quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:37 schreef CherryOnTop het volgende:
je bent aan het groeien, hmmhmm, dat zag iBenny ook al blijkbaar
Ik wist tot een minuut geleden niet eens dat hij zo heette en dat je hem bedoeldequote:
Mits mond dicht uiteraard.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:38 schreef iBenny het volgende:
Nu weet ik het.... Candy hoort in een bunnypakje en niks anders dan dat.
Inderdaadquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:38 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Hij houdt zijn knuffels voor zijn kruis
O ik was dus niet de enige die daar aan dachtquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:38 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Hij houdt zijn knuffels voor zijn kruis
Haha, weer wat geleerd dan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wist tot een minuut geleden niet eens dat hij zo heette en dat je hem bedoelde. Maar bij dezen...
Mainstreet-fans beledigd, daar gaat de doelgroepquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:44 schreef iBenny het volgende:
#gordonwedontforgetmainstreet is Trending Topic_!
wat sneu..quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:44 schreef iBenny het volgende:
#gordonwedontforgetmainstreet is Trending Topic_!
ik verwachte iets groots en bombastisch op het einde.. maar toen was het plots afgelopenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:51 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
niet slecht, maar saai. wat opzich ook weer slecht is natuurlijk
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:53 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik erger me aan alle spel- en grammaticafouten die onder in beeld langskomen
Omdat je dan niet weet of het gros van de mensen het wel leuk vindt, denk ik.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:54 schreef Apotheose het volgende:
waarom is het een risico om je eigen liedje te doen? Ik vind het juist een pluspunt dat ze aantonen dat ze zelf liedjes kunnen schrijven ipv dom coveren.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:53 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik erger me aan alle spel- en grammaticafouten die onder in beeld langskomen
het gaat toch om de stem en het optreden?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:55 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Omdat je dan niet weet of het gros van de mensen het wel leuk vindt, denk ik.
ROSSquote:
Denk dat toch ook veel mensen stemmen omdat ze een leuk nummer, leuk gezongen horen worden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:57 schreef Apotheose het volgende:
[..]
het gaat toch om de stem en het optreden?
[..]
ROSS
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:02 schreef iBenny het volgende:
Een bolletje chocoladeijs met caramelsaus, een kip, een pakje coke en een kale bij elkaar in een groepje... tofheid!
dat sowieso.quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:00 schreef iBenny het volgende:
Qua optreden vind ik dit wel een on-talentenjachtig optreden
had je een post volgorde verwacht?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:01 schreef LosingMyReligion_ het volgende:
O we posten hier allemaal door elkaar heen enzo
Ze ziet er wel mooi uitquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:01 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
wat heeft angela nou weer voor lippenstift op
Uhuquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:01 schreef LosingMyReligion_ het volgende:
saaier en slechter dan dit.quote:
wat anders dan?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:01 schreef LosingMyReligion_ het volgende:
hij doet tenminste zijn best.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:02 schreef Joooo-pi het volgende:
nai, maar uhh, hierrrr in, uuhhh, naiderrland
ik vond het juist de beste combi van beidequote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:03 schreef Greyson het volgende:
Ik vond deze laatste act echt qua show. en entertainment heel leuk. Zang prestaties minder.
Probleem is dat veel mensen ook zo denken en daar op zullen stemmen denk ik.
Denk het ookquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:05 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Astrid of Brown Hill naar huis
laatste seizoen van dexter begint deze maandquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:06 schreef iBenny het volgende:
Vanavond Dexter finale. Ik hoop dat ze op tijd klaar zijn.
Joahquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
laatste seizoen van dexter begint deze maand
Ohja en ik moet nog een stuk van het vorige seizoen...dit weekend maar eens fixenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
laatste seizoen van dexter begint deze maand
twitter:Michja81 twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 22:05:58Zap van The Voice UK naar X factor. Wat een niveau verschil! ! reageer retweet
Michellequote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:08 schreef BabeWatcher het volgende:
niet gekeken vanavond
wie heeft er gewonnen?
fris mijn geheugen even opquote:
pak knoeit minderquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:09 schreef iBenny het volgende:
Unox, wat is nou lekkerderderderder Soep in pak of Soep in zak?
kan me niet herinneren, maar ziet er goed uitquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:11 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze. Die zong vorig week dat lied van Rihanna, Crazy Girl
ja, doe ik denk ik ook nog even, de laatste 3 afleveringen herkijken ofzoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja en ik moet nog een stuk van het vorige seizoen...dit weekend maar eens fixen
Jep, om talent draait het echt niet meer.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:11 schreef BabeWatcher het volgende:
als die jongetjes van onedirection twee minuten op het podium staan zonder te zingen winnen ze nog
En daar kunnen ze ook nog eens echt zingenquote:
quote:
Everlasting love vond ik ook nog wel leuk.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Alleen dat gecoverde nummer van Rihanna van hem vond ik leuk
Michelle gaat toch wel winnen. Ik DM je welquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:17 schreef BabeWatcher het volgende:
ik ga niet blijven kijken, over 10 minuten komt de uitslag van TVUK
in dat fragmentje leek ze toch wel goedquote:
ik lag echt op de grond.quote:
Dan zit er waarschijnlijk wat in je orenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:20 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
in dat fragmentje leek ze toch wel goed
same herequote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:22 schreef Joooo-pi het volgende:
ik heb geen spijt dat ik uitgestapt ben bij X-Factor..
Maar het niveau is zo hoogquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:22 schreef Joooo-pi het volgende:
ik heb geen spijt dat ik uitgestapt ben bij X-Factor..
Nope. Duurt lang.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:24 schreef Stickertje het volgende:
is de sing off al bekend gemaakt? moest even bij de tv weg
Ja, dat is niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:24 schreef Apotheose het volgende:
astrid omdat ze een eigen liedje deed???
Je hoort ze graag nog een keerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:26 schreef CherryOnTop het volgende:
ik hoop dat brown hill en 1 misdirection opnieuw moeten.
Nee no direction gaat winnen omdat ze 14 zijnquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:26 schreef CherryOnTop het volgende:
ik hoop dat brown hill en 1 misdirection opnieuw moeten.
Dan is de marokkaan bestolen van zijn waar.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:28 schreef TeleportingKing het volgende:
Toch zou het wel grappig zijn als Milou er nu ook meteen uitgaat
denken dat de sms stemmen er toe doenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:28 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik ben zo blij dat het publiek eindelijk Milou de sing off in stuurt.
Hahaha te vol van zichzelfquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:27 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
wat heb je tegen die arme man?
lijkt me heerlijkquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:28 schreef TeleportingKing het volgende:
Toch zou het wel grappig zijn als Milou er nu ook meteen uitgaat
Nou, Gordon lijkt stronthoop wel leuk te vinden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:29 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
lijkt me heerlijk
maar de Jury gaat Milou er echt niet uit stemmen
Ik denk dat zelfs hij op Milou stemtquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:30 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nou, Gordon lijkt stronthoop wel leuk te vinden.
Als je dit buiten enige context leestquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:31 schreef MissJ het volgende:
ik zou Bruine drol wel doen trouwens, lekker ding hoor
Eensquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:31 schreef MissJ het volgende:
inderdaadquote:
lijkt mij een kerel die de hele tijd naar zijn lul kijkt omdat hij zichzelf zo goed vindtquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:31 schreef MissJ het volgende:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
lijkt mij een kerel die de hele tijd naar zijn lul kijkt omdat hij zichzelf zo goed vindt
ik ben ook niet van de dreads, maar bij hem staat het dan op zich weer wel vind ikquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:31 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Eens![]()
hou alleen niet van die dreads op zn kop
Wie is het geworden?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:32 schreef Karina het volgende:
OK de volkszanger is bekend, ik ga hier weer kijken.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
lijkt mij een kerel die de hele tijd naar zijn lul kijkt omdat hij zichzelf zo goed vindt
Tis ook wat 3 van dat soort programmas tegelijk ....quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:32 schreef Karina het volgende:
OK de volkszanger is bekend, ik ga hier weer kijken.
ja ik moet nog door naar de BBCquote:
Oh gelukkig het lag niet aan mijquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:39 schreef Stickertje het volgende:
huh? ging zo snel dat ik het niet hoorde
Ali had veel beter Sanne en Tjindjara kunnen kiezen.quote:
Tegen Astrid. En dan hij eruit. De week daarna Astrid eruit.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:41 schreef Stickertje het volgende:
volgende weer bruine heuvel in de sing off
Gelukkig is het geen voorspelbaar programma.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:41 schreef Stickertje het volgende:
volgende weer bruine heuvel in de sing off
Waarom heb je een hekel aan Ali B?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:41 schreef Koen66 het volgende:
heb een pesthekel aan Ali B maar dit was onverdiend
Inderdaad.quote:
talentloze irritatiefactor.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:42 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Waarom heb je een hekel aan Ali B?
Vertel, waarom irriteer je je zo aan hem? Welk psychologisch proces zit hierachter?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
talentloze irritatiefactor.
heb gewoon niks met hem
hahahaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:46 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Vertel, waarom irriteer je je zo aan hem? Welk psychologisch proces zit hierachter?
Soms. Maar dan ga ik erover nadenken en dan blijkt het iets heel doms te zijn wat meer te maken heeft met mijn oordelen/zwakke plekken dan die van de ander.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hahaha
heb jij dat nooit, iemand die je irl niet kent zonder echte reden niet mogen?
voor het eerst gaat er geheid zo'n suf jongensbandje winnenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:50 schreef Woelli het volgende:
Voor het eerst in de geschiedenis van X Factor staat er geen meisje in de finale!
qua coach perfect, maar qua act had ik die dreadlock liever weg gehadquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:49 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Soms. Maar dan ga ik erover nadenken en dan blijkt het iets heel doms te zijn wat meer te maken heeft met mijn oordelen/zwakke plekken dan die van de ander.
Maargoed ALI HEEFT GEFAAAAAAAAAALD
nounouquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
qua coach perfect, maar qua act had ik die dreadlock liever weg gehad
Ja we kunnen net zo goed stoppen en B-Brave meteen tot winnaar uitroepen. Scheelt ons heel wat tv-irritatie en de pubermeisjes heel wat beltegoed.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:02 schreef BabeWatcher het volgende:
nee toch? Mijn lieve mooie Miloutje eruit?
Wat ben ik blij dat ik ben afgehaakt.
Waarom kijken jullie nog? Het is toch allang bekend wie wint!
daar gaat het ook om, sms-inkomsten. Misschien zijn ze de rest van het seizoen elke keer de sing-off, dan moeten alle meisjes nog een keer bellen om hun helden te redden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:04 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Ja we kunnen net zo goed stoppen en B-Brave meteen tot winnaar uitroepen. Scheelt ons heel wat tv-irritatie en de pubermeisjes heel wat beltegoed.
ook die twitters, allemaal met de hand gecurateerd tochquote:Ik heb een hekel aan mensen die liegen.
De 3 dingen die ik naar een onbewoond eiland zijn zou meenemen zijn: een boombox, een vriend en een happy meal.
Ik zou graag een tijdmachine willen uitvinden en terug willen gaan naar de gouden eeuw.
Beyonce is iemand die ik heel graag zou willen ontmoeten en het zou geweldig zijn om een keer met Justin Bieber samen te zingen.
Bij de snackbar bestel ik het liefst Ras patat met pindasaus en een frikandel speciaal en op mijn boterhammen smeer ik het liefst pindakaas.
Als hobby doe ik af en toe modellenwerk.
Het meest romantische wat ik heb meegemaakt is een strandwandeling bij zonsondergang.
Mijn leukste herinnering is de tijd dat ik de rol van Ciske in de musical Ciske de Rat heb mogen spelen en wat ik ooit nog zou willen doen is duiken in de Great Barrier Reef.
WTF. Even kotsenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:02 schreef BabeWatcher het volgende:
nee toch? Mijn lieve mooie Miloutje eruit?
Wat ben ik blij dat ik ben afgehaakt.
Waarom kijken jullie nog? Het is toch allang bekend wie wint!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |