ja laten we het weer over je tetten hebbenquote:Op zondag 9 juni 2013 00:23 schreef Karina het volgende:
Maar goed, ik ga niet al mijn slechte eigenschappen zitten opnoemen hier
Ach als ik me hier ergens aan erger dan blijf ik gewoon even weg uit een topic en kom ik later weer terug. In het werkelijke leven is dat wat lastiger.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:23 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, in vergelijking met mij valt het reuze mee
Die zijn niet zo boeiend hoor. Heb je er 1 gezien dan heb je ze allebei gezienquote:Op zondag 9 juni 2013 00:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja laten we het weer over je tetten hebben
Pic van eentje dan?quote:Op zondag 9 juni 2013 00:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zijn niet zo boeiend hoor. Heb je er 1 gezien dan heb je ze allebei gezien
in NWS SC moet je gewoon zeggen dat je je ergert, dan houden we opquote:Op zondag 9 juni 2013 00:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach als ik me hier ergens aan erger dan blijf ik gewoon even weg uit een topic en kom ik later weer terug. In het werkelijke leven is dat wat lastiger.
laat dat ff lekker aan de kenners overquote:Op zondag 9 juni 2013 00:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zijn niet zo boeiend hoor. Heb je er 1 gezien dan heb je ze allebei gezien
Ik blijf dan even weg, na een tijdje ben ik het weer vergeten.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
in NWS SC moet je gewoon zeggen dat je je ergert, dan houden we op
doe ik ook hoorquote:Op zondag 9 juni 2013 00:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik blijf dan even weg, na een tijdje ben ik het weer vergeten.
Mjah soms doe ik het in het echt ook, in prive situaties, maar ja, op het werk bijvoorbeeld is het wat lastiger, ik kan moeilijk een paar uur wegblijven als ik me zit te ergeren.quote:
En je DM is ook al kapotquote:Op zondag 9 juni 2013 00:27 schreef Karina het volgende:
Mag niet he? Tieten posten, zelfs eentje niet.
mijne zijn wel lief ja, ze klagen nooitquote:Op zondag 9 juni 2013 00:28 schreef D. het volgende:
[..]
Het gaat over tetten, dat ligt in het verlengde
ik ga dan heel boos heel hard aan het werk en als ik zo iemand dan weer tegenkom weet ik nog wel dat ik heel boos was maar ben ik niet boos meerquote:Op zondag 9 juni 2013 00:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah soms doe ik het in het echt ook, in prive situaties, maar ja, op het werk bijvoorbeeld is het wat lastiger, ik kan moeilijk een paar uur wegblijven als ik me zit te ergeren.
pics?quote:
mag niet van Fok! en ze zijn cameraschuwquote:
Nee, bedanktquote:Op zondag 9 juni 2013 00:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja zul je altijd zien. In KPD staan genoeg tetten hoor, als je per se tetten wil zien.
Ik kan me altijd zo ergeren aan domme mensen, of in ieder geval mensen die dom "doen" en dan vooral bijvoorbeeld managers, dan denk ik: verdien je verdomme misschien wel 5x zoveel als ik en dan zit je zo dom te doen.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ga dan heel boos heel hard aan het werk en als ik zo iemand dan weer tegenkom weet ik nog wel dat ik heel boos was maar ben ik niet boos meer
dan heb ik geen zin meer om er nog over te beginnen
daten dan maar?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |