laatste seizoen van dexter begint deze maandquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:06 schreef iBenny het volgende:
Vanavond Dexter finale. Ik hoop dat ze op tijd klaar zijn.
Joahquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
laatste seizoen van dexter begint deze maand
Ohja en ik moet nog een stuk van het vorige seizoen...dit weekend maar eens fixenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
laatste seizoen van dexter begint deze maand
twitter:Michja81 twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 22:05:58Zap van The Voice UK naar X factor. Wat een niveau verschil! ! reageer retweet
Michellequote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:08 schreef BabeWatcher het volgende:
niet gekeken vanavond
wie heeft er gewonnen?
fris mijn geheugen even opquote:
pak knoeit minderquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:09 schreef iBenny het volgende:
Unox, wat is nou lekkerderderderder Soep in pak of Soep in zak?
kan me niet herinneren, maar ziet er goed uitquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:11 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze. Die zong vorig week dat lied van Rihanna, Crazy Girl
ja, doe ik denk ik ook nog even, de laatste 3 afleveringen herkijken ofzoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja en ik moet nog een stuk van het vorige seizoen...dit weekend maar eens fixen
Jep, om talent draait het echt niet meer.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:11 schreef BabeWatcher het volgende:
als die jongetjes van onedirection twee minuten op het podium staan zonder te zingen winnen ze nog
En daar kunnen ze ook nog eens echt zingenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |