Jij hebt niet gefaald liefjen, die anderen die zich niet aanmelden zijn schuldigquote:Op zondag 9 juni 2013 21:01 schreef sp3c het volgende:
nee ik ben geen mod meer hier na dit afschuwelijke falen
ik weet niet wat nomsquote:Op zondag 9 juni 2013 21:03 schreef RenRen- het volgende:
Neee, sp3c, jij neemt je stoeltje mee, ik maak dan al noms
damnright!quote:Op zondag 9 juni 2013 21:03 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Jij hebt niet gefaald liefjen, die anderen die zich niet aanmelden zijn schuldig
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik weet niet wat noms
[..]
damnright!
bospopmeet it is!!!
komers
Cat22
Takaiki
sp3c
?
ovb
sp3c
?
je hoeft het niet voor jezelf klaar te makenquote:
ik heb chips zonder smaak waar je dipsaus bij moet gebruikenquote:
Luilakquote:Op zondag 9 juni 2013 21:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
je hoeft het niet voor jezelf klaar te maken
Ik hou van naturel ribbel, met cocktailsausquote:Op zondag 9 juni 2013 21:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb chips zonder smaak waar je dipsaus bij moet gebruiken
maar ik heb geen dipsaus
War ben ik aan het besluiten?quote:
Jij moet ook komen, want ik dien opgevrolijkt te wordenquote:Op zondag 9 juni 2013 19:56 schreef Greys het volgende:
*gluurt naar OP*
Zeg, zullen we maar een Sjoel-Zomerstop houden?
ja maar naturel heeft nog smaakquote:Op zondag 9 juni 2013 21:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hou van naturel ribbel, met cocktailsaus
Dus jij komt gewoon! Mooiquote:Op zondag 9 juni 2013 21:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
War ben ik aan het besluiten?![]()
Man, ik zal wel moe zijn ofzo, ik mis zelfs dingen die ik blijkbaar zelf aan het doen ben.
sjoelen morgen!quote:Op zondag 9 juni 2013 21:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
War ben ik aan het besluiten?![]()
Man, ik zal wel moe zijn ofzo, ik mis zelfs dingen die ik blijkbaar zelf aan het doen ben.
Waarom dan chips als vervoermiddel voor dipsaus? Ik zeg : vingers!quote:Op zondag 9 juni 2013 21:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar naturel heeft nog smaak
dit heeft gewoon echt helemaal geen smaak, niets, moet je dipsaus bij gebruiken
ik heb dus geen dipsaus ... je moet wel opletten want op deze manier komt dat ontbijtje helemaal niet goed natuurlijkquote:Op zondag 9 juni 2013 21:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarom dan chips als vervoermiddel voor dipsaus? Ik zeg : vingers!
En we gaan een keer picknicken en op 13 en/of 14 juli naar Bospop.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
sjoelen morgen!
maar we gaan niet sjoelen want te weinig mensen dus drinken we een biertje op het terras
Denken dat sp3cs vingers nergens naar smakenquote:Op zondag 9 juni 2013 21:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarom dan chips als vervoermiddel voor dipsaus? Ik zeg : vingers!
Verwarringquote:Op zondag 9 juni 2013 21:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb dus geen dipsaus ... je moet wel opletten want op deze manier komt dat ontbijtje helemaal niet goed natuurlijk
ze smaken naar kipquote:Op zondag 9 juni 2013 21:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Denken dat sp3cs vingers nergens naar smaken
Jij weet?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Denken dat sp3cs vingers nergens naar smaken
Spquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |