Oei leuk. Mag ik die?quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:05 schreef laziness het volgende:
Ik heb deze van DPAM in maat 3A (94cm) in de aanbieding voor 4 euro
[ afbeelding ]
Oke!quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:14 schreef danic het volgende:
Cathmar mag ik de 2 liefrokjes, de 2 hema jurknes en het rood/witte jurkje?
Ja ik zoek nog korte broeken voor Lars, maat 104 graag!quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:12 schreef PureEvil het volgende:
Heeft er iemand behoefte aan jongens zomer kleding maat 104 tot 116/122 (ongeveer) ? Korte broeken en een paar shirts zonder mouwen, dan maak ik ff foto's
Mooiquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:18 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Ja ik zoek nog korte broeken voor Lars, maat 104 graag!
http://www.mijnalbum.nl/Album=FEVKGB88quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:18 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Ja ik zoek nog korte broeken voor Lars, maat 104 graag!
Wat vraag je hiervoor en kan je deze versturen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:02 schreef E.T. het volgende:
Ik heb hier een draadloze plaswekker staan die werkeloos is nadat hij mijn twee meiden 's nachts zindelijk heeft gekregen![]()
Er zit een unit in het stopcontact en een klein dingetje op het broekje (ik heb er drie broekjes bij). Zodra het broekje ook maar iets nat wordt, begint de unit in het stopcontact te gillen. Kind moet uit bed om unit uit te zetten, naar het toilet te gaan (van de schrik van het wakker worden houden ze de plas op), en daarna weer verder slapen. Beide meiden waren in 2,5 week helemaal droog![]()
[ afbeelding ]
40 excl verzendenquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:53 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Wat vraag je hiervoor en kan je deze versturen?
Is dat rood-wit gestreepte jurkje er nog en welke maat is het?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:34 schreef Cathmar het volgende:
Er gaan veel kleintjes door naar 62?
Lief rokjes, samen 6 euro.
Hema jurkjes, samen 5 euro.
Moodstreet/ xs feet jurkjes, samen 10 euro.
Blue seven jurkje, krijg je erbij.
[ link | afbeelding ]
Die 2 jurjes van Moodstreet niets voor je? Mt 62, vallen mooi smal. Rood/wit jurkje is weg.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:24 schreef Tinuviel het volgende:
Ben op zoek naar een leuk jurkje, rokjeof broekje voor een meisje maat 56 of 62. Ik wil graag iets meisjes achtigs hebben, maar geen roze of te tuttig, dus niet veel strikjes, ruches, glitter etc. En het mag niet commercialized zijn, dus geen hello kitty etc. Heeft iemand zoiets?
Die paars wit gestreepte lijkt me leuk. Verkoop je ze ook apart?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:10 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Die 2 jurjes van Moodstreet niets voor je? Mt 62, vallen mooi smal. Rood/wit jurkje is weg.
Ik zal nog eens verder kijken wat ik nog heb.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:24 schreef Tinuviel het volgende:
Ben op zoek naar een leuk jurkje, rokjeof broekje voor een meisje maat 56 of 62. Ik wil graag iets meisjes achtigs hebben, maar geen roze of te tuttig, dus niet veel strikjes, ruches, glitter etc. En het mag niet commercialized zijn, dus geen hello kitty etc. Heeft iemand zoiets?
Nee sorry, dan blijf ik bezig. Ik ga voor de tweelingmoeder-marktquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:17 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Die paars wit gestreepte lijkt me leuk. Verkoop je ze ook apart?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:24 schreef Tinuviel het volgende:
Deze staat Anouk zo leuk! Kan gewoon op een stoere spijkerbroek!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Te tuttig tinu ? Is nieuw 2 euro
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:39 schreef Susie het volgende:
[..]
Deze staat Anouk zo leuk! Kan gewoon op een stoere spijkerbroek!
ebay type1005, 0-6 maanden is te klein waarschijnlijk...?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:17 schreef kleinzusje het volgende:
Iemand nog rode "ballerina" apies in maat M ?
Is te kleinquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:45 schreef SupremeEvil het volgende:
[..]
ebay type1005, 0-6 maanden is te klein waarschijnlijk...?
heb je ddie rode klompslofjes al eens gezien? had ze voor lex in t blauw.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:17 schreef kleinzusje het volgende:
Iemand nog rode "ballerina" apies in maat M ?
Super leuk ! Blijven dus goed zitten ? Ga ze bestellen ! Thx !quote:Op zondag 16 juni 2013 07:26 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
heb je ddie rode klompslofjes al eens gezien? had ze voor lex in t blauw.
maryjanes zijn t, geen ballerina's
http://www.spaansesloffen.nl/klompslofjes.html
die heb ik gekocht voor Ella, Lex had blauwe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |