanceerder oogde.
De Vrij kon de bal kwijt, de bal ging van Clasie naar de backs of vleugels en er zat gelijk veel meer lijn in. Ik hoop dat Pot woensdag veelal hetzelfde speelt met Clasie op de plek van Strootman en Hoesen in de spits.
En Vermeer en Janmaat.quote:
Cor vind fysiek voetbal belangrijker helaas. Als die kerel lef heeft haalt hij Strootman er uit (speelt al een half jaar matig tot slecht) en zet hij Clasie erin. Niet dat Clasie nou zo'n wereldseizoen heeft gedraaid, maar zou het middenveld wel compleet maken. Maher en Van Ginkel zijn voor mij zekerheidjes. Cor moet dan wel met de punt naar achter gaan spelen zodat je op de CVM een spelmaker krijgt.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:04 schreef Cara het volgende:
Zijn er hier mensen die dit middenveld wel goed vinden draaien en het graag zo willen houden? Ik voorzie met Clasie vooral veel minder counters.
Mwa... ik denk dat je dat enigszins overdrijft. Vermeer, Janmaat, Sneijder, V/D Vaart. Van Persie, Robben. Heb je toch een groot deel van de basis te pakken.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:11 schreef Elan het volgende:
[..]
En Vermeer en Janmaat.
Maar de overgrote meerderheid heeft al enorm veel ervaring op het hoogste niveau dat een flater of het niet winnen van die EK echt stom zou overkomen.
Nederland speelde een hele helft 11 tegen 10 en kreeg zelfs nog de 2 1 tegen. Ook met een man minder had ik het idee dat er iets niet helemaal klopte. Toen Clasie er in kwam leek het wel alsof alles in elkaar viel.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toen Clasie erin kwam speelden de Russen toch al met z'n 10-en?
Ik vind Cor Pot een waardeloze trainer vergelijkbaar met die dinosauriër Stuart Pearce bij Engeland. Verwacht niet dat hij überhaupt ziet dat het middenveld niet goed staat.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Cor vind fysiek voetbal belangrijker helaas. Als die kerel lef heeft haalt hij Strootman er uit (speelt al een half jaar matig tot slecht) en zet hij Clasie erin. Niet dat Clasie nou zo'n wereldseizoen heeft gedraaid, maar zou het middenveld wel compleet maken. Maher en Van Ginkel zijn voor mij zekerheidjes. Cor moet dan wel met de punt naar achter gaan spelen zodat je op de CVM een spelmaker krijgt.
Ze speelden niet sterk en na de 2-1 kwam daar nog een blok onzekerheid overheen. Strootman is niet de leider die hij zelf denkt te zijn op zulke momenten.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:19 schreef Cara het volgende:
[..]
Nederland speelde een hele helft 11 tegen 10 en kreeg zelfs nog de 2 1 tegen. Ook met een man minder had ik het idee dat er iets niet helemaal klopte. Toen Clasie er in kwam leek het wel alsof alles in elkaar viel.
Nee joh. Na de 3-1 gaf Rusland het gewoon weg op. Moe gestreden en getergd. Niet dat Nederland het in die slotfase wel voor elkaar kreeg de bal lang in de ploeg te houden, maar toch.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:19 schreef Cara het volgende:
[..]
Nederland speelde een hele helft 11 tegen 10 en kreeg zelfs nog de 2 1 tegen. Ook met een man minder had ik het idee dat er iets niet helemaal klopte. Toen Clasie er in kwam leek het wel alsof alles in elkaar viel.
Hij bakt er idd weinig van. Tactisch onbenul. Ik krijg altijd het idee dat hij maar wat doet. Het middenveld en de invulling van de backposities kloppen niet.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:20 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik vind Cor Pot een waardeloze trainer vergelijkbaar met die dinosauriër Stuart Pearce bij Engeland.
Strootman is gewoon een gedwongen leider. Die kerel moet eerst nog lekker een paar jaar in de relatieve luwte voetballen.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze speelden niet sterk en na de 2-1 kwam daar nog een blok onzekerheid overheen. Strootman is niet de leider die hij zelf denkt te zijn op zulke momenten.
Wie in deze groep is wél nu al een leider? Ik denk persoonlijk alleen Fer.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Strootman is gewoon een gedwongen leider. Die kerel moet eerst nog lekker een paar jaar in de relatieve luwte voetballen.
Fer heeft ook genoeg problemen met zichzelf atm. Deze selectie heeft niet echt een leider.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wie in deze groep is wél nu al een leider? Ik denk persoonlijk alleen Fer.
Dat is een optie ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee joh. Na de 3-1 gaf Rusland het gewoon weg op. Moe gestreden en getergd. Niet dat Nederland het in die slotfase wel voor elkaar kreeg de bal lang in de ploeg te houden, maar toch.
Zo komt hij op het moment niet over. Fer was ook bij ons al een poosje aanvoerder.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Fer heeft ook genoeg problemen met zichzelf atm. Deze selectie heeft niet echt een leider.
Niet perse, maar lastig om daar over te oordelen op basis van deze wedstrijd. Op zich kan hij heus worden ingepast, maar dan moet de gehele tactiek worden omgegooid. Momenteel mogen de backs de middellijn eigenlijk niet over van Pot, en zie ik dan toch liever wat extra duelkracht op de eigen helft.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:28 schreef Cara het volgende:
[..]
Dat is een optie ja.
Ben jij van mening dat het middenveld er met Clasie bij achteruit gaat?
Of Bruno. Maar dat is weer zo raar om hem de band te geven en dan de Vrij de passeren terwijl die de aanvoerder van Feyenoord is.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wie in deze groep is wél nu al een leider? Ik denk persoonlijk alleen Fer.
quote:Op maandag 10 juni 2013 12:02 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Of Bruno. Maar dat is weer zo raar om hem de band te geven en dan de Vrij de passeren terwijl die de aanvoerder van Feyenoord is.
Toen was hij ook wel beter (De Jong) die is er echt op achteruit gegaanquote:Op maandag 10 juni 2013 12:10 schreef Elan het volgende:
Fer heeft geeneens een basisplaats in dit elftal dus die aanvoerder maken slaat nergens op.
De Vrij doet het niet slecht toch?Indi wel slaapmomentje weer. En Hoesen er in voor de Luuk de Jong wat een matige speler is dat.
Moet je nagaan dat die Duitsers daar vijftien miljoen voor hebben neergelegd een jaar of wat geleden.
Er is in de verre verste geen andere deelnemer aan dit toernooi waar van het centrale duo zoveel A-ervaring heeft als die 2 samen.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mwa... ik denk dat je dat enigszins overdrijft. Vermeer, Janmaat, Sneijder, V/D Vaart. Van Persie, Robben. Heb je toch een groot deel van de basis te pakken.
En hoeveel internationale ervaring hebben bijvoorbeeld De Vrij, BMI en Clasie nou helemaal?
Hoeveel jaar scheelt hij eigenlijk met Siem? Jammer dat die niet mee is. Beter als zijn broertje en op meer plekken inzetbaar.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen was hij ook wel beter (De Jong) die is er echt op achteruit gegaan
ruim een jaar maar Luuk zit al op de leeftijdsgrens van dit toernooiquote:Op maandag 10 juni 2013 12:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoeveel jaar scheelt hij eigenlijk met Siem? Jammer dat die niet mee is. Beter als zijn broertje en op meer plekken inzetbaar.
maar het voordeel van de punt naar achteren is dat je 2 halfspelers gelijk druk naar voren kunnen zetten bij balverlies.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:54 schreef Tarado het volgende:
Het punt is ook een beetje dat de mensen voorin ook geen bal vast kunnen houden, Luuk de Jong laat ze van z'n poten springen, Wijnaldum begrijpt niet dat voetballen een teamsport is, op links loopt dat wat beter.
Ik ben ook voor Clasie als CVM en dan Maher en Van Ginkel ervoor, zeker voor een goeie opbouw maar als die ballen net zo hard weer terugkomen op het moment dat ze willen aansluiten wordt Clasie ook overlopen.
Dat klopt, ik ben er ook een voorstander van maar dan moet je als geheel wel compacter spelen dan ze nu doenquote:Op maandag 10 juni 2013 12:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
maar het voordeel van de punt naar achteren is dat je 2 halfspelers gelijk druk naar voren kunnen zetten bij balverlies.
Ik kan Willem altijd wel goed hebben maar die is iets te hard bezig met Feyenoord Promotion, bedoel de wedstrijd tegen Duitsland wees hij Strootman aan als zondebok terwijl de grootste blunders van De Vrij kwamenquote:Op maandag 10 juni 2013 12:34 schreef tong80 het volgende:
van Hanegem :
5-1 tegen Rusland. Ja, dat is een geweldige uitslag van Jong Oranje. Maar deze uitslag geeft niet het reële beeld. We speelden de wedstrijd uit tegen tien man, maar bij elf tegen elf kregen die Russen aardige kansen hoor. En bij tien tegen elf, bij een stand van 2-1, hadden ze het ook nog af en toe moeilijk. Blijft die 3-1 lang uit, dan kun je echt nog in de problemen komen.
Natuurlijk hoop ik dat Jong Oranje het EK wint, maar we hoeven toch niet allemaal in de optocht mee te lopen. Had ik vroeger als trainer ook weleens. Dan hadden we met 5-1 gewonnen en was ik toch niet tevreden. Dan keken de spelers me aan van: 'Wat is er nou?' Maar ik voel gewoon dat dit Jong Oranje nog in de problemen gaat komen.
Ik ben heel benieuwd hoe het straks zal gaan in wedstrijden als het er echt om gaat, want het is me niet duidelijk wat coach Cor Pot nu eigenlijk wil met zijn middenveld. Dat hangt als los zand aan elkaar. Bij elke grote ploeg is het middenveld het hart van het elftal. Maar bij Jong Oranje gaat juist dat dus niet goed. Maher speelt beneden zijn niveau. Van Ginkel werkt hard, maar speelt in een andere rol dan bij Vitesse. En Strootman kan er moeilijk lijn in brengen.
De mensen bij Jong Oranje hoor ik steeds zeggen dat het positiespel al tijden goed is. Maar dan moeten ze mij maar eens uitleggen wat zij onder goed positiespel verstaan. Het kan natuurlijk dat ze mij op mijn oude dag nog iets kunnen leren, maar ik denk eigenlijk dat zij niet weten wat positiespel is. Want het spel van Jong Oranje heeft weinig weg van een positiespel. Dat is gewoon de bal rondspelen. Van De Vrij naar Martins Indi, van Van Rhijn naar Van Ginkel en dan weer terug naar de keeper.
Juist tegen tien man moeten deze jongens kunnen laten zien dat ze goed kunnen voetballen, dat ze zo kunnen spelen dat ze kansen kunnen creëren. Maar je zou die wedstrijden tegen Duitsland en Rusland eens terug moeten kijken en dan zie je dat van de honderd ballen die worden onderschept er negentig worden teruggespeeld.
Het is te gek voor woorden dat Clasie niet speelt. Hij is normaal gesproken de beste middenvelder van allemaal, verdedigend, positioneel en in aanvallend opzicht. De coach moet vooral doen wat hij wil, maar ik zou spelen met Strootman op links, Clasie op rechts en met Van Ginkel net achter de spits.
Dit is een lichting die Europees kampioen kan worden met voetbal, waarover de mensen nog jarenlang zullen zeggen: 'Dat was goed! We hebben genoten.' Maar we moeten erkennen dat we veel geluk hebben gehad. Tegen Duitsland had Zoet rood moeten krijgen en hadden we de mazzel dat Fer die bal op het laatst inkopte. En gisteren mochten we niet klagen dat die Russen met tien man kwamen te staan. We hadden geen grip. We hadden zomaar kunnen verliezen. Dat moet je niet vergeten.
Of ik verwacht dat Cor Pot iets gaat veranderen aan zijn team? Dat moet hij zelf weten. Misschien zegt ie wel: 'Het gaat best lekker zo.' Nou, oké dan.
Het is dan ook een column uit een Rotterdamse krant.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan Willem altijd wel goed hebben maar die is iets te hard bezig met Feyenoord Promotion, bedoel de wedstrijd tegen Duitsland wees hij Strootman aan als zondebok terwijl de grootste blunders van De Vrij kwamen
Dat weet ik maar hij is weleens objectiever geweestquote:Op maandag 10 juni 2013 12:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is dan ook een column uit een Rotterdamse krant.
De laatste jaren niet meer helaasquote:Op maandag 10 juni 2013 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat weet ik maar hij is weleens objectiever geweest
quote:Op maandag 10 juni 2013 12:34 schreef tong80 het volgende:
van Hanegem :
Maher speelt beneden zijn niveau. Van Ginkel werkt hard, maar speelt in een andere rol dan bij Vitesse. En Strootman kan er moeilijk lijn in brengen.
Het is te gek voor woorden dat Clasie niet speelt. Hij is normaal gesproken de beste middenvelder van allemaal, verdedigend, positioneel en in aanvallend opzicht.
Hij heeft zich vorige week anders aardig kritisch uitgelaten over de Feyenoorders in JO. Hij ziet bijvoorbeeld liever Nuytink dan De Vrij.quote:
Hier sluit ik me bij aan, beste opstelling zonder twijfel. En misschien nog Depay for John als John (weer) onderpresteert.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zoet
van Rhijn-Nuytinck-BMI-Blind
Clasie
Maher- Vilhena
Wijnaldum-Hoesen-John
Zo zou ik het doen.
John is een best groot talent. En ik denk dat hij met wat voetballers achter hem i.p.v. houthakkers beter tot zijn recht komt.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:38 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan, beste opstelling zonder twijfel. En misschien nog Depay for John als John (weer) onderpresteert.
Dat is eigenlijk het probleem van het hele team, op Blind en Van Ginkel na heeft geen enkele speler een lekker seizoen gedraaidquote:Op maandag 10 juni 2013 13:39 schreef Buitendam het volgende:
Clasie heeft nou niet echt een denderend seizoen gespeeld. Het is een heel goede voetballer, maar ik heb hem dit seizoen niet het niveau zien halen van vorig jaar. Ik zou hem ook niet zomaar basis zetten.
Strootman speelde ook een matig tot slecht seizoen. En die kan minder goed voetballen dan Clasie. Je moet gewoon gaan tikken. En niet met al die spelers die geen bal kunnen aannemen spelen. Met Clasie en Vilhena denk ik dat Maher ook beter tot zijn recht komt.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:39 schreef Buitendam het volgende:
Clasie heeft nou niet echt een denderend seizoen gespeeld. Het is een heel goede voetballer, maar ik heb hem dit seizoen niet het niveau zien halen van vorig jaar. Ik zou hem ook niet zomaar basis zetten.
Hetzelfde voor Strootman en die maakt Pot aanvoerder.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:39 schreef Buitendam het volgende:
Strootman zakte gigantisch ver weg in de eerste seizoenshelft was hij erg sterkquote:Op maandag 10 juni 2013 13:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Strootman speelde ook een matig tot slecht seizoen. En die kan minder goed voetballen dan Clasie. Je moet gewoon gaan tikken. En niet met al die spelers die geen bal kunnen aannemen spelen. Met Clasie en Vilhena denk ik dat Maher ook beter tot zijn recht komt.
Zoals gebruikelijk denk jij alleen in balbezitquote:Op maandag 10 juni 2013 13:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Strootman speelde ook een matig tot slecht seizoen. En die kan minder goed voetballen dan Clasie. Je moet gewoon gaan tikken. En niet met al die spelers die geen bal kunnen aannemen spelen. Met Clasie en Vilhena denk ik dat Maher ook beter tot zijn recht komt.
Het is een toernooi om te leren. Laat ze maar voetballen gewoon. En als ze dan snel er uit gespeeld worden leer je er van. Lange termijn moet je denken, en niet korte termijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zoals gebruikelijk denk jij alleen in balbezit
Hij denkt waarschijnlijk ook dat Barcelona en Spanje beter spelen zonder Busquetsquote:Op maandag 10 juni 2013 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zoals gebruikelijk denk jij alleen in balbezit
Wat een verschrikkelijk overschatte speler is dat. Geen greintje voetbalverstand heeft die.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Strootman zakte gigantisch ver weg in de eerste seizoenshelft was hij erg sterk
Wie zou dan de rechtmatige aanvoerder zijn?quote:Op maandag 10 juni 2013 13:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hetzelfde voor Strootman en die maakt Pot aanvoerder.
Dat ben ik wel met je eensquote:Op maandag 10 juni 2013 13:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is een toernooi om te leren. Laat ze maar voetballen gewoon. En als ze dan snel er uit gespeeld worden leer je er van. Lange termijn moet je denken, en niet korte termijn.
Uh, oké. Apart. Clasie is toch een VM?quote:Op maandag 10 juni 2013 13:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij denkt waarschijnlijk ook dat Barcelona en Spanje beter spelen zonder Busquets
quote:Op maandag 10 juni 2013 13:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk overschatte speler is dat. Geen greintje voetbalverstand heeft die.
Zou je niet moeten doen zit heel veel waarheid in mijn postsquote:Op maandag 10 juni 2013 13:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook altijd bij jouw posts.
1 keer maarquote:Op maandag 10 juni 2013 13:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou je niet moeten doen zit heel veel waarheid in mijn posts
Nee joh. Ik kan soms wat overdrijven met teveel voetbal in mijn teams, maar als het aan jou ligt gaan we alleen maar spelen met lopers en werkertjes. Ben jij soms Cor Pot?quote:Op maandag 10 juni 2013 13:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou je niet moeten doen zit heel veel waarheid in mijn posts
Alleen maar lopers en werkertjes? Aan 1 op het middenveld heb je genoegquote:Op maandag 10 juni 2013 13:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh. Ik kan soms wat overdrijven met teveel voetbal in mijn teams, maar als het aan jou ligt gaan we alleen maar spelen met lopers en werkertjes. Ben jij soms Cor Pot?
Wat zou jouw opstelling zijn van Jong Oranje nu dan?quote:Op maandag 10 juni 2013 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alleen maar lopers en werkertjes? Aan 1 op het middenveld heb je genoeg
Strootman hadden ze niet mee moeten nemen. Sowieso heeft hij al teveel ervaring met het echte Nederlands Elftal. Wat leert hij nu nog op dit jeugd- EK ? Niks. Daarbij is het een matige voetballer. Een Vilhena heeft veel meer aan de ervaring op dit toernooi. Zelfde geldt voor een Hoesen i.p.v. De Jong.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:49 schreef Buitendam het volgende:
Ik zou Strootman sowieso samen met Maher altijd basis zetten en dan het middenveld een beetje afwisselen met Wijnaldum, Clasie, Vilhena en Fer. Afhankelijk van de tegenstander.
Als je het toernooi wilt winnen moet je gewoon de betere spelers opstellen. Daarnaast leren ze meer van een toernooi wat langer duurt dan in de groepsfase al weg zijn. De ervaring binnen het veld doen ze meer op bij de eigen clubs, denk ik.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Strootman hadden ze niet mee moeten nemen. Sowieso heeft hij al teveel ervaring met het echte Nederlands Elftal. Wat leert hij nu nog op dit jeugd- EK ? Niks. Daarbij is het een matige voetballer. Een Vilhena heeft veel meer aan de ervaring op dit toernooi. Zelfde geldt voor een Hoesen i.p.v. De Jong.
Zoetquote:Op maandag 10 juni 2013 13:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zou jouw opstelling zijn van Jong Oranje nu dan?
Je moet het toernooi ook niet willen winnen. Wat heb je er nu aan als je het jeugd-EK wint? Je moet juist de jonge spelers onder druk laten presteren. Voetballend eronder uit proberen te komen, hebben ze over een paar jaar profijt van. Dat hele korte termijn denken is verkeerd.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je het toernooi wilt winnen moet je gewoon de betere spelers opstellen. Daarnaast leren ze meer van een toernooi wat langer duurt dan in de groepsfase al weg zijn. De ervaring binnen het veld doen ze meer op bij de eigen clubs, denk ik.
Ben ik met je eens, er wordt nu teveel naar resultaat gekekenquote:Op maandag 10 juni 2013 13:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet het toernooi ook niet willen winnen. Wat heb je er nu aan als je het jeugd-EK wint? Je moet juist de jonge spelers onder druk laten presteren. Voetballend eronder uit proberen te komen, hebben ze over een paar jaar profijt van. Dat hele korte termijn denken is verkeerd.
Oké ander middenveld dus. Met vooral veel fysiek door Strootman en van Ginkel.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zoet
van Rhijn-Nuytinck-BMI-Blind
Strootman
Maher- Van Ginkel
Wijnaldum-Hoesen-John
Ik zou zo spelen
Succes met het verkopen van 'Je moet het toernooi niet willen winnen' aan jongens als Maher. Als je opstelling in het teken staat van ervaring opdoen aan jonge jongens gaat dat gezeik opleveren in je ploeg. Dat accepteren ze echt niet klakkeloos.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet het toernooi ook niet willen winnen. Wat heb je er nu aan als je het jeugd-EK wint? Je moet juist de jonge spelers onder druk laten presteren. Voetballend eronder uit proberen te komen, hebben ze over een paar jaar profijt van. Dat hele korte termijn denken is verkeerd.
Van Ginkel is niet alleen fysiek maar vooral een hele goede spelerquote:Op maandag 10 juni 2013 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oké ander middenveld dus. Met vooral veel fysiek door Strootman en van Ginkel.
Van Ginkel is aardig in vorm en kan het ook belopen, Vilhena kan alleen als je heel compact naar voren speelt maar dan heb je een centraal duo achterin nodig met zelfvertrouwen en dat ontbreekt er ook een beetje aanquote:Op maandag 10 juni 2013 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oké ander middenveld dus. Met vooral veel fysiek door Strootman en van Ginkel.
Het uitgangspunt moet goed voetbal zijn en als je daarmee het toernooi wint is het dubbel plus, als je alleen het toernooi wint is dat leuk voor de statistiek maar verder niet.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Succes met het verkopen van 'Je moet het toernooi niet willen winnen' aan jongens als Maher. Als je opstelling in het teken staat van ervaring opdoen aan jonge jongens gaat dat gezeik opleveren in je ploeg. Dat accepteren ze echt niet klakkeloos.
Dan ga je ook met een andere ploeg erheen hè. Niet met allemaal A-internationals. Nee gewoon met degene die de kwalificatie gespeeld hebben en nog wat talenten die het een goede ervaring vinden. Daarbij kan je het altijd nog winnen, maar dat is van ondergeschikt belang. Het gaat om de doorstroming van talent, het is tenslotte nog een jeugdelftal.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Succes met het verkopen van 'Je moet het toernooi niet willen winnen' aan jongens als Maher. Als je opstelling in het teken staat van ervaring opdoen aan jonge jongens gaat dat gezeik opleveren in je ploeg. Dat accepteren ze echt niet klakkeloos.
Ja oké hij kan ook wel aardig voetballen ja. Maar hij natuurlijk wel fysiek sterker dan een Vilhena of Clasie. Maar waarom je Strootman wil opstellen is mij een raadsel. Dat is echt alleen maar fysiek, en totaal geen goede voetballer.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van Ginkel is niet alleen fysiek maar vooral een hele goede speler
Daarom begrijp ik het opstellen van jongens die ervaring hebben met het reguliere Nederlands elftal ook wel. Over een jaar of twee moeten Maher, Strootman, van Ginkel en Fer het stokje overnemen van de huidige generatie. Het opstellen van die jongens is in mijn ogen juist talent ondersteunen. Zij beginnen het fundament te worden van hun clubs in de Eredivisie, nu bij Jong Oranje dus nog even en ze zijn klaar voor de echte WK's en EK's.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ga je ook met een andere ploeg erheen hè. Niet met allemaal A-internationals. Nee gewoon met degene die de kwalificatie gespeeld hebben en nog wat talenten die het een goede ervaring vinden. Daarbij kan je het altijd nog winnen, maar dat is van ondergeschikt belang. Het gaat om de doorstroming van talent, het is tenslotte nog een jeugdelftal.
Kijk eens een wedstrijd van Strootman voor de winterstop dan zie je waarom ik hem altijd op zou stellen.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja oké hij kan ook wel aardig voetballen ja. Maar hij natuurlijk wel fysiek sterker dan een Vilhena of Clasie. Maar waarom je Strootman wil opstellen is mij een raadsel. Dat is echt alleen maar fysiek, en totaal geen goede voetballer.
Dit soort pogingen om Cruijff na te praten van mensen die het niet begrijpen, beginnen wel ergerlijk te worden.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ga je ook met een andere ploeg erheen hè. Niet met allemaal A-internationals. Nee gewoon met degene die de kwalificatie gespeeld hebben en nog wat talenten die het een goede ervaring vinden. Daarbij kan je het altijd nog winnen, maar dat is van ondergeschikt belang. Het gaat om de doorstroming van talent, het is tenslotte nog een jeugdelftal.
Met welke eigenschappen die de andere spelers op die plek niet hebben?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:07 schreef Muto het volgende:
Ik blijf erbij dat Clasie moet spelen. Ideale verbindingsspeler tussen verdediging en middenveld.
Hij ziet goed de diepte en kan de bal daar ook snel krijgenquote:Op maandag 10 juni 2013 14:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met welke eigenschappen die de andere spelers op die plek niet hebben?
Handelingssnelheid. Strootman loopt te veel. Je zou best met Strootman en Van Ginkel voor Clasie spelen. Of Strootman en Maher. Of Fer erbij, maar juist Strootman/Van Ginkel en Maher samen blijkt niet het voetbal ten goede te komen.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met welke eigenschappen die de andere spelers op die plek niet hebben?
Ja maar we zijn nu na de winterstop en daar heeft hij er geen pepernoot van gebakken.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kijk eens een wedstrijd van Strootman voor de winterstop dan zie je waarom ik hem altijd op zou stellen.
Wat boeit het of Jong Oranje kampioen wordt? Helemaal niks. Je moet juist de talenten laten spelen tegen hun leeftijdsgenoten zodat ze ook leren omgaan met die zwaardere duels. En het voetballend oplossen, en het niet op fysiek proberen te winnen. Want over 3 jaar wordt Nederland helemaal suf getikt door de Duitsers en Spanjaarden.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:07 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
Dit soort pogingen om Cruijff na te praten van mensen die het niet begrijpen, beginnen wel ergerlijk te worden.
In een year round competitie maak je keuzes gericht op ontwikkeling, niet gericht op kampioen worden.
In een eindtoernooi maak je wel keuzes die er op gericht zijn om kampioen te worden.
Ik ook, maar er moet wel ruimte voor verandering zijn. Momenteel lijkt Pot zich wel heel erg vast te houden aan gemaakte keuzes voor het toernooi.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:24 schreef Buitendam het volgende:
Clasie heeft goede eigenschappen, maar ze komen niet uit. Waar het vorig jaar allemaal wel lukte is het dit seizoen allemaal net niet. Dan zou ik hem ook niet opstellen in een eindtoernooi. Vergeleken met hem heeft Strootman een beter seizoen gedraaid. Van Ginkel en Maher ook, dus ik zou hetzelfde doen als Pot.
Het gaat mij niet eens zozeer om de spelers maar om de manier van spelenquote:Op maandag 10 juni 2013 14:24 schreef Buitendam het volgende:
Clasie heeft goede eigenschappen, maar ze komen niet uit. Waar het vorig jaar allemaal wel lukte is het dit seizoen allemaal net niet. Dan zou ik hem ook niet opstellen in een eindtoernooi. Vergeleken met hem heeft Strootman een beter seizoen gedraaid. Van Ginkel en Maher ook, dus ik zou hetzelfde doen als Pot.
Het is maar een jeugdtoernooi . We werden ook in 2007 kampioen en kijk eens waar het merendeel van die gasten is terecht gekomenquote:Op maandag 10 juni 2013 14:07 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
Dit soort pogingen om Cruijff na te praten van mensen die het niet begrijpen, beginnen wel ergerlijk te worden.
In een year round competitie maak je keuzes gericht op ontwikkeling, niet gericht op kampioen worden.
In een eindtoernooi maak je wel keuzes die er op gericht zijn om kampioen te worden.
Individuele keuzes spelen daarin een sleutelrol. Uiteindelijk is men daar om dat toernooi te winnen, dat zegt weinig over toekomstperspectieven.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is maar een jeugdtoernooi . We werden ook in 2007 kampioen en kijk eens waar het merendeel van die gasten is terecht gekomen
Het is een leuk prijsje , meer niet . Het wordt al snel vergeten dat je zoiets gewonnen hebt.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Individuele keuzes spelen daarin een sleutelrol. Uiteindelijk is men daar om dat toernooi te winnen, dat zegt weinig over toekomstperspectieven.
Omdat de ervaring van het WINNEN ook zeer zwaar telt.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat boeit het of Jong Oranje kampioen wordt? Helemaal niks. Je moet juist de talenten laten spelen tegen hun leeftijdsgenoten zodat ze ook leren omgaan met die zwaardere duels. En het voetballend oplossen, en het niet op fysiek proberen te winnen. Want over 3 jaar wordt Nederland helemaal suf getikt door de Duitsers en Spanjaarden.
Meer de ervaring van het moeten winnen, maar dat is wel een pluspuntquote:Op maandag 10 juni 2013 15:22 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
Omdat de ervaring van het WINNEN ook zeer zwaar telt.
Daarnaast speel je op deze manier meer wedstrijden.
Dat hebben we gezien met de generatie 2006/2007.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:22 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
Precies. Voor die jongens is het nu gewoon een internationaal toptoernooi. Zo beleven ze dat. De druk die dat meebrengt is verschrikkelijk belangrijk om te ervaren.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:22 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
Dan moeten ze het met de spelers doen die echt verder kunnen.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:27 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Precies. Voor die jongens is het nu gewoon een internationaal toptoernooi. Zo beleven ze dat. De druk die dat meebrengt is verschrikkelijk belangrijk om te ervaren.
Dat de vorige generaties onder 21 die kampioen werden niet allemaal tot het hoogste niveau zijn doorgedrongen heeft vooral met gebrek aan individuele klasse te maken. Deze groep is individueel veel verder. Ze hebben alleen een waardeloze coach en dat gaat ze opbreken vrees ik.
Ik zie die individuele klasse nog niet zoquote:Op maandag 10 juni 2013 15:27 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Precies. Voor die jongens is het nu gewoon een internationaal toptoernooi. Zo beleven ze dat. De druk die dat meebrengt is verschrikkelijk belangrijk om te ervaren.
Dat de vorige generaties onder 21 die kampioen werden niet allemaal tot het hoogste niveau zijn doorgedrongen heeft vooral met gebrek aan individuele klasse te maken. Deze groep is individueel veel verder. Ze hebben alleen een waardeloze coach en dat gaat ze opbreken vrees ik.
In die generatie zat gewoon een waardeloze topsport-beleving.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien met de generatie 2006/2007.
Gewoon dezelfde als nu. Maar jeugdtoernooi willen winnen. Levert helemaal niks op.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:31 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
In die generatie zat gewoon een waardeloze topsport-beleving.
Er zijn een paar klasse spelers die gewoon een kut seizoen hebben gedraaid. Daarbij vind ik het manco van deze groep vooral dat ze slecht samen spelen, individueel zit er genoeg kwaliteit om die prijs te pakken.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie die individuele klasse nog niet zo
Precies.. Maceo Rigters.. nooit meer wat van vernomenquote:Op maandag 10 juni 2013 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien met de generatie 2006/2007.
Dat valt echt reuze mee.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:32 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Er zijn een paar klasse spelers die gewoon een kut seizoen hebben gedraaid. Daarbij vind ik het manco van deze groep vooral dat ze slecht samen spelen, individueel zit er genoeg kwaliteit om die prijs te pakken.
Heb je gelijk in.. Vroeger won Nederland nooit jeugdtoernooien, volgens mij deden we niet eens mee. Maar het grote Oranje stond gewoon aan de top.. Zegt dus allemaal geen drol of je een jeugdtoernooi wint.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon dezelfde als nu. Maar jeugdtoernooi willen winnen. Levert helemaal niks op.
quote:Op maandag 10 juni 2013 15:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Precies.. Maceo Rigters.. nooit meer wat van vernomen
De echte talenten gingen gewoon meteen naar het grote Nederlands Elftal.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heb je gelijk in.. Vroeger won Nederland nooit jeugdtoernooien, volgens mij deden we niet eens mee. Maar het grote Oranje stond gewoon aan de top.. Zegt dus allemaal geen drol of je een jeugdtoernooi wint.
Waterman = eerste keeper PSV dit seizoenquote:Op maandag 10 juni 2013 14:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is maar een jeugdtoernooi . We werden ook in 2007 kampioen en kijk eens waar het merendeel van die gasten is terecht gekomen
Robben heeft nog nooit op z,on toernooi gespeeld en heeft de CL gewonnen.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Waterman = eerste keeper PSV dit seizoen
Zuiverloon = Voor Mallorca en WBA gespeeld
Donk = held in België
Vlaar = captain van Aston Villa
Pieters = nog steeds A international
De Ridder = kan nog steeds chicks hosselen
Bakkal = gebeten door Suarez en lekker miljonair in Rusland
Maduro = Voor Valencia en Sevilla gespeeld
Drenthe = Voor Real Madrid en Everton gespeeld, miljonair in Rusland
Babel = Voor Liverpool gespeeld, heeft een rap carriere
Rigters = Lekker aan het strand in Australië wonen en ballen
Echte toppers hebben deze ervaring ook niet nodig maar dat is nou net een beetje het punt, het is misschien top eredivisie wat speelt maar dat stelt dus niet zo veel meer voor.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Robben heeft nog nooit op z,on toernooi gespeeld en heeft de CL gewonnen.
Idem dito met Sneijder
Alleen Maher of een Martins Indi zie ik de echte top bereiken . De rest gaat slechts een rol in de marge spelen . Het is veelzeggend dat ze al de grootste moeite hadden met Duitsland 3 waarvan alleen Holtby een grote toekomst heeft.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Echte toppers hebben deze ervaring ook niet nodig maar dat is nou net een beetje het punt, het is misschien top eredivisie wat speelt maar dat stelt dus niet zo veel meer voor.
Maher vind ik ook tegenvallen, Indi nog veel meer, dus of die het gaan maken, ik weet het niet.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alleen Maher of een Martins Indi zie ik de echte top bereiken . De rest gaat slechts een rol in de marge spelen . Het is veelzeggend dat ze al de grootste moeite hadden met Duitsland 3 waarvan alleen Holtby een grote toekomst heeft.
Klopt maar in die 2 zit een grote potentie. Ik zie daar meer in dan een Ola John of een Wijnaldum .quote:Op maandag 10 juni 2013 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maher vind ik ook tegenvallen, Indi nog veel meer, dus of die het gaan maken, ik weet het niet.
Dat is waarquote:Op maandag 10 juni 2013 16:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Klopt maar in die 2 zit een grote potentie. Ik zie daar meer in dan een Ola John of een Wijnaldum .
Die spits van Hertha komt er ook welquote:Op maandag 10 juni 2013 16:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alleen Maher of een Martins Indi zie ik de echte top bereiken . De rest gaat slechts een rol in de marge spelen . Het is veelzeggend dat ze al de grootste moeite hadden met Duitsland 3 waarvan alleen Holtby een grote toekomst heeft.
Luuk de Jong?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die spits van Hertha komt er ook wel
Dan mag Maher eerst wel eens beter gaan spelen want die maakt geen kut nat op deze manier.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lasogga. Ik vind dat persoonlijk een heel erg beperkte en matige spits.quote:
Tja Wijnaldum speelt een wereldtoernooi , is die nu opeens top ? Maher komt er wel . Eenheidsworsten als John , Strootman, de Vrij nietquote:Op maandag 10 juni 2013 17:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan mag Maher eerst wel eens beter gaan spelen want die maakt geen kut nat op deze manier.
Gini is altijd een goede speler geweest imo.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja Wijnaldum speelt een wereldtoernooi , is die nu opeens top ? Maher komt er wel . Eenheidsworsten als John , Strootman, de Vrij niet
een blind paard voor beide (John en Wijnaldum)quote:Op maandag 10 juni 2013 17:26 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Gini is altijd een goede speler geweest imo.
John is geen eenheidsworst.
En Maher komt er idd wel.
Ik vind dat je even wat meer respect mag hebben voor John.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:33 schreef ha_n het volgende:
John is beter dan die ene Tello van Barcelona.
Dat gaat denk ik niet gebeuren met Strootman achter heb en de Jong voor hem.. Die kunnen allebei niet voetballen.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan mag Maher eerst wel eens beter gaan spelen want die maakt geen kut nat op deze manier.
Ze zouden jou als scout moeten aannemen. Ik zie een kennerquote:Op maandag 10 juni 2013 17:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja Wijnaldum speelt een wereldtoernooi , is die nu opeens top ? Maher komt er wel . Eenheidsworsten als John , Strootman, de Vrij niet
Wel.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Robben heeft nog nooit op z,on toernooi gespeeld en heeft de CL gewonnen.
Idem dito met Sneijder
Onder 20 dat wel . Met Riga en nog een aantal stumpersquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:31 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
Wel.
Robben heeft op het jeugd-WK in Argentinie gespeeld.
Dat was de eerste keer dat hij onder Van Gaal voetbalde.
Zegt meer over Pearce zelfquote:Op maandag 10 juni 2013 21:00 schreef TLC het volgende:
Stuart Pearce, de bondscoach van Engeland ;
'I went to Holland-Germany & it was the highest quality Under-21 football I've ever seen in 6 years of doing this.'
Stumpers als van der Vaart, Heitinga en Huntelaar.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Onder 20 dat wel . Met Riga en nog een aantal stumpers
Zo hoogstaand was de wedstrijd nietquote:
Ja. Alleen van der Vaart kan nog wel redelijk voetballenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:36 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
Stumpers als van der Vaart, Heitinga en Huntelaar.
Of er zitten hier gewoon een heleboel zeikerds die te veel verwachten van een toernooi onder de 21.quote:
Is naast de moeder de vader?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die vriendin van Leroy ziet er veel ouder uit als 13
Er is iets mis gegaan.
En voor de fans: de moeder van Strootman.
De vriendin van De Vrij is wel leuk.
Die man op het eind zal wel familie van Fritz Korbach zijn.
Ik denk dat de meeste wedstrijden eigenlijk best belabberd zijn hoor.quote:
Vond je die wedstrijd er dan zo bovenuit steken, ik heb van Italië en Spanje ook mooie dingen gezienquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:45 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste wedstrijden eigenlijk best belabberd zijn hoor.
Bovenuit steken is een groot woord, maar dit was wel de enige wedstrijd waar twee ploegen lieten zien dat er meer in zit. Dat vond ik in de andere wedstrijden nogal tegenvallen eerlijk gezegd.(Maar ik doelde er meer op dat de gemiddelde wedstrijden van deze elftallen in de kwalificatie en oefenwedstrijden bijna altijd bar en boos zijn).quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vond je die wedstrijd er dan zo bovenuit steken, ik heb van Italië en Spanje ook mooie dingen gezien
Van wie heeft hij zijn opmerkelijke bakkes? Van ma of pa? Had geen zin het filmpje te bekijken..quote:
Dat vind ik geen leuke grap, want jij weet hoe de situatie in elkaar zit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die vriendin van Leroy ziet er veel ouder uit als 13
pre kwalificatie voor ek 2015quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:49 schreef Tchock het volgende:
Als het UEFA EK onder 21 al bijna aan de halve finales toe is, kan iemand mij uitleggen waar deze wedstrijden dan voor zijn?
[ afbeelding ]
Zo meteen op SBS6quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:15 schreef schurkurk het volgende:
Was het stadion Israël - Engeland uitverkocht vandaag? Ik heb de match gemist, was aan het slapen
Zijn ergens beelden van deze match
Zonde voor de eredivisie en zonde van zo'n speler, want bij Ajax zou hij zich beter kunnen ontwikkelen.. bij Chelsea gaat hij weinig aan spelen toekomen vrees ik.quote:Op woensdag 12 juni 2013 07:57 schreef hole1988 het volgende:
Van Ginkel voor 8,5 miljoen nagenoeg verkocht aan Chelsea. Ajax had een bod van 7 miljoen gedaan.
Ik hoop Clasie en Vilhena en dat ze Spanje gaan wegspelen. Rest maakt mij geen kut uit.quote:
Het maakt verliezen wel interessant, maar na Van Gaal zijn kritiek denk ik dat Pot zijn team dan afslacht.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:06 schreef TLC het volgende:
Als Oranje vanavond niet verliest dan tegen Noorwegen in de halve finale
Waarom zou verliezen interessant zijn?quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het maakt verliezen wel interessant, maar na Van Gaal zijn kritiek denk ik dat Pot zijn team dan afslacht.
Ik las het woord 'niet' niet, vandaar.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:31 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Waarom zou verliezen interessant zijn?
Kapitale blunder natuurlijk, maar ik zie het door de vingers.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik las het woord 'niet' niet, vandaar.
twitter:jouracule twitterde op woensdag 12-06-2013 om 16:50:12#JongOranje XI against Spain U21: Bizot; Leerdam, Nuytinck, Van der Hoorn, Van Aanholt; Clasie, Fer, Vilhena; Jozefzoon, Hoesen, Depay. reageer retweet
Ik heb een of ander vreemd gevoel dat hij wat spelers wil sparenquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:54 schreef Tarado het volgende:
twitter:jouracule twitterde op woensdag 12-06-2013 om 16:50:12#JongOranje XI against Spain U21: Bizot; Leerdam, Nuytinck, Van der Hoorn, Van Aanholt; Clasie, Fer, Vilhena; Jozefzoon, Hoesen, Depay. reageer retweet
Zou me niks verbazen als dit elftal beter speelt dan het "A" elftal.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:54 schreef Tarado het volgende:
WTF, het is een toernooitje van 5 wedstrijdjes. Dit slaat echt nergens op.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:54 schreef Tarado het volgende:
twitter:UEFAUnder21 twitterde op woensdag 12-06-2013 om 16:59:06SPAIN: De Gea; Carvajal, Álvaro González, Íñigo Martínez, Nacho; Camacho, Thiago, Isco; Sarabia, Morata, Muniain. #U21EURO reageer retweet
Winst NLquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:00 schreef hole1988 het volgende:
twitter:UEFAUnder21 twitterde op woensdag 12-06-2013 om 16:59:06SPAIN: De Gea; Carvajal, Álvaro González, Íñigo Martínez, Nacho; Camacho, Thiago, Isco; Sarabia, Morata, Muniain. #U21EURO reageer retweet
Van Basten EK2008 Roemenië.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:57 schreef Dos37 het volgende:
Het hele team wisselen dat is wel redelijk uniek
http://www.sbs6.nl/programmas/voetbal/sport/livequote:Op woensdag 12 juni 2013 17:01 schreef d1ce het volgende:
iemand een stream voor me? ontvang hier geen sbs
SBS6.nlquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:01 schreef d1ce het volgende:
iemand een stream voor me? ontvang hier geen sbs
quote:
Dank, heldenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:03 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
http://www.sbs6.nl/programmas/voetbal/sport/live
Altijd de makkelijke weg, als hij verliest, tja 2e keus, als hij wint, ik wist wel dat deze jongens goed genoeg warenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:11 schreef Chiappucci het volgende:
Lol, Cor slaat nu wel door zeg. Doe er dan 3 of 4 wisselen
Maar ja, Cor = Cor.
en bij een gelijkspel ?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Altijd de makkelijke weg, als hij verliest, tja 2e keus, als hij wint, ik wist wel dat deze jongens goed genoeg waren
18.00quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:19 schreef remlof het volgende:
Begint de wedstrijd tegen Spanje nou om 18:00 of 19:00 onze tijd?
Weet ik niet, kan begrijpen dat ze het Feyenoord duo centraal achterin wilden proberen, nu staan er 2 rechtsbenigen volgens mij. Clasie had ik ook wel verwacht maar Van Ginkel is natuurlijk geen slechte keus geweest.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:19 schreef sausagin het volgende:
Nuytinck en Clasie zouden eigenlijk sowieso al gespeeld moeten hebben in het begin
jij bent na 1 slokje bier al fumaquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh dan moet ik zo al naar de supermarkt.
Je kan BMI doorschuiven naar de LBquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Weet ik niet, kan begrijpen dat ze het Feyenoord duo centraal achterin wilden proberen, nu staan er 2 rechtsbenigen volgens mij. Clasie had ik ook wel verwacht maar Van Ginkel is natuurlijk geen slechte keus geweest.
Nuytinck is linksbenig.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Weet ik niet, kan begrijpen dat ze het Feyenoord duo centraal achterin wilden proberen, nu staan er 2 rechtsbenigen volgens mij. Clasie had ik ook wel verwacht maar Van Ginkel is natuurlijk geen slechte keus geweest.
Dat vind ik geen reden, het beste team moet spelen en dat zijn niet altijd de beste spelersquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:27 schreef sausagin het volgende:
[..]
Nuytinck heeft de hele kwalificatie gespeeld en zelfs als aanvoerder , vind dat hij wel speeltijd op het toernooi zelf verdient.
Nog even, tot zijn opvolger begint bij Jong Oranje.quote:
lees het topicquote:
11 tegen 11, bal is rondquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:40 schreef Evertjan het volgende:
Cor is Cor mensen geen paniek deze man weet wat hij doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |