Ze reageert nergens op is mijn ervaring. Facebook ook niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:27 schreef kleinzusje het volgende:
Heeft iemand MeNicole gespot ? Ik krijg haar maar niet te pakken via PM en DM![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 12:43 schreef Solagratia het volgende:
Morretje, ik heb wel belangstelling voor de GMK jumpsuits in maat 74/80![]()
Misschien kan ik hem zo stimuleren om eindelijk eens door te groeien naar een volgende maat
nope..ze zou een tijdje terug ook kleertjes aan me opsturen en me daarna het totaalbedrag doorgeven, maar ook niks van gehoord.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:27 schreef kleinzusje het volgende:
Heeft iemand MeNicole gespot ? Ik krijg haar maar niet te pakken via PM en DM![]()
Ik moest ook een tijd op mn geld wachten, uiteindelijk kwam het wel, maar duurde wel evenquote:Op maandag 17 juni 2013 19:14 schreef NotTheSame het volgende:
Hier hetzelfde kleinzusje. Bult kleertjes opgestuurd maar nog geen geld ontvangen helaas...
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:20 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik moest ook een tijd op mn geld wachten, uiteindelijk kwam het wel, maar duurde wel even
Geloof je toch niet. Ben best even pissig ! Vertrouwen en plezier enzo..... bah !quote:Op maandag 17 juni 2013 19:14 schreef NotTheSame het volgende:
Hier hetzelfde kleinzusje. Bult kleertjes opgestuurd maar nog geen geld ontvangen helaas...
ik heb nog niet betaald hoor, ze gaf zelf aan dat ik maar even moest wachten met betalen tot ze het de dag erna verzonden had zodat ze wist wat de verzenkosten zouden zijn.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:23 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
nope..ze zou een tijdje terug ook kleertjes aan me opsturen en me daarna het totaalbedrag doorgeven, maar ook niks van gehoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wit jurkje zgan met korte mouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roze jurkje met lange mouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hm jurkje mt 80SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hm legging mt 80 roze met katje (foto op de kop)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hm spijkerbroekje met katje mt80. Weinig gedragen want zakte m'n smalle dame van haar kont af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Zoë23 op 19-06-2013 16:10:04 ]![]()
Ooh, dat is een hele fijn kolf! Doet bijna niet onder voor de symphony. Heb dezelfde overgenomen van Gerberaatje.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:19 schreef mrien het volgende:
Ik heb een Medela Pump in Style dubbelzijdige kolf liggen die weg mag. Incl flesjes en extra koeltasje van Medela (en bijbehorende elementen)
Rugzak is vrijwel nieuw, mijne was toen gescheurd en heb een nieuwe gekregen van Medela.
Graag even pm bij interesse![]()
En ik heb dezelfde indertijd overgenomen van miss_sly en nu heeft mijn collega hem in gebruik
Heel fijn ding!![]()
![]()
Dames, door overschot kleertjesen "verkeerde maatjes of kleurtjes" heb ik wat mooie merk kleertjes online gezet. Tis misschien iets duurder maar wel leuk voor hier, toch ?
Kleertjes maat 74/80
o.a.:
VERKOCHT
Verder nog:
Baby schoentjes
Kleertjes maat 62/68
Kleertjes maat 50/56
[ Bericht 10% gewijzigd door kleinzusje op 20-06-2013 15:09:58 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)![]()
Mijn meisje lust de KC wel denk ikquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:39 schreef kleinzusje het volgende:
Dames, door overschot kleertjesen "verkeerde maatjes of kleurtjes" heb ik wat mooie merk kleertjes online gezet. Tis misschien iets duurder maar wel leuk voor hier, toch ?
Kleertjes maat 74/80
o.a.:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik heb ook nog een suepr mooi badstof Metsola overslagjurkje maat 68, een Vinrose tuniek/jurkje maat 80 (valt smal en kleiner) en een H&M spijkerbroekje maat 74.
Foto's ?All I need is for my man to live up to his role
Heb hem zelf op MP gekocht, maar is te smal hier. Nette gebruikte staat. Geen vlekjes of gaatjes. Heb er zelf 12,50 voor betaald. Wil je de Metsola ook ?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Mijn meisje lust de KC wel denk ikAll I need is for my man to live up to his role
Ik realiseer me nu dat 68 heel snel te klein gaat zijnDus een foto van het tuniekje ben ik voor, maar van de Metsola zal niet heel veel zin hebben.
![]()
Hij valt groter en is ook als tuniekje leuk !
Maak morgen foto's. Kan er nu niet bijAll I need is for my man to live up to his role
Dat willen we horen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:44 schreef kleinzusje het volgende:
Hij valt groter en is ook als tuniekje leuk !![]()
![]()
![]()
Ik reserveer ze voor je
Niet goed geld terug garantie ! ( - verzendkosten)
All I need is for my man to live up to his role
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:45 schreef kleinzusje het volgende:
Ik reserveer ze voor je
Niet goed geld terug garantie ! ( - verzendkosten)
![]()
![]()
![]()
Het H&M spijkerbroekje is echt te jongensachtig voor hier. Ik dacht meteen aan Bram
Tinu: wil je het jurkje nog ? Anders gaat hij naar Kyaraquote:Op maandag 17 juni 2013 06:26 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
KZ welke maat is dit jurkje? Ik denk erom om toch 56 te kopen. Hoorde van mijn zus, dat 50 nog groot was. Zeker als het korte mouwen heeft is 56 dan denk ik handiger.
Ophelia ( of anderen) : Ik heb ook nog zwarte rompers maat 68 lange mouw H&M, een Hard roze Tragwerk Salopette/tuinbroekje. Zachte badstofachtige stof maat 74. En een Simple kids bloesje maat 74 ( valt klein). Ook foto's morgen ?All I need is for my man to live up to his role
Even een crosspost!
Aangezien onze jongste dochter nu echt te groot is voor de babykamer en ondertussen al een nieuwe kamer heeft, moet hij weg.
Nieuw gekocht 7 jaar geleden en heeft toen ¤800,- gekost bij elkaar en gaat nu weg voor ¤150,-.
Het plankje staat niet op de foto, maar ziet er hetzelfde uit als de bovenkant van de commode.![]()
Ik moet eerst even kijken. Dus als Kyara hem nu wil hebben, is dat prima.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Tinu: wil je het jurkje nog ? Anders gaat hij naar KyaraCarpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet![]()
Ik laat het aan julliequote:Op woensdag 19 juni 2013 22:18 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Ik moet eerst even kijken. Dus als Kyara hem nu wil hebben, is dat prima.
Fijn.... Wanneer weet je meer Tinu?
Ik zou het wel fijn vinden als ie voor/ rond het weekend verzonden kan worden (als dat kz schikt).![]()
Jij hebt echt veel he!! hahaquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:39 schreef kleinzusje het volgende:
Kleertjes maat 74/80
o.a.:
[ afbeelding ]
Verder nog:
Baby schoentjes
Kleertjes maat 62/68
Kleertjes maat 50/56![]()
Kleertjes aan album toegevoegd !![]()
Kleertjes maat 74/80
Baby schoentjes
Kleertjes maat 62/68
Kleertjes maat 50/56
Met o.a.
VERKOCHT
VERKOCHT
[ Bericht 8% gewijzigd door kleinzusje op 21-06-2013 09:01:08 ]All I need is for my man to live up to his role
oooh is die te klein inmiddels?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:13 schreef kleinzusje het volgende:
een Hard roze Tragwerk Salopette/tuinbroekje. Zachte badstofachtige stof maat 74.![]()
@ klein zusje:
Dat roze jurkje <3 , is dat maat 80?? (of valt ie als 80?) en aan wat voor prijs moet ik denken bij dit spul? ziet er uit als smafolk achtig iets??
De blauwe kruipbroek is ook een kleur die mijn dame tof staat, valt die ruim? (ivm lange romp..) en is het 80 en ook hiervan, heb je prijsindicatie? thnxxx ^^![]()
ohnee: die blauwe badstofbroek heb ik een pm over ontvangen. Was eerder dan jouw reactie, dus die wacht ik even af. De prijzen staan er bij toch ?
Dat roze jurkje valt ruim. Is een 74 maar kan ook als tuniekje langer worden doorgedragen. Mn dochter zit nu in 74/80 en past hem ( is nog ruim). Ik vraag er 15 euro voor. Hij is helemaal nieuw, nooit gedragen, alleen dus gepast.
Marrije: Dat is niet 1 van de broekjes die wij toen hebben gekocht. Deze had ik al . Past nog net, maar ben hem zat
Nu even spitsuur hier, straks volgt foto van Tragwerk broekjeAll I need is for my man to live up to his role
Ik zag geen prijzen? Ik zoek echt maat 80 voor de herfst/winter. (ik kom om in 74)
roze broek is ook superleuk maar helaas maat te klein.
EDIT: Zie nu wel maten en prijzenmocht dat roze jurkje niet doorgaan, heb ik interesse! Is wat prijzig maar het is heerlijke en goede stof en die kleur staat haar prachtig. ^^
![]()
Hij is verkocht ! sorryquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:56 schreef ohnee het volgende:
Ik zag geen prijzen? Ik zoek echt maat 80 voor de herfst/winter. (ik kom om in 74)
roze broek is ook superleuk maar helaas maat te klein.
EDIT: Zie nu wel maten en prijzenmocht dat roze jurkje niet doorgaan, heb ik interesse! Is wat prijzig maar het is heerlijke en goede stof en die kleur staat haar prachtig. ^^
![]()
Maar ohnee, misschien kun je hem ergens online nog nieuw vinden ? Outlet ?
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: