Anders had de andere wedstrijd niet afgemaakt kunnen worden, maakt voor de volgorde niks uit.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Volgorde van deze twee potten blijft erg jammer voor het toernooi. In het ergste geval kunnen ferrer en tsonga hun pot vandaag niet eens afmaken.
Verder kan ik de nos-kijkers Sporza wel aanraden.
Niet, hij pakte het punt daarna.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:25 schreef Norrage het volgende:
Godver hoe belangrijk gaat dat net aanraken zijn
Djoko en Nadal zouden zoiets makkelijk aankunnen. Ik zie het een tsonga in de finale wel opbreken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Anders had de andere wedstrijd niet afgemaakt kunnen worden, maakt voor de volgorde niks uit.
Nu lijkt het wat makkelijker voor hem te gaanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:32 schreef HulkHeld het volgende:
Veel te veel missers in Nadal zijn games..
Je bent niet de enige, Tong. Ik ben ook net een half uur thuis. Ben nu mijn avondeten aan het verwerken.quote:
Fransen he.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:35 schreef plesner het volgende:
Gatver ben nu onderweg naar huis vanaf mijn werk, heb de hele wedstrijd gemist. Waarom hebben ze gvd besloten om deze wedstrijd eerst te laten spelen.
vooral de wannabee voetbalmodquote:
Omdat anders Nadal gaat zeiken dat ie niet eerder de baan op mocht dan Ferrer en Tsonga.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:35 schreef plesner het volgende:
Waarom hebben ze gvd besloten om deze wedstrijd eerst te laten spelen. Ipv Ferrer Tsonga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |