Komt ie weer. Voor de honderdste keer:quote:Op zondag 9 juni 2013 22:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn vraag is toch echt voor mijzelf, of jij niet in de Koran gelooft, maar als je het niet wilt beantwoorden, vind ik dat ook prima.
Genoteerd danquote:Op zondag 9 juni 2013 22:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Komt ie weer. Voor de honderdste keer:
Ik ben twijfelende.
Bedoelde je met ook wel of niet?quote:
Tweemaal met een vraagteken. Ik vroeg of het een alevieten vs soennieten battle is. Dan kan je ook antwoorden dat het niet zo is. Adem in, adem uit.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:21 schreef Ambipur het volgende:
Jij hebt het over alevieten die oproepen tot demonstreren en dat dit een alevieten vs soennieten battle zou zijn of zou worden??
Goed idee, mijn dagboek was al vol.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Schrijf het dan even op in je fok agenda.
Nee, ik had het puur over Ambi, ik dacht dat zij wel geloofde in de Koran. Dacht dat zij vooral sektarische bezwaren had, dus niet over jou.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bedoelde je met ook wel of niet?
Elhamdullilah geloof ik in de Koran. Als je dacht van niet, vertel mij waarom en andersom kan je deze vraag als niet gesteld beschouwen.
Ok.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Tweemaal met een vraagteken. Ik vroeg of het een alevieten vs soennieten battle is. Dan kan je ook antwoorden dat het niet zo is. Adem in, adem uit.
Dat kan zij niet, blijkt. Lijkt alsof ze allergisch is voor het woord alevi.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Tweemaal met een vraagteken. Ik vroeg of het een alevieten vs soennieten battle is. Dan kan je ook antwoorden dat het niet zo is. Adem in, adem uit.
Zal nog eens met jou over geloof praten. Onthoud niets deze man.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, ik had het puur over Ambi, ik dacht dat zij wel geloofde in de Koran. Dacht dat zij vooral sektarische bezwaren had, dus niet over jou.
Nee. Ik ben wel erg allergisch voor mensen die alevi-sunni battle gebruiken.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat kan zij niet, blijkt. Lijkt alsof ze allergisch is voor het woord alevi.
Zolang het een serieus vraag is, is er niks mis mee toch? Jammer dat je er niet mee om kunt gaan.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zal nog eens met jou over geloof praten. Onthoud niets deze man.
[..]
Nee. Ik ben wel erg allergisch voor mensen die alevi-sunni battle gebruiken.
huh?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zal nog eens met jou over geloof praten. Onthoud niets deze man.
[..]
Nee. Ik ben wel erg allergisch voor mensen die alevi-sunni battle gebruiken.
Ja, tuurlijk. Ik snap niet wat jij met mij hebt?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij weet hoe ik over geloof denk, dat hoef ik niet weer te herhalen lijkt mij?
Jij weet ook waar Che op doelde, maar laten we negeren dat mijn vraag daarop gericht was. Verder hoef jij niet voor Che te reageren, die is groot genoeg dat zelf te kunnen.
Jij moet eens opletten met wat je zegt. Gezien IMFOF ook op haar teentjes getrapt voelt bij jouw posts, zal het vast niet alleen aan mij liggen.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Ik snap niet wat jij met mij hebt?
Ik heb maar 2 of 3 keer wat over Alevieten gezegd (waarbij ik zei dat het geen aanval was) en dan ben ik niet eens daarbij zelf over Alevieten begonnen.
Hmm, hetzelfde kan ik zeggen als ik zeg dat andere mensen bij jou het gevoel hebben dat ze niet eens het woord Alevieten mogen gebruiken.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij moet eens opletten met wat je zegt. Gezien IMFOF ook op haar teentjes getrapt voelt bij jouw posts, zal het vast niet alleen aan mij liggen.
Doe wat je wil. Ik reageer er niet meer op.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hmm, hetzelfde kan ik zeggen als ik zeg dat andere mensen bij jou het gevoel hebben dat ze niet eens het woord Alevieten mogen gebruiken.
Goedzo. Laat hem.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doe wat je wil. Ik reageer er niet meer op.
Lees jongen. Ik reageer er niet meer op.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:45 schreef Che_ het volgende:
ik heb ook niet iets van 4x gevraagd of je niet meer op mij wil reageren ofzo.
Maar goed, eindelijk.
OT weer.
quote:Op zondag 9 juni 2013 22:47 schreef Beathoven het volgende:
Slappe eindeloze discussies over het verleden. Volgens mij heeft iedere groep inmiddels zn portie ellende wel gehad. Tijd voor wat nieuws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |