Ik wil daar echt helemaal niets van zienquote:Op zondag 9 juni 2013 00:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja zul je altijd zien. In KPD staan genoeg tetten hoor, als je per se tetten wil zien.
volgende week zondag!quote:
Nee dan kan ik niet...wil je anders 31 aug mee naar de film?quote:
ja ga me nieuwsgierig maken...nee ik ben bang dat ik daar teveel "what has been seen...." momenten hebquote:Op zondag 9 juni 2013 00:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat net wel in een hilarisch topic te posten daar
Was geen topic met foto's.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja ga me nieuwsgierig maken...nee ik ben bang dat ik daar teveel "what has been seen...." momenten heb
Ja maar toch...stel je voor per ongeluk.quote:
ook hard to get zekerquote:Op zondag 9 juni 2013 00:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee dan kan ik niet...wil je anders 31 aug mee naar de film?
tuurlijk, ik ga toch niet makkelijk zijn...dan ben ik straks niet meer vrijgezel en kan ik daar niet meer over klagenquote:
Klagen over je vriend is nog veel leuker hoorquote:Op zondag 9 juni 2013 00:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
tuurlijk, ik ga toch niet makkelijk zijn...dan ben ik straks niet meer vrijgezel en kan ik daar niet meer over klagen
ja maar dan moet ik nieuwe dingen bedenkenquote:Op zondag 9 juni 2013 00:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Klagen over je vriend is nog veel leuker hoorKijk maar eens in R&P.
dat geeft niet, jij weet er dan al van natuurlijkquote:
en ik kan het dan ook niet verder vertellen...dus nog steeds alleen maar winnaarsquote:Op zondag 9 juni 2013 00:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat geeft niet, jij weet er dan al van natuurlijk
goed planquote:Op zondag 9 juni 2013 00:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
en ik kan het dan ook niet verder vertellen...dus nog steeds alleen maar winnaars
where's the fun in that?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |