Ja? Maar veel leuke mensen tegenkomen staat niet gelijk aan weinig eisen hebben?quote:Op zondag 9 juni 2013 17:50 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dat dat 'weinig eisen' soms vervangen kan worden door 'veel leuke mensen tegenkomen'. Soms kom je tijden niemand echt leuks tegen maar als je je op een gegeven moment in goede sferen begeeft, snap ik best dat iemand daar, ondanks wat ik persoonlijk van het aantal vind, gebruik van wil maken.
Nee, dat hoeft toch niet aan elkaar gelijk te staan? Wat is dit nou?quote:Op zondag 9 juni 2013 17:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja? Maar veel leuke mensen tegenkomen staat niet gelijk aan weinig eisen hebben?
Je interpreteert het verkeerd mijn waarde.
Dat lijkt feyenoordfan te zeggen.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft toch niet aan elkaar gelijk te staan? Wat is dit nou?
Nee, dat zegt ie niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat lijkt feyenoordfan te zeggen.
Angel-joy, kut wijf, laat me is met rust.
Je snapt toch wel wat ik bedoel. Je kunt het ook zeker niet aan elkaar gelijk stellen, maar wat ik bedoel te zeggen is dat je je niet altijd blind moet staren op de statistieken maar ook moet kijken hoe die hossels tot stand komen vooraleer je conclusies als 'makkelijk'/'slet!!11' gaat trekken. Natuurlijk zijn er ook grenzen, een chick die 4 keer per week op de eerste date met een andere gozer naar bed gaat is meer slet dan iemand die sporadisch een ONS heeft.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja? Maar veel leuke mensen tegenkomen staat niet gelijk aan weinig eisen hebben?
Je interpreteert het verkeerd mijn waarde.
Oh op die manier, dat ben ik met je eens, maar dat sprak ik nergens tegen.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:57 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Je snapt toch wel wat ik bedoel. Je kunt het ook zeker niet aan elkaar gelijk stellen, maar wat ik bedoel te zeggen is dat je je niet altijd blind moet staren op de statistieken maar ook moet kijken hoe die hossels tot stand komen vooraleer je conclusies als 'makkelijk'/'slet!!11' gaat trekken. Natuurlijk zijn er ook grenzen, een chick die 4 keer per week op de eerste date met een andere gozer naar bed gaat is meer slet dan iemand die sporadisch een ONS heeft.
gvd ik moest lachen... ik zie al voor me hoe jij dit zegt in real inclusief talk to the hand handje zeker ^^^^^^quote:Op zondag 9 juni 2013 17:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de handjes.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
gvd ik moest lachen... ik zie al voor me hoe jij dit zegt in real inclusief talk to the hand handje zeker ^^^^^^
Hardop gelachen.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vier.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:43 schreef SiIk het volgende:
Maar waren het nou 2, 3 of 4 FOK!kers? Het is een beetje onduidelijk.
Daarnaast heeft ze er misschien in tussentijd wel 100 afgewezen, dus dan is ze weer best kieskeurig, ja toch?
Daar ligt de focus ook totaal niet op, het is slechts een voorbeeld, dat specifieke geval is niet zo relevant verder. Ik vind het vervelend dat je zo off-topic bezig bent en heb er melding van gedaan bij de autoriteitenquote:Op zondag 9 juni 2013 17:49 schreef Angel-Joy het volgende:
Eerder sneu dat ts hier een topic over opent, open dan een topic over het algemeen ipv over een fokster
Ok, maar heeft ze dan met die FOK!ker waarmee ze seks heeft gehad niet gezoend?quote:
Daar durf ik mijn hand niet voor in het vuur te stekenquote:Op zondag 9 juni 2013 18:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ok, maar heeft ze dan met die FOK!ker waarmee ze seks heeft gehad niet gezoend?
Alsof jij dat niet wilt weten.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:06 schreef Meloewa het volgende:
Alle wanhopige FOKKERS! willen natuurlijk een naam weten!
70% van de tijd negeer ik DMS.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah
Krijg je nu een shitload een DM's denk ik...
Wil je aandacht toevallig?
Whatsapp/dm/pm/fobo/sms/mail haar dan.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:09 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ben benieuwd of de persona in kwestie nog gaat arriveren hier, dan wordt het pas echt een mooie show.
Nouja 30% kans is toch een best grote kans.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
70% van de tijd negeer ik DMS.
Doe geen moeite.
Schattig gezegd.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:13 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Mwah. Dan heb ik het weer gedaan.
Die date was zonder zoenen? En dat zoenen en seks was zonder date? Ga ik even over nadenkenquote:Op zondag 9 juni 2013 17:11 schreef Gorzalka het volgende:
één FOK!ker gedate, met twee gezoend en met eentje seks gehad
quote:Op zondag 9 juni 2013 18:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Die date was zonder zoenen? En dat zoenen en seks was zonder date? Ga ik even over nadenken
Daar wil ie geen commentaar op hebbenquote:Op zondag 9 juni 2013 18:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Daar durf ik mijn hand niet voor in het vuur te steken. Ik vind het vervelend dat je zo zuigerig aan het doen bent, daar je prima weet wat ik bedoel
.
Ja, ik dacht dus in eerste instantie ook dat het maar om 2 FOK!kers zou gaan, maar dat is blijkbaar niet het geval.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Het lijkt nu een beetje op een raadseltje.
Bedoel jij die CYquote:Op zondag 9 juni 2013 18:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
ik weet het maar is zo zielig voor haar
Ik heb nu al zin in de volgende meet, jij, Meloewa, CY en scharrels, haan en ik gaan voor een hels spektakel zorgen!quote:
aahw arme hughskeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
We zitten op FOK!quote:
Spannenddddddddddddddddddd ik heb bijna vakantie ik kom wel.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:45 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik heb nu al zin in de volgende meet, jij, Meloewa, CY en scharrels, haan en ik gaan voor een hels spektakel zorgen!
Geen idee wie dat is. Kan me niet voorstellen dat het een vooruitgang is.quote:
Hugh_myronquote:Op zondag 9 juni 2013 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is. Kan me niet voorstellen dat het een vooruitgang is.
Mwah, Hugh was er wel relaxt bij. Gedroeg zich ook niet alsof CY zijn enige hoop op liefde en seks is.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
aahw arme hughskeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Noemen dat het een fokster was, was totaal niet relevant.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Vier.
[..]
Daar ligt de focus ook totaal niet op, het is slechts een voorbeeld, dat specifieke geval is niet zo relevant verder. Ik vind het vervelend dat je zo off-topic bezig bent en heb er melding van gedaan bij de autoriteiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |