Je warmup is opeens veranderd, net was het alleen:quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:10 schreef ChesterPerry het volgende:
ik kijk net voor opleidingen en zie dit voor defensie(is gayopleiding maar moest ff melden)
Om de fitheidstest van de keuring voor een functie bij het Korps Mariniers te halen, moet je aan de volgende basiseisen voldoen:
Coopertest: 2700 meter hardlopen in 12 minuten
Push-ups: 30x in 2 minuten
Pull-ups: 4x in 2 minuten
Sit-ups: 30x in 2 minuten
Physical training (PT): specifieke test om je krachtuithoudingsvermogen te testen.
Dit is mijn warming up![]()
![]()
![]()
had de helft gekopieerdquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Je warmup is opeens veranderd, net was het alleen:
Ben jij soms een jokkebrok?
wtf 30 sit ups, deed ik als baby, 5x optrekken voor de eerste keer dat ik het deed en 25 push upsquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:10 schreef ChesterPerry het volgende:
ik kijk net voor opleidingen en zie dit voor defensie(is gayopleiding maar moest ff melden)
Om de fitheidstest van de keuring voor een functie bij het Korps Mariniers te halen, moet je aan de volgende basiseisen voldoen:
Physical training (PT): specifieke test om je krachtuithoudingsvermogen te testen.
![]()
![]()
Je plakte het, daarna typte je dat het je warmup was. Dus je bent een opschepper en een piemoltrekker dus vandaag schaft de pot niks.quote:
Dat is alleen een basic fitheidstest voordat je uberhaupt de opleiding ingaat. 9/10 van de parate jongens zijn een stuk fitter dan jij, en als ze het niet zijn fixen ze het wel op wilskracht. En jij loopt 2700 meter in 12 minuten als warming up? Dat heb ik nog nooit iemand zien doen in een burgergym. Niet dat het een topprestatie is, maar diegene die 3400 meter met me meeloopt en er direct 15 pullups uitgoooit krijgt van mij een krat pils.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:10 schreef ChesterPerry het volgende:
![]()
![]()
50x1?quote:
doe ik niet aan ziet er gay uitquote:
En 30 situps stoer vinden is niet gay omdat?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:23 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
doe ik niet aan ziet er gay uit
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:25 schreef VMSDKR het volgende:
Gaat om de beweging MarMar, wie drukt nou z'n bil naar achter in een ruimte vol zweterige mannen. :S
Kom maar terug als je er 100+ in 2 minuten doetquote:
kan geeneensquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Kom maar terug als je er 100+ in 2 minuten doet
Hierover zei brock later dat hij het gevoel had trappen van een paard te krijgen. Lol.quote:
Daarom heb ik ook genoeg jongens gezien die dat halen.quote:
De mannen die chagrijnig worden omdat ik meer wegduw dan hen, in plaats van gewoon naar mijn ass te staren als ik squat, die zijn wel gay ja.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:25 schreef VMSDKR het volgende:
Gaat om de beweging MarMar, wie drukt nou z'n bil naar achter in een ruimte vol zweterige mannen. :S
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:29 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hierover zei brock later dat hij het gevoel had trappen van een paard te krijgen. Lol.
Ga maar weer met je blokken spelen.quote:
Dat moet goed voelen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:32 schreef MarMar het volgende:
[..]
De mannen die chagrijnig worden omdat ik meer wegduw dan hen, in plaats van gewoon naar mijn ass te staren als ik squat, die zijn wel gay ja.
Zat zelf op 89 toen ik nog ecto was als fuck. Nu ben ik wel bijna net zon stoere baas als straatsoldaat, dus dat scheelt wel.quote:
klaag je ook evenveel als hem of?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:34 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Zat zelf op 89 toen ik nog ecto was als fuck. Nu ben ik wel bijna net zon stoere baas als straatsoldaat, dus dat scheelt wel.
Ja maar jij bent pliesie.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Die eisen van defensie zijn gewoon de algemene eisen. Die moet elke gek binnen defensi elk jaar halen. Ook de dikke adjudanten met een bureau functie. Alleen afhankelijk van leeftijd en gewicht hoef je door de jaren heen minder te halen.
Zit op mobiel nu maatje, beter kom je de volgende keer wat eerder met deze ongein.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:35 schreef VMSDKR het volgende:
Bedtijd jongens, we gaan er vandaag uit met een keurig nieuw plaatje.
pics van die assquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:32 schreef MarMar het volgende:
[..]
De mannen die chagrijnig worden omdat ik meer wegduw dan hen, in plaats van gewoon naar mijn ass te staren als ik squat, die zijn wel gay ja.
Rustig maar hoor, staat er morgen ook nog wel. Ik kan dit er nu niet bij hebben, dit gezeik.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Zit op mobiel nu maatje, beter kom je de volgende keer wat eerder met deze ongein.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:34 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Zat zelf op 89 toen ik nog ecto was als fuck. Nu ben ik wel bijna net zon stoere baas als straatsoldaat, dus dat scheelt wel.
Ik mis even het stuk waar iemand jou een vraag heeft gesteld.quote:
Best welquote:
Jij wilt klappen van de zweeps he.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik mis even het stuk waar iemand jou een vraag heeft gesteld.
Hoeveel squat u nu mevrouw?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:39 schreef MarMar het volgende:
[..]
Best welvan de week vroeg iemand in de sportschool of ik voor wedstrijden train omdat het hem opviel hoe zwaar ik steeds train.
![]()
Ik ben wel heel erg benieuwd waar het gaat eindigen, momenteel knalt mijn squat met zo'n 5 kg per week omhoog, dat zal niet eeuwig duren.
Naast alles wat in Griekenland speelt enzo?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Rustig maar hoor, staat er morgen ook nog wel. Ik kan dit er nu niet bij hebben, dit gezeik.
Jij denkt meisje, maar jij weet niet.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jij wilt klappen van de zweeps he.
95 kg in de laatste set van 4x12 ik wil voor mijn verjaardag de 100 halen, gaat lukkenquote:
Boerenkinkelsquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Jij denkt meisje, maar jij weet niet.
Godver. Bazin.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:42 schreef MarMar het volgende:
[..]
95 kg in de laatste set van 4x12 ik wil voor mijn verjaardag de 100 halen, gaat lukkenvolgende week denk ik.
die 3 jaar in een rolstoel gezeten heeft en afgelopen november moeite had met een legpress van 10 kg.quote:
niet slecht maatje.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:35 schreef VMSDKR het volgende:
Bedtijd jongens, we gaan er vandaag uit met een keurig nieuw plaatje.
Begin jij nu ook al maatje?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:40 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Naast alles wat in Griekenland speelt enzo?
Oi, mijn stem is gewoon altijd al laag geweest, totaal natty, jeweettochjonguh!quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:47 schreef Drinky het volgende:
Mensen die meer dan 80kg squatten
Anabole slikkers/spuiters
Dikke respect, sowieso.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:45 schreef MarMar het volgende:
[..]
die 3 jaar in een rolstoel gezeten heeft en afgelopen november moeite had met een legpress van 10 kg.
Pas maar op gastje, ik ga je zwaar inhalen en je ego crashen
En wat zegt de revalidatiearts nu?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:47 schreef MarMar het volgende:
omdat mijn botten niet goed passen, korte versiemeneer de revalidatiearts vond dat ik nooit meer zonder krukken kon en teveel wilde. Toen ben ik naar de sportschool gegaan.
Rest is history.
Met je 30 sit ups.
Ik kon na 5 maanden naturel trainen al 155kg bp squattenquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:47 schreef Drinky het volgende:
Mensen die meer dan 80kg squatten
Anabole slikkers/spuiters
feit dat je 5 jaar hebt gekickboxed heeft er niks mee te maken natuurlijkquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik kon na 5 maanden naturel trainen al 155kg bp squatten
dem genetics
Mwach, je hebt er exemplaren tussen die wel luisteren naar de patient en dan kom je een heel eind met hun vakkennis bij je eigen ervaring met je lijf.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:53 schreef ChesterPerry het volgende:
artsen zijn sws irritant en not te vertrouwen
omdat once you go black you're not welcome backquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:57 schreef ManageTheAnger het volgende:
Waarom niet Nigga's in Fanta?
Anyway:
[ afbeelding ]
Die gasten die hun hele leven gevoetbald hebben kunnen niet eens 60kg squattenquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:53 schreef seto het volgende:
[..]
feit dat je 5 jaar hebt gekickboxed heeft er niks mee te maken natuurlijk
bench press squat?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik kon na 5 maanden naturel trainen al 155kg bp squatten
dem genetics
maar hoeveel benchpress squat je à mattie?quote:
op de playstationquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:53 schreef seto het volgende:
[..]
feit dat je 5 jaar hebt gekickboxed heeft er niks mee te maken natuurlijk
Hatsjoe.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:08 schreef MarMar het volgende:
kutTV, mensen die obesitas een ziekte noemen..![]()
Tijd om dat ding uit te zetten en te gaan slapen, nite!
let even op je taalgebruik aubquote:
thanks bra.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:53 schreef ChesterPerry het volgende:
artsen zijn sws irritant en not te vertrouwen
Wat een zigeunerdieetquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:45 schreef Seam het volgende:
Dit is trouwens mijn nieuwe dieet voor tijdens het bulken. Schijnt erg goed te zijn:
Iedere ochtend:
1 sinaasappel of grapefruit
1 beschuit of geroosterde boterham
koffie of thee zonder suiker of melk
Maandagmiddag:
1 ei
2 bekers yoghurt, halvol of vol
2 beschuiten of geroosterde boterhammen
Maandagavond:
2 tomaten
2 eieren
1 beker yoghurt, halfvol of vol
halve krop sla eventueel met wat olie, azijn en zout
Dinsdagmiddag:
1 ei
Dinsdagavond:
1 tomaat
1 beker yoghurt, halvol of vol
1 bief tartaar eventueel gegrild
Woensdagmiddag:
1 ei
2 bekers yoghurt, halfvol of vol
Woensdagavond:
125 gram biefstuk gegrild
Donderdagmiddag:
125 gram kwark
1 tomaat
1 zure augurk
Donderdagavond:
1 appel
2 tomaten
Vrijdagmiddag:
200 gram vis naar keuze
1 tomaat
Vrijdagavond:
1 ei
1 tomaat
Koffie en thee zonder suiker of melk, en mineraalwater mag je onbeperkt drinken.
In het weekend mag je normaal eten.
voorgeplande eetschema'squote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:45 schreef Seam het volgende:
Dit is trouwens mijn nieuwe dieet voor tijdens het bulken. Schijnt erg goed te zijn:
Iedere ochtend:
koffie of thee zonder suiker of melk
Maandagmiddag:
1 ei
Maandagavond:
2 tomaten
2 eieren
Dinsdagmiddag:
1 ei
Dinsdagavond:
1 tomaat
1 beker yoghurt, halvol of vol
Woensdagmiddag:
1 ei
2 bekers yoghurt, halfvol of vol
Woensdagavond:
125 gram biefstuk gegrild
Donderdagmiddag:
125 gram kwark
1 tomaat
1 zure augurk
Donderdagavond:
1 appel
2 tomaten
Vrijdagmiddag:
200 gram vis naar keuze
1 tomaat
Vrijdagavond:
1 ei
1 tomaat
Koffie en thee zonder suiker of melk, en mineraalwater mag je onbeperkt drinken.
In het weekend mag je normaal eten.
Hier serieus op in gaanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
voorgeplande eetschema's
Je weet toch wel wat je energiebehoefte, macro's en micro's zijn? Daar hoef je vooraf geen heel eetschema te maken maar gewoon "normaal" eten en je doelen halen. Ik hit mijn bijna elke dag met hooguit ~50kcal afwijking en afhankelijk van inspanning m'n macro's zonder moeite ( op trainingsdagen wat meer carbs)
je vindt jezelf wel heel wat he meneertje arts? ooit kom je jezelf tegen gozer, ooit kom je jezelf tegenquote:
Maakt me niks uit, ben geboren en getogen op de streets, nu laat ik het geld lekker rollen. Ik weet dat ik uiteindelijk tog wel weer terugkom bij de streets. Gewoon lekker die test stelen bij de apotheek voordat ik ontslagn wordt, prima toch?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:35 schreef seto het volgende:
[..]
je vindt jezelf wel heel wat he meneertje arts? ooit kom je jezelf tegen gozer, ooit kom je jezelf tegen
Hou die gay shit voor jezelf aubquote:
ga weg vieze mocro anabolen ectoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:05 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hou die gay shit voor jezelf aub
haha wie ben jij? Wat denk je en wat zegggg jij? Arnhem haha wat een pauperstad.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:33 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
let even op je taalgebruik aubwat ga je morgen doen? kom arnhem
16 jaar gevoetbald, 140 kg squat @ 78 kg bw.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:00 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Die gasten die hun hele leven gevoetbald hebben kunnen niet eens 60kg squatten
Niet haten op Arnhemquote:Op vrijdag 7 juni 2013 07:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
haha wie ben jij? Wat denk je en wat zegggg jij? Arnhem haha wat een pauperstad.
Allang gesubbed man!quote:
Fijn dat je dit deelt. Ik heb ook een v-hals aan, hoe voel je je hierbij?quote:
Korte broek is beter dan driekwarts broekquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mannen in korte broek(behalve op het strand)
Ook met teenslippers zeker?
Dit. Nog niet summerproof.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:58 schreef JackieBrown het volgende:
Lekker uit het raam naar het mooie weer kijken gr gr
Nope, lage sokken en blauwe Vans.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
fukkin aesthetic brahquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:06 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Fijn dat je dit deelt. Ik heb ook een v-hals aan, hoe voel je je hierbij?
Plaats je foto.quote:
Ik heb een week geleden progress pics geplaatst.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nope, lage sokken en blauwe Vans.
[..]
fukkin aesthetic brah
[..]
Plaats je foto.
Dat was zo extreem. Sowieso dat je deze week ook progressie hebt gemaakt. Ja tog?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:26 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik heb een week geleden progress pics geplaatst.
Mijn tamme kikker heeft grotere bicepsen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:26 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik heb een week geleden progress pics geplaatst.
Sowieso. Ik kan meer gewicht aan. Nog geen verschil in de spiegel maar dat komt nog welquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dat was zo extreem. Sowieso dat je deze week ook progressie hebt gemaakt. Ja tog?
Mijn biceps zien er groter uit vanuit mijn aanzichtquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mijn tamme kikker heeft grotere bicepsen.Maar wel tof zeg, leuk figuurtje nu.
quote:
Haha, je bent natuurlijk ook een femlet, wat meten ze nu?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:30 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Mijn biceps zien er groter uit vanuit mijn aanzichtMaar hé, vroeger was het vet. En bedankt
28 cmquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Haha, je bent natuurlijk ook een femlet, wat meten ze nu?
Tan is voor arme mensen die op het land werken, de elitaire man is spierwit en zwaarlijvig ten gevolge van zijn welvaart.quote:
voor de huidskleur gaat dat nog steeds op in India, China Korea enzquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Tan is voor arme mensen die op het land werken, de elitaire man is spierwit en zwaarlijvig ten gevolge van zijn welvaart.
Beter klap je gwn bloed zweet en tranen door die speaker.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:48 schreef Beach het volgende:
frontlinert veel te blije hardstyle man
ga voor raw
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Beter klap je gwn bloed zweet en tranen door die speaker.
Wat lul je mooie straat piraat! Zit al heel me leven op voetbal en met 60kg squatjes kan ik wel een paar uurtjes doorgaan. Roberto Carlos Quads hier!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:00 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Die gasten die hun hele leven gevoetbald hebben kunnen niet eens 60kg squatten
ja wat is je vraagquote:
wat is er mis meequote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
wat heb je eraan gedaanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:26 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ja wat is je vraag
[..]
wat is er mis mee
Whut ik kan geen relatie hebben met iemand waarvan zijn guns kleiner zijn dan die van mijquote:
niks wou je laten wegsnijden ofzoquote:
nee heb het zelf als het goed is niet was benieuwd hoe je ermee omgaat qua kledij enzoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:50 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
niks wou je laten wegsnijden ofzo
hou zelf van merkkleding zit vaak wat getailleerder dus doe ik er een hemd onder dan zie je er niks meer vanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:53 schreef Beach het volgende:
[..]
nee heb het zelf als het goed is niet was benieuwd hoe je ermee omgaat qua kledij enzo
ah okee bedanktquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:55 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
hou zelf van merkkleding zit vaak wat getailleerder dus doe ik er een hemd onder dan zie je er niks meer vanen als er een dope print op zit op de t shirt is het geeneens nodig, maar in de zomer is het irritant ja
denk zelf dat je het krijgt door een hoger vp, heb zelf nooit gekuurd of vage supps gebruiktquote:
Heb je goed voor elkaar baasquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:57 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
G.R.S. en janneke_13 in de keuken voor een PWO maaltje.
Oké vrouwman, vraag me überhaupt af wie iemand met uitgegroeide klitter wil. ;squote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Whut ik kan geen relatie hebben met iemand waarvan zijn guns kleiner zijn dan die van mij!!!
Je vader wilt je moeder toch ook?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Oké vrouwman, vraag me überhaupt af wie iemand met uitgegroeide klitter wil. ;s
Nice tumblr pic brah.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:57 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
G.R.S. en janneke_13 in de keuken voor een PWO maaltje.
jij woont er toch??quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
Volgende week weer naar Roffa mn niggers opzoekken
Idd, ben van studie gewisseld omdat ik de stad mijn strot uitkwam.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:24 schreef seto het volgende:
wie gaat er nou vrijwilling in rotterdam wonen
eh zkl je bent zelf toerkquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]pls met je grieks/turks viezig bruine kleurtje.
![]()
wie komt vrijmibo in roffa thenn
MBO Beveiliging nu?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:25 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Idd, ben van studie gewisseld omdat ik de stad mijn strot uitkwam.
Als ik Grieks of Turks was zou ik nu schennis schoppen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:10 schreef JackieBrown het volgende:
![]()
wie komt vrijmibo in roffa thenn
Welke hooggeleide stoedie doe je?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
universiteit nigger
ik ben hooggeleerd mattie
schennis avoided yayquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:30 schreef McNulty het volgende:
[..]
Als ik Grieks of Turks was zou ik nu schennis schoppen.
you lucky bitchquote:
wees die virtuoze lyricale hittespitter en geef haar ervan langsquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:51 schreef VMSDKR het volgende:
Schennis komt nog ben epistel aan het typen in Word.
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:52 schreef VMSDKR het volgende:
Het is trouwens 'stennis', schennis is heel wat anders. Maar dat even terzijde.
Ze betaalt belasting, dat geeft mij genoeg voldoening.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:53 schreef McNulty het volgende:
[..]
wees die virtuoze lyricale hittespitter en geef haar ervan langs
Geen epistel dusquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:54 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ze betaalt belasting, dat geeft mij genoeg voldoening.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:10 schreef JackieBrown het volgende:
Het lijkt net alsof die foto's midden in een buttrape zijn genomen.quote:
spuit elf. Ik dacht dat hij t met opzet deedquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:52 schreef VMSDKR het volgende:
Het is trouwens 'stennis', schennis is heel wat anders. Maar dat even terzijde.
Ik moest het een paar keer hardop lezen voordat ik doorhad dat er iets niet klopte.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:08 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
spuit elf. Ik dacht dat hij t met opzet deed
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
da was prive nr jou gestuurd wrom hier zetten zonder toestemming
Cutten gaat bij mij een stuk sneller sinds ik geen cheat day meer heb. Haal nu altijd wel de 0,5kg per weekquote:
Eet jij ook geen raketjes dan?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:06 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Cutten gaat bij mij een stuk sneller sinds ik geen cheat day meer heb. Haal nu altijd wel de 0,5kg per week
"ineens"quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:48 schreef Sapstengel het volgende:
Bestelde Big Mac + Cheeseburger net op de terugweg van werk, paste wel binnen m'n kcals en macro's. Krijg ik ineens 2 Quarter Pounders en een grote friet. Nu heb ik teveel gegeten vandaag.
Waarom klaag je dan niet. Schreeuw dat het niet in je macros past terwijl je op de balie slaat.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:48 schreef Sapstengel het volgende:
Bestelde Big Mac + Cheeseburger net op de terugweg van werk, paste wel binnen m'n kcals en macro's. Krijg ik ineens 2 Quarter Pounders en een grote friet. Nu heb ik teveel gegeten vandaag.
Serieus? Linkje?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Er is iemand op DBB die al zijn carbs uit raketten haalt
Wel een goed idee inderdaad. En dan klagen dat je teveel hebt gekregenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:39 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Waarom klaag je dan niet. Schreeuw dat het niet in je macros past terwijl je op de balie slaat.
ik ga ook gamen a mattiequote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:19 schreef no1uknow het volgende:
vrijdagavond-niks te doen, wat zal ik doen? biertje, blowtje en fifa?
Naar een speeltuintje gaanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:19 schreef no1uknow het volgende:
Gewoon chickie bellequote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:19 schreef no1uknow het volgende:
Weet niet he met ecto's heb je altijd problems.quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zaten net twee meisjes van 13-14 voor mijn raam op de wipwap rare geluiden te maken.
no pedo
Keiharde ghetto workout zettenquote:
Tijd om de BBC tevoorschijn te halenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zaten net twee meisjes van 13-14 voor mijn raam op de wipwap rare geluiden te maken.
no pedo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
ik doe het altijd in de bus of metroquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]ik heb zo'n mattie die dat doet, gaat stoer pullups doen in zo'n speeltuintje in z'n buurt
In de metro? Met al dat straattuig?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
ik doe het altijd in de bus of metro
ik ben het straattuigquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:25 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
In de metro? Met al dat straattuig?
blijf veilig.
haha meth headquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Manageranger, goed bezig! Alleen die savings zijn waardeloos, althans in mijn geval, want ik spendeerde het alsnog aan andere dingen.
na dag 1 alquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:17 schreef Dimachaerus het volgende:
vanaf hoeveel maanden training kan je je eerste straei verwachteN?
Thnx,quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Manageranger, goed bezig! Alleen die savings zijn waardeloos, althans in mijn geval, want ik spendeerde het alsnog aan andere dingen.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik word helemaal kk gek van die klamme handen kk.
Als ik jouw lifts zijn en het feit dat fanta grotere armen dan jij heeft dan is er van genetisch potentieel bij jou geen sprakenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb een before foto gemaakt van mn rug en daarop is een strong v-taper te zien, betekent dit je veel genetisch potentieel hebt?
Handen insmeren met odorex extra dry. Werkt echtquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik word helemaal kk gek van die klamme handen kk.
Ik moest ineens denken aan het feit dat klamme handen tijdens het playstationen al helemaal tyfus is. Daarna moest ik denken aan al die keren dat ik jou gepwnt heb.quote:
Dacht eerst dat je aan het grappen was. Vervolgens ging ik Googlen en zag dit topic: LIF / Odorex Extra Dryquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Handen insmeren met odorex extra dry. Werkt echt
wrom praat je met je vriendin via fok manquote:
Haha vrienden aan het maken?quote:
Hebben die in Nederland dat ook? Of zal het vast tegenvallenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Die crossfit chicks hebben sowieso goed figuurtje.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat een fysieken in die post van 16meter.
Net als overal in de echte wereld heeft ongeveer 1 op de 1000 mensen echt een mooi lijf.. camera ophangen in de vrouwenkleedkamer op de sportschool loont de moeite niet imho.. de balans tussen de paar mooie chicks en het "PLEASE PUT A KNIFE IN MY EYEBALL" gevoel is de moeite niet waard.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Hebben die in Nederland dat ook? Of zal het vast tegenvallen
Bedankt voor de insigt van een vrouw, die ziet elke keer de kleedkamer dus ik moet je dan wel gelovenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:50 schreef MarMar het volgende:
[..]
Net als overal in de echte wereld heeft ongeveer 1 op de 1000 mensen echt een mooi lijf.. camera ophangen in de vrouwenkleedkamer op de sportschool loont de moeite niet imho.. de balans tussen de paar mooie chicks en het "PLEASE PUT A KNIFE IN MY EYEBALL" gevoel is de moeite niet waard.
Vooral na sommige groepslessen als het dan helemaal volstroomt. Je hebt er zo eentje met een rode staaf die ze alle kanten op schudden.. not one fit body seen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:50 schreef MarMar het volgende:
[..]
Net als overal in de echte wereld heeft ongeveer 1 op de 1000 mensen echt een mooi lijf.. camera ophangen in de vrouwenkleedkamer op de sportschool loont de moeite niet imho.. de balans tussen de paar mooie chicks en het "PLEASE PUT A KNIFE IN MY EYEBALL" gevoel is de moeite niet waard.
Girl heeft niet eens een meetlint.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:37 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Als ik jouw lifts zijn en het feit dat fanta grotere armen dan jij heeft dan is er van genetisch potentieel bij jou geen spraken
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
een rode staaf die ze alle kanten op schudden..
Doet m'n vriendin ook, X-Co heet dat geloof ikquote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Vooral na sommige groepslessen als het dan helemaal volstroomt. Je hebt er zo eentje met een rode staaf die ze alle kanten op schudden.. not one fit body seen.
Sowiesoquote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:48 schreef Beach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sprinter 100x beter dan marathonloper
Ik vind het de verantwoordelijkheid van de school om die dingen niet gestolen te laten worden, beetje belachelijk dat de andere leerlingen daarvoor opdraaien. Cheaters zullen er altijd zijn (hoort bij het leven).quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:47 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)terdamse-school.html
Je zou maar in de zomervakantie Engels examen opnieuw moeten maken omdat een paar mocro's examens uit een kluis hebben gehaald, weer een hele generatie PVV stemmers erbij
Zal me niks verbazen als op die islamitische scholen het echte examen gewoon oefenen, kafirs mag je toch bedonderen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik vind het de verantwoordelijkheid van de school om die dingen niet gestolen te laten worden, beetje belachelijk dat de andere leerlingen daarvoor opdraaien. Cheaters zullen er altijd zijn (hoort bij het leven).
ik heb maar 2x een goed lichaam gezien in de gym en die ene was van mezelfquote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Bedankt voor de insigt van een vrouw, die ziet elke keer de kleedkamer dus ik moet je dan wel geloven
Zoiets zou meteen uitlekken omdat die leerlingen toch wel hun mond voorbij praten, denk ik.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als op die islamitische scholen het echte examen gewoon oefenen, kafirs mag je toch bedonderen.
Vervolgens komen die op het hbo in je projectgroep terecht
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik heb maar 2x een goed lichaam gezien in de gym en die ene was van mezelf.
Kon het aardig vergelijken toen ik naast je liep.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Girl heeft niet eens een meetlint.
soms moet je gewoon een arrogantie fa2 zetten tog?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zoiets zou meteen uitlekken omdat die leerlingen toch wel hun mond voorbij praten, denk ik.
[..]!
Niks mis mee, deze hele sport draait sowieso om zelfverheerlijking en uren naar je eigen spiegelbeeld staren en ongevraagd je biceps flexen en mensen dwingen te voelen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
soms moet je gewoon een arrogantie fa2 zetten tog?
haha ik heb sapstengel aan mijn quad laten voelenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niks mis mee, deze hele sport draait sowieso om zelfverheerlijking en uren naar je eigen spiegelbeeld staren en ongevraagd je biceps flexen en mensen dwingen te voelen.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
haha ik heb sapstengel aan mijn quad laten voelen!!!! Herkenbaar
Ik snap er geen kut van. Nog steeds. WTF is deze shit man?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:06 schreef Drommeldaris het volgende:
Heb je je steroidblocker aan staan ofzo
jesse heeft gelobbyd bij de overheid en daardoor kan je nu alleen nog informatie bij door hem gekeurde sites vindenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik snap er geen kut van. Nog steeds. WTF is deze shit man?
Als dit Jesse's werk is, dan zit het wel goed. Bedankt voor de opheldering!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:08 schreef seto het volgende:
[..]
jesse heeft gelobbyd bij de overheid en daardoor kan je nu alleen nog informatie bij door hem gekeurde sites vinden
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Kon het aardig vergelijken toen ik naast je liep.
Ik kreeg een stijfje.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
haha ik heb sapstengel aan mijn quad laten voelen!!!! Herkenbaar
om me te aaien?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
niet brutaal doen anders mijn annoe op jouw iddeh
Ach, binnen een paar maanden ben ik haar toch voorbijgestreefd, ik laat haar nu nog even stoer doen.quote:
Zou ook wel een chopper willen, lijkt me veel relaxter dan een sportmotor.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:34 schreef Snakey het volgende:
[dagboek]
Ik zat er net over te denken een home gym te bouwen, hoewel ik daar amper ruimte voor heb. Gisteren een bespreking gehad over de verbouwing van m'n huis, en 1 van die gasten, die aan het einde van de straat woont, zei dat ik effe mee moest lopen om te zien hoe hij zijn huis had verbouwd. Die heeft dus een complete home gym staan.![]()
Ik krijg de sleutel zodat ik kan trainen wanneer ik wil.![]()
En er staat een dikke vette Harley bij hem van iemand die er vanaf moet vanwege geldgebrek. Denk dat ik die ga overnemen voor een zacht prijsje. En ja, zodra je achter in de 40 ben wil je ineens een Harley.![]()
[/dagboek]
Dit is een wat oudere Harley, daar moet je een beetje op leren rijden. Er staan 2 cilinders van totaal 1200cc onder je te stampen, als je daar 1 schakelfout mee maakt maakt het gehakt van je versnellingsbak.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:37 schreef seto het volgende:
[..]
Zou ook wel een chopper willen, lijkt me veel relaxter dan een sportmotor.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:34 schreef Snakey het volgende:
[dagboek]
Ik zat er net over te denken een home gym te bouwen, hoewel ik daar amper ruimte voor heb. Gisteren een bespreking gehad over de verbouwing van m'n huis, en 1 van die gasten, die aan het einde van de straat woont, zei dat ik effe mee moest lopen om te zien hoe hij zijn huis had verbouwd. Die heeft dus een complete home gym staan.![]()
Ik krijg de sleutel zodat ik kan trainen wanneer ik wil.![]()
En er staat een dikke vette Harley bij hem van iemand die er vanaf moet vanwege geldgebrek. Denk dat ik die ga overnemen voor een zacht prijsje. En ja, zodra je achter in de 40 ben wil je ineens een Harley.![]()
[/dagboek]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.
Jammer alleen dat die typische helm daarbij niet toegestaan is in Nederland.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dit is een wat oudere Harley, daar moet je een beetje op leren rijden. Er staan 2 cilinders van totaal 1200cc onder je te stampen, als je daar 1 schakelfout mee maakt maakt het gehakt van je versnellingsbak.
Ow is dat zo? Ik neem hem toch mee naar Spanje denk ik. Veel meer mooie dagen en lekkere wegen om een beetje relaxed rond te tuffen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:46 schreef seto het volgende:
[..]
Jammer alleen dat die typische helm daarbij niet toegestaan is in Nederland.
Volgens mij wel, had het ooit een keer gehoord.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow is dat zo? Ik neem hem toch mee naar Spanje denk ik. Veel meer mooie dagen en lekkere wegen om een beetje relaxed rond te tuffen.
Chopper is moeilijker te rijden door de lange voorvorken die zij doorgaans hebben.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:37 schreef seto het volgende:
[..]
Zou ook wel een chopper willen, lijkt me veel relaxter dan een sportmotor.
Ik ben voor velen ook moeilijk te berijden door mijn lange voorvork.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Chopper is moeilijker te rijden door de lange voorvorken die zij doorgaans hebben.
lol die zelfkennisquote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik heb maar 2x een goed lichaam gezien in de gym en die ene was van mezelf.
te weinig gevoel in het voorwiel lijkt mequote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Chopper is moeilijker te rijden door de lange voorvorken die zij doorgaans hebben.
Size doesn't matter, je mist dus de skills.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:29 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ben voor velen ook moeilijk te berijden door mijn lange voorvork.
Alleen gevaarlijk als je bmi boven de 22 is.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:45 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi, ik ben vandaag voor de 3e keer wezen sporten, en ehh ik had een hartslag van 176, is dat gevaarlijk hoog of niet? Ik ben 16.
Ben je weer met je moeder geweest?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:45 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi, ik ben vandaag voor de 3e keer wezen sporten, en ehh ik had een hartslag van 176, is dat gevaarlijk hoog of niet? Ik ben 16.
uhoh:(quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Alleen gevaarlijk als je bmi boven de 22 is.
Meteen goede benen workout gehadquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee! Ik ben er helemaal heen gefietst, 40 minuten enzo met tegenwind
Woon je op het platteland ofzo.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee! Ik ben er helemaal heen gefietst, 40 minuten enzo met tegenwind
Hoe moet ik skills opdoen als niemand me kan berijden?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Size doesn't matter, je mist dus de skills.
Wat is het verband hier tussen?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet eens zo een slecht idee, maar ik ga eerst maar eens mijn schoolafmaken.
Helisports bro. Fitness-seller betaal je echt een shitload verzendkosten.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:00 schreef Levolution het volgende:
Over homegyms gesproken, ben nu aan het rondkijken voor gewichten, fitness-seller heeft niks op voorraad. Waar kun je nog meer cheape gewichten kopen?
En een goede barbell van 220cm en 20kg en dus niet 18kg ofzo.
edit: oh wacht, ik keek bij 30mm, 50mm is wel op voorraad.
Dankje, even checken.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:21 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Helisports bro. Fitness-seller betaal je echt een shitload verzendkosten.
Die ga ik uiteraard bij powercage.nl bestellen. Moet ook nog een bankje bij en 50mm dumbells. Gaat wel aantikken dit.quote:
Omdat het gratis verzenden isquote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dankje, even checken.
edit: thanks bro, 140kg aan schijven + 20kg/220cm barbell (=160kg in totaal) gaat hier 346,89 kosten, ideaal.
Denk dat ik hier ga bestellen, maar ik zie nergens verzendkosten.
Dat is helemaal mooi. Ik ga alles, op de powercage na, hier bestellen. Ook een mooi bankje waarmee ik leg extensions enzo kan doen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:57 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Omdat het gratis verzenden iskomen mijn weights ook vandaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |