Hoezo?quote:
Repeat that again, puh-lease!quote:
Beetje Bartoli-achtig.quote:
Ik moest ook meteen aan Iniesta denkenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Spaans trekje hè, doen ze in het voetbal ook.
Djoko deed dat niet met opzet, de reactie van Nadal..quote:
O, maar je mag het net gewoon pas aanraken als de bal tee keer heeft gestuiterd.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Djoko deed dat niet met opzet, de reactie van Nadal..
Hij bedoelt gewoon Djokovic maar maakt er een woordspeling van.quote:
Heb je het wel heel lang volgehouden bij die campingzender.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:21 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Bij gebrek aan spanning Nederland-Indonesië maar overgeschakeld naar Roland-Garros
Owh haha wat garpig.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij bedoelt gewoon Djokovic maar maakt er een woordspeling van.
Weet mezelf elke keer weer te verbazen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heb je het wel heel lang volgehouden bij die campingzender.
quote:
Stond? Dat is helemaal raar.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:23 schreef DeLachendeVierde het volgende:
[..]
Weet mezelf elke keer weer te verbazen.
laatst betrapte ik mijzelf er op dat ik hart van Nederland stond te kijken
Anders had de andere wedstrijd niet afgemaakt kunnen worden, maakt voor de volgorde niks uit.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Volgorde van deze twee potten blijft erg jammer voor het toernooi. In het ergste geval kunnen ferrer en tsonga hun pot vandaag niet eens afmaken.
Verder kan ik de nos-kijkers Sporza wel aanraden.
Niet, hij pakte het punt daarna.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:25 schreef Norrage het volgende:
Godver hoe belangrijk gaat dat net aanraken zijn
Djoko en Nadal zouden zoiets makkelijk aankunnen. Ik zie het een tsonga in de finale wel opbreken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Anders had de andere wedstrijd niet afgemaakt kunnen worden, maakt voor de volgorde niks uit.
Nu lijkt het wat makkelijker voor hem te gaanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:32 schreef HulkHeld het volgende:
Veel te veel missers in Nadal zijn games..
Je bent niet de enige, Tong. Ik ben ook net een half uur thuis. Ben nu mijn avondeten aan het verwerken.quote:
Fransen he.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:35 schreef plesner het volgende:
Gatver ben nu onderweg naar huis vanaf mijn werk, heb de hele wedstrijd gemist. Waarom hebben ze gvd besloten om deze wedstrijd eerst te laten spelen.
vooral de wannabee voetbalmodquote:
Omdat anders Nadal gaat zeiken dat ie niet eerder de baan op mocht dan Ferrer en Tsonga.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:35 schreef plesner het volgende:
Waarom hebben ze gvd besloten om deze wedstrijd eerst te laten spelen. Ipv Ferrer Tsonga
Tot het eind, dame, tot het eind.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:35 schreef alors het volgende:
Ik kan nog drie kwartier kijken, dus binnen die tijd afronden plz
Vandaar ook dequote:
De pijnstillers gaan ook een keer uitwerken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:36 schreef Falco het volgende:
Al die doping bij Nadal, dat moet nu toch wel uitgewerkt zijn?
Jij nietquote:
Dit had gewoon de finale moeten zijn, de 2 beste spelers van de wereld. De winnaar van deze wedstrijd gaat de finale ez mode winnen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:38 schreef Mykonos het volgende:
Dit is trouwens wel tamelijk epic aan het worden zo onderhand
Als dit nog even doorgaat heeft Tsonga wel kans hoor.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:40 schreef plesner het volgende:
[..]
Dit had gewoon de finale moeten zijn, de 2 beste spelers van de wereld. De winnaar van deze wedstrijd gaat de finale ez mode winnen.
Zeg dat maar niet te vroegquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:40 schreef plesner het volgende:
[..]
Dit had gewoon de finale moeten zijn, de 2 beste spelers van de wereld. De winnaar van deze wedstrijd gaat de finale ez mode winnen.
Dan krijgen de mensen op de tribunes geen waar voor hun geldquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:41 schreef Reya het volgende:
Misschien toch maar eens beginnen met denken om Ferrer-Tsonga naar Lenglen te verplaatsen, mits nodig.
Ik heb er geen medelijden mee als je ziet wat ze verdienenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:42 schreef Jellereppe het volgende:
Nou, en de winnaar moet er zondag dan weer staan. Damn.
Juist niet, met epo/bloeddoping pak je juist nu je voordeel. Djoko's aicar is eerder uitgewerkt denk ik.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:36 schreef Falco het volgende:
Al die doping bij Nadal, dat moet nu toch wel uitgewerkt zijn?
Nee, dat zeker niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik heb er geen medelijden mee als je ziet wat ze verdienen
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:45 schreef Zelva het volgende:
Ik voel een verbetering van Isner-Mahut aankomen.
Zullen we afspreken dat je dat soort dingen niet meer zegt tot je de onderbouwing van die beschuldigingen hebt gepost?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:44 schreef PoezeligDing het volgende:
Verliezen van een dopinghond is geen schande
Ik zal mijn best doenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zullen we afspreken dat je dat soort dingen niet meer zegt tot je de onderbouwing van die beschuldigingen hebt gepost?
Ja.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zullen we afspreken dat je dat soort dingen niet meer zegt tot je de onderbouwing van die beschuldigingen hebt gepost?
"Wat zijn ze nog fit he..."quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:46 schreef Pedroso het volgende:
Zag net dokter Fuentes het stadion binnenkomen met een koffertje.
Oké.quote:
Is dat het? Nadal beantwoordde wel een vraag van de umpire heel kortaf met no, no.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:49 schreef Federer-fan het volgende:
Djokovic wil dat de baan gespoten wordt. Nadal wil dat neem ik aan niet.
O, oké.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Is dat het? Nadal beantwoordde wel een vraag van de umpire heel kortaf met no, no.
Lijkt er opquote:
In die laatste game wel. Wat gebeurde daar in 's hemelsnaam.quote:
Black outquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
In die laatste game wel. Wat gebeurde daar in 's hemelsnaam.
Tsonga geef ik nog wel iets van een kans, Ferrer nul komma nul.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:52 schreef Pedroso het volgende:
Gaan 3 sets worden in de finale. Tsonga of Ferrer geen schijn van kans.
Dit.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:52 schreef Pedroso het volgende:
Gaan 3 sets worden in de finale. Tsonga of Ferrer geen schijn van kans.
Puur mentaal, dat issue zat in zn hoofd, maar ik weer nog steeds niet wat voor issue. Het overrulen, of het sproeien?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
In die laatste game wel. Wat gebeurde daar in 's hemelsnaam.
2 keer Wimbledon, 1 keer US Open, 1 keer AO.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:54 schreef Pedroso het volgende:
Hoeveel Grandslams heeft Nadal tot nu toe gewonnen ? 7x Parijs (gaat nu 8 worden) en verder ?
Nog 2 x Wimby, 1x AO en 1x USOquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:54 schreef Pedroso het volgende:
Hoeveel Grandslams heeft Nadal tot nu toe gewonnen ? 7x Parijs (gaat nu 8 worden) en verder ?
Dat is nog wel vrij magertjes. Zometeen 12 Grand Slams, maar een paar buiten gravel.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
2 keer Wimbledon, 1 keer US Open, 1 keer AO.
Canvas zendt hem denk ik ook??quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:55 schreef Federer-fan het volgende:
Waar is Ferrer-Tsonga straks te zien? Eurosport stoort bij mij enorm - bij jullie ook?
Ik zie hem nog bijna het record van Fedje verbeteren met gewoon 14 RG titels ofzo...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:55 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat is nog wel vrij magertjes. Zometeen 12 Grand Slams, maar een paar buiten gravel.
Ik heb het niet over die Miep van de NOS, jij wel.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:56 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Nieuw meisje blijkbaar. Zolang zal ze er toch niet zitten.
Bedankt.quote:
Nadal blijft tot zijn zestigste wel fit.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zie hem nog bijna het record van Fedje verbeteren met gewoon 14 RG titels ofzo...
Federer staat op 17 volgens mij (meer komen er niet bij vrees ik).quote:
Rafa kan er zo nog 3/4 RG titels bij...Maar de andere GS? Wellicht de AO nog..maar Wimby of USO zie ik hem niet meer winnen hoor.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Federer staat op 17 volgens mij (meer komen er niet bij vrees ik).
Zou Nadal hierna nog 5 titles moeten winnen om Federer te evenaren, niet onmogelijk.
Hoop het niet, Federer voor mij veel aanprekender en meer klasse dan Nadal (alhoewel dat natuurlijk ook een kanjer is).
In topvorm kan Nadal Wimbledon gewoon winnen hoor. Daar heeft ie wel meer tegenstand dan op gravel maar zeker niet onmogelijk om daar te winnen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Rafa kan er zo nog 3/4 RG titels bij...Maar de andere GS? Wellicht de AO nog..maar Wimby of USO zie ik hem niet meer winnen hoor.
Op zich is Djoko daar niet zijn voornaamste tegenstander omdat Djoko en gras isquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
In topvorm kan Nadal Wimbledon gewoon winnen hoor. Daar heeft ie wel meer tegenstand dan op gravel maar zeker niet onmogelijk om daar te winnen.
Natuurlijk kan dat, maar er is ook een kans dat ie er voortijdig uit ligt. Hij heeft na zijn comeback nog geen wedstrijd op een andere ondergrond dan gravel gespeeld. Dat zal een keer problemen gaan geven.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
In topvorm kan Nadal Wimbledon gewoon winnen hoor. Daar heeft ie wel meer tegenstand dan op gravel maar zeker niet onmogelijk om daar te winnen.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:58 schreef alors het volgende:
MP gemist door matige timing van de frituurpan![]()
Maar alsnog VAMOOOSSSknap teruggevochten van Rafa.
Hij heeft IW gewonnenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat, maar er is ook een kans dat ie er voortijdig uit ligt. Hij heeft na zijn comeback nog geen wedstrijd op een andere ondergrond dan gravel gespeeld. Dat zal een keer problemen gaan geven.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:58 schreef alors het volgende:
MP gemist door matige timing van de frituurpan![]()
quote:Maar alsnog VAMOOOSSSknap teruggevochten van Rafa.
Tsonga gaat waarschijnlijk winnen. Ze zijn allebei nog fris, alleen maar 3 setters gespeeld, dus het kan zeker een mooie wedstrijd worden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:18 schreef Ambrosius het volgende:
Eens kijken of Ferrer en Tsonga er ook zo'n mooie wedstrijd van maken.
Niks mis met Marcella Mesker.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:21 schreef Szura het volgende:
Ik zie een papzak op Ned1, hoor die saaie muts op ES, dan maar weer Sporza
Noem mij trouwens eens een vrouw die wel prettig commentaar geeft?
We wachten af. Anders ben ik 50 euro lichter na vandaag.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:35 schreef Norrage het volgende:
Tsonga is wel altijd een slow starter, die moet echt met zijn rug tegen de muur staan alvorens hij goed speelt
Ik heb al wat centjes in de 5e set van de vorige pot verdiendquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:36 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
We wachten af. Anders ben ik 50 euro lichter na vandaag.
Fijne start voor Tsongaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:36 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
We wachten af. Anders ben ik 50 euro lichter na vandaag.
Ja dat bedoelde ze, maar ze versprak zich.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:55 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ze zij juist dat Federer nooit smashes verliest, maar tegen Tjonga wel.
Ja, het een ongelofelijke statistiek.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:54 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal heeft 20 van de laatste 21 partijen tegen toptienspelers gewonnen.
Bron (laatste zin van het artikel.)
Ja, en sinds je comeback 9 finales halen in de 9 toernooien die je speelt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:54 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, het een ongelofelijke statistiek.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:55 schreef Zelva het volgende:
Als het zo doorgaat hoef ik de finale niet te kijken.
Scheelt weer tijd
Wat een grootheid is het ook.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, en sinds je comeback 9 finales halen in de 9 toernooien die je speelt.
12 als ie deze wint dusquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:56 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wat een grootheid is het ook.Hoeveel GS heeft Nadal al? 11 dacht ik? Of was het 12?
Hij kan zeker het record van Sampras verbreken/evenaren als zijn knie het houdt. Of hij in de buurt van Federer komt hangt ervan af hoe hij het gaat doen bij de andere GS.quote:
Dan is dat gebaseerd op iets van 16 graveltoernooien, en 1 hardcourt toernooi omdat hij het voor hem meer onzekere deel van het seizoen heeft overgeslagen, dus ik vind die statistiek een beetje overdrevenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:54 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, het een ongelofelijke statistiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |