Wat een kletskoek zeg...quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Er zijn onderzoeken die laten zien dat je van Cola Light wel degelijk aankomt. En dieet buiten beschouwing gelaten is cola uberhaupt niet goed voor je, dus het is geen ramp om dat uit je eetpatroon te halen.
Goed onderbouwd ook. Vertel eens, ga je Lambieken over aspartaam? Of heb je een ander kletspraatje van het internet voorhanden?quote:
Ik vind het gewoon vreemd want er zijn ook genoeg onderzoeken waaruit is gebleken dat Cola light niet voor gewichtstoename zorgt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Welk gedeelte?
Ik denk dat je het zonder problemen zelf kunt vinden.
Er is niet één serieus onderzoek die iets anders zegt...quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:49 schreef G.R.S. het volgende:
Ik vind het gewoon vreemd want er zijn ook genoeg onderzoeken waaruit is gebleken dat Cola light niet voor gewichtstoename zorgt.
hoe kom je aan van iets dat nauwelijks calorieën telt?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zijn onderzoeken die laten zien dat je van Cola Light wel degelijk aankomt. En dieet buiten beschouwing gelaten is cola uberhaupt niet goed voor je, dus het is geen ramp om dat uit je eetpatroon te halen.
Ja daarom, zit geen calorieen in dus waar kom je dan van aan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Er is niet één serieus onderzoek die iets anders zegt...
Dit leid tot voor veel honger en een trage stofwisseling.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:30 schreef Darkangle het volgende:
VDH dieet. Werkt altijd, zelfs als je niet in staat bent om genoeg (relatief begrip tegenwoordig) te bewegen.
VDH = vreet de helft.
Probeer suiker + vet een beetje te ontwijken (iets wat je in je TS aangeeft zeker niet te doen), en drink bijzonder veel water (helpt op meerdere manieren, maar het meest practische is dat het het "honger" gevoel onderdrukt).
Onthoud ook dat afvallen niet altijd gewichtsverlies betekend!
Mijn eerste afval sessie kwam ik 7 kilo aan over 3 maanden trainen. Spieren zijn nou eenmaal zwaarder dan vet. Ik zat op 5% vet percentage, maar toch zwaarder door dat feit.
Voor de rest: cardio e.d. zijn leuk, zwemmen is een stuk effectiever. Als je geen trek hebt in baantjes trekken (saai), dan is een balletje overgooien in het diepe nog steeds effectiever(gezien de hoeveelheid spieren die je moet gebruiken om gecoordineerd een bal te gooien zonder ondergrond).
Al met al kost het minder moeite dan wat jij beschreef, en het resultaat is beter. Neem een dag in de week waar je wel gewoon snoep e.d. eet, en je zal merken dat je nog steeds "afvalt", je zal ook merken dat je automatisch minder gaat eten.
precies, dus niet van cola light. anders kom je ook aan van autorijden (op een andere manier dan je bestemming).quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:47 schreef xuryah het volgende:
Er zit wel een stofje in die er voor zorgt dat je honger blijft hebben toch?
Daardoor ga je meer eten en kom je aan..
Maar van cola zelf kom je dus niet aan.
Alleen van het effect, maar als je dat in de hand hebt is er toch geen probleem?
Gewoon niet meer gaan eten.
Haha, inderdaad! Dat zou gek zijnquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:06 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
precies, dus niet van cola light. anders kom je ook aan van autorijden (op een andere manier dan je bestemming).
Gewoon zelfdiscipline hebben. Meer niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:47 schreef xuryah het volgende:
Daardoor ga je meer eten en kom je aan..
Maar van cola zelf kom je dus niet aan.
Alleen van het effect, maar als je dat in de hand hebt is er toch geen probleem?
Gewoon niet meer gaan eten.
Van het product zelf niet. Maar een dieet is wellicht makkelijker volhouden zonder cola light.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
hoe kom je aan van iets dat nauwelijks calorieën telt?
het is gewoon een optelsom van verbruik vs inname. net als brandstof in auto's, simpel.
Broodje aap. Echt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:47 schreef xuryah het volgende:
Jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:45 schreef xuryah het volgende:
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn:
Ik ben nu 0,2 kilo zwaarder dan vorige week..
Deze week dus wat meer sporten.
Heb wel een weekend Pinkpop achter de rug, dus echt super gezond kon ik niet eten.
En ik ben ongesteld.
Is touwtje springen trouwens een goed idee?
Lijkt me heel leuk en lekker om te doen eigenlijk. Gewoon voor erbij
Je moet je naar mijn mening ook wat minder blind staren op je gewicht, als je meer cardio/krachttraining gaat doen krijg je meer spieropbouw, en spieren wegen meer dan vet.. Kijk gewoon of je je gezond voelt en of je tevreden bent met hoe je lichaam eruit ziet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:45 schreef xuryah het volgende:
Heb wel een weekend Pinkpop achter de rug, dus echt super gezond kon ik niet eten.
En ik ben ongesteld.
Wat een onzin dat je alleen maar water zou moeten drinken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:37 schreef Saysem het volgende:
De technische discussie over cola light laat ik voor wat het is, maar naar mijn mening is het beter om gewoon meteen over te schakelen op water. Die behoefte aan zoetigheid moet je afleren, dat scheelt zo veel.
een weging als je ongesteld bent kan je beter niet meetellen, al dat vocht wat je dan vasthoudt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:45 schreef xuryah het volgende:
En ik ben ongesteld.
Het heeft niks met idioot streng te maken, en ik zeg ook niet dat je het nooit mag drinken. Mijn punt is juist dat het makkelijker vol te houden is als je niet 'standaard' zoete drankjes drinkt. Na een tijdje ga je het ook niet heel lekker meer vinden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:33 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat een onzin dat je alleen maar water zou moeten drinken.
Je moet gewoon alles in redelijkheid doen. Daar hoort genieten ook bij en niet zo krampachtig proberen te leven. Dus je kan prima op een feestje veel en "ongezond" eten. Je kan prima Cola Light drinken. Als je er behoefte aan hebt kun je prima naar de McDonalds...
Het gaat om het grote plaatje. Gemiddeld moet je niet meer calorieën tot je nemen dan je verbruikt (en als je af wil vallen minder dan je verbruikt) en daarnaast moet je gewoon zorgen dat je alle voedingsmiddelen die je nodig hebt binnen krijgt.
Een idioot strenge levensstijl is voor vrijwel niemand vol te houden. En uiteindelijk gaat het om de lange termijn.
Ik drink iedere dag Cola Light en ik heb nooit behoefte aan andere zoete drankjes, dus ik zie even niet hoe Cola Light die behoefte op zou roepen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:12 schreef Saysem het volgende:
Het heeft niks met idioot streng te maken, en ik zeg ook niet dat je het nooit mag drinken. Mijn punt is juist dat het makkelijker vol te houden is als je niet 'standaard' zoete drankjes drinkt. Na een tijdje ga je het ook niet heel lekker meer vinden.
Ik drink wel af en toe cola (light), maar alleen voor de afwisseling. Ik moet er niet aan denken om het de hele dag te drinken.
Dus omdat jij het smerig vindt, vindt de hele wereld het smerig?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:16 schreef Deliah het volgende:
Cola of Cola Light gewoon helemaal weglaten. Dat is zo smerig, dat kan nooit moeilijk zijn. Drink de hele dag thee of water.
jij hebt nog nooit dat verhaal over aspartaam gehoord? Je weet wel, dat het slecht voor je is enzo?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:25 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dus omdat jij het smerig vindt, vindt de hele wereld het smerig?
Verder is er vanuit gezondheidsoverwegingen, laat staan overwegingen mbt afvallen, geen reden om Cola Light te laten staan.
dat broodje aap verhaal bedoel je?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij hebt nog nooit dat verhaal over aspartaam gehoord? Je weet wel, dat het slecht voor je is enzo?
Mijn vrouw heeft zelfs onderzoek naar aspartaam gedaan. Dat is inderdaad schadelijk boven een bepaalde hoeveelheid per dag. Iets van 7 liter bij Cola Light als ik mij niet vergis.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
jij hebt nog nooit dat verhaal over aspartaam gehoord? Je weet wel, dat het slecht voor je is enzo?
Dus een glaasje cola drinken per dag is niks mis mee :pquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft zelfs onderzoek naar aspartaam gedaan. Dat is inderdaad schadelijk boven een bepaalde hoeveelheid per dag. Iets van 7 liter bij Cola Light als ik mij niet vergis.
Water is overigens ook schadelijk bij een dagelijkse inname van 7 liter, om het maar even in perspectief te zetten...
Dit, en afvallen is simpel calorien in = calorien uit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:57 schreef DS4 het volgende:
En daar draait het dus om: je verstand gebruiken in plaats van dat binaire denken.
De pH waarde van cola is door het koolzuur niet optimaal voor het lichaam. Daarnaast is Cola naar alle waarschijnlijkheid geproduceerd met gedistilleerd water. Hierdoor bevat het geen mineralen in tegenstelling tot kraanwater.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:25 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dus omdat jij het smerig vindt, vindt de hele wereld het smerig?
Verder is er vanuit gezondheidsoverwegingen, laat staan overwegingen mbt afvallen, geen reden om Cola Light te laten staan.
Appels zijn nog slechter.. Houd toch op met het aspartaam bashen. En maak geen statements die naar alle waarschijnlijkheid niet waar zijn.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:30 schreef dinosteen het volgende:
De pH waarde van cola is door het koolzuur niet optimaal voor het lichaam. Daarnaast is Cola naar alle waarschijnlijkheid geproduceerd met gedistilleerd water. Hierdoor bevat het geen mineralen in tegenstelling tot kraanwater.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:49 schreef SuperTinus het volgende:
Het probleem met dit soort topics en de meeste mensen die reageren is dat veel mensen het grote plaatje vergeten en vervallen in details (moet ik cola light of cola drinken). Als je je blijft focussen op kleine symptomen in plaats van de basis van je lichaam kom je er nooit.
Wil je echt leren hoe je afvalt of aankomt? Dan zul je je in moeten lezen over hoe je lichaam werkt. Vind bronnen en lees wat je lichaam doet met calorieën, lees wat een koolhydraat of een suiker is. Lees wat de functie van eiwitten en vetten in je lichaam zijn en leer op die manier zelf bepalen wat je wel en niet moet eten om af te vallen. Wat je nu doet is symptoombestrijding.
Als je maag niet tegen zuur kan heb je pas echt een probleem...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:30 schreef dinosteen het volgende:
De pH waarde van cola is door het koolzuur niet optimaal voor het lichaam.
Vet eten maakt je wel vet. Misschien niet direct zichtbaar in omvang, maar je bent waarschijnlijk wel vet.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 03:13 schreef star_gazer het volgende:
Hier zijn een paar regeltjes:
• Vet eten maakt je niet vet. Teveel eten maakt je vet.
• Het maakt niet uit wat je eet; als je onder je caloriebehoefte eet, val je af. Zeldzame stofwisselingsziekten daargelaten, gaat dit op voor iedereen.
• Suiker is vergif. Liever een frikandel dan gebak.
• Ga NIET vetten vermijden, want daarmee gooi je je hormoonbalans in de war
• Als een product "0% vet!" is, zou ik eens goed kijken anar het suikergehalte. Niks mis met een vol product, zolang je je calorieen in de gaten houdt.
• Honger jezelf niet uit. Eet niet te weinig, want je lichaam heeft een 'spaarstand' waarin je je overigens behoorlijk kut voelt, omdat alles op halve kracht draait.
• Meten is weten. Laat je vetpercentage meten en reken met een online calculator uit hoeveel calorieen je ongeveer verbruikt op een dag. Trek hier 500 van af en je hebt je doel.
• Houd bij wat je eet. Eet voldoende eiwitten (~1g/kg lichaamsgewicht als je niet serieus traint)
• Eerst krachttraining, dan cardio. Omgekeerd is onzin. Voor krachttraining heb je je reserves nodig (om effectief kracht te kunnen zetten), voor cardio wil je ze juist leeg hebben (om vet te verbranden)
In zo'n smoothie zit er bomvol fruiten. Pers maar eens een sinaasappel, je hebt er stuk of 4 nodig voor een glas sinaasappel van 330ml. Zoveel fruit heeft geen toegevoegde waarde voor het lichaam. Ook nog eens slecht voor je tanden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:51 schreef xuryah het volgende:
[..]
Dus een glaasje cola drinken per dag is niks mis mee :p
Ze zeggen altijd zo veel.
Smoothies zouden ook niet goed zijn om af te vallen. Wordt wel eens beweerd.. lijkt mij ook sterk..
Het gaat er gewoon om hoeveel je van iets neemt.
Nee.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:19 schreef dubbeltjeswasgeld het volgende:
[..]
Vet eten maakt je wel vet. Misschien niet direct zichtbaar in omvang, maar je bent waarschijnlijk wel vet.
Nee. Teveel eten maakt je vet. De wetten van de thermodynamica gelden ook gewoon voor je lijf,quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:05 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee.
Vet eten icm koolhydraten maakt vet.
Alleen vet niet.
Maar ook de wetten van de hormonen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:33 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Nee. Teveel eten maakt je vet. De wetten van de thermodynamica gelden ook gewoon voor je lijf,
Ook vegetariërs zijn deels vlees...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:39 schreef TonyDeuze het volgende:
Zoiezo geen vlees eten, joh. Je bent wat je eet, toch?
Dat zei ik helemaal niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:33 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Nee. Teveel eten maakt je vet. De wetten van de thermodynamica gelden ook gewoon voor je lijf,
Doorgaans ben je kritischer...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh, en mijd de light frisdranken,
er zijn aanwijzingen voor dat als je light frisdrank drinkt, je lichaam zoet waarneemt en de insuline productie omhoog gooit, maar er komt geen suiker. Door de stijging van de het insuline in je bloed neemt je bloedsuikerspiegel af, en krijg je honger.
die zijn gewoon ondergeschikt aan de natuurwetten. Energie in = energie uit + opslag. Minder eten of meer beweging lijdt tot een negatieve opslag = afvallen, enz. enz.quote:
Ja hoor. Gewoon 5 weken alleen maar komkommers vreten en water drinken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:27 schreef xuryah het volgende:
Hebben jullie tips voor mij hoe ik meer kan gaan afvallen?
En kan het nog lukken om 5 kilo kwijt te raken in 5 weken?
Wat je dan verliest is vooral spierweefsel. Verder is zo een crashdieet zeer ongezondquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ja hoor. Gewoon 5 weken alleen maar komkommers vreten en water drinken.
1x per dag mag je een schijfje citroen in je water hangen.
Dat wat is wel belangerijk, he. Dat kcal in = kcal uit betekent niet dat je alles kan eten.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:14 schreef star_gazer het volgende:
[..]
die zijn gewoon ondergeschikt aan de natuurwetten. Energie in = energie uit + opslag. Minder eten of meer beweging lijdt tot een negatieve opslag = afvallen, enz. enz.
Wát je afvalt of aankomt (vet, spiermassa, vocht, etc) is een complexer verhaal en wordt bepaald door je levensstijl (dieet, training). Hormoonspiegels (testosteron, oestrogeen, insuline, ghrelin, leptin, noem maar op) zijn van grote invloed hierop, maar zijn vaak een reflectie van je levensstijl.
http://www.dailytransform(...)r-body-really-wants/quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:02 schreef xuryah het volgende:
- daarnaast laat ik niet alle lekkere dingen staan, dat houd ik gewoon niet eeuwig vol. af en toe een stukje chocola (vooral wanneer ik ongesteld ben) mag heus wel van mezelf. Ik hoef tenslotte geen tientallen kilo's af te vallen, het gaat hier om 2 tot 5 extra kilo die ik kwijt wil.
dat die stoffen in dat voedsel zitten betekent niet dat je eigenlijk daar zin in hebt... dan heb je gewoon zin in de smaak en structuur van chocolade in je mond. en 1 keer per maand chocolade ga je niet merken hoor, zorgen dat je puur neemt scheelt ook al veel. tuurlijk is het wel beter om bepaalde dingen te lagen liggen, bij mij was het ook even wennen voordat ik bepaalde gezonde dingen lekker begon te vinden. maar als je 1 keer in de zoveel tijd zin hebt in iets, gewoon doen en vooral niet schuldig voelen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:14 schreef beeer het volgende:
[..]
http://www.dailytransform(...)r-body-really-wants/
Probeer dus ipv chocolade noten, zaden, peulvruchten en fruit te eten wanneer je trek in chocola krijgt. Of die lijst wetenschappelijk verantwoord is doet er niet eens zo toe, op deze manier word je iig naar gezond eten geleid en krijg je vanzelf minder zin in troep.
Zij snackt 3x per dag. :x Je kan beter gewoon geen snacks kopen. Gewoon droog boterham eten als je 'trek' hebt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:49 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
dat die stoffen in dat voedsel zitten betekent niet dat je eigenlijk daar zin in hebt... dan heb je gewoon zin in de smaak en structuur van chocolade in je mond. en 1 keer per maand chocolade ga je niet merken hoor, zorgen dat je puur neemt scheelt ook al veel. tuurlijk is het wel beter om bepaalde dingen te lagen liggen, bij mij was het ook even wennen voordat ik bepaalde gezonde dingen lekker begon te vinden. maar als je 1 keer in de zoveel tijd zin hebt in iets, gewoon doen en vooral niet schuldig voelen.
Nou en?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat je dan verliest is vooral spierweefsel. Verder is zo een crashdieet zeer ongezond
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:31 schreef CoolGuy het volgende:
veel meer cardio, veel minder krachttraining. Ga spinnen ofzo.
Deze man weet, kijk maar naar zn plaatje dat is hij zelfquote:
Een been amputeren ook.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:32 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nou en?
Dat is niet haar vraag.
ze weel heel snel heel veel afvallen. Ik geef een oplossing, die gegarandeerd werkt.
Doe even normaal zeg. Ik snack 3x per dag?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:00 schreef dubbeltjeswasgeld het volgende:
[..]
Zij snackt 3x per dag. :x Je kan beter gewoon geen snacks kopen. Gewoon droog boterham eten als je 'trek' hebt.
Ik eet alleen nog volkoren. Dat mag wel had ik begrepenquote:Op zondag 30 juni 2013 20:06 schreef Deliah het volgende:
Stoppen met tarwe kan mogelijk ook helpen, schijn je dik van te worden.
Gelulquote:Op zondag 30 juni 2013 20:06 schreef Deliah het volgende:
Stoppen met tarwe kan mogelijk ook helpen, schijn je dik van te worden.
Lijkt me alleen maar goed eigenlijk, voorkomt vraataanvallen en houdt je spijsvertering op gang.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:22 schreef xuryah het volgende:
[..]
Doe even normaal zeg. Ik snack 3x per dag?
Je doelt vast op mijn tussendoortjes.. ik noem fruit en knäckebröd nou niet echt een snack.
Volgens mij kan het echt geen kwaad om tussen mijn ontbijt en lunch en diner iets kleins te eten hoor..
Je weet dat als je je de pleuris fiets dat je je spieren verbrand in plaats van vet?quote:Op zondag 30 juni 2013 17:41 schreef andreas612 het volgende:
'K heb een tijd 't volgende gedaan:
beginnen met 5 min. fietsen/opwarmen
dan ca 1 uur/ 1,5 uur krachttraining
dan minimaal 20 minuten cardio
12 kg in 12 weken kwijt
En wel streng zijn voor jezelf met eten, max 4 boterhammen en avondeten. Fruit + veel groente.
Ben wel een man dus kan me voorstellen dat je minder krachttraining doet en meer cardio.
En probeer met cardio ook wel vol er voor te gaan. 'k ben meestal wel kapot na 30 min. 100rpm op ca. 35kmh.
Dus niet fietsen alsof je naar de lidl gaat..
En hij eet ook veel te weinig.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je weet dat als je je de pleuris fiets dat je je spieren verbrand in plaats van vet?
Daarbij is anderhalf uur krachttraining eigenlijk vrij lang.
Naja, bij mij heeft het wel geholpen.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je weet dat als je je de pleuris fiets dat je je spieren verbrand in plaats van vet?
Het is per persoon natuurlijk verschillend, maar ik vind 1,5 uur ook vrij lang.quote:Op maandag 1 juli 2013 08:59 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Naja, bij mij heeft het wel geholpen.
Dat eerste valt wel mee.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Inderdaad heel handig!quote:Op maandag 1 juli 2013 11:25 schreef Poem het volgende:
Ik heb ook een tip!
Koop een keukenweegschaal.
Op alle verpakkingen staat het aantal kcal per portie aangegeven. Echter, ik merkte dat ik me vaak verkijk op de grootte van de porties. Wat ik één portie muesli vond, was volgens de verpakking eigenlijk drie porties.![]()
Door je porties af te wegen ben je bewuster bezig met de hoeveelheden die je tot je neemt.
Edit: zelfde geldt voor dranken; koop glazen waarop de maat 200ml staat aangegeven.
Slecht is een groot woord, maar de kans op dat je iets verrekt is een stuk groter als je geen warming up doet.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:28 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik begin dan tegenwoordig wel met krachttraining maar heb dan dus geen warming up gehad.. is dat niet slecht dan?
Staat in je op. Ik zeg nergens dat het slecht is.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:22 schreef xuryah het volgende:
[..]
Doe even normaal zeg. Ik snack 3x per dag?
Je doelt vast op mijn tussendoortjes.. ik noem fruit en knäckebröd nou niet echt een snack.
Volgens mij kan het echt geen kwaad om tussen mijn ontbijt en lunch en diner iets kleins te eten hoor..
Haha ja inderdaad..quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Allemaal verschillende antwoorden en tips.
Dat komt omdat je ook niet te zwaar bent. Eigenlijk zit jij prima op gewicht, vandaar dat afvallen veel langzamer gaat dan als je 10+ kilo te dik zou zijn, en dus echt overgewicht zou hebben. Dan gaat het als een speer als je zo gezond gaat leven.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:26 schreef xuryah het volgende:
Er is niks mis met mijn levensstijl.
Ik eet normale porties. Afgewogen op weegschaal.. ik eet wel veel groente en fruit.
Dingen met veel suiker laat ik staan.
Ik heb nooit gesnoept eigenlijk. Ook frituur ik nooit. Daarom snap ik het ook niet..
Ik sport zo veel ik kan. Ga op de fiets naar school en werk.
Het afvallen lukt wel, het gaat alleen heel langzaam.
Ja precies, en dat begrijpen veel mensen hier niet denk ik :pquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat komt omdat je ook niet te zwaar bent. Eigenlijk zit jij prima op gewicht, vandaar dat afvallen veel langzamer gaat dan als je 10+ kilo te dik zou zijn, en dus echt overgewicht zou hebben. Dan gaat het als een speer als je zo gezond gaat leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |