Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
Je hebt nog teveel glazen over?quote:
Slim, wachten tot het voorbij is met het pakken van een glasquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:01 schreef BabeWatcher het volgende:
even ruimte maken voor mijn glaasje wijn
quote:
Normaal ben je dan veilig, maar hier....quote:
Misschien dat het voor Danny geen relatie wasquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Danny ontkent dat ze een relatie hebben gehad
http://www.independent.co(...)o-bruce-8603120.html
Bo niet
quote:
je gaat me toch niet vertellen dat je RTL kijkt?quote:
Ik ben slecht in gillenquote:
Nu niet meerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:29 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat je RTL kijkt?
jammer dat ik de mooie Milou moet missen, maar ik kies kwaliteit boven het mooie plaatjequote:
Ze zingt wel redelijkquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:30 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
jammer dat ik de mooie Milou moet missen, maar ik kies kwaliteit boven het mooie plaatje
AAAAHHHHHHHHHHH...quote:
ken je ze persoonlijk, al een jaar of 5 a 10?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:31 schreef BabeWatcher het volgende:
ik ben nu al verdrietig, 1 van mijn dinnetjes moet straks weg
Ik ben ook verdrietig. Ze mogen niet allebei weg...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:31 schreef BabeWatcher het volgende:
ik ben nu al verdrietig, 1 van mijn dinnetjes moet straks weg
1 al 5 weken, de ander al 15 jaarquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ken je ze persoonlijk, al een jaar of 5 a 10?
je weet kennelijk over wie ik het hebquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:32 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ik ben ook verdrietig. Ze mogen niet allebei weg...
Dan niet janken...quote:
BW kent al die chickies, je weet tochquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ken je ze persoonlijk, al een jaar of 5 a 10?
Je schuift het nou niet echt onder stoelen en banken...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:32 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
je weet kennelijk over wie ik het heb
quote:
Balen voor Ikea, yeah voor ons!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:34 schreef Redefine het volgende:
Matt door. Dat scheelt weer wat glaswerk volgende week.
Was net van plan verschillende merken te gaan testenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:34 schreef Redefine het volgende:
Matt door. Dat scheelt weer wat glaswerk volgende week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |