Ik wil daar echt helemaal niets van zienquote:Op zondag 9 juni 2013 00:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja zul je altijd zien. In KPD staan genoeg tetten hoor, als je per se tetten wil zien.
volgende week zondag!quote:
Nee dan kan ik niet...wil je anders 31 aug mee naar de film?quote:
ja ga me nieuwsgierig maken...nee ik ben bang dat ik daar teveel "what has been seen...." momenten hebquote:Op zondag 9 juni 2013 00:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat net wel in een hilarisch topic te posten daar
Was geen topic met foto's.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja ga me nieuwsgierig maken...nee ik ben bang dat ik daar teveel "what has been seen...." momenten heb
Ja maar toch...stel je voor per ongeluk.quote:
ook hard to get zekerquote:Op zondag 9 juni 2013 00:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee dan kan ik niet...wil je anders 31 aug mee naar de film?
tuurlijk, ik ga toch niet makkelijk zijn...dan ben ik straks niet meer vrijgezel en kan ik daar niet meer over klagenquote:
Klagen over je vriend is nog veel leuker hoorquote:Op zondag 9 juni 2013 00:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
tuurlijk, ik ga toch niet makkelijk zijn...dan ben ik straks niet meer vrijgezel en kan ik daar niet meer over klagen
ja maar dan moet ik nieuwe dingen bedenkenquote:Op zondag 9 juni 2013 00:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Klagen over je vriend is nog veel leuker hoorKijk maar eens in R&P.
dat geeft niet, jij weet er dan al van natuurlijkquote:
en ik kan het dan ook niet verder vertellen...dus nog steeds alleen maar winnaarsquote:Op zondag 9 juni 2013 00:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat geeft niet, jij weet er dan al van natuurlijk
goed planquote:Op zondag 9 juni 2013 00:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
en ik kan het dan ook niet verder vertellen...dus nog steeds alleen maar winnaars
where's the fun in that?quote:
ik kan niet ijshockeyen hèquote:
foto's kun je gewoon sturen die houd ik voor mezelfquote:
je bent nog jong, je kan het lerenquote:
Mjah voor de zekerheid toch maar nietquote:Op zondag 9 juni 2013 00:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
foto's kun je gewoon sturen die houd ik voor mezelf
ik reserveer vast een kamer in het ziekenhuisquote:
quote:
toch opvallend dat vooral bij de vrouwen de DM niet werkt...zou het Fok!-beveiliging zijnquote:
kleine kans dat je het nodig hebtquote:Op zondag 9 juni 2013 00:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik reserveer vast een kamer in het ziekenhuis
vrouwen gebruiken het gewoon meer om te roddelen enzo denk ikquote:Op zondag 9 juni 2013 00:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
toch opvallend dat vooral bij de vrouwen de DM niet werkt...zou het Fok!-beveiliging zijn
je hebt net gehoord wat ik kan met een dartpijl...en jij wilt me een ijshockeystick in handen geven...die kamer is niet voor mijquote:Op zondag 9 juni 2013 00:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
kleine kans dat je het nodig hebt
gek genoeg is het een hele veilige sport
ik kan alleen schaatsen op kunstschaatsen, ik zet naar voren af ipv opzijquote:Op zondag 9 juni 2013 00:47 schreef Karina het volgende:
Even serieus: ALS je eenmaal kunt schaatsen is het hardstikke leuk om te doen. Op Noren kan ik het zelf ook amper overigens, op ijshockeyschaatsen gaat het best.
bij het darten heb je niet zoveel beschermende uitrusting om je heen gebondenquote:Op zondag 9 juni 2013 00:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
je hebt net gehoord wat ik kan met een dartpijl...en jij wilt me een ijshockeystick in handen geven...die kamer is niet voor mij
Op kunstschaatsen lijkt wel een beetje op schaatsen op ijshockeyschaatsen vind ik. Op kunstschaatsen kon ik het ook best redelijk.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik kan alleen schaatsen op kunstschaatsen, ik zet naar voren af ipv opzij
oh gelukkigquote:Op zondag 9 juni 2013 00:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
bij het darten heb je niet zoveel beschermende uitrusting om je heen gebonden
oh dan kan ik dat wel, ja met noren zet je volgens mij opzij af en dan ga ik meteen onderuitquote:Op zondag 9 juni 2013 00:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Op kunstschaatsen lijkt wel een beetje op schaatsen op ijshockeyschaatsen vind ik. Op kunstschaatsen kon ik het ook best redelijk.
Ik struikelde altijd omdat ze zo lang waren. Al lijkt het me wel tof om goed te kunnen schaatsen op Noren, je gaat echt keihard.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
oh dan kan ik dat wel, ja met noren zet je volgens mij opzij af en dan ga ik meteen onderuit
zie je de basis is er alquote:Op zondag 9 juni 2013 00:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik kan alleen schaatsen op kunstschaatsen, ik zet naar voren af ipv opzij
ik moet nu aan die Delta Lloyd reclame denken van ooitquote:Op zondag 9 juni 2013 00:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
zie je de basis is er al
in Canada krijgen/nemen ijshockeyers vaak ook les op kunstschaatsen want bij het kunstschaatsen leer je beter schaatsen dan bij het ijshockey
heb het zelf ook een seizoen gedaan
bazenreclame!quote:Op zondag 9 juni 2013 00:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik moet nu aan die Delta Lloyd reclame denken van ooit
Slaap lekkerquote:Op zondag 9 juni 2013 00:55 schreef Karina het volgende:
Ik ga slapen![]()
Let me sleep on it, baby baby let me sleep on it
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |