ze is volgens haar profiel 5 dgn geleden nog online geweest, dus waarom zou ze daar wel op reageren danquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:47 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Anders stuur je haar even een briefje, per gewone post.
En altijd interesse in meisjeskleren, mocht je nog wat overhebbenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:26 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik ga straks even kijken wat er hier nog ligt in 98. (98/104)
Hemden als in ondergoed?
Of mouwloze shirts?
Ah kijk, zover was ik nog niet. Vind het lullig voor KZ (en nog iemand toch...?)quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ze is volgens haar profiel 5 dgn geleden nog online geweest, dus waarom zou ze daar wel op reageren dan
Precies. Ik heb haar hier een pm, dm en op facebook toen een bericht gestuurd en ze postte gewoon vrolijk in allerlei topics maar even een berichtje terug sturen ho maar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ze is volgens haar profiel 5 dgn geleden nog online geweest, dus waarom zou ze daar wel op reageren dan
Dat had ik toen ook idd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:41 schreef oeke het volgende:
Oh, wat vervelend. Ik had hetzelfde maar toen heeft ze via via contact opgenomen met mij, omdat ze niet meer kon inloggen op FOK?! Anyway, ze heeft wel betaald uiteindelijk.
Hopelijk krijgen jullie ook snel bericht.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
KZ wat een leuk pakketje, ik werd erg blij van de verpakking (met lintje!)(ik vind noppenfolie echt heel cool
*plop*)
Het is binnen dus![]()
stond erboven. 2¤ ps tenzij anders genoemd en pakketkorting bij meerdere dingen.quote:
als jij m overneemt, dibs ik m weer van jou! 92 is hier echt way te groot nog, maar leuk voor over een jaar.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:10 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind dat vinginojasje wel erg leuk namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |