Mijn meisje lust de KC wel denk ikquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:39 schreef kleinzusje het volgende:
Dames, door overschot kleertjesen "verkeerde maatjes of kleurtjes" heb ik wat mooie merk kleertjes online gezet. Tis misschien iets duurder maar wel leuk voor hier, toch ?
Kleertjes maat 74/80
o.a.:
[ afbeelding ]
Heb hem zelf op MP gekocht, maar is te smal hier. Nette gebruikte staat. Geen vlekjes of gaatjes. Heb er zelf 12,50 voor betaald. Wil je de Metsola ook ?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Mijn meisje lust de KC wel denk ik
Dat willen we horen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:44 schreef kleinzusje het volgende:
Hij valt groter en is ook als tuniekje leuk !
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:45 schreef kleinzusje het volgende:
Ik reserveer ze voor je
Niet goed geld terug garantie ! ( - verzendkosten)
Tinu: wil je het jurkje nog ? Anders gaat hij naar Kyaraquote:Op maandag 17 juni 2013 06:26 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
KZ welke maat is dit jurkje? Ik denk erom om toch 56 te kopen. Hoorde van mijn zus, dat 50 nog groot was. Zeker als het korte mouwen heeft is 56 dan denk ik handiger.
Ik moet eerst even kijken. Dus als Kyara hem nu wil hebben, is dat prima.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Tinu: wil je het jurkje nog ? Anders gaat hij naar Kyara
Ik laat het aan julliequote:Op woensdag 19 juni 2013 22:18 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Ik moet eerst even kijken. Dus als Kyara hem nu wil hebben, is dat prima.
Jij hebt echt veel he!! hahaquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:39 schreef kleinzusje het volgende:
Dames, door overschot kleertjesen "verkeerde maatjes of kleurtjes" heb ik wat mooie merk kleertjes online gezet. Tis misschien iets duurder maar wel leuk voor hier, toch ?
Kleertjes maat 74/80
o.a.:
[ afbeelding ]
Verder nog:
Baby schoentjes
Kleertjes maat 62/68
Kleertjes maat 50/56
oooh is die te klein inmiddels?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:13 schreef kleinzusje het volgende:
een Hard roze Tragwerk Salopette/tuinbroekje. Zachte badstofachtige stof maat 74.
Hij is verkocht ! sorryquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:56 schreef ohnee het volgende:
Ik zag geen prijzen? Ik zoek echt maat 80 voor de herfst/winter. (ik kom om in 74)
roze broek is ook superleuk maar helaas maat te klein.
EDIT: Zie nu wel maten en prijzenmocht dat roze jurkje niet doorgaan, heb ik interesse! Is wat prijzig maar het is heerlijke en goede stof en die kleur staat haar prachtig. ^^
Ha ! Nee was het maar waarquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:45 schreef Kleurdoos het volgende:
waarom al die nieuwe kleertjes KZ? heb je een handeltje ofzo?
Dat autovestje, is dat nog te dragen in 74/80?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:04 schreef kleinzusje het volgende:
Kleertjes aan album toegevoegd !![]()
Kleertjes maat 74/80
Baby schoentjes
Kleertjes maat 62/68
Kleertjes maat 50/56
Met o.a.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VERKOCHT
[ afbeelding ]
VERKOCHT
[ afbeelding ]
Ben aan het werk dus ff foto's van MP geplukt. Het is twee keer de linker met auto's. En met afritsbare mouwen dus.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:38 schreef Mineola het volgende:
Ik misschien wel laziness, heb je een foto?
Ja !quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:33 schreef Keshet het volgende:
[..]
Dat autovestje, is dat nog te dragen in 74/80?
Wat enorm zonde!quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ha ! Nee was het maar waarGewoon slecht koop gedrag
Als Mineola ze niet wil, heb ik wel interesse.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:41 schreef laziness het volgende:
[..]
Ben aan het werk dus ff foto's van MP geplukt. Het is twee keer de linker met auto's. En met afritsbare mouwen dus.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blauw of roze?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand interesse in een mammut bed van Ikea? Compleet met lattenbodem, matras mag ook maar raad ik af ivm hygiëne. Er zit wel 1 kras aan zijkant van bed maar is zo weg te werken met kleurstift.
Gratis op te halen in Den Haag voor FOK!users
Stuur even pm/dm of quote want ik kijk niet iedere dag hier
Thanks voor de foto's!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:41 schreef laziness het volgende:
[..]
Ben aan het werk dus ff foto's van MP geplukt. Het is twee keer de linker met auto's. En met afritsbare mouwen dus.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kyara, jij mag ze hebben, voor mij is het eigenlijk nog wel heel ver weg, 86-104, en bovendien vind ik juist die gestreepte leukquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:27 schreef Kyara het volgende:
[..]
Als Mineola ze niet wil, heb ik wel interesse.
Ik heb nog een blauw-grijs gestreepte winterslaapzak met afritsbare mouwen van de Hema, 68-80. Niet dezelfde als die van Laziness, maar lijkt er wel op. De buitenkant is een soort velours-achtige stof. Ik kan de foto even opsnorren als je wil?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:39 schreef Mineola het volgende:
[..]
Thanks voor de foto's!
[..]
Kyara, jij mag ze hebben, voor mij is het eigenlijk nog wel heel ver weg, 86-104, en bovendien vind ik juist die gestreepte leuk
Hy Tinu. Weet je al meer ?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:18 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Ik moet eerst even kijken. Dus als Kyara hem nu wil hebben, is dat prima.
Lief aanbod, maar die heb ik al. In het najaar/winter zit hij in 80-86 dus dan heb ik liever een maatje groter.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:49 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Ik heb nog een blauw-grijs gestreepte winterslaapzak met afritsbare mouwen van de Hema, 68-80. Niet dezelfde als die van Laziness, maar lijkt er wel op. De buitenkant is een soort velours-achtige stof. Ik kan de foto even opsnorren als je wil?
Ja precies, daarom wil ik die van lazi ook niet. De 68-80 zit prima en ik verwacht dat hij daar ook het najaar nog wel in past. Dan idd 90 cm erbij. Heb ik zo ook met 70 cm gedaan.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:34 schreef Kyara het volgende:
Mineola, dan kun je beter een 90 nemen. De 86-104 is echt heel groot. M past nog in de 90 en die zit al een flinke tijd in maat 86.
Ik heb tzt waarschijnlijk nog wel een 90 winterslaapzak voor je.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:48 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ja precies, daarom wil ik die van lazi ook niet. De 68-80 zit prima en ik verwacht dat hij daar ook het najaar nog wel in past. Dan idd 90 cm erbij. Heb ik zo ook met 70 cm gedaan.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:51 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik heb tzt waarschijnlijk nog wel een 90 winterslaapzak voor je.
Wat wil je der voor hebben?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:11 schreef SupremeEvil het volgende:
Is er nog iemand die een lime groene Bumbo + tafeltje wil kopen? Onze wordt niet meer gebruikt
¤20,- ex verzendkosten? Ophalen ook mogelijkquote:
Heb jij ze toevallig in 98/104?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:47 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Heeft er iemand jongenspyama's met korte mouw in 110/116?
Na de zomerquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:50 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Heb jij ze toevallig in 98/104?![]()
Of iemand anders die shortamas heeft?
ja, als ik nieuwe voor lars Heb wel ja... Die prop ik er nu nog in :-0quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:50 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Heb jij ze toevallig in 98/104?![]()
Of iemand anders die shortamas heeft?
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:37 schreef Tally het volgende:
Ik ben blij dat dat van KZ weg is
Anders had ik me weer ziek gekocht
Ben wel benieuwd, heb je kleine jumpsuits?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:27 schreef milka82 het volgende:
[..]
Wat wil je der voor hebben?
Is er ook nog belangstelling voor jongenskleertjes in de kleine maatjes? Alvast voor het najaar/ winter. Dan maak ik binnenkort even foto's
Welke maat?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:26 schreef TimeJumper het volgende:
Iemand nog belangstelling in felblauwe ipenima slippers met hielbandje? want dan neem ik effe een foto.
Zijn gloednieuw, Rayen vind het maar niks.
damn, ik had gehoopt dat Lex inmiddels al een maat groter zou hebben.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:47 schreef Kleurdoos het volgende:
heeft iemand toffe jommesshirts 92 of 92-98?
waar prop je Midas in dan? ;o lex stijgt al ver boven de curve uit qua lengtequote:Op zondag 23 juni 2013 18:48 schreef Kyara het volgende:
[..]
damn, ik had gehoopt dat Lex inmiddels al een maat groter zou hebben.
(ik hoopte op leuke Lex kleertjes voor het najaar)
In 86, maar daar is ie na de zomer wel uit. Veel zit nu al te strakquote:Op zondag 23 juni 2013 18:52 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
waar prop je Midas in dan? ;o lex stijgt al ver boven de curve uit qua lengte
Ik heb wel geen jumpsuits maar welke maat zoek je, want ik heb ook nog kleine maatjes liggen die voor een klein prijsje wegmogenquote:Op zondag 23 juni 2013 14:28 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd, heb je kleine jumpsuits?
56 of 62. Vooral zachte (tricot bv) broekjes.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:12 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik heb wel geen jumpsuits maar welke maat zoek je, want ik heb ook nog kleine maatjes liggen die voor een klein prijsje wegmogen
Oh helaas kan ik je daar niet aan helpen.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:16 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
56 of 62. Vooral zachte (tricot bv) broekjes.
Thanks anywayquote:Op zondag 23 juni 2013 20:37 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Oh helaas kan ik je daar niet aan helpen.
Ik heb alleen een winterjasje, uv-shirtje, zwembroek, 2 zonder mouw rompers van de hema, een pyjama en een longsleeve met snoopy in de aanbiedingin maat 62
Jaaa die zijn onderweg!quote:Op zondag 23 juni 2013 20:42 schreef Spees_Eend het volgende:
De drie-voor-een-tientje broekjes van H&M zijn ook een aanrader vind ik. Zowel de jogging als de leggings.
In mijn pakketje mt 56 zitten 4 broekjes. Is dat niks voor je?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:16 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Heb ik wel voor je, zal straks even een fotootje opsnorren... Neutrale kleuren dacht ik.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:16 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ik welquote:Op zondag 23 juni 2013 14:28 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd, heb je kleine jumpsuits?
Ja ik zag ze, maar dacht dat je in pakket wilde verkopen. Ik zou namelijk alleen de 2 onderste willen.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:07 schreef danic het volgende:
[..]
In mijn pakketje mt 56 zitten 4 broekjes. Is dat niks voor je?
Ha vind je zomerpakjes erg leuk maar niet echt handig qua maat/seizoen. Thanks!quote:Op maandag 24 juni 2013 10:58 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik wel![]()
https://picasaweb.google.com/106858592983135675177/Jongens
Als er niemand het pakket wil dan zijn de broekjes voor jou hoor. Ik laat het je van de week even weten, goed?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:39 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ja ik zag ze, maar dacht dat je in pakket wilde verkopen. Ik zou namelijk alleen de 2 onderste willen.
Is goed, dank je!quote:Op maandag 24 juni 2013 11:45 schreef danic het volgende:
[..]
Als er niemand het pakket wil dan zijn de broekjes voor jou hoor. Ik laat het je van de week even weten, goed?
Hoe klein zoek je het dan? Er zitten ook jumpsuits lange mouw/pijp bij in 56?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:40 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ha vind je zomerpakjes erg leuk maar niet echt handig qua maat/seizoen. Thanks!
Alles zo'n beetje... Ik weet ook niet wat ik met dit weer moet aanschaffen...quote:Op maandag 24 juni 2013 12:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wat zoek je flugel? Shirts? Korte of lange mouw? Broeken, lang, kort?
Ja wel die maat hoor, maar vind die niet zoquote:Op maandag 24 juni 2013 12:15 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hoe klein zoek je het dan? Er zitten ook jumpsuits lange mouw/pijp bij in 56?
Anders iemand anders interesse? ¤7, 50.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:47 schreef -Spring het volgende:
Dit spijkerjurkje is vorig jaar door iemand gedibst. Heb alleen geen idee meer door wie.
Esprit, maat 92 98
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:20 schreef TimeJumper het volgende:
http://www.marktplaats.nl/verkopers/8740284.html
Aangevuld met 86 en schoentjes waaronder o.a. babypaws bruin maat 5 en Neo Adidas maat 23
Nog niet ?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:14 schreef NotTheSame het volgende:
Hier hetzelfde kleinzusje. Bult kleertjes opgestuurd maar nog geen geld ontvangen helaas...
ze is volgens haar profiel 5 dgn geleden nog online geweest, dus waarom zou ze daar wel op reageren danquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:47 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Anders stuur je haar even een briefje, per gewone post.
En altijd interesse in meisjeskleren, mocht je nog wat overhebbenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:26 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik ga straks even kijken wat er hier nog ligt in 98. (98/104)
Hemden als in ondergoed?
Of mouwloze shirts?
Ah kijk, zover was ik nog niet. Vind het lullig voor KZ (en nog iemand toch...?)quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ze is volgens haar profiel 5 dgn geleden nog online geweest, dus waarom zou ze daar wel op reageren dan
Precies. Ik heb haar hier een pm, dm en op facebook toen een bericht gestuurd en ze postte gewoon vrolijk in allerlei topics maar even een berichtje terug sturen ho maar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ze is volgens haar profiel 5 dgn geleden nog online geweest, dus waarom zou ze daar wel op reageren dan
Dat had ik toen ook idd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:41 schreef oeke het volgende:
Oh, wat vervelend. Ik had hetzelfde maar toen heeft ze via via contact opgenomen met mij, omdat ze niet meer kon inloggen op FOK?! Anyway, ze heeft wel betaald uiteindelijk.
Hopelijk krijgen jullie ook snel bericht.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
KZ wat een leuk pakketje, ik werd erg blij van de verpakking (met lintje!)(ik vind noppenfolie echt heel cool
*plop*)
Het is binnen dus![]()
stond erboven. 2¤ ps tenzij anders genoemd en pakketkorting bij meerdere dingen.quote:
als jij m overneemt, dibs ik m weer van jou! 92 is hier echt way te groot nog, maar leuk voor over een jaar.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:10 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind dat vinginojasje wel erg leuk namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |