ONZ is een deur verder.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:11 schreef Meloewa het volgende:
Vraag het je moeder maar, die weet er alles van.
Iedereen geeft daar een andere interpretatie aan, zoals je zelf zegt: ''wat is de vuistregel hiervoor?''quote:Op zondag 9 juni 2013 17:11 schreef Gorzalka het volgende:
Ik ken een vrouw op FOK! die zegt dat ze niet makkelijk is, maar ze heeft in een tijdsbestek van een maand met één FOK!ker gedate, met twee gezoend en met eentje seks gehad, dan ben je toch gewoon makkelijk? Wat is de vuistregel hiervoor?
Definieer willekeurig persoon.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:17 schreef suus78 het volgende:
Als je makkelijk/zonder veel moeite bent over te halen tot seks met een willekeurig persoon.
Dus een super sexy halfgod hunk die jij fysiek adoreert en daarnaast ook nog eens perfect aansluit op jouw persoonlijkheid en jou daarnaast ook nog eens adoreert en liefkoost en je beland na die avond bij elkaar in bed dan ben je makkelijk?quote:
Dan moet ik mijn definitie aanpassen:quote:Op zondag 9 juni 2013 17:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus een super sexy halfgod hunk die jij fysiek adoreert en daarnaast ook nog eens perfect aansluit op jouw persoonlijkheid en jou daarnaast ook nog eens adoreert en liefkoost en je beland na die avond bij elkaar in bed dan ben je makkelijk?
Want dat is niet perse moeilijk dan wel makkelijk.. Ik ben van mening juist dat als je moeilijk gaat doen dat het sowieso niet gaat werken
En je zegt 'zonder veel moeite over te halen'. Als je het nou elke week met een ander doet, maar ze moeten je wel een hele avond in de watten leggen. Ben je dan nog makkelijk?quote:
Nouja zo moeilijk ben je toch niet dan?quote:Op zondag 9 juni 2013 17:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En je zegt 'zonder veel moeite over te halen'. Als je het nou elke week met een ander doet, maar ze moeten je wel een hele avond in de watten leggen. Ben je dan nog makkelijk?
Maar wat nu al komen die regelmatig op je af?quote:Op zondag 9 juni 2013 17:23 schreef suus78 het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn definitie aanpassen:
Als je regelmatig makkelijk/zonder veel moeite bent over te halen tot seks met een willekeurig persoon.
Ja helleu.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar wat nu al komen die regelmatig op je af?
Nee, da's veel te makkelijk.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:29 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind ''overhalen tot seks'' eigenlijk tamelijk stom klinken
Waarom komt dat niet gewoon van 2 kanten?
Als je het goed doet, dan komt het uiteindelijk vanzelf van twee kanten.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:29 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind ''overhalen tot seks'' eigenlijk tamelijk stom klinken
Waarom komt dat niet gewoon van 2 kanten?
quote:Op zondag 9 juni 2013 17:30 schreef suus78 het volgende:
[..]
Als je het goed doet, dan komt het uiteindelijk vanzelf van twee kanten.
Is er iets mis met je geslacht?quote:Op zondag 9 juni 2013 17:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik begrijp vrouwen niet.. Zal wel aan mijn geslacht liggen.
Daar zeg je zoiets. Aanbod speelt inderdaad ook wel een rol.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:43 schreef SiIk het volgende:
Maar waren het nou 2, 3 of 4 FOK!kers? Het is een beetje onduidelijk.
Daarnaast heeft ze er misschien in tussentijd wel 100 afgewezen, dus dan is ze weer best kieskeurig, ja toch?
Onzin, soms heb je van die periodes dat je gewoon veel leuke mensen tegenkomt. Sterker nog, vaker komt succes in 1 relatief korte periode samen. Cumulatie dus.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:41 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind persoonlijk dat makkelijk zijn meer te maken heeft met weinig eisen hebben...
En wat is het verband tussen jouw verhaal en weinig eisen hebben?quote:Op zondag 9 juni 2013 17:45 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Onzin, soms heb je van die periodes dat je gewoon veel leuke mensen tegenkomt. Sterker nog, vaker komt succes in 1 relatief korte periode samen. Cumulatie dus.
Nu weet ik het door jou ook.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:34 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik heb wel zo'n vermoeden over wie dit gaat. Volgens mij heb ik deze persoon ook wel eens in het echt mogen bezichtigen.
Ja, wat is het probleem van Gorzalka?quote:Op zondag 9 juni 2013 17:49 schreef Angel-Joy het volgende:
Eerder sneu dat ts hier een topic over opent, open dan een topic over het algemeen ipv over een fokster
Dat dat 'weinig eisen' soms vervangen kan worden door 'veel leuke mensen tegenkomen'. Soms kom je tijden niemand echt leuks tegen maar als je je op een gegeven moment in goede sferen begeeft, snap ik best dat iemand daar, ondanks wat ik persoonlijk van het aantal vind, gebruik van wil maken.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En wat is het verband tussen jouw verhaal en weinig eisen hebben?
Misschien jaloers einz einzquote:Op zondag 9 juni 2013 17:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, wat is het probleem van Gorzalka?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |