Ik heb 2 van die hemaslaapzakken (badstof) zonder mouw. Kleinste maat ?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:16 schreef danic het volgende:
Heeft er iemand misschien een slaapzakje mt 60?
Maat 70 cm heb ik zelf, maar blijkt echt nog te groot.
Wat ik nu ff snel op hun site zie is mt 68/80 als kleinste maat en dat is echt veel te groot. Heb je die maat of een maatje kleiner?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb 2 van die hemaslaapzakken (badstof) zonder mouw. Kleinste maat ?
Nee, moet kleiner zijn. Maar kan er nu niet bij. Denk 50-68. Heb ook 2 grotere en daar past ze nog in.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:43 schreef danic het volgende:
[..]
Wat ik nu ff snel op hun site zie is mt 68/80 als kleinste maat en dat is echt veel te groot. Heb je die maat of een maatje kleiner?
Maar Danic, je mag ze hebben tegen verzendkosten. Ik heb ze zelf via MP.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:45 schreef danic het volgende:
Als het kleiner is heb ik wel interesse. Ik hoor wel van je als je hebt kunnen kijken.
Ik vind ze niet mooi, maar wel echt fijnquote:Op zondag 16 juni 2013 22:47 schreef Sonnetje85 het volgende:
Die badstof zijn 56/62 ofzo (heb ze ook liggen![]()
iig maatje klein.
KZ welke maat is dit jurkje? Ik denk erom om toch 56 te kopen. Hoorde van mijn zus, dat 50 nog groot was. Zeker als het korte mouwen heeft is 56 dan denk ik handiger.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Te tuttig tinu ? Is nieuw 2 euro
Ze reageert nergens op is mijn ervaring. Facebook ook niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:27 schreef kleinzusje het volgende:
Heeft iemand MeNicole gespot ? Ik krijg haar maar niet te pakken via PM en DM![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 12:43 schreef Solagratia het volgende:
Morretje, ik heb wel belangstelling voor de GMK jumpsuits in maat 74/80![]()
Misschien kan ik hem zo stimuleren om eindelijk eens door te groeien naar een volgende maat
nope..ze zou een tijdje terug ook kleertjes aan me opsturen en me daarna het totaalbedrag doorgeven, maar ook niks van gehoord.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:27 schreef kleinzusje het volgende:
Heeft iemand MeNicole gespot ? Ik krijg haar maar niet te pakken via PM en DM![]()
Ik moest ook een tijd op mn geld wachten, uiteindelijk kwam het wel, maar duurde wel evenquote:Op maandag 17 juni 2013 19:14 schreef NotTheSame het volgende:
Hier hetzelfde kleinzusje. Bult kleertjes opgestuurd maar nog geen geld ontvangen helaas...
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:20 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik moest ook een tijd op mn geld wachten, uiteindelijk kwam het wel, maar duurde wel even
Geloof je toch niet. Ben best even pissig ! Vertrouwen en plezier enzo..... bah !quote:Op maandag 17 juni 2013 19:14 schreef NotTheSame het volgende:
Hier hetzelfde kleinzusje. Bult kleertjes opgestuurd maar nog geen geld ontvangen helaas...
ik heb nog niet betaald hoor, ze gaf zelf aan dat ik maar even moest wachten met betalen tot ze het de dag erna verzonden had zodat ze wist wat de verzenkosten zouden zijn.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:23 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
nope..ze zou een tijdje terug ook kleertjes aan me opsturen en me daarna het totaalbedrag doorgeven, maar ook niks van gehoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wit jurkje zgan met korte mouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roze jurkje met lange mouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hm jurkje mt 80SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hm legging mt 80 roze met katje (foto op de kop)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hm spijkerbroekje met katje mt80. Weinig gedragen want zakte m'n smalle dame van haar kont af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Zoë23 op 19-06-2013 16:10:04 ]![]()
Ooh, dat is een hele fijn kolf! Doet bijna niet onder voor de symphony. Heb dezelfde overgenomen van Gerberaatje.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:19 schreef mrien het volgende:
Ik heb een Medela Pump in Style dubbelzijdige kolf liggen die weg mag. Incl flesjes en extra koeltasje van Medela (en bijbehorende elementen)
Rugzak is vrijwel nieuw, mijne was toen gescheurd en heb een nieuwe gekregen van Medela.
Graag even pm bij interesse
Forum Opties Forumhop: Hop naar: