Volgens mij niet, maar wat wel opvalt is dat veel alevieten ontevreden zijn met Erdogan. Wat de reden daarvan is ben ik nog niet achter. Misschien dat Ambi of kleine zusje Isetmyfriendsonfire dat kan vertellen?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:35 schreef xminator het volgende:
Even een vraagje waarom jutten de alevieten iedereen op om te rellen/demonstreren?
Is het een alevieten versus soennieten battle oid
Misschien moet jij eens een x mijn posts echt lezen ipv alleen maar reageren om te reageren.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:46 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar wat wel opvalt is dat veel alevieten ontevreden zijn met Erdogan. Wat de reden daarvan is ben ik nog niet achter. Misschien dat Ambi of kleine zusje Isetmyfriendsonfire dat kan vertellen?
BEYAZ!quote:
Why? Ik stel een serieuze vraag, als je gewoon uitleg kan geven win je misschien een ziel voor jullie gedachtegoed.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij bevestigt mijn vooroordeel ook. Had van jou wat beter verwacht X.
Als je dat geeneens weet gast heb je geeneens recht van spreken als het gaat om Turkse politiekquote:Op zondag 9 juni 2013 21:46 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar wat wel opvalt is dat veel alevieten ontevreden zijn met Erdogan. Wat de reden daarvan is ben ik nog niet achter. Misschien dat Ambi of kleine zusje Isetmyfriendsonfire dat kan vertellen?
Vandaar zo altijd uit de hoogte?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben lang he.. Hou het daar maar op
Ken jij alle alevieten dat jij zo'n uitspraak doet? Of heb jij alle alevieten in je FB of twittertje? Iedere keer dat ik je hier zie heb je het over alevieten.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Why? Ik stel een serieuze vraag, als je gewoon uitleg kan geven win je misschien een ziel voor jullie gedachtegoed.
Hmm, oke.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben lang he.. Hou het daar maar op
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik moet letterlijk neerkijken op Turkse mannen, dus ja.
Heyt be, yürü bacim!quote:Op zondag 9 juni 2013 21:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik moet letterlijk neerkijken op Turkse mannen, dus ja.
Dit is pas de tweede keer dat ik het erover hebquote:Op zondag 9 juni 2013 21:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ken jij alle alevieten dat jij zo'n uitspraak doet? Of heb jij alle alevieten in je FB of twittertje? Iedere keer dat ik je hier zie heb je het over alevieten.
Als 'ie de waarheid spreekt, verliest 'ie meer zieltjes.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]Sgl.
Waarom liegt Erdogan in zijn toespraken? http://www.hurriyet.com.tr/gundem/23468516.asp
Waarom die smiley? Wil ik een keer mijn geslachtsgenoot steunen krijg ik deze smiley:quote:Op zondag 9 juni 2013 21:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]Sgl.
Waarom liegt Erdogan in zijn toespraken? http://www.hurriyet.com.tr/gundem/23468516.asp
Ben je nog single?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:54 schreef Melli het volgende:
[..]
Waarom die smiley? Wil ik een keer mijn geslachtsgenoot steunen krijg ik deze smiley:![]()
Ben jij ook soms man, soms vrouw?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:54 schreef Melli het volgende:
[..]
Waarom die smiley? Wil ik een keer mijn geslachtsgenoot steunen krijg ik deze smiley:![]()
Stel je vraag normaal wil je. Niet iedere aleviet jut iedereen op. Er zitten zat soennieten/atheisten whatever bij.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Dit is pas de tweede keer dat ik het erover hebEenmaal met bidden (waarvan het antwoord nog niet geheel duidelijk is) en nu de tweede keer. Overdrijven is ook een vak apart.
Vragen/twijfelen is nou eenmaal kritiek!!quote:Op zondag 9 juni 2013 21:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Dit is pas de tweede keer dat ik het erover hebEenmaal met bidden (waarvan het antwoord nog niet geheel duidelijk is) en nu de tweede keer. Overdrijven is ook een vak apart.
Jij bent een non-single anti Erdogan capulcu, zou nooit werkenquote:
Snap precies wat je bedoelt! Die bacim was opzettelijk, puur om de ironiequote:Op zondag 9 juni 2013 21:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben jij ook soms man, soms vrouw?
[..]
Stel je vraag normaal wil je. Niet iedere aleviet jut iedereen op. Er zitten zat soennieten/atheisten whatever bij.
Dat simpele zielen hier een alevi-sunni gevecht van maken
Ik vraag mij af wat de reden zal zijn voor iemand om na deze gebeurtenissen wél te stemmen op hem. Enlighten me.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:56 schreef Melli het volgende:
Er zijn statistici die zeggen dat hij volgend jaar meer dan 50% van de stemmen zal krijgen door deze incidenten. Weet niet of ik het Turkse volk kan vertrouwen, hoop dat ze een verstandige keuze zullen maken. Een land en daarmee ook zijn volk, krijgt altijd de leider die het verdient.
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:57 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat de reden zal zijn voor iemand om na deze gebeurtenissen wél te stemmen op hem. Enlighten me.
Oke abi.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij bent een non-single anti Erdogan capulcu, zou nooit werken
Ironie is mij onbekendquote:Op zondag 9 juni 2013 21:57 schreef Melli het volgende:
[..]
Snap precies wat je bedoelt! Die bacim was opzettelijk, puur om de ironie
Zoals zG al herhaaldelijk heeft aangegeven; er is geen alternatief. Waar op zou jij stemmen als je in Turkije was?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:57 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat de reden zal zijn voor iemand om na deze gebeurtenissen wél te stemmen op hem. Enlighten me.
Well, ze zeggen dat de achterban nog radicaler is geworden. Daarmee wordt bedoeld dat zij nog meer standvastiger zullen zijn wat betreft hun ideologie. Er worden mensen makkelijk overtuigd doordat merendeels van de Turken (laten we eerlijk zijn) kortzichtig zijn en die lui gewoon goed kunnen praten; geloof mengen in het gesprek en BAM: overtuigd. Kijk maar naar Yigit Bulut, die gast was qua gedachtegoed super! en nu is hij net zo enthousiast over Erdogan als een tienermeisje voor Justin Bieber.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:57 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Goeie!quote:
Ik ken de achtergronden niet ik weet niet of hij wel of niet liegt, maar of het nu Erdogan, ik, witte negers zijn die liegen, maakt niet uit, in beide gevallen fout, erger als iemand een leider is die liegt, iets wat Allah overigens niet vergeeft, een leider die liegt.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Trigger, wat vind jij van Erdogans gedrag en leugens?
Ik had het over Edison.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik weet wat ik zei en ik snapte je grapje ook.
In zijn toespraak verwijst hij weer naar alco in een moskee, terwijl de imam dat heeft ontkracht.. Mesela. Verder verwijst hij naar die 17 doden in de USA etc.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ken de achtergronden niet ik weet niet of hij wel of niet liegt, maar of het nu Erdogan, ik, witte negers zijn die liegen, maakt niet uit, in beide gevallen fout, erger als iemand een leider is die liegt, iets wat Allah overigens niet vergeeft, een leider die liegt.
Behalve bij de groepen die in taqiyya geloven.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ken de achtergronden niet ik weet niet of hij wel of niet liegt, maar of het nu Erdogan, ik, witte negers zijn die liegen, maakt niet uit, in beide gevallen fout, erger als iemand een leider is die liegt, iets wat Allah overigens niet vergeeft, een leider die liegt.
quote:Op zondag 9 juni 2013 22:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
In zijn toespraak verwijst hij weer naar alco in een moskee, terwijl de imam dat heeft ontkracht.. Mesela. Verder verwijst hij naar die 17 doden in de USA etc.
Goh, zouden deze chicks ook alevi zijn.
[ afbeelding ]
Geloof jij niet in de Koran? Die rechtvaardigt het.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Behalve bij de groepen die in taqiyya geloven.
Zou best kunnen, ben zelf altijd felle tegenstander geweest van akp (en ook vrij fel tegen relifundi's). Maar langzamerhand krijg ik wel de neiging om op akp te stemmen.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:56 schreef Melli het volgende:
Er zijn statistici die zeggen dat hij volgend jaar meer dan 50% van de stemmen zal krijgen door deze incidenten. Weet niet of ik het Turkse volk kan vertrouwen, hoop dat ze een verstandige keuze zullen maken. Een land en daarmee ook zijn volk, krijgt altijd de leider die het verdient.
Moet ik er een leuk verhaaltje om heen verzinnen? Stel gewoon een directe vraag. Als je niet wil antwoorden en of geen antwoord erop hebt kan je dat ook zeggen.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:56 schreef Ambipur het volgende:
Stel je vraag normaal wil je. Niet iedere aleviet jut iedereen op. Er zitten zat soennieten/atheisten whatever bij.
Dat simpele zielen hier een alevi-sunni gevecht van maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |