Jij hebt niet gefaald liefjen, die anderen die zich niet aanmelden zijn schuldigquote:Op zondag 9 juni 2013 21:01 schreef sp3c het volgende:
nee ik ben geen mod meer hier na dit afschuwelijke falen
ik weet niet wat nomsquote:Op zondag 9 juni 2013 21:03 schreef RenRen- het volgende:
Neee, sp3c, jij neemt je stoeltje mee, ik maak dan al noms
damnright!quote:Op zondag 9 juni 2013 21:03 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Jij hebt niet gefaald liefjen, die anderen die zich niet aanmelden zijn schuldig
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik weet niet wat noms
[..]
damnright!
bospopmeet it is!!!
komers
Cat22
Takaiki
sp3c
?
ovb
sp3c
?
je hoeft het niet voor jezelf klaar te makenquote:
ik heb chips zonder smaak waar je dipsaus bij moet gebruikenquote:
Luilakquote:Op zondag 9 juni 2013 21:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
je hoeft het niet voor jezelf klaar te maken
Ik hou van naturel ribbel, met cocktailsausquote:Op zondag 9 juni 2013 21:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb chips zonder smaak waar je dipsaus bij moet gebruiken
maar ik heb geen dipsaus
War ben ik aan het besluiten?quote:
Jij moet ook komen, want ik dien opgevrolijkt te wordenquote:Op zondag 9 juni 2013 19:56 schreef Greys het volgende:
*gluurt naar OP*
Zeg, zullen we maar een Sjoel-Zomerstop houden?
ja maar naturel heeft nog smaakquote:Op zondag 9 juni 2013 21:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hou van naturel ribbel, met cocktailsaus
Dus jij komt gewoon! Mooiquote:Op zondag 9 juni 2013 21:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
War ben ik aan het besluiten?![]()
Man, ik zal wel moe zijn ofzo, ik mis zelfs dingen die ik blijkbaar zelf aan het doen ben.
sjoelen morgen!quote:Op zondag 9 juni 2013 21:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
War ben ik aan het besluiten?![]()
Man, ik zal wel moe zijn ofzo, ik mis zelfs dingen die ik blijkbaar zelf aan het doen ben.
Waarom dan chips als vervoermiddel voor dipsaus? Ik zeg : vingers!quote:Op zondag 9 juni 2013 21:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar naturel heeft nog smaak
dit heeft gewoon echt helemaal geen smaak, niets, moet je dipsaus bij gebruiken
ik heb dus geen dipsaus ... je moet wel opletten want op deze manier komt dat ontbijtje helemaal niet goed natuurlijkquote:Op zondag 9 juni 2013 21:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarom dan chips als vervoermiddel voor dipsaus? Ik zeg : vingers!
En we gaan een keer picknicken en op 13 en/of 14 juli naar Bospop.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
sjoelen morgen!
maar we gaan niet sjoelen want te weinig mensen dus drinken we een biertje op het terras
Denken dat sp3cs vingers nergens naar smakenquote:Op zondag 9 juni 2013 21:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarom dan chips als vervoermiddel voor dipsaus? Ik zeg : vingers!
Verwarringquote:Op zondag 9 juni 2013 21:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb dus geen dipsaus ... je moet wel opletten want op deze manier komt dat ontbijtje helemaal niet goed natuurlijk
ze smaken naar kipquote:Op zondag 9 juni 2013 21:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Denken dat sp3cs vingers nergens naar smaken
Jij weet?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Denken dat sp3cs vingers nergens naar smaken
Spquote:
Ah, wel...quote:
Is geen Bospopquote:
Andere eind van de wereld manquote:
Maar wel gratis.quote:
Eh, neejquote:
interessant!quote:
wij komen wel vaker helemaal naar Rotterdamquote:Op zondag 9 juni 2013 21:36 schreef sp3c het volgende:
hey ik moet helemaal naar Weert en nog een kaartje kopen ook!
kun jij best naar parkpop komen ... Takke komt ook
Jaaaaa!quote:
maar niet naar Den Haagquote:Op zondag 9 juni 2013 21:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
wij komen wel vaker helemaal naar Rotterdam
Ik ga deze maand elke zaterdagquote:
Ik wed dat ik vaker in Den Haag ben geweest dan jij in Wierd.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:36 schreef sp3c het volgende:
ja dus? Jullie mogen ook wel eens een stuk reizen voor onsquote:
vind ik ook hoorquote:Op zondag 9 juni 2013 21:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja dus? Jullie mogen ook wel eens een stuk reizen voor ons
Lekkerrr! Ik ben deze week nog in de sauna geweest. Zat bij het hotelzwembad erbij maar met badpak aan en sans wapperaar is het maar matig.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga deze maand elke zaterdag
Dat is mijn vakantie![]()
(Alleen 's avonds geweest tot nu toe hoor... want goedkoper)
dat wed ik meequote:Op zondag 9 juni 2013 21:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wec dat ik vaker in Den Haag ben geweest dan jij in Wierd.![]()
Wordt tijd voor wat balans.
sommige mensen vinden mij iedere dag wierdquote:Op zondag 9 juni 2013 21:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wec dat ik vaker in Den Haag ben geweest dan jij in Wierd.![]()
Wordt tijd voor wat balans.
Ik heb er geen probleem mee om naar Weert te rijden, maar een bommetje duiten neerleggen om naar muziek te luisteren is dan weer een andere zaak.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
wij komen wel vaker helemaal naar Rotterdam
Ja sauna met badkleding aan is ieuw stiekem he?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lekkerrr! Ik ben deze week nog in de sauna geweest. Zat bij het hotelzwembad erbij maar met badpak aan en sans wapperaar is het maar matig.
km ik me voorstellen, daarom ga ik als fotograaf als de accreditatie is goedgekeurdquote:Op zondag 9 juni 2013 21:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb er geen probleem mee om naar Weert te rijden, maar een bommetje duiten neerleggen om naar muziek te luisteren is dan weer een andere zaak.
Ook zonder bril is het geen onprettig gezicht neequote:Op zondag 9 juni 2013 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja sauna met badkleding aan is ieuw stiekem he?
En McWapper hoort er bij. Ik heb me er weer aan zitten vergapen gister![]()
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
km ik me voorstellen, daarom ga ik als fotograaf als de accreditatie is goedgekeurd
We hadden een lekker opgietgeurtjequote:Op zondag 9 juni 2013 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook zonder bril is het geen onprettig gezicht nee
Ik? Waar? Whut?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:36 schreef sp3c het volgende:
Dan pakken wij een terrasje terwijl de rest in een bos naar poppen luistert voor 100 euro.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:41 schreef Greys het volgende:
Ik vind het ook niet erg om naar Weert te rijden (mijn Smart past daar zo leuk tussen Cat heur huis en die boom, hebben we al getest!) maar dingen als Bospop zijn sowieso niet aan mij besteed
Dus ik kom wel een keer gewoon gezellig, maar dan zonder popfestival
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb er geen probleem mee om naar Weert te rijden, maar een bommetje duiten neerleggen om naar muziek te luisteren is dan weer een andere zaak.
Ja zoiets jaquote:Op zondag 9 juni 2013 21:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan pakken wij een terrasje terwijl de rest in een bos naar poppen luistert voor 100 euro.
Vanuit Düsseldorf is het prima vliegen op Kopenhagenquote:Op zondag 9 juni 2013 21:41 schreef Greys het volgende:
Ik vind het ook niet erg om naar Weert te rijden (mijn Smart past daar zo leuk tussen Cat heur huis en die boom, hebben we al getest!) maar dingen als Bospop zijn sowieso niet aan mij besteed
Dus ik kom wel een keer gewoon gezellig, maar dan zonder popfestival
Van sandelhout moet je houden ja. Maar thee met muntquote:Op zondag 9 juni 2013 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
We hadden een lekker opgietgeurtje
Groene thee met een pietsie mint. Bohhhhhhhhh![]()
En daarna iets met sandelhout en toen zei hij heel zwoel 'Lekker he M.' en ik 'Eh nee'.
Ik vond het maar een hoofdpijnlucht. Die daarvoor was lekkerder. En toen was ik een zeikwijf. Whehe.
Psies!quote:Op zondag 9 juni 2013 21:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Maar dat moet iedereen voor zich bepalen natuurlijk.Bospop is inmiddels traditie bij mij en zowat het enige festival waar ik tegen betaling naartoe ga.
Als ik zonder korting of met de auto naar Den Haag reis ben ik net zoveel kwijt.. voordat ik zelfs maar een voet op het terrein heb gezet. Dus tja.
Whehehe ik zat net nog te denken of we er niet weer een Songfestivalding van konden makenquote:Op zondag 9 juni 2013 21:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vanuit Düsseldorf is het prima vliegen op Kopenhagen
Maar Bospop is geen Pinkpop. Bospop is knus ende kneuterigquote:Op zondag 9 juni 2013 21:45 schreef Greys het volgende:
Ik ben één keer van mijn leven op Pinkpop geweest en ik vond het een gruwel![]()
Moest een pokke eind lopen (rennen...) op mijn gebloemde rubberlaarzen omdat ik anders door file te laat zou komen voor de Dave Matthews Band en ik kwam daar aangerend met blaren op mijn hielen en mijn tong op mijn knieën en toen was het woestdruk en bloedheet en na een paar nummers was het alweer afgelopen en kon ik weer naar huis. Jottemmmmmmm
*boks*quote:
ik ga dit jaar voor t eerstquote:Op zondag 9 juni 2013 21:45 schreef Greys het volgende:
Ik ben één keer van mijn leven op Pinkpop geweest en ik vond het een gruwel![]()
Moest een pokke eind lopen (rennen...) op mijn gebloemde rubberlaarzen omdat ik anders door file te laat zou komen voor de Dave Matthews Band en ik kwam daar aangerend met blaren op mijn hielen en mijn tong op mijn knieën en toen was het woestdruk en bloedheet en na een paar nummers was het alweer afgelopen en kon ik weer naar huis. Jottemmmmmmm
Sync!quote:Op zondag 9 juni 2013 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe ik zat net nog te denken of we er niet weer een Songfestivalding van konden maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |