Jij hebt niet gefaald liefjen, die anderen die zich niet aanmelden zijn schuldigquote:Op zondag 9 juni 2013 21:01 schreef sp3c het volgende:
nee ik ben geen mod meer hier na dit afschuwelijke falen
ik weet niet wat nomsquote:Op zondag 9 juni 2013 21:03 schreef RenRen- het volgende:
Neee, sp3c, jij neemt je stoeltje mee, ik maak dan al noms
damnright!quote:Op zondag 9 juni 2013 21:03 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Jij hebt niet gefaald liefjen, die anderen die zich niet aanmelden zijn schuldig
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik weet niet wat noms
[..]
damnright!
bospopmeet it is!!!
komers
Cat22
Takaiki
sp3c
?
ovb
sp3c
?
je hoeft het niet voor jezelf klaar te makenquote:
ik heb chips zonder smaak waar je dipsaus bij moet gebruikenquote:
Luilakquote:Op zondag 9 juni 2013 21:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
je hoeft het niet voor jezelf klaar te maken
Ik hou van naturel ribbel, met cocktailsausquote:Op zondag 9 juni 2013 21:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb chips zonder smaak waar je dipsaus bij moet gebruiken
maar ik heb geen dipsaus
War ben ik aan het besluiten?quote:
Jij moet ook komen, want ik dien opgevrolijkt te wordenquote:Op zondag 9 juni 2013 19:56 schreef Greys het volgende:
*gluurt naar OP*
Zeg, zullen we maar een Sjoel-Zomerstop houden?
ja maar naturel heeft nog smaakquote:Op zondag 9 juni 2013 21:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hou van naturel ribbel, met cocktailsaus
Dus jij komt gewoon! Mooiquote:Op zondag 9 juni 2013 21:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
War ben ik aan het besluiten?![]()
Man, ik zal wel moe zijn ofzo, ik mis zelfs dingen die ik blijkbaar zelf aan het doen ben.
sjoelen morgen!quote:Op zondag 9 juni 2013 21:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
War ben ik aan het besluiten?![]()
Man, ik zal wel moe zijn ofzo, ik mis zelfs dingen die ik blijkbaar zelf aan het doen ben.
Waarom dan chips als vervoermiddel voor dipsaus? Ik zeg : vingers!quote:Op zondag 9 juni 2013 21:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar naturel heeft nog smaak
dit heeft gewoon echt helemaal geen smaak, niets, moet je dipsaus bij gebruiken
ik heb dus geen dipsaus ... je moet wel opletten want op deze manier komt dat ontbijtje helemaal niet goed natuurlijkquote:Op zondag 9 juni 2013 21:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarom dan chips als vervoermiddel voor dipsaus? Ik zeg : vingers!
En we gaan een keer picknicken en op 13 en/of 14 juli naar Bospop.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
sjoelen morgen!
maar we gaan niet sjoelen want te weinig mensen dus drinken we een biertje op het terras
Denken dat sp3cs vingers nergens naar smakenquote:Op zondag 9 juni 2013 21:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarom dan chips als vervoermiddel voor dipsaus? Ik zeg : vingers!
Verwarringquote:Op zondag 9 juni 2013 21:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb dus geen dipsaus ... je moet wel opletten want op deze manier komt dat ontbijtje helemaal niet goed natuurlijk
ze smaken naar kipquote:Op zondag 9 juni 2013 21:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Denken dat sp3cs vingers nergens naar smaken
Jij weet?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Denken dat sp3cs vingers nergens naar smaken
Spquote:
Ah, wel...quote:
Is geen Bospopquote:
Andere eind van de wereld manquote:
Maar wel gratis.quote:
Eh, neejquote:
interessant!quote:
wij komen wel vaker helemaal naar Rotterdamquote:Op zondag 9 juni 2013 21:36 schreef sp3c het volgende:
hey ik moet helemaal naar Weert en nog een kaartje kopen ook!
kun jij best naar parkpop komen ... Takke komt ook
Jaaaaa!quote:
maar niet naar Den Haagquote:Op zondag 9 juni 2013 21:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
wij komen wel vaker helemaal naar Rotterdam
Ik ga deze maand elke zaterdagquote:
Ik wed dat ik vaker in Den Haag ben geweest dan jij in Wierd.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:36 schreef sp3c het volgende:
ja dus? Jullie mogen ook wel eens een stuk reizen voor onsquote:
vind ik ook hoorquote:Op zondag 9 juni 2013 21:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja dus? Jullie mogen ook wel eens een stuk reizen voor ons
Lekkerrr! Ik ben deze week nog in de sauna geweest. Zat bij het hotelzwembad erbij maar met badpak aan en sans wapperaar is het maar matig.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga deze maand elke zaterdag
Dat is mijn vakantie![]()
(Alleen 's avonds geweest tot nu toe hoor... want goedkoper)
dat wed ik meequote:Op zondag 9 juni 2013 21:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wec dat ik vaker in Den Haag ben geweest dan jij in Wierd.![]()
Wordt tijd voor wat balans.
sommige mensen vinden mij iedere dag wierdquote:Op zondag 9 juni 2013 21:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wec dat ik vaker in Den Haag ben geweest dan jij in Wierd.![]()
Wordt tijd voor wat balans.
Ik heb er geen probleem mee om naar Weert te rijden, maar een bommetje duiten neerleggen om naar muziek te luisteren is dan weer een andere zaak.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
wij komen wel vaker helemaal naar Rotterdam
Ja sauna met badkleding aan is ieuw stiekem he?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lekkerrr! Ik ben deze week nog in de sauna geweest. Zat bij het hotelzwembad erbij maar met badpak aan en sans wapperaar is het maar matig.
km ik me voorstellen, daarom ga ik als fotograaf als de accreditatie is goedgekeurdquote:Op zondag 9 juni 2013 21:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb er geen probleem mee om naar Weert te rijden, maar een bommetje duiten neerleggen om naar muziek te luisteren is dan weer een andere zaak.
Ook zonder bril is het geen onprettig gezicht neequote:Op zondag 9 juni 2013 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja sauna met badkleding aan is ieuw stiekem he?
En McWapper hoort er bij. Ik heb me er weer aan zitten vergapen gister![]()
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
km ik me voorstellen, daarom ga ik als fotograaf als de accreditatie is goedgekeurd
We hadden een lekker opgietgeurtjequote:Op zondag 9 juni 2013 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook zonder bril is het geen onprettig gezicht nee
Ik? Waar? Whut?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:36 schreef sp3c het volgende:
Dan pakken wij een terrasje terwijl de rest in een bos naar poppen luistert voor 100 euro.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:41 schreef Greys het volgende:
Ik vind het ook niet erg om naar Weert te rijden (mijn Smart past daar zo leuk tussen Cat heur huis en die boom, hebben we al getest!) maar dingen als Bospop zijn sowieso niet aan mij besteed
Dus ik kom wel een keer gewoon gezellig, maar dan zonder popfestival
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb er geen probleem mee om naar Weert te rijden, maar een bommetje duiten neerleggen om naar muziek te luisteren is dan weer een andere zaak.
Ja zoiets jaquote:Op zondag 9 juni 2013 21:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan pakken wij een terrasje terwijl de rest in een bos naar poppen luistert voor 100 euro.
Vanuit Düsseldorf is het prima vliegen op Kopenhagenquote:Op zondag 9 juni 2013 21:41 schreef Greys het volgende:
Ik vind het ook niet erg om naar Weert te rijden (mijn Smart past daar zo leuk tussen Cat heur huis en die boom, hebben we al getest!) maar dingen als Bospop zijn sowieso niet aan mij besteed
Dus ik kom wel een keer gewoon gezellig, maar dan zonder popfestival
Van sandelhout moet je houden ja. Maar thee met muntquote:Op zondag 9 juni 2013 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
We hadden een lekker opgietgeurtje
Groene thee met een pietsie mint. Bohhhhhhhhh![]()
En daarna iets met sandelhout en toen zei hij heel zwoel 'Lekker he M.' en ik 'Eh nee'.
Ik vond het maar een hoofdpijnlucht. Die daarvoor was lekkerder. En toen was ik een zeikwijf. Whehe.
Psies!quote:Op zondag 9 juni 2013 21:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Maar dat moet iedereen voor zich bepalen natuurlijk.Bospop is inmiddels traditie bij mij en zowat het enige festival waar ik tegen betaling naartoe ga.
Als ik zonder korting of met de auto naar Den Haag reis ben ik net zoveel kwijt.. voordat ik zelfs maar een voet op het terrein heb gezet. Dus tja.
Whehehe ik zat net nog te denken of we er niet weer een Songfestivalding van konden makenquote:Op zondag 9 juni 2013 21:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vanuit Düsseldorf is het prima vliegen op Kopenhagen
Maar Bospop is geen Pinkpop. Bospop is knus ende kneuterigquote:Op zondag 9 juni 2013 21:45 schreef Greys het volgende:
Ik ben één keer van mijn leven op Pinkpop geweest en ik vond het een gruwel![]()
Moest een pokke eind lopen (rennen...) op mijn gebloemde rubberlaarzen omdat ik anders door file te laat zou komen voor de Dave Matthews Band en ik kwam daar aangerend met blaren op mijn hielen en mijn tong op mijn knieën en toen was het woestdruk en bloedheet en na een paar nummers was het alweer afgelopen en kon ik weer naar huis. Jottemmmmmmm
*boks*quote:
ik ga dit jaar voor t eerstquote:Op zondag 9 juni 2013 21:45 schreef Greys het volgende:
Ik ben één keer van mijn leven op Pinkpop geweest en ik vond het een gruwel![]()
Moest een pokke eind lopen (rennen...) op mijn gebloemde rubberlaarzen omdat ik anders door file te laat zou komen voor de Dave Matthews Band en ik kwam daar aangerend met blaren op mijn hielen en mijn tong op mijn knieën en toen was het woestdruk en bloedheet en na een paar nummers was het alweer afgelopen en kon ik weer naar huis. Jottemmmmmmm
Sync!quote:Op zondag 9 juni 2013 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe ik zat net nog te denken of we er niet weer een Songfestivalding van konden maken![]()
Half blind! Spot niet met mijn handicap.quote:
ik mag datquote:
Dat is te zien jaquote:Op zondag 9 juni 2013 22:06 schreef sp3c het volgende:
het is allemaal graties!
zit niet te zeuren cat22
Van wie?quote:
Ja doeiquote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:11 schreef sp3c het volgende:
done deal!
bospopmeet it is!!!
komers
Cat22
Takaiki
sp3c
?
ovb
sp3c
MPG
Toekito
Ynske
?
Nee man!quote:
Dit was de laatste versie MPGquote:Op zondag 9 juni 2013 21:12 schreef sp3c het volgende:
ok ik zet mezelf weer terug, ik heb besloten ... ik moet de laatste act op zaterdag zien dus ontbijt op bed van Cat22
bospopmeet it is!!!
komers
Cat22
Takaiki
sp3c
?
ovb
sp3c
MPG
Toekito
Ynske
?
Pesies! En ik kan tussendoor naar huis om de katten te voeren.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee man!
Voor festivalbegrippen is Bospop best goedkoop.
quote:
= verklaring waarom ik nooit naar festivals ga.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee man!
Voor festivalbegrippen is Bospop best goedkoop.
Ik geloof jequote:
morgen gelijk even rellen op werk voor vrije dagenquote:Op zondag 9 juni 2013 21:10 schreef Takaiki het volgende:
Ovb MPG,Toek en Ynske als ik me niet vergis
kun je daarna mooi naar de kroegquote:Op maandag 10 juni 2013 00:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
morgen gelijk even rellen op werk voor vrije dagen
Jaaaa! Stappen op de Oelemarkt!quote:
quote:
de Oelemarkt?quote:
alleen voor ren, niet voor jouwquote:
voor BP? Ik ga zo eerst vrij regelenquote:Op maandag 10 juni 2013 13:53 schreef Ynske het volgende:
maareh Toek, heb je al een kaartje gekocht?
Ik heb lekker gehaptquote:Op maandag 10 juni 2013 13:07 schreef sp3c het volgende:
als je nu gewoon hapt als ik een grapje maak dan zijn we allebei gelukkiger!
ik iig
eet smakelijk
Gewoon gaan, toek kun je wel aanquote:
hij lijkt tenslotte op jouquote:
quote:
quote:
het lijkt er nu op dat ik vrij ben dat weekend maar heb nog even rondgemaild voor de zekerheid.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:53 schreef Ynske het volgende:
maareh Toek, heb je al een kaartje gekocht?
quote:Op maandag 10 juni 2013 14:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
het lijkt er nu op dat ik vrij ben dat weekend maar heb nog even rondgemaild voor de zekerheid.
nee die ligt NU op de operatietafel, dat gaat ze echt niet redden om dan fit te zijn.quote:
scharrel stukquote:Op maandag 10 juni 2013 14:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee die ligt NU op de operatietafel, dat gaat ze echt niet redden om dan fit te zijn.
Ow, spannendquote:Op maandag 10 juni 2013 14:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee die ligt NU op de operatietafel, dat gaat ze echt niet redden om dan fit te zijn.
Pleurt op.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:26 schreef Toekito het volgende:
[..]brother from an other mother was het toch?
ja en best heftig, zeg er hier verder niks overquote:
mocht je t kwijt willenquote:Op maandag 10 juni 2013 14:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja en best heftig, zeg er hier verder niks over
Hoeft ook nietquote:Op maandag 10 juni 2013 14:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja en best heftig, zeg er hier verder niks over
weet ik schatquote:Op maandag 10 juni 2013 14:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mocht je t kwijt willenje weet me te vinden
en daarnaast ben ik natuurlijk ook gewoon razend nieuwsgierig van aardquote:
je weet al genoegquote:Op maandag 10 juni 2013 14:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en daarnaast ben ik natuurlijk ook gewoon razend nieuwsgierig van aard
Whut?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:37 schreef littledrummergirl het volgende:
maar nu, op naar de stad voor n high wine
hebben jullie mooi weerquote:Op maandag 10 juni 2013 14:38 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Whut?![]()
En wij maar ploeteren met dit mooie weer
Gerechtigheidquote:Op maandag 10 juni 2013 14:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hebben jullie mooi weer? hier is het grauw
![]()
schrale troost, ik moet komend weekend werken terwijl de hele wereld vrij is
Bij mij is het grauw EN ik moet komend weekend werkenquote:Op maandag 10 juni 2013 14:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hebben jullie mooi weer? hier is het grauw
![]()
schrale troost, ik moet komend weekend werken terwijl de hele wereld vrij is
Grauw? Hier schijnt al de hele dag de zon!quote:Op maandag 10 juni 2013 14:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij mij is het grauw EN ik moet komend weekend werken![]()
FML
ik doe met je meequote:Op maandag 10 juni 2013 14:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij mij is het grauw EN ik moet komend weekend werken![]()
FML
Samen werkenquote:Op maandag 10 juni 2013 14:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik doe met je meegedeelde smart enzo
Ja, nouja, het wolkendek breekt hier nu heel langzaam een beetje open, maar zonnig is t niet. Scheelt wel dat kantoor nu geen sauna isquote:Op maandag 10 juni 2013 14:42 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Grauw? Hier schijnt al de hele dag de zon!![]()
Kom maar snel naar huis dan
ik met mn pubers naar jouw sla?quote:
Is makkelijker dan andersom denk ik.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik met mn pubers naar jouw sla?
7 uur'ishquote:
Er zijn sowieso meer mensen! De sjoeligans.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:59 schreef sp3c het volgende:
ik ga op pad!
als ik over 2 uur nog niet terug ben zijn er meer mensen![]()
![]()
Enthousiasme spat ervan af.quote:
Ieder een sjoelplank, allebei kampioenquote:Op maandag 10 juni 2013 19:56 schreef Toekito het volgende:
Best druk, met zijn tweeën.....
Dan maar saté bestellen.
Ho ho, wacht maar tot ze elk een sjoeligan aan de haak hebben geslagenquote:Op maandag 10 juni 2013 20:47 schreef littledrummergirl het volgende:
Zitten jullie daar nou echt samen? Mafklappers
dan gaat t pas echt losquote:Op maandag 10 juni 2013 20:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Ho ho, wacht maar tot ze elk een sjoeligan aan de haak hebben geslagen....
ja mevrouw.....maar ik ga zo wegquote:Op maandag 10 juni 2013 20:47 schreef littledrummergirl het volgende:
Zitten jullie daar nou echt samen? Mafklappers
Heb je al een gebit in je handen gehad omdat een sjoeligan wilde bekken?quote:
ja man heb vet veel sjans.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je al een gebit in je handen gehad omdat een sjoeligan wilde bekken?
quote:
maar er gaat niks boven neuken met Takkequote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar er gaat niks boven neuken met Takke
Nou al dronken?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
I beg to differ, no offece Tak.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
Jij bent meer van de boomstammen he?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
I beg to differ, no offece Tak.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
None takenquote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
I beg to differ, no offece Tak.
Ja, want dan verkoold die peterselie lekker, hadden ze van mij weg mogen laten.quote:
As ich dich zeen dan bin ich...quote:
Wel kaas erin?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, want dan verkoold die peterselie lekker, hadden ze van mij weg mogen laten.![]()
Ik blief geen peterselie op mijn boomstam.
Maak dan eens af waar je aan begonnen bentquote:Op maandag 10 juni 2013 21:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
quote:
Je moest het zelf afmaken?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:57 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Maak dan eens af waar je aan begonnen bent
Je kunt ook werkelijk NIKS aan toek overlaten hequote:
Hij doet er altijd zo lang over... gaat ie tussendoor sjoelen ook nogquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:05 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hij doet er altijd zo lang over... gaat ie tussendoor sjoelen ook nog
Dan ben je een week te vroeg, faalkonijnquote:
quote:
Ik zie wat je waar je het over hebt, een maand wachten om het even af te maken, dan zou ik het ook zelf doen.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:05 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hij doet er altijd zo lang over... gaat ie tussendoor sjoelen ook nog
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Ik zie wat je waar je het over hebt, een maand wachten om het even af te maken, dan zou ik het ook zelf doen.
Drie kraaien, 13 en 14 juli moet je wél werkenquote:
uh nog welquote:Op maandag 10 juni 2013 22:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Drie kraaien, 13 en 14 juli moet je wél werken![]()
![]()
?
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
uh nog welmorgen niet meer wedden
maar dan wel de 6de en 7de
Herkenbaar. Ik had Bospop ook een week eerder in mijn agenda staan.quote:
Oh gelukkigquote:Op maandag 10 juni 2013 22:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik had Bospop ook een week eerder in mijn agenda staan.![]()
Maar ik hoefde er geen werk voor te verruilenquote:
Je hebt voor de zekerheid de hele maand vrij genomen?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar ik hoefde er geen werk voor te verruilen
Grapjas.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je hebt voor de zekerheid de hele maand vrij genomen?
Dat is nog een toewijding.
Failever in lurrrrve.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar ik hoefde er geen werk voor te verruilen
quote:
40 uur in een week maken wanneer iedereen op vakantie is, wat een luxe, ik krijg ineens het gevoel dat ik op de verkeerde plek werk.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Grapjas.Sommige weken draai ik 40+ uur omdat iedereen op vakantie wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F... Ik moet echt eens tijd gaan vinden om te sjoelen, al was het maar om ook in die bucket te zitten.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:30 schreef Toekito het volgende:
De foto's van vanavond staan in de bucket btw
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Alleen maar voer zeker?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:30 schreef Toekito het volgende:
De foto's van vanavond staan in de bucket btw
Ik zag een behoorlijk gevuld bord met sate in mijn whatsapp voorbij komenquote:
Vergeet de klefbekkerij met de sjoeligans nietquote:
Ook bier!quote:
Ik niet eensquote:Op maandag 10 juni 2013 22:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zag een behoorlijk gevuld bord met sate in mijn whatsapp voorbij komen...
ja maar die staat NIET in de bucket.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zag een behoorlijk gevuld bord met sate in mijn whatsapp voorbij komen...
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Vergeet de klefbekkerij met de sjoeligans niet..
Wil je die foto? Kan hoorquote:Op maandag 10 juni 2013 22:35 schreef RenRen- het volgende:
En ik stuurde nog wel een zeer geweldige foto naar sp3c en toekik voel me verraden
Watvoor fotoquote:Op maandag 10 juni 2013 22:35 schreef RenRen- het volgende:
En ik stuurde nog wel een zeer geweldige foto naar sp3c en toekik voel me verraden
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
40 uur in een week maken wanneer iedereen op vakantie is, wat een luxe, ik krijg ineens het gevoel dat ik op de verkeerde plek werk.
Parttime baan FTWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
F... Ik moet echt eens tijd gaan vinden om te sjoelen, al was het maar om ook in die bucket te zitten.![]()
Alleen kost het jongleren tussen bazen nog wel eens tijd. En 24uurs bereikbaarheid is ook niet altijd lollig.
Wanneer is de volgende sjoel? Komen Roger en ik ook (weer)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dat kan RenRen- zelf wel bepalenquote:
24ste i guessquote:Op maandag 10 juni 2013 22:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Parttime baan FTW![]()
Alleen kost het jongleren tussen bazen nog wel eens tijd. En 24uurs bereikbaarheid is ook niet altijd lollig.
Wanneer is de volgende sjoel? Komen Roger en ik ook (weer)
ze had briefje in dr bh met Toek dus nee is niet voor MPGquote:
Nu ben ik nieuwsgierig naar die fotoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb ik avonddienst, hoef ik de volgende ochtend dus niet vroeg op.quote:
Alleen kijken haequote:Op maandag 10 juni 2013 22:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze had briefje in dr bh met Toek dus nee is niet voor MPG
dan stellen we het x uit en ipv na 14 doen we na 21 dagenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:42 schreef Cat22 het volgende:
Ik moet dinsdag wel weer vroeg op.![]()
Week later heb ik dinsdag vrij.
Trustenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik ga iig slapen, wekkertje over 5 uurtjes.
Heerlijk![]()
Welterusten iedereen.
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik ga iig slapen, wekkertje over 5 uurtjes.
Heerlijk![]()
Welterusten iedereen.
ja echt die huilt zichzelf in slaap straksquote:Op maandag 10 juni 2013 23:03 schreef sp3c het volgende:
ik ben thuis
moest nog ff langs de burgerking en daarna verdwaalde ik serieus op Centraal Station, overal staan hekken
* sp3c kan er niet mee omgaan
Peter was serieus teleurgesteld
vroeg de hele tijd waar de rest nou bleef en of ze in de file stonden en shit, de arme jongen was bezorgd
volgens mij moestie een paar keer huilen
Dat wilde je toch?quote:
21,40 en dat ook alleen maar omdat Saté en Weitzenquote:Op maandag 10 juni 2013 23:04 schreef sp3c het volgende:
en van mijn met 13 euro volgepeperde drankrekening werd hij ook niet vrolijker
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:05 schreef sp3c het volgende:
Henk vond het zo gezellig met al de fok!kers dat hij halverwege de was ging doen thuis
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:08 schreef sp3c het volgende:
ow well
slapen dan maar, het was weer gezellig Toek
de rest is matig
Tot volgende keer dan gaan we verder nerden terwijl de rest hun excuses maakt aan Peter en Henkquote:Op maandag 10 juni 2013 23:08 schreef sp3c het volgende:
ow well
de rest is matig
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:08 schreef sp3c het volgende:
ow well
de rest is matig
Zekerquote:
Bord geen leeg retourquote:
Die zijn dan ook niks gewendquote:Op maandag 10 juni 2013 23:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
Bord geen leeg retour
Als zelfs je nichtjes ( 4, 7 en bijna 11 (morgen)) je dik gaan noemen.....
die jongste zei "Theo doordat je overhemd nat was en je op het gras lag te drogen staat je overhemd in je borstkas"quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
die jongste zei "Theo doordat je overhemd nat was en je op het gras lag te drogen staat je overhemd in je borstkas"
"Uhmmm nee schat dat zijn littekens maar dat hoor je ooit nog wel"
quote:
dat ontken ik ook niet meer. Wilde dat vroeger nog wel eens ontkennen, want wilde stoer zijn.quote:
Slaap lekkerquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:05 schreef sp3c het volgende:
Henk vond het zo gezellig met al de fok!kers dat hij halverwege de was ging doen thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |