Hij is verkocht ! sorryquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:56 schreef ohnee het volgende:
Ik zag geen prijzen? Ik zoek echt maat 80 voor de herfst/winter. (ik kom om in 74)
roze broek is ook superleuk maar helaas maat te klein.
EDIT: Zie nu wel maten en prijzenmocht dat roze jurkje niet doorgaan, heb ik interesse! Is wat prijzig maar het is heerlijke en goede stof en die kleur staat haar prachtig. ^^
Ha ! Nee was het maar waarquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:45 schreef Kleurdoos het volgende:
waarom al die nieuwe kleertjes KZ? heb je een handeltje ofzo?
Dat autovestje, is dat nog te dragen in 74/80?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:04 schreef kleinzusje het volgende:
Kleertjes aan album toegevoegd !![]()
Kleertjes maat 74/80
Baby schoentjes
Kleertjes maat 62/68
Kleertjes maat 50/56
Met o.a.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VERKOCHT
[ afbeelding ]
VERKOCHT
[ afbeelding ]
Ben aan het werk dus ff foto's van MP geplukt. Het is twee keer de linker met auto's. En met afritsbare mouwen dus.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:38 schreef Mineola het volgende:
Ik misschien wel laziness, heb je een foto?
Ja !quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:33 schreef Keshet het volgende:
[..]
Dat autovestje, is dat nog te dragen in 74/80?
Wat enorm zonde!quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ha ! Nee was het maar waarGewoon slecht koop gedrag
Als Mineola ze niet wil, heb ik wel interesse.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:41 schreef laziness het volgende:
[..]
Ben aan het werk dus ff foto's van MP geplukt. Het is twee keer de linker met auto's. En met afritsbare mouwen dus.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blauw of roze?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand interesse in een mammut bed van Ikea? Compleet met lattenbodem, matras mag ook maar raad ik af ivm hygiëne. Er zit wel 1 kras aan zijkant van bed maar is zo weg te werken met kleurstift.
Gratis op te halen in Den Haag voor FOK!users
Stuur even pm/dm of quote want ik kijk niet iedere dag hier
Thanks voor de foto's!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:41 schreef laziness het volgende:
[..]
Ben aan het werk dus ff foto's van MP geplukt. Het is twee keer de linker met auto's. En met afritsbare mouwen dus.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kyara, jij mag ze hebben, voor mij is het eigenlijk nog wel heel ver weg, 86-104, en bovendien vind ik juist die gestreepte leukquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:27 schreef Kyara het volgende:
[..]
Als Mineola ze niet wil, heb ik wel interesse.
Ik heb nog een blauw-grijs gestreepte winterslaapzak met afritsbare mouwen van de Hema, 68-80. Niet dezelfde als die van Laziness, maar lijkt er wel op. De buitenkant is een soort velours-achtige stof. Ik kan de foto even opsnorren als je wil?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:39 schreef Mineola het volgende:
[..]
Thanks voor de foto's!
[..]
Kyara, jij mag ze hebben, voor mij is het eigenlijk nog wel heel ver weg, 86-104, en bovendien vind ik juist die gestreepte leuk
Hy Tinu. Weet je al meer ?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:18 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Ik moet eerst even kijken. Dus als Kyara hem nu wil hebben, is dat prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |