Oh gelukkig het lag niet aan mijquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:39 schreef Stickertje het volgende:
huh? ging zo snel dat ik het niet hoorde
Ali had veel beter Sanne en Tjindjara kunnen kiezen.quote:
Tegen Astrid. En dan hij eruit. De week daarna Astrid eruit.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:41 schreef Stickertje het volgende:
volgende weer bruine heuvel in de sing off
Gelukkig is het geen voorspelbaar programma.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:41 schreef Stickertje het volgende:
volgende weer bruine heuvel in de sing off
Waarom heb je een hekel aan Ali B?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:41 schreef Koen66 het volgende:
heb een pesthekel aan Ali B maar dit was onverdiend
Inderdaad.quote:
talentloze irritatiefactor.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:42 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Waarom heb je een hekel aan Ali B?
Vertel, waarom irriteer je je zo aan hem? Welk psychologisch proces zit hierachter?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
talentloze irritatiefactor.
heb gewoon niks met hem
hahahaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:46 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Vertel, waarom irriteer je je zo aan hem? Welk psychologisch proces zit hierachter?
Soms. Maar dan ga ik erover nadenken en dan blijkt het iets heel doms te zijn wat meer te maken heeft met mijn oordelen/zwakke plekken dan die van de ander.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hahaha
heb jij dat nooit, iemand die je irl niet kent zonder echte reden niet mogen?
voor het eerst gaat er geheid zo'n suf jongensbandje winnenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:50 schreef Woelli het volgende:
Voor het eerst in de geschiedenis van X Factor staat er geen meisje in de finale!
qua coach perfect, maar qua act had ik die dreadlock liever weg gehadquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:49 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Soms. Maar dan ga ik erover nadenken en dan blijkt het iets heel doms te zijn wat meer te maken heeft met mijn oordelen/zwakke plekken dan die van de ander.
Maargoed ALI HEEFT GEFAAAAAAAAAALD
nounouquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
qua coach perfect, maar qua act had ik die dreadlock liever weg gehad
Ja we kunnen net zo goed stoppen en B-Brave meteen tot winnaar uitroepen. Scheelt ons heel wat tv-irritatie en de pubermeisjes heel wat beltegoed.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:02 schreef BabeWatcher het volgende:
nee toch? Mijn lieve mooie Miloutje eruit?
Wat ben ik blij dat ik ben afgehaakt.
Waarom kijken jullie nog? Het is toch allang bekend wie wint!
daar gaat het ook om, sms-inkomsten. Misschien zijn ze de rest van het seizoen elke keer de sing-off, dan moeten alle meisjes nog een keer bellen om hun helden te redden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:04 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Ja we kunnen net zo goed stoppen en B-Brave meteen tot winnaar uitroepen. Scheelt ons heel wat tv-irritatie en de pubermeisjes heel wat beltegoed.
ook die twitters, allemaal met de hand gecurateerd tochquote:Ik heb een hekel aan mensen die liegen.
De 3 dingen die ik naar een onbewoond eiland zijn zou meenemen zijn: een boombox, een vriend en een happy meal.
Ik zou graag een tijdmachine willen uitvinden en terug willen gaan naar de gouden eeuw.
Beyonce is iemand die ik heel graag zou willen ontmoeten en het zou geweldig zijn om een keer met Justin Bieber samen te zingen.
Bij de snackbar bestel ik het liefst Ras patat met pindasaus en een frikandel speciaal en op mijn boterhammen smeer ik het liefst pindakaas.
Als hobby doe ik af en toe modellenwerk.
Het meest romantische wat ik heb meegemaakt is een strandwandeling bij zonsondergang.
Mijn leukste herinnering is de tijd dat ik de rol van Ciske in de musical Ciske de Rat heb mogen spelen en wat ik ooit nog zou willen doen is duiken in de Great Barrier Reef.
WTF. Even kotsenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:02 schreef BabeWatcher het volgende:
nee toch? Mijn lieve mooie Miloutje eruit?
Wat ben ik blij dat ik ben afgehaakt.
Waarom kijken jullie nog? Het is toch allang bekend wie wint!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |