Volgens mij niet, maar wat wel opvalt is dat veel alevieten ontevreden zijn met Erdogan. Wat de reden daarvan is ben ik nog niet achter. Misschien dat Ambi of kleine zusje Isetmyfriendsonfire dat kan vertellen?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:35 schreef xminator het volgende:
Even een vraagje waarom jutten de alevieten iedereen op om te rellen/demonstreren?
Is het een alevieten versus soennieten battle oid
Misschien moet jij eens een x mijn posts echt lezen ipv alleen maar reageren om te reageren.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:46 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar wat wel opvalt is dat veel alevieten ontevreden zijn met Erdogan. Wat de reden daarvan is ben ik nog niet achter. Misschien dat Ambi of kleine zusje Isetmyfriendsonfire dat kan vertellen?
BEYAZ!quote:
Why? Ik stel een serieuze vraag, als je gewoon uitleg kan geven win je misschien een ziel voor jullie gedachtegoed.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij bevestigt mijn vooroordeel ook. Had van jou wat beter verwacht X.
Als je dat geeneens weet gast heb je geeneens recht van spreken als het gaat om Turkse politiekquote:Op zondag 9 juni 2013 21:46 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar wat wel opvalt is dat veel alevieten ontevreden zijn met Erdogan. Wat de reden daarvan is ben ik nog niet achter. Misschien dat Ambi of kleine zusje Isetmyfriendsonfire dat kan vertellen?
Vandaar zo altijd uit de hoogte?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben lang he.. Hou het daar maar op
Ken jij alle alevieten dat jij zo'n uitspraak doet? Of heb jij alle alevieten in je FB of twittertje? Iedere keer dat ik je hier zie heb je het over alevieten.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Why? Ik stel een serieuze vraag, als je gewoon uitleg kan geven win je misschien een ziel voor jullie gedachtegoed.
Hmm, oke.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben lang he.. Hou het daar maar op
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik moet letterlijk neerkijken op Turkse mannen, dus ja.
Heyt be, yürü bacim!quote:Op zondag 9 juni 2013 21:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik moet letterlijk neerkijken op Turkse mannen, dus ja.
Dit is pas de tweede keer dat ik het erover hebquote:Op zondag 9 juni 2013 21:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ken jij alle alevieten dat jij zo'n uitspraak doet? Of heb jij alle alevieten in je FB of twittertje? Iedere keer dat ik je hier zie heb je het over alevieten.
Als 'ie de waarheid spreekt, verliest 'ie meer zieltjes.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]Sgl.
Waarom liegt Erdogan in zijn toespraken? http://www.hurriyet.com.tr/gundem/23468516.asp
Waarom die smiley? Wil ik een keer mijn geslachtsgenoot steunen krijg ik deze smiley:quote:Op zondag 9 juni 2013 21:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]Sgl.
Waarom liegt Erdogan in zijn toespraken? http://www.hurriyet.com.tr/gundem/23468516.asp
Ben je nog single?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:54 schreef Melli het volgende:
[..]
Waarom die smiley? Wil ik een keer mijn geslachtsgenoot steunen krijg ik deze smiley:![]()
Ben jij ook soms man, soms vrouw?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:54 schreef Melli het volgende:
[..]
Waarom die smiley? Wil ik een keer mijn geslachtsgenoot steunen krijg ik deze smiley:![]()
Stel je vraag normaal wil je. Niet iedere aleviet jut iedereen op. Er zitten zat soennieten/atheisten whatever bij.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Dit is pas de tweede keer dat ik het erover hebEenmaal met bidden (waarvan het antwoord nog niet geheel duidelijk is) en nu de tweede keer. Overdrijven is ook een vak apart.
Vragen/twijfelen is nou eenmaal kritiek!!quote:Op zondag 9 juni 2013 21:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Dit is pas de tweede keer dat ik het erover hebEenmaal met bidden (waarvan het antwoord nog niet geheel duidelijk is) en nu de tweede keer. Overdrijven is ook een vak apart.
Jij bent een non-single anti Erdogan capulcu, zou nooit werkenquote:
Snap precies wat je bedoelt! Die bacim was opzettelijk, puur om de ironiequote:Op zondag 9 juni 2013 21:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben jij ook soms man, soms vrouw?
[..]
Stel je vraag normaal wil je. Niet iedere aleviet jut iedereen op. Er zitten zat soennieten/atheisten whatever bij.
Dat simpele zielen hier een alevi-sunni gevecht van maken
Ik vraag mij af wat de reden zal zijn voor iemand om na deze gebeurtenissen wél te stemmen op hem. Enlighten me.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:56 schreef Melli het volgende:
Er zijn statistici die zeggen dat hij volgend jaar meer dan 50% van de stemmen zal krijgen door deze incidenten. Weet niet of ik het Turkse volk kan vertrouwen, hoop dat ze een verstandige keuze zullen maken. Een land en daarmee ook zijn volk, krijgt altijd de leider die het verdient.
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:57 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat de reden zal zijn voor iemand om na deze gebeurtenissen wél te stemmen op hem. Enlighten me.
Oke abi.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij bent een non-single anti Erdogan capulcu, zou nooit werken
Ironie is mij onbekendquote:Op zondag 9 juni 2013 21:57 schreef Melli het volgende:
[..]
Snap precies wat je bedoelt! Die bacim was opzettelijk, puur om de ironie
Zoals zG al herhaaldelijk heeft aangegeven; er is geen alternatief. Waar op zou jij stemmen als je in Turkije was?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:57 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat de reden zal zijn voor iemand om na deze gebeurtenissen wél te stemmen op hem. Enlighten me.
Well, ze zeggen dat de achterban nog radicaler is geworden. Daarmee wordt bedoeld dat zij nog meer standvastiger zullen zijn wat betreft hun ideologie. Er worden mensen makkelijk overtuigd doordat merendeels van de Turken (laten we eerlijk zijn) kortzichtig zijn en die lui gewoon goed kunnen praten; geloof mengen in het gesprek en BAM: overtuigd. Kijk maar naar Yigit Bulut, die gast was qua gedachtegoed super! en nu is hij net zo enthousiast over Erdogan als een tienermeisje voor Justin Bieber.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:57 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Goeie!quote:
Ik ken de achtergronden niet ik weet niet of hij wel of niet liegt, maar of het nu Erdogan, ik, witte negers zijn die liegen, maakt niet uit, in beide gevallen fout, erger als iemand een leider is die liegt, iets wat Allah overigens niet vergeeft, een leider die liegt.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Trigger, wat vind jij van Erdogans gedrag en leugens?
Ik had het over Edison.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik weet wat ik zei en ik snapte je grapje ook.
In zijn toespraak verwijst hij weer naar alco in een moskee, terwijl de imam dat heeft ontkracht.. Mesela. Verder verwijst hij naar die 17 doden in de USA etc.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ken de achtergronden niet ik weet niet of hij wel of niet liegt, maar of het nu Erdogan, ik, witte negers zijn die liegen, maakt niet uit, in beide gevallen fout, erger als iemand een leider is die liegt, iets wat Allah overigens niet vergeeft, een leider die liegt.
Behalve bij de groepen die in taqiyya geloven.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ken de achtergronden niet ik weet niet of hij wel of niet liegt, maar of het nu Erdogan, ik, witte negers zijn die liegen, maakt niet uit, in beide gevallen fout, erger als iemand een leider is die liegt, iets wat Allah overigens niet vergeeft, een leider die liegt.
quote:Op zondag 9 juni 2013 22:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
In zijn toespraak verwijst hij weer naar alco in een moskee, terwijl de imam dat heeft ontkracht.. Mesela. Verder verwijst hij naar die 17 doden in de USA etc.
Goh, zouden deze chicks ook alevi zijn.
[ afbeelding ]
Geloof jij niet in de Koran? Die rechtvaardigt het.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Behalve bij de groepen die in taqiyya geloven.
Zou best kunnen, ben zelf altijd felle tegenstander geweest van akp (en ook vrij fel tegen relifundi's). Maar langzamerhand krijg ik wel de neiging om op akp te stemmen.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:56 schreef Melli het volgende:
Er zijn statistici die zeggen dat hij volgend jaar meer dan 50% van de stemmen zal krijgen door deze incidenten. Weet niet of ik het Turkse volk kan vertrouwen, hoop dat ze een verstandige keuze zullen maken. Een land en daarmee ook zijn volk, krijgt altijd de leider die het verdient.
Moet ik er een leuk verhaaltje om heen verzinnen? Stel gewoon een directe vraag. Als je niet wil antwoorden en of geen antwoord erop hebt kan je dat ook zeggen.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:56 schreef Ambipur het volgende:
Stel je vraag normaal wil je. Niet iedere aleviet jut iedereen op. Er zitten zat soennieten/atheisten whatever bij.
Dat simpele zielen hier een alevi-sunni gevecht van maken
Ik ben daarom eigenlijk ietwat verbaasd over jouw houding in deze reeks.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Zou best kunnen, ben zelf altijd felle tegenstander geweest van akp (en ook vrij fel tegen relifundi's).
Waarom probeer je mij mee te krijgen in een Sunni vs Alevi discussiequote:Op zondag 9 juni 2013 22:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
In zijn toespraak verwijst hij weer naar alco in een moskee, terwijl de imam dat heeft ontkracht.. Mesela. Verder verwijst hij naar die 17 doden in de USA etc.
Goh, zouden deze chicks ook alevi zijn.
[ afbeelding ]
Taqqiyah mag natuurlijk alleen als je leven op het spel zit.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Behalve bij de groepen die in taqiyya geloven.
Die zin was niet voor jou dude. Vandaar een enterquote:Op zondag 9 juni 2013 22:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom probeer je mij mee te krijgen in een Sunni vs Alevi discussie?
quote:Op zondag 9 juni 2013 22:15 schreef Melli het volgende:
Snap die sunni vs. alevi discussie in Turkije echt niet en ik zal het ook nooit begrijpen, we zijn toch geen fucking Iran hey.
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:48 schreef Melli het volgende:
Als je dat geeneens weet gast heb je geeneens recht van spreken als het gaat om Turkse politiek
Ik verbaas mij gewoon hierom. Kijk eens om je heen, lees eens. En antwoord eens op mijn vraag, hoe kom je erbij dat het alleen maar alevieten zijn?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Zou best kunnen, ben zelf altijd felle tegenstander geweest van akp (en ook vrij fel tegen relifundi's). Maar langzamerhand krijg ik wel de neiging om op akp te stemmen.
[..]
Moet ik er een leuk verhaaltje om heen verzinnen? Stel gewoon een directe vraag. Als je niet wil antwoorden en of geen antwoord erop hebt kan je dat ook zeggen.
Jij gelooft niet in de Koranquote:Op zondag 9 juni 2013 22:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Geloof jij niet in de Koran? Die rechtvaardigt het.![]()
Laten we een x OT doen. Of open een topic over hetgeen jou dwars zit.
ok.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Die zin was niet voor jou dude. Vandaar een enter
Volgens mij niet, maar wat wel opvalt is dat veel alevieten ontevreden zijn met Erdogan. Wat de reden daarvan is ben ik nog niet achter. Misschien dat Ambi of kleine zusje Isetmyfriendsonfire dat kan vertellen?quote:
Waar zeg ik dat het alleen alevieten zijn?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik verbaas mij gewoon hierom. Kijk eens om je heen, lees eens. En antwoord eens op mijn vraag, hoe kom je erbij dat het alleen maar alevieten zijn?
En idd, als je AKP wil gaan stemmen, wat doe je dan met deze UI?
Ik ben niet tegen soennieten iig. Hell, ik heb bijna geen alevieten om me heenquote:Op zondag 9 juni 2013 22:17 schreef Melli het volgende:
[..]
(Goed lezen wat jij hebt getypt: Waarom ze tegen Erdogan zijn, niet tegen soenietten over het algemeen)
Astaghfirullah.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Geloof jij niet in de Koran? Die rechtvaardigt het.![]()
Laten we een x OT doen. Of open een topic over hetgeen jou dwars zit.
Zijn er al 5 jaren verstrekenquote:Op zondag 9 juni 2013 22:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben daarom eigenlijk ietwat verbaast over jouw houding in deze reeks..
In mijn optiek kun je na alles wat Erdogan heeft gedaan niet stemmen voor AKP. Dat is bullshit. AKP + Ataturk gaan niet samen.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het alleen alevieten zijn?
Kan ik niet voor Ataturk zijn en stemmen op AKP?
Dat is net zoiets als zeggen je bent tegen akp en gaat demonstreren dus je moet op bdp stemmen
Ik begrijp niet waarom je mijn geloof er bij betrekt. Maar Che doelde daar niet op. Je weet dat Taqqiyya gelinkt wordt aan een bepaalde richting.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik probeer met name iets te vragen.
Jij vraagt of hij gelooft in de Koran, ik vraag jou of jij niet gelooft in de Koran, ik dacht namelijk dat er bij jou ook sprake daarvan was, niet?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
In mijn optiek kun je na alles wat Erdogan heeft gedaan niet stemmen voor AKP. Dat is bullshit. AKP + Ataturk gaan niet samen.
Jij hebt het over alevieten die oproepen tot demonstreren en dat dit een alevieten vs soennieten battle zou zijn of zou worden??
[..]
Ik begrijp niet waarom je mijn geloof er bij betrekt. Maar Che doelde daar niet op. Je weet dat Taqqiyya gelinkt wordt aan een bepaalde richting.
Ambipur ziet overal Alevi staan. Ze denkt volgens mij ook dat ik iets tegen Alevi's heb.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom probeer je mij mee te krijgen in een Sunni vs Alevi discussie?
Jij weet hoe ik over geloof denk, dat hoef ik niet weer te herhalen lijkt mij?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij vraagt of hij gelooft in de Koran, ik vraag jou of jij niet gelooft in de Koran, ik dacht namelijk dat er bij jou ook sprake daarvan was, niet?
quote:Op zondag 9 juni 2013 22:23 schreef Triggershot het volgende:
ik dacht namelijk dat er bij jou ook sprake daarvan was, niet?
Mijn vraag is toch echt voor mijzelf, of jij niet in de Koran gelooft, maar als je het niet wilt beantwoorden, vind ik dat ook prima.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij weet hoe ik over geloof denk, dat hoef ik niet weer te herhalen lijkt mij?
Jij weet ook waar Che op doelde, maar laten we negeren dat mijn vraag daarop gericht was. Verder hoef jij niet voor Che te reageren, die is groot genoeg dat zelf te kunnen.
Komt ie weer. Voor de honderdste keer:quote:Op zondag 9 juni 2013 22:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn vraag is toch echt voor mijzelf, of jij niet in de Koran gelooft, maar als je het niet wilt beantwoorden, vind ik dat ook prima.
Genoteerd danquote:Op zondag 9 juni 2013 22:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Komt ie weer. Voor de honderdste keer:
Ik ben twijfelende.
Bedoelde je met ook wel of niet?quote:
Tweemaal met een vraagteken. Ik vroeg of het een alevieten vs soennieten battle is. Dan kan je ook antwoorden dat het niet zo is. Adem in, adem uit.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:21 schreef Ambipur het volgende:
Jij hebt het over alevieten die oproepen tot demonstreren en dat dit een alevieten vs soennieten battle zou zijn of zou worden??
Goed idee, mijn dagboek was al vol.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Schrijf het dan even op in je fok agenda.
Nee, ik had het puur over Ambi, ik dacht dat zij wel geloofde in de Koran. Dacht dat zij vooral sektarische bezwaren had, dus niet over jou.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bedoelde je met ook wel of niet?
Elhamdullilah geloof ik in de Koran. Als je dacht van niet, vertel mij waarom en andersom kan je deze vraag als niet gesteld beschouwen.
Ok.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Tweemaal met een vraagteken. Ik vroeg of het een alevieten vs soennieten battle is. Dan kan je ook antwoorden dat het niet zo is. Adem in, adem uit.
Dat kan zij niet, blijkt. Lijkt alsof ze allergisch is voor het woord alevi.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Tweemaal met een vraagteken. Ik vroeg of het een alevieten vs soennieten battle is. Dan kan je ook antwoorden dat het niet zo is. Adem in, adem uit.
Zal nog eens met jou over geloof praten. Onthoud niets deze man.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, ik had het puur over Ambi, ik dacht dat zij wel geloofde in de Koran. Dacht dat zij vooral sektarische bezwaren had, dus niet over jou.
Nee. Ik ben wel erg allergisch voor mensen die alevi-sunni battle gebruiken.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat kan zij niet, blijkt. Lijkt alsof ze allergisch is voor het woord alevi.
Zolang het een serieus vraag is, is er niks mis mee toch? Jammer dat je er niet mee om kunt gaan.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zal nog eens met jou over geloof praten. Onthoud niets deze man.
[..]
Nee. Ik ben wel erg allergisch voor mensen die alevi-sunni battle gebruiken.
huh?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zal nog eens met jou over geloof praten. Onthoud niets deze man.
[..]
Nee. Ik ben wel erg allergisch voor mensen die alevi-sunni battle gebruiken.
Ja, tuurlijk. Ik snap niet wat jij met mij hebt?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij weet hoe ik over geloof denk, dat hoef ik niet weer te herhalen lijkt mij?
Jij weet ook waar Che op doelde, maar laten we negeren dat mijn vraag daarop gericht was. Verder hoef jij niet voor Che te reageren, die is groot genoeg dat zelf te kunnen.
Jij moet eens opletten met wat je zegt. Gezien IMFOF ook op haar teentjes getrapt voelt bij jouw posts, zal het vast niet alleen aan mij liggen.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Ik snap niet wat jij met mij hebt?
Ik heb maar 2 of 3 keer wat over Alevieten gezegd (waarbij ik zei dat het geen aanval was) en dan ben ik niet eens daarbij zelf over Alevieten begonnen.
Hmm, hetzelfde kan ik zeggen als ik zeg dat andere mensen bij jou het gevoel hebben dat ze niet eens het woord Alevieten mogen gebruiken.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij moet eens opletten met wat je zegt. Gezien IMFOF ook op haar teentjes getrapt voelt bij jouw posts, zal het vast niet alleen aan mij liggen.
Doe wat je wil. Ik reageer er niet meer op.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hmm, hetzelfde kan ik zeggen als ik zeg dat andere mensen bij jou het gevoel hebben dat ze niet eens het woord Alevieten mogen gebruiken.
Goedzo. Laat hem.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doe wat je wil. Ik reageer er niet meer op.
Lees jongen. Ik reageer er niet meer op.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:45 schreef Che_ het volgende:
ik heb ook niet iets van 4x gevraagd of je niet meer op mij wil reageren ofzo.
Maar goed, eindelijk.
OT weer.
quote:Op zondag 9 juni 2013 22:47 schreef Beathoven het volgende:
Slappe eindeloze discussies over het verleden. Volgens mij heeft iedere groep inmiddels zn portie ellende wel gehad. Tijd voor wat nieuws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |