Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
Je hebt nog teveel glazen over?quote:
Slim, wachten tot het voorbij is met het pakken van een glasquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:01 schreef BabeWatcher het volgende:
even ruimte maken voor mijn glaasje wijn
quote:
Normaal ben je dan veilig, maar hier....quote:
Misschien dat het voor Danny geen relatie wasquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Danny ontkent dat ze een relatie hebben gehad
http://www.independent.co(...)o-bruce-8603120.html
Bo niet
quote:
je gaat me toch niet vertellen dat je RTL kijkt?quote:
Ik ben slecht in gillenquote:
Nu niet meerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:29 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat je RTL kijkt?
jammer dat ik de mooie Milou moet missen, maar ik kies kwaliteit boven het mooie plaatjequote:
Ze zingt wel redelijkquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:30 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
jammer dat ik de mooie Milou moet missen, maar ik kies kwaliteit boven het mooie plaatje
AAAAHHHHHHHHHHH...quote:
ken je ze persoonlijk, al een jaar of 5 a 10?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:31 schreef BabeWatcher het volgende:
ik ben nu al verdrietig, 1 van mijn dinnetjes moet straks weg
Ik ben ook verdrietig. Ze mogen niet allebei weg...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:31 schreef BabeWatcher het volgende:
ik ben nu al verdrietig, 1 van mijn dinnetjes moet straks weg
1 al 5 weken, de ander al 15 jaarquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ken je ze persoonlijk, al een jaar of 5 a 10?
je weet kennelijk over wie ik het hebquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:32 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ik ben ook verdrietig. Ze mogen niet allebei weg...
Dan niet janken...quote:
BW kent al die chickies, je weet tochquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ken je ze persoonlijk, al een jaar of 5 a 10?
Je schuift het nou niet echt onder stoelen en banken...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:32 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
je weet kennelijk over wie ik het heb
quote:
Balen voor Ikea, yeah voor ons!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:34 schreef Redefine het volgende:
Matt door. Dat scheelt weer wat glaswerk volgende week.
Was net van plan verschillende merken te gaan testenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:34 schreef Redefine het volgende:
Matt door. Dat scheelt weer wat glaswerk volgende week.
Ikea levert geen ramenquote:
Wees gerust, Leanne of Cleo blijft sowieso nog over om te testen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Was net van plan verschillende merken te gaan testen
als ik hem op straat tegen zou komen, zou ik hem geen cent gevenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:36 schreef Wolve000 het volgende:
Yo dawg, I heard you like Will, so... err....
https://twitter.com/iamwill/status/343103580296855552
Tegen iedereen blijven ze dat zeggen inderdaad. Dat begint al bij de audities. Alle vier niet drukken, maar dan wel zeggen: 'Your going to be a superstar.'quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:36 schreef miss_dynastie het volgende:
This isn't the end. Want van de nummers drie van vorig jaar hebben we ook zoveel gehoord.
Deden ze bij so you think you can dance the next generation ook.... maar daar was het tegen kinderen tussen de 10 en 13 ongeveerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tegen iedereen blijven ze dat zeggen inderdaad. Dat begint al bij de audities. Alle vier niet drukken, maar dan wel zeggen: 'Your going to be a superstar.'
ze waren beiden niet sterkquote:
Leuk bekkie vs tafelkleed...quote:
ditquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:39 schreef Redefine het volgende:
Volgende week hebben we iig weer een pauze momentje
Klopt. Maar Mike daarentegen....oh wachtquote:
Ja. Dat waren die drie minuten die je vanavond opeens kwijt was.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:39 schreef Burner82 het volgende:
als ze praat val ik al in slaap.... heeft ze gezongen?
Geen Leanne 2.0 dus.quote:
Concert in Paradiso was geweldigquote:
liever niet, als hij wint horen we nooit meer wat van hemquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:41 schreef Wolve000 het volgende:
Oh, kan deze door naar de volgende ronde?
ik ben geen lid van Paradisoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Concert in Paradiso was geweldigvolgens diegene met wie ik zou gaan
Nee hoor, ik ken hem ook niet. Is dat deze? Zingt helemaal niet zo goed.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:42 schreef Redefine het volgende:
Ik ben blijkbaar de enige die Tom Odell niet kent
Wie?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:42 schreef Redefine het volgende:
Ik ben blijkbaar de enige die Tom Odell niet kent
Wees blij dat jouw glaswerk nog wel heel is.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
Pfff ik kan geen talent meer zien na vanavondDeze dan nog even kijken.
Ik heb een stevig wijnglas.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wees blij dat jouw glaswerk nog wel heel is.
huh? niet?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ken hem ook niet. Is dat deze? Zingt helemaal niet zo goed.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ken hem ook niet. Is dat deze? Zingt helemaal niet zo goed.
Ik begon al te denken, heb ik iets gemistquote:
Die koop je via ticketmaster er gewoon bij voor een paar euro... en gaan in op de dag van het concertquote:
Ook die overleven geen Sarah, Alys, Cleo en Leanne achter elkaar.quote:
volgens mij is het niet vals hoor. Hij heeft wel een heel eigen geluid.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik vind het een beetje vals klinken.
Idemquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:44 schreef Uccie het volgende:
Oh dit is de echte Tom Odellik had hem nog nooit gezien
Gelukkig maar dat ik zat te zappenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook die overleven geen Sarah, Alys, Cleo en Leanne achter elkaar.
Oh, dan vind ik het gewoon niet goed denk ik.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:44 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
volgens mij is het niet vals hoor. Hij heeft wel een heel eigen geluid.
Ik vond het zo lang duren voor een kandidaat optredenquote:
Het lijkt het live optreden van vorig jaar welquote:
Beetje van: euh, kut... moet dat echt...quote:
Over welke teller heb je het eigenlijk?quote:
Amazin' counter.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:47 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Over welke teller heb je het eigenlijk?
Oh, dan heb je er volgens mij nog een paarduizend gemist...quote:
Danny vind ik ook best tof, die mag van mij absoluut blijven. Al merk je wel dat hij door het script (no pun intended) wat teveel en overdreven gaat doen.quote:
Ik mag het wel hopen ja.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:48 schreef BabeWatcher het volgende:
het lijkt mij toch wel duidelijk dat Mitchel wint
Valt mee, Tom Odell, die sommige van ons niet herkende heeft opgetredenquote:
dat zei ik dus ook al: Andrea was sowieso door het publiek geredquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja zie, die zag ik aankomen. Sukkel die voor Andrea koos
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:50 schreef Redefine het volgende:
Achteraf wel te voorspellen eigenlijk. Als het ook maar een klein beetje op rock lijkt bij een tv talentenjacht, lig je er snel uit
Ja dattequote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:50 schreef Uccie het volgende:
Wat is er eigenlijk morgen dat dit vanavond moest
Fixed.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:50 schreef Joooo-pi het volgende:
Mitchel had het wat beter moeten doen in de rondes hiervoor veilige en saaie popmuziek moeten zingen met dito optreden, denk ik.
Tenzij je Johannes heet en meedoet in Nederlandquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:50 schreef Redefine het volgende:
Achteraf wel te voorspellen eigenlijk. Als het ook maar een klein beetje op rock lijkt bij een tv talentenjacht, lig je er snel uit
Het komt 2 jaar lang op zaterdag en zondag, dus ehm ja, beetje gekquote:
Ik zie Formule 1...nou vind ik dat best leuk, maar ik kijk nu toch al de helft op de duitse TV dus waarom net morgen op de BBCquote:
Ik zit even in de EPG te kijken. Komt door de GP van Canada.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:50 schreef Uccie het volgende:
Wat is er eigenlijk morgen dat dit vanavond moest
De uitzondering op de regel voor wie of wat dan ook geldt voor, kandidaten die een grote groep dorpelingen die duizenden keren stemmen, achter zich hebben staan. En/of daarna als underdog worden gezien, waardoor mensen op hem/haar gaan stemmen om de boel te fucken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tenzij je Johannes heet en meedoet in Nederland
ik had morgen toch geen tijd gehad om te kijkenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
Er is morgen helemaal niets bijzonders op BBC1Een kwis.
Ik vind het nog veel erger dat daardoor zondag geen Arrow isquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zie Formule 1...nou vind ik dat best leuk, maar ik kijk nu toch al de helft op de duitse TV dus waarom net morgen op de BBC
Nee, die programma's zijn allemaal opgeschoven, omdat daarvoor de kwalificatie van de GP Canada isquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
Er is morgen helemaal niets bijzonders op BBC1Een kwis.
zij is de enige hasbeen die zo ver komtquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:56 schreef Uccie het volgende:
Hoe leuk de hasbeens ook zijn, eigenlijk is het niet eerlijk
Ah ik keek op tvgids -> primetime.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, die programma's zijn allemaal opgeschoven, omdat daarvoor de kwalificatie van de GP Canada is
ik zou zo graag even met haar knuffelen om haar te troostenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:56 schreef Redefine het volgende:
Leanne is al blij dat ze een keer in Londen is geweest.
Ik ook eerst, maar heb toen even naar links gescrolled. Toen zag ik het.quote:
Ik bedoelde in het algemeen, ook in NL zitten er die dan weer mee gaan doen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:56 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
zij is de enige hasbeen die zo ver komt
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:58 schreef BabeWatcher het volgende:
shit, ik let niet op, wanneer volgend weekend?
Met het verschil dat het in Nederland vooral hasbeens van voorgaande talentenjachten zijn. Hier zijn het one hit/year wonders van vervolgen tijden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik bedoelde in het algemeen, ook in NL zitten er die dan weer mee gaan doen.
Nog niets van gezienquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:57 schreef Wolve000 het volgende:
Ahhhh, morgen is de Britain's Got Talent finale. Niet zo raar dat ze het daar niet tegenover hebben geprogrammeerd.
Ah dat is een stuk logischer inderdaadquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:57 schreef Wolve000 het volgende:
Ahhhh, morgen is de Britain's Got Talent finale. Niet zo raar dat ze het daar niet tegenover hebben geprogrammeerd.
Dat heeft ze vooralsnog niet tegengehouden. Maar zoals ik al een keer of tien heb gezegd: heeft met de GP van Canada te makenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:57 schreef Wolve000 het volgende:
Hebben hier anderhalve aflevering op de achtergrond aangestaan. Maar deze moet echt winnen:quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog niets van gezienFinale ga ik wel kijken. Het was me even teveel wat ik allemaal volgde. America's got Talent ga ik wel volgen.
Ja die wil nog weleens uitlopen en dan hebben ze een probleem...maar alsnog heb ik nu dus bijna alles gemistquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat heeft ze vooralsnog niet tegengehouden. Maar zoals ik al een keer of tien heb gezegd: heeft met de GP van Canada te maken
Andere keren werd er zelfs bewust tegenover gezet, dus denk dat het verschuiven een simpelere verklaring heeft dan datquote:
Als je BBC3 hebt, kun je het morgen inhalen. Zelfde starttijd 20.00 NL.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja die wil nog weleens uitlopen en dan hebben ze een probleem...maar alsnog heb ik nu dus bijna alles gemist
Was er vorig jaar niet ook al zoiets? Of bij de US versie?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:59 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Hebben hier anderhalve aflevering op de achtergrond aangestaan. Maar deze moet echt winnen:
Ik heb geen idee wat de kijkcijfers van beide zijn daar.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Andere keren werd er zelfs bewust tegenover gezet, dus denk dat het verschuiven een simpelere verklaring heeft dan dat
niet op tv maar via internet kan wel, ik kijk wel wat ik doequote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je BBC3 hebt, kun je het morgen inhalen. Zelfde starttijd 20.00 NL.
Ik hoor het eigenlijk zelden aan het einde. Dan denk ik wanneer is het volgende week? Maar meestal kijk ik op woensdag/donderdag even in de EPG om te kijken wanneer het is.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:58 schreef BabeWatcher het volgende:
shit, ik let niet op, wanneer volgend weekend?
Geen idee. Ze zullen soweiso echt niet de eersten zijn die zoiets doen. Maar hun versie en hoe ze een verhaal vertellen is wel echt heel mooi/goed/indrukwekkend gedaan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Was er vorig jaar niet ook al zoiets? Of bij de US versie?
Echt heel veel gemist heb je ook weer niet. Het blijft zo dat The Voice heel erg leuk is bij de blind auditions, ook best leuk bij de battles, de knockouts waren al wat minder, terwijl de live shows elke keer weer meh zijn.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
niet op tv maar via internet kan wel, ik kijk wel wat ik doe
bedankt voor de tip![]()
Bij Idols hadden de liveshows toch ook een thema, dan zong iedereen iets in dat thema. Dat vond ik altijd heel erg leuk.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Echt heel veel gemist heb je ook weer niet. Het blijft zo dat The Voice heel erg leuk is bij de blind auditions, ook best leuk bij de battles, de knockouts waren al wat minder, terwijl de live shows elke keer weer meh zijn.
Wat dat betreft is het wel een verschil met een Idols van vroeger, toen ik de live shows juist leuker vond dan de voorrondes. Maar ja toen was ik ook nog echt voor bepaalde kandidaten, nu heb ik dat nog maar zelden.
Ragsy...ja vorige week dacht ikquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:06 schreef Pisces29 het volgende:
Mijn favoriet, die met pluishaar en appelwangen, is die al naar huis?
Dat had ook wel iets ja. Best bizar, dat men tegenwoordig zo pocht dat de zangkwaliteiten zoveel hoger liggen dan het 'amateuristische idols', maar dat ze het iit toen niet voor elkaar krijgen om de live shows ook maar enigzins leuk te makenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij Idols hadden de liveshows toch ook een thema, dan zong iedereen iets in dat thema. Dat vond ik altijd heel erg leuk.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:04 schreef _evenstar_ het volgende:
En Danny die bril door zijn amazin' strot raggen
Dan ben ik er niet, dus dat wordt dan maar opnemen. Of skippen.quote:
of downloadenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan ben ik er niet, dus dat wordt dan maar opnemen. Of skippen.
Nu doet iedereen ook zijn eigen dingetje, maar het allrounden van iemand kun je niet beoordelen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat had ook wel iets ja. Best bizar, dat men tegenwoordig zo pocht dat de zangkwaliteiten zoveel hoger liggen dan het 'amateuristische idols', maar dat ze het iit toen niet voor elkaar krijgen om de live shows ook maar enigzins leuk te maken
Opnemen is in dit geval toch echt het makkelijkstquote:
een torrent op de nas pleuren en 10 minuten later kijken. Kan niet makkelijker toch?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Opnemen is in dit geval toch echt het makkelijkst
Jij vind dat makkelijker dan de dag ervoor het programma even op zoeken in de EPG en op een knop drukken?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:13 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
een torrent op de nas pleuren en 10 minuten later kijken. Kan niet makkelijker toch?
Oh jammer!quote:
ook makkelijk idd. Bij mij ongeveer in dezelfde categorie, behalve dat ik geen recorder oid hebquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij vind dat makkelijker dan de dag ervoor het programma even op zoeken in de EPG en op een knop drukken?
Ik snap dat je het via een torrent doet als je geen dvr hebt. Maar ik zei al voordat je met die suggestie kwam dat ik de mogelijkheid had om het op te nemenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:16 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ook makkelijk idd. Bij mij ongeveer in dezelfde categorie, behalve dat ik geen recorder oid heb
dank uquote:
Gaat nergens meer overquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik snap dat je het via een torrent doet als je geen dvr hebt. Maar ik zei al voordat je met die suggestie kwam dat ik de mogelijkheid had om het op te nemen
is 20:00 in nl, hequote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:18 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
dank u
wel weer erg vroeg
ik hoop dat ik het red
okeequote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:18 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Gaat nergens meer over. Conclusie: je kunt het terug kijken, zonder al te veel moeite
Het optreden van Tom Odell was beter dan de playbackshow van Jamie Cullumquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:20 schreef Redefine het volgende:
[..]Of het de moeite waard is om terug te kijken is weer een tweede
![]()
Zeker de results show is het terugkijken niet waard. Het blijft knap dat we gewoon een halfuur naar niets zitten te kijken. Nou ja één optreden van een artiest, wat samenvattingen en een enkel keuze moment.
En dan doen de Britten nog niet eens aan reclame en valt het nog best mee met het rekken van het noemen van de namen.
Ik kijk niks, ik wacht nog heel even tot de temperatuur in de dubbele cijfers is, en dan ga ik erop uit.quote:
ongeveer 25 uur geleden....quote:
25 uur geleden was het gisterenquote:
Dit was dacht ik eenmalig vanwege de GP Canada. Dus volgens mij gewoon volgende week zaterdag weer.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:40 schreef D. het volgende:
Even voor de duidelijkheid; wanneer is de eerstvolgende uitzending?
Maar die is morgenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit was dacht ik eenmalig vanwege de GP Canada. Dus volgens mij gewoon volgende week zaterdag weer.
Verwarrend allemaalquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat werd gisteren in het topic verteldIk kijk dat verder nooit.
Er was net wel (van 19:00u tot 20:00u) kwalificatiesquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Zie post 151 in dit topic o.a. Ik snap het verder ook niet
Er is wel een of andere kwis met bekende Engelsen, misschien daarom? Geen idee anders. Ik wist het trouwens ook niet, het was dat ik het topic opeens tevoorschijn zag komen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Er was net wel (van 19:00u tot 20:00u) kwalificaties
Maar lijkt me niet dat het daardoor is.
Het kan immers erna, en het zijn 'maar' kwalificaties.
Ik heb het vorige week zondag ook niet gezienquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Er is wel een of andere kwis met bekende Engelsen, misschien daarom? Geen idee anders. Ik wist het trouwens ook niet, het was dat ik het topic opeens tevoorschijn zag komen.
Nou ja, dan moet je het voor een keertje maar downloaden.
Ik moet even denken, volgens mij heb ik toen ook half gekeken. Volgende week maar weer vers beginnen, al heb ik geen echte favoriet wat wel jammer is als je kijkt.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het vorige week zondag ook niet gezien
Ik bedenk me net dat ik volgende week een verjaardag hebquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet even denken, volgens mij heb ik toen ook half gekeken. Volgende week maar weer vers beginnen, al heb ik geen echte favoriet wat wel jammer is als je kijkt.
Ja daar ga je alweerquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik volgende week een verjaardag heb
Mwoah, denk niet dat ik ga downloaden, ik kijk immers alleen omdat er een live-topic isquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daar ga je alweerWordt het TOCH downloaden D. Voordeel is wel dat je dan de niet zo leuke stukjes kunt overslaan.
Dat klinkt aannemelijker dan de F1quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:55 schreef Burner82 het volgende:
BGT finale heb ik ergens gelezen, vandaar...
Ja ik ook eigenlijk, dat laatste. AGT is wel leuk om te kijken zonder topic overigens. Wat gevarieerder, maar dat kun je in DAT topic lezen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
Mwoah, denk niet dat ik ga downloaden, ik kijk immers alleen omdat er een live-topic is
TOCH, dat las ik ook, maar toen kwam het verhaal over de GP.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:55 schreef Burner82 het volgende:
Ik vond het al zo vreemdquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:55 schreef Burner82 het volgende:
Ik kan alleen nergens de BGT finale vindenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
TOCH, dat las ik ook, maar toen kwam het verhaal over de GP.
Die is vanavond toch? Ik dacht op ITV (commerciele zender).quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik kan alleen nergens de BGT finale vinden
Ah ok, dat zou kunnen ja. Die heb ik nietquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is vanavond toch? Ik dacht op ITV (commerciele zender).
Nee volgens mij heeft niemand die zender hier in Nederland.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ah ok, dat zou kunnen ja. Die heb ik niet
quote:The live semi-finals began on 27 May and will conclude on 1 June. The live final will take place on 8 June.
Is dat info van vorig jaar ofzo? Waar gaat dit over?quote:
Nee, van dit jaar... als het goed isquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:28 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Is dat info van vorig jaar ofzo? Waar gaat dit over?
En dus de reden waarom het verschoven is.... (The Voice, voor mensen die het niet snappen)quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
Dat gaat over Britain's got talent.
Ging om de reden waarom The voice verschoven was... ze wilde het niet tegenover de finale van BGT zetten...quote:
Ja, die reden kwam ik zelf aandragen...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ging om de reden waarom The voice verschoven was... ze wilde het niet tegenover de finale van BGT zetten...
Hahaquote:Op zondag 9 juni 2013 00:34 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ja, die reden kwam ik zelf aandragen...
Alleen toen die data ineens genoemd werden was ik alweer vergeten dat BGT hier genoemd was.
Oei, 7 uur alquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:38 schreef Uccie het volgende:
Oeh 20u al...
Op tijd een eet en drink voorraad neerzetten
Er is altijd voetbalquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:47 schreef Karina het volgende:
Brownie is geweldig met zijn gekke stemmetje![]()
Ik weet nog niet of ik de hele aflevering blijf kijken, er is namelijk voetballen
Boquote:
Het geluid was onmogelijk buiten met wind en alles, en toch klonk het zeer prettigquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:47 schreef Karina het volgende:
Brownie is geweldig met zijn gekke stemmetje![]()
Geen regen gehad? Hier heeft het vooral vanmorgen en vroeg in de middag keihard geregend.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het geluid was onmogelijk buiten met wind en alles, en toch klonk het zeer prettig
Ik heb nu nergens trek in.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oei, 7 uur al![]()
dus. Zo maar 's aan het eten beginnen dan.
Nee gelukkig droog, net aanquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen regen gehad? Hier heeft het vooral vanmorgen en vroeg in de middag keihard geregend.
Die heb ik ookquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:49 schreef Cee het volgende:
Ben slagroom aan 't kloppen voor m'n verse aarbeitjes.
ooooooooooooooowquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:49 schreef Cee het volgende:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:49 schreef Cee het volgende:
Eeeeeeeej allootjesquote:
Jij al in losse broek?quote:
Ik zit er helemaal klaar voorquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij al in losse broek?Ik moet rennen
Da's het betere werk!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ooooooooooooooow![]()
Hier is de Steak & Ale pie bijna klaar
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:58 schreef Stickertje het volgende:
WHiskey: Check
Borrelnootjes: Check
Goede tv zender: Check..
Helemaal klaar voor
quote:
is dit doorgestoken kaart? is dit al opgenomen?quote:
Ja want een reis van Limburg naar Londen duurt ook zo lang.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:01 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
is dit doorgestoken kaart? is dit al opgenomen?
ik zag het gisteren ook, ik dacht: dan moet hij snel zijnquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja want een reis van Limburg naar Londen duurt ook zo lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |