En Vilhena gewoon. Talenten de kans geven. Een Nuytinck laten spelen i.p.v. Martins Indi.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:37 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Strootman had ook helemaal niet mee gehoeven, je hebt gewoon Fer die die positie veel beter kan invullen en het talent Duarte die zo'n toernooi nodig had voor z'n ontwikkeling!
Liever ipv De Vrij, want beiden rechtsbenig.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Vilhena gewoon. Talenten de kans geven. Een Nuytinck laten spelen i.p.v. Martins Indi.
Hij is toch gewoon A-international nu? Laat dan lekker de spelers spelen die de kwalificatie hebben gespeeld. Dan krijgen die tenminste ook de ervaring van een toernooi. Ik snap niet waarom de KNVB dit toernooi perse wil winnen hoor. Zit er een geldprijs aan ofzo?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:40 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Liever ipv De Vrij, want beiden rechtsbenig.
Overigens is Marins Indi de meest gecapte speler onder Louis' nieuwe tijdperk.
Maar hij ontwikkelt zich na elke wedstrijd van Jong Oranje gewoon dus ja...
Staat in het artikel.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is toch gewoon A-international nu? Laat dan lekker de spelers spelen die de kwalificatie hebben gespeeld. Dan krijgen die tenminste ook de ervaring van een toernooi. Ik snap niet waarom de KNVB dit toernooi perse wil winnen hoor. Zit er een geldprijs aan ofzo?
Zo kunnen ze zeggen dat ze een goede jeugd hebben want we winnen zoveel toernooien.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is toch gewoon A-international nu? Laat dan lekker de spelers spelen die de kwalificatie hebben gespeeld. Dan krijgen die tenminste ook de ervaring van een toernooi. Ik snap niet waarom de KNVB dit toernooi perse wil winnen hoor. Zit er een geldprijs aan ofzo?
Dat artikel op Catenaccio verklaart het wel goed heb ik ´t idee. KNVB is gewoon oerstom bezig.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
eredivisie live.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:43 schreef realbase het volgende:
iemand een idee of Duitsland - spanje ergens uitgezonden wordt ?
Maar ze zien toch zelf ook wel dat er uit 2006 en 2007 nauwelijks iets doorkwam. Ze snappen er dus echt geen reet van daar. Tijd voor een revolutie.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zo kunnen ze zeggen dat ze een goede jeugd hebben want we winnen zoveel toernooien.
Ja BMI mag er wel uit. Net als Hoesen voor Luuk de Jong. En Clasie voor Strootman.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:45 schreef Elan het volgende:
Er spelen extreem veel negers in Jong Oranje. BMI mag er wel uit voor Nuytink vinden jullie niet?
Soort van de enige fatsoenlijke verdediger eruit flikkeren...quote:Op zondag 9 juni 2013 21:45 schreef Elan het volgende:
Er spelen extreem veel negers in Jong Oranje. BMI mag er wel uit voor Nuytink vinden jullie niet?
Dus jij hebt liever Duitsland en Spanje op 3 punten en dan gemotiveerde spanjaarden tegen NL?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:41 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, beter flikkeren Tello en co. er gelijk uit...
Niks mis mee.quote:
whahahahahahahahahhahahahahaahhahahahquote:
Ja daar leren ze van. Heb je meer aan in de toekomst.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus jij hebt liever Duitsland en Spanje op 3 punten en dan gemotiveerde spanjaarden tegen NL?
Beide antwoorden ja, leuk geprobeerdquote:Op zondag 9 juni 2013 21:52 schreef RetRy32 het volgende:
Mensen die janken over musicerende spelers moeten zelfmoord plegen.
Poll: Vind je dit ook?
• Ja!
• Nee!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik zeg niet dat ik het beter kan, mijn gevoel blijft alsnogquote:Op zondag 9 juni 2013 21:51 schreef RetRy32 het volgende:
w
[..]
Niks mis mee.
Jaloers dat jij geen creatieve capaciteiten bezit?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou die kerel stond anders mooi te slapen bij de 2-1.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:48 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Soort van de enige fatsoenlijke verdediger eruit flikkeren...
Je kan beter 523 spelen met dan met Nuytinck erbij.
BMI eruit is keinen optie.
Hoezo, 't was niet eens slecht ofzo?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:55 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het beter kan, mijn gevoel blijft alsnog
Hoesen viel erg goed in vandaag. Een goal na net 5 minuten invallen. Blind speelde iets minder kwam weinig creatiefs uit voort.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja BMI mag er wel uit. Net als Hoesen voor Luuk de Jong. En Clasie voor Strootman.
Hoesen is ook een prima spits. Bij Ajax al. Erg balvast en technisch. Terwijl Luuk de Jong een houten klaas is. Maarja Cor Pot ziet liever fysiek sterkere spelers.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoesen viel erg goed in vandaag. Een goal na net 5 minuten invallen. Blind speelde iets minder kwam weinig creatiefs uit voort.
qftquote:Op zondag 9 juni 2013 21:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoesen viel erg goed in vandaag. Een goal na net 5 minuten invallen. Blind speelde iets minder kwam weinig creatiefs uit voort.
Ey, Luuk is geen houten klaas hoor.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoesen is ook een prima spits. Bij Ajax al. Erg balvast en technisch. Terwijl Luuk de Jong een houten klaas is. Maarja Cor Pot ziet liever fysiek sterkere spelers.
Nou ik heb twee wedstrijden van hem gezien met Jong Oranje en hij heeft nog geen bal goed aangenomen.quote:
Ja echt jammer dat De Jong ook scoorde anders had de rolverdeling duidelijk geweest.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoesen is ook een prima spits. Bij Ajax al. Erg balvast en technisch. Terwijl Luuk de Jong een houten klaas is. Maarja Cor Pot ziet liever fysiek sterkere spelers.
Ja nou zal hij wel blijven staan tot het eind. Jammer. Je had zoveel leuker kunnen spelen nu. Gewoon met Vilhena, Maher, Hoesen en Nuytinck enzo. Gewoon meer de jonge talenten er aan ruiken.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja echt jammer dat De Jong ook scoorde anders had de rolverdeling duidelijk geweest.
Nederland 8 goals Spanje 1quote:Op zondag 9 juni 2013 22:03 schreef Pleun2011 het volgende:
Duitsland speelt erg matig.. en Spanje valt ook wel tegen, die gasten kunnen niet scoren.
Het moet nog spannend zijn tegen Spanje in elk geval. Leren ze misschien nog iets. Al zullen ze wel helemaal weggetikt worden.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:05 schreef Zorro het volgende:
Als Duitsland nou eens wint, dan kan het leuk worden:
Nederland moet dan van Spanje winnen en Rusland van Duitsland. Hebben ze allemaal 3 punten, dan zouden Spanje en Duitsland er misschien allebei uit kunnen vliegen, dat zou mooi zijn
Nou, vooruitquote:Op zondag 9 juni 2013 22:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit is een zaadpot. Mag ik dit zeggen? Ja, dat mag ik zeggen
Bij gelijkspel heeft Duitsland nog steeds een kans, als NL wint dan SP en DE van RU dan staan DE en SP gelijk in punten en bepaalt het doelsaldo wie naar de halve gaat.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:05 schreef Zorro het volgende:
Als Duitsland nou eens wint, dan kan het leuk worden:
Nederland moet dan van Spanje winnen en Rusland van Duitsland. Hebben ze allemaal 3 punten, dan zouden Spanje en Duitsland er misschien allebei uit kunnen vliegen, dat zou mooi zijn
Het is goed mogelijk dat Nederland wordt weggetikt, maar Spanje scoort toch niet dus het kan weinig kwaad..quote:Op zondag 9 juni 2013 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het moet nog spannend zijn tegen Spanje in elk geval. Leren ze misschien nog iets. Al zullen ze wel helemaal weggetikt worden.
Jawel, maar waar het mij om gaat is dat er dus een scenario mogelijk is dat Rusland verder gaat en Duitsland en Spanje allebei naar huis mogen.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Bij gelijkspel heeft Duitsland nog steeds een kans, als NL wint dan SP en DE van RU dan staan DE en SP gelijk in punten en bepaalt het doelsaldo wie naar de halve gaat.
Nederland kan misschien wel winnen op fysiek. Maar uiteindelijk leert Spanje er het meeste van. En die gaan het over een paar jaar dan verzilveren.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is goed mogelijk dat Nederland wordt weggetikt, maar Spanje scoort toch niet dus het kan weinig kwaad..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |