Nou soms zou je dat wel wensen als je met zulke mensen vliegtquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan hem moeilijk thuislaten
quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou soms zou je dat wel wensen als je met zulke mensen vliegt
Kan je niet eens bieren inderdaadquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op zich vind ik Het altijd wel gezellig op Schiphol, ALS je overdag vliegt!
Om 3 uur half 4 is er bijna niks open
Ik wil gewoon zo lang mogelijk slapenquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We gaan met vrienden, misschien zeggen die ook wel, 4 uur aanwezig is vroeg zat.quote:
Of een burgertje pakkenquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan je niet eens bieren inderdaad
5 uur lukt ook makkelijk joh.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We gaan met vrienden, misschien zeggen die ook wel, 4 uur aanwezig is vroeg zat.
Je checkt toch een dag van te voren al in
Ik ookquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wil gewoon zo lang mogelijk slapen
Echt nietquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:58 schreef Muto het volgende:
In de zomer is alles wel open om een uurtje of 4 joh. Niet zeiken.
Een file om 4 uur sochtendsquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We vliegen op vrijdag, hij is bang voor files richting Schiphol
Ik moest pas geleden mijn ouders afhalen op Schiphol, heb een uur vast gestaan op de A4 tussen Shell-tankstation en afslag Schiphol. Sluit Rijkswaterstaat even 4 van de 5 rijstroken af.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We vliegen op vrijdag, hij is bang voor files richting Schiphol
Hij werkte vroeger in Amsterdamquote:
Je moet ook niet naar Amsterdam gaan als Ajax speelt, snelwegen staan dan meestal snel vol door al die fans die vroeg weggaan.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij werkte vroeger in Amsterdamen toen kwam het regelmatig voor hoor
Ja maar jij woont niet in Nederlandquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:00 schreef DonRaja het volgende:
Toen we naar Suriname vlogen had ik een hotel geboekt op Schiphol de avond voor vertrek. Is me perfect bevallen.
Naar Suriname is ook wel een hectisch gebeuren, 10 man 1 iemand uitzwaaienquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:00 schreef DonRaja het volgende:
Toen we naar Suriname vlogen had ik een hotel geboekt op Schiphol de avond voor vertrek. Is me perfect bevallen.
Ja klopt en helemaal niemand die zich aan de maximale aantal kilo's bagage houdt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Naar Suriname is ook wel een hectisch gebeuren, 10 man 1 iemand uitzwaaien
cruise controlquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:05 schreef Muto het volgende:
Op die A4 zit je tegenwoordig heel de tijd op je snelheidsmeter te kijken, met die trajectcontroles en mobiele flitsers.
Ik word helemaal gek van 100 - 120 - 100 - 130 - 120.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:05 schreef Muto het volgende:
Op die A4 zit je tegenwoordig heel de tijd op je snelheidsmeter te kijken, met die trajectcontroles en mobiele flitsers.
Brussel is voor mij 1,5 uur rijden. Ik vlieg het liefst van Eindhoven, vanaf de incheckbalie rechtstreeks het vliegtuig in en bagage doorgelabeld. Maar helaas zijn de vluchten Eindhoven-Amsterdam geschrapt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar jij woont niet in Nederland
Voor ons is het minder dan een uur rijden
Dat is ook meer een sprongetje dan een vluchtquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Brussel is voor mij 1,5 uur rijden. Ik vlieg het liefst van Eindhoven, vanaf de incheckbalie rechtstreeks het vliegtuig in en bagage doorgelabeld. Maar helaas zijn de vluchten Eindhoven-Amsterdam geschrapt.
Woon je net over de grens? Kan je niet via Aachen?quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Brussel is voor mij 1,5 uur rijden. Ik vlieg het liefst van Eindhoven, vanaf de incheckbalie rechtstreeks het vliegtuig in en bagage doorgelabeld. Maar helaas zijn de vluchten Eindhoven-Amsterdam geschrapt.
Ja maar was wel perfect: geen rijen, geen wachttijden, geen files naar Amsterdam, geen incheckbalies op Schiphol, etc...quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook meer een sprongetje dan een vlucht
Qua bestemming kwam ik toch meestal bij Zaventem of Schiphol uit.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Woon je net over de grens? Kan je niet via Aachen?
Klopt, ik zet hem daar ook op. Maar vooral hierom:quote:
En dan ook nog stukken met 70 en 90.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik word helemaal gek van 100 - 120 - 100 - 130 - 120.
Dan heb je inderdaad niks aan cruise control.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:14 schreef Muto het volgende:
[..]
Klopt, ik zet hem daar ook op. Maar vooral hierom:
[..]
En dan ook nog stukken met 70 en 90.
Zeker handig jaquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja maar was wel perfect: geen rijen, geen wachttijden, geen files naar Amsterdam, geen incheckbalies op Schiphol, etc...
Ik wist niet dat het daar zo erg was, ik kom meestal over Utrecht.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:14 schreef Muto het volgende:
[..]
Klopt, ik zet hem daar ook op. Maar vooral hierom:
[..]
En dan ook nog stukken met 70 en 90.
Die vanaf Utrecht richting Amsterdam (A2) doet het toch nog niet of inmiddels wel?quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het daar zo erg was, ik kom meestal over Utrecht.
Ik hoop het nietquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die vanaf Utrecht richting Amsterdam (A2) doet het toch nog niet of inmiddels wel?
Stel je niet zo aan boeler.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:26 schreef Cara het volgende:
Het is niet normaal warm. Ff half uurtje van mn werk fietsen, zweet me het lazarus.
Changi Airport in Singapore.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vitesse wil ook Messi en Ronaldo.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens de Televaag wil Vitesse Zakaria Labyad weer terughalen naar Nederland.
Matige spelers, beiden.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vitesse wil ook Messi en Ronaldo.
als je je verbrandquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe kun je er niet van genieten?
zo gewonnen, zo geronnenquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha die Bogarde vlucht voor de fiscus.
hier nietquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:47 schreef DonRaja het volgende:
Thermometers hier gaven om 15.30 33 graden aan
In de zon?quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:47 schreef DonRaja het volgende:
Gelukkig is er altijd nog je moeder om het zweet op te likkenquote:
Goede comeback, 10/10.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:48 schreef Cara het volgende:
[..]
Gelukkig is er altijd nog je moeder om het zweet op te likken
Kweenie, waren van die dingen langs de weg die ook de tijd aangeven. Vandaar dat ik wist dat het 15.30 was.quote:
Kan door de reflectie van het asfalt komen, maar 33 lijkt me echt stug ook al ligt België een stukje zuidelijkerquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kweenie, waren van die dingen langs de weg die ook de tijd aangeven. Vandaar dat ik wist dat het 15.30 was.
Zou kunnen, diverse sites geven als maximum 28 graden aan voor vandaag.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan door de reflectie van het asfalt komen, maar 33 lijkt me echt stug ook al ligt België een stukje zuidelijker
Weet nog steeds niet hoe en wanneer het is veranderdquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:58 schreef DonRaja het volgende:
Googleads werken in elk geval perfect:
[ afbeelding ]
Het blijft zonde dat Ivanovic is weggevallen van de top ranglijst.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:07 schreef AFCNiels het volgende:
Sharapova![]()
[ afbeelding ]
[..]
Bedoel je een bandenplakset?
Ja heel jammer, dat was ook een van mijn favorieten.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het blijft zonde dat Ivanovic is weggevallen van de top ranglijst.![]()
![]()
![]()
#Ivanovic #lekkerwijf #Tennis #droom #VoormijwatEriksenvoorTyronis.
Gelukkig hebben we de foto's nog... Zo terug.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja heel jammer, dat was ook een van mijn favorieten.
hier in de tuin 28 gradenquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:47 schreef DonRaja het volgende:
Kirilenko hoort ook tot mijn favorieten.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog... Zo terug.
Hmm... nee geen competitie voor Ana. Al ligt dat wellicht aan mijn persoonlijke voorkeur voor brunettes.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kirilenko hoort ook tot mijn favorieten.
Het was perfect terrasweer in ieder gevalquote:
Hoe weet jij dat ik bij de fietsenmaker ben geweest?quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:07 schreef AFCNiels het volgende:
Sharapova![]()
[ afbeelding ]
[..]
Bedoel je een bandenplakset?
Heb je vast een nieuw filmpje gemaakt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm... nee geen competitie voor Ana. Al ligt dat wellicht aan mijn persoonlijke voorkeur voor brunettes.
[..]
Het was perfect terrasweer in ieder geval
Je moet thermometers niet in de zon hangen. Dat weet zelfs een kind.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:47 schreef DonRaja het volgende:
Mijn moeder is overleden, maar voor de rest prima grap.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:48 schreef Cara het volgende:
[..]
Gelukkig is er altijd nog je moeder om het zweet op te likken
quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik bij de fietsenmaker ben geweest?
Het maakt hem zelfs een beetje dubieus.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn moeder is overleden, maar voor de rest prima grap.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het blijft zonde dat Ivanovic is weggevallen van de top ranglijst.![]()
![]()
![]()
#Ivanovic #lekkerwijf #Tennis #droom #VoormijwatEriksenvoorTyronis.
Ik vind het eerder supersneu, maar dat geheel terzijde.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:22 schreef Cara het volgende:
[..]
Het maakt hem zelfs een beetje dubieus.
Beledigen doe je me er idd niet mee.quote:
Waarvan aktequote:Op donderdag 6 juni 2013 18:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het eerder supersneu, maar dat geheel terzijde.
Ik zou wel willen, maar ben gezegend met de meest suffe collega's ooit. Neemt niet weg dat ik een klein biertje ga doen, jaquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:26 schreef kapiteintje het volgende:
Happel, morgenmiddag vrijmibo in 't zonnetje met je collega's?
Als wij samen zouden werken zou 't veel gezelliger zijn denk ik.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ben gezegend met de meest suffe collega's ooit. Neemt niet weg dat ik een klein biertje ga doen, ja
Ik ben er van overtuigd.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als wij samen zouden werken zou 't veel gezelliger zijn denk ik.
Als je goed zou lezen, zou je zien dat het woordje 'al' impliceert dat het huren van die kamer volledig los staat van jouw advies.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je m'n advies zo serieus neemt.
Alsof iemand jouw advies serieus neemt...quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je m'n advies zo serieus neemt.
Alleen een advies van hem om hem niet serieus te nemen zou ik serieus nemen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof iemand jouw advies serieus neemt...
Daar heb je inderdaad gelijk in.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alleen een advies van hem om hem niet serieus te nemen zou ik serieus nemen.
Ik hoef overlopers niet in mijn team te hebben, die zijn niet te vertrouwen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad gelijk in.
#teamkapiteintje
Ongetwijfeld vanwege mij. Dat valt bijna niet te ontkennen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je goed zou lezen, zou je zien dat het woordje 'al' impliceert dat het huren van die kamer volledig los staat van jouw advies.
Bijna niet, maar toch wel.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ongetwijfeld vanwege mij. Dat valt bijna niet te ontkennen.
Waarom houdt het jou dan zo bezig?quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, doe maar. Je hebt alleen jezelf er mee.
Het is niet omdat je mod bent dat je ons ineens betuttelend moet toespreken. De roem is je duidelijk nu al naar je hoofd gestegen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:22 schreef ajacied4lf het volgende:
GGMM en Kapikapi.Stelletje kleuters.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:16 schreef ajacied4lf het volgende:
SHO / Dries Roelvink : 'Vrouwen geboren om mannen te verzorgen.'
Johan Derksen uitspraken van Dries Roelvink. Heeft hij toch nog iets opgestoken van Tour du Jour.
Haphap. het is altijd gezeik tussen jullie, en het gaat werkelijk om niks.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is niet omdat je mod bent dat je ons ineens betuttelend moet toespreken. De roem is je duidelijk nu al naar je hoofd gestegen.
Als het om niks gaat, wat maak je je dan druk?quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Haphap. het is altijd gezeik tussen jullie, en het gaat werkelijk om niks.Dat kan je niet ontkennen.
Nee joh, was maar een grapje.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Haphap. het is altijd gezeik tussen jullie, en het gaat werkelijk om niks.Dat kan je niet ontkennen.
Ik maak me niet druk. Ik lach eromquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als het om niks gaat, wat maak je je dan druk?
Soms lach ik er om, soms haal ik mijn schouders op. Het is het leven zoals het is.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk. Ik lach erom
Je begint verstandig te worden. Het werd ook wel tijd, je bent inmiddels al tegen de 30. Wat is je volgende stap vooruit?quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:24 schreef GGMM het volgende:
kapi -als ik mod wilde zijn was ik het al geweest- teintje heeft gelijk.
M'n abonnement bij de Donald Duck opzeggen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je begint verstandig te worden. Het werd ook wel tijd, je bent inmiddels al tegen de 30. Wat is je volgende stap vooruit?
Ik beroep me op mijn verschoningsrecht.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Filiaalmanager bij Burger Kingquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je begint verstandig te worden. Het werd ook wel tijd, je bent inmiddels al tegen de 30. Wat is je volgende stap vooruit?
Zo gaat het inderdaad.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Soms lach ik er om, soms haal ik mijn schouders op. Het is het leven zoals het is.
Ik vind het ook raar. Je gaat bijna denken dat hij niks te doen heeft in BNW en dat hij via BNW makkelijk een blauw kleurtje probeerde te scoren om hier tof te komen doen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als het om niks gaat, wat maak je je dan druk?
Maar die op de Donald Duck Extra behouden.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
M'n abonnement bij de Donald Duck opzeggen.
Deze keer weet je wel zeker dat je er een hebt?quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
M'n abonnement bij de Donald Duck opzeggen.
Goedkoop scoren heet dat in vaktermen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar. Je gaat bijna denken dat hij niks te doen heeft in BNW en dat hij via BNW makkelijk een blauw kleurtje probeerde te scoren om hier tof te komen doen.
Hierbij bevestig ik datgene wat je zegt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar. Je gaat bijna denken dat hij niks te doen heeft in BNW en dat hij via BNW makkelijk een blauw kleurtje probeerde te scoren om hier tof te komen doen.
Dat zullen we over 3 maanden merken he.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze keer weet je wel zeker dat je er een hebt?
Ik heb als kind een keer een Donald Duck Extra gestolen, uit de Albert Heijn.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar die op de Donald Duck Extra behouden.
Het volgende nummer deden de Zware Jongens voor het eerst hun intrede in Duckstad.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb als kind een keer een Donald Duck Extra gestolen, uit de Albert Heijn.
#thuglive.
Hij is doodquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
De meest overschatte rapper ooit.
Kutmuziek.
Eens.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kutmuziek.
Het is maar goed dat er toen nog geen DWDD bestond, anders was hij toen de hele avond opgehemeld.quote:
Dat is addware die je wss geïnstalleerd hebt tijdens dat mp3-programma. Daar werd 25 keer gevraagd of je software wilde installeren die niks met dat programma te maken had.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb mijn computer best wel verneukt gister met het maken van het Strootman filmpje. Wat the fuck is Webcake nou weer, en waar delete ik het.
Boeiendquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie dat Elvis Presley ook al dood is?
Dat zit er dik in jaquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is addware die je wss geïnstalleerd hebt tijdens dat mp3-programma. Daar werd 25 keer gevraagd of je software wilde installeren die niks met dat programma te maken had.
Waarschijnlijk heb je blind 20 keer op 'next' geklikt.
Hij schijnt vroeger zelfs nog op balet gezeten te hebben. Hoe ongeloofwaardig kun je jezelf maken als gangsterrapper vraag je jezelf dan af.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kutmuziek.
#leugensquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ballet*quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij schijnt vroeger zelfs nog op balet gezeten te hebben. Hoe ongeloofwaardig kun je jezelf maken als gangsterrapper vraag je jezelf dan af.
Met zulk soort dingen moet je niet in BNW aan komen zetten.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
probeer malwarebytes eensquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zit er dik in ja. Het meeste al weten op te ruimen gelukkig... Straks maar even een virusscanner laten lopen in zoverre ik er één heb.
Debiel.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kutmuziek.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:42 schreef Doublepain het volgende:
Betere rappers dan Tupac heb je niet.
Ik heb ook wel een paar van die irritante add-ons / internet extensions die je nodig hebt filmpjes of muziekjes van sites te downloaden.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zit er dik in ja. Het meeste al weten op te ruimen gelukkig... Straks maar even een virusscanner laten lopen in zoverre ik er één heb.
Mensen die haten op Tupac.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:42 schreef Doublepain het volgende:
Ik wist wel dat je een Turk was.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:42 schreef Doublepain het volgende:
Ligt goed in het gehoor Tupac. Een beetje een top40 rapper als het ware. Wat Jan Smit voor het Nederlandse lied is was Tupac voor de rapscene.quote:
Aan het downloadenquote:
Valt wel mee...quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kutmuziek.
Frissequote:Op donderdag 6 juni 2013 19:42 schreef Doublepain het volgende:
Jij begrijpt hetquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Madvillain is ook een beetje het Linda Roos en Jessica van hun tijd.
GGMM is ervaringsdeskundige mensen op hun taalgebruik aanspreken op twitter.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik spreek ervaringsdeskundigen niet graag tegen.
Ik vind Patrick Kluivert de beste raper.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:51 schreef Doublepain het volgende:
Beste rapper die NL ooit gehad heeft of eigenlijk nog heeft:
Fresku
Nee, joh. Mr Polska. Of is dat geen rapper?quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:51 schreef Doublepain het volgende:
Fresku
Brainpowerquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:51 schreef Doublepain het volgende:
Fresku
quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind Patrick Kluivert de beste raper.
Ik kan maar 4 regels, in het schermpje was het 4 regels maar ik zie maar 2, ik zet het er even neerquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb liever dat je daar #TeamJohannes neerzet.
Nu wordt het meteen zo ordinair.
Brainpower is idd de beste rapper die Nederland heeft gekend.quote:
Ach, het heeft hem weer 2 dagen van zaken afgehouden die eigenlijk prioriteit zouden moeten krijgen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM is ervaringsdeskundige mensen op hun taalgebruik aanspreken op twitter.
Alleen vond hij dit maar twee dagen leuk.
Waarom moest ik hier om lachen?quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind Patrick Kluivert de beste raper.
Wat een onzin. Frisse man.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Brainpower is idd de beste rapper die Nederland heeft gekend.
Want gelijk het zwakke niveau van Nederlandse rappers aangeeft.
Ali Bquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Brainpower is idd de beste rapper die Nederland heeft gekend.
Want gelijk het zwakke niveau van Nederlandse rappers aangeeft.
waarom schreef ik dat niet aan elkaarquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alleen omdat hij er als een kneusje uitziet idd.
Fred Teeven is een gevaarlijke gekquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Fred Teeven, die imbeciel wist toch wel dat dat enkelbandengeval zou worden afgeschaft.
't is watquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Z'n eerste album zit prima in elkaar hoor.
Enige rapper welke ik kan waarderen binnen de Nederlandse landgrenzen. Hij spit die teksten er zo uit. Soms heb ik het idee dat hij zijn nummers opneemt zonder enig voorwerk. En goed dat het ondanks dit alles klinktquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Z'n eerste album zit prima in elkaar hoor.
Werkte bij justitie in A'dam hé.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Fred Teeven is een gevaarlijke gek
quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enige rapper welke ik kan waarderen binnen de Nederlandse landgrenzen. Hij spit die teksten er zo uit. Soms heb ik het idee dat hij zijn nummers opneemt zonder enig voorwerk. En goed dat het ondanks dit alles klinkt
Ik zit echt helemaal in zijn flow als ik paar nummers achter elkaar luister.
Het wordt tijd dat ze die er een keer uitschoppen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Fred Teeven, die imbeciel wist toch wel dat dat enkelbandengeval zou worden afgeschaft.
En blunders dat hij maakte in die functie, en dan toch een politieke carriere op touw weten te zetten. Wat een doorzetter.quote:
Uh, oke.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enige rapper welke ik kan waarderen binnen de Nederlandse landgrenzen. Hij spit die teksten er zo uit. Soms heb ik het idee dat hij zijn nummers opneemt zonder enig voorwerk. En goed dat het ondanks dit alles klinkt
Ik zit echt helemaal in zijn flow als ik paar nummers achter elkaar luister.
Vraag me eigenlijk af waar Ivo Opstelten uithangt. Die doet nog minder dan dat Fred doet.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ze die er een keer uitschoppen.
Zeg het hem!quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En blunders dat hij maakte in die functie, en dan toch een politieke carriere op touw weten te zetten. Wat een doorzetter.
Extince is niet zo geforceerd gebracht. Gewoon een beetje spelen met taal en daar hitjes mee scoren, niks mis mee.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dit. Tot nu toe nam ik je redelijk serieus.
Dat is waar het eigenlijk om gaat he: plezier hebben.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Extince is niet zo geforceerd gebracht. Gewoon een beetje spelen met taal en daar hitjes mee scoren, niks mis mee.
Jammer inderdaad, en je hebt ons twitterfront ook al vaarwel gezegd. Gister ben ik nog geretweet door het Christelijke Dagbladquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik neem je soms niet serieus terwijl je het wel zo bedoelt, sorry
quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer inderdaad, en je hebt ons twitterfront ook al vaarwel gezegd. Gister ben ik nog geretweet door het Christelijke Dagblad
Christenen delen Hansie zijn demagogische teksten omtrent pedo's naar het schijntquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]Dat is wel baas. Ik zal er weer wat meer op gaan letten. Ik moet zeggen dat de teleurstelling dat Nicki me negeert nog steeds behoorlijk aan me knaagt.
Zo is het.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is waar het eigenlijk om gaat he: plezier hebben.
Alleen bij festivals?quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit naar nederland 1 te kijken. Het ging bij het Journaal over XTC-pillen bij festivals
Die twittert zoveel dat het niet meer bij te houden is.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Christenen delen Hansie zijn demagogische teksten omtrent pedo's naar het schijnt
En Nicki ben ik qua Twitter ook wel op uitgekeken... Zolang ze maar muziek blijft maken.
Ik word online gepest... tijd om dit verdriet buiten te vergeten.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die twittert zoveel dat het niet meer bij te houden is.
Wat hadden ze erover te melden?quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit naar nederland 1 te kijken. Het ging bij het Journaal over XTC-pillen bij festivals
Link?quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik word online gepest... tijd om dit verdriet buiten te vergeten.
[ afbeelding ]
Ze gingen de wijken in, vragen wat mensen er van vonden. Een man ondervragen van het trimbos-instituut omdat er eentje dood aan ging.quote:
Zal ik doen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:21 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik adviseer jullie allen om dit album even te luisteren.
Je hebt gelukkig ook fansquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik word online gepest... tijd om dit verdriet buiten te vergeten.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:21 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik adviseer jullie allen om dit album even te luisteren.
Ik respecteer je mening.quote:
Al had je het niet gerespecteerd.quote:
Ja, alleen dat bedrag van 4 miljoen vind ik nogal raar. Alsof Feyenoord dat bedrag in het echt heeft betaald voor die speler.quote:
Het was 3.5.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, alleen dat bedrag van 4 miljoen vind ik nogal raar. Alsof Feyenoord dat bedrag in het echt heeft betaald voor die speler.
Ja, deze zeker, ik dacht even dat het echt was.quote:
Ja, ik heb daar gewoon haar, gewoon scheren. Hoezo? Het zou ongeluk brengen ofzo?quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:52 schreef kapiteintje het volgende:
Hebben jullie ook een paar van die haartjes wat meer richting je jukbeen ipv op je kaak zeg maar? Mijn broertje beweert dat je die niet mag afscheren. Ik vraag me nog steeds af waarom niet. Einde verhaal.
Dat jij deze post begreep. Ik zit al een halfuur aan mijn gezicht te voelen over welke haartjes het nou zou kunnen gaan.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, ik heb daar gewoon haar, gewoon scheren. Hoezo? Het zou ongeluk brengen ofzo?
Op je jukbeenderen, daarzo. Ter hoogte van je oor maar dan wat meer naar je neus toe. Ik begreep het soort van, denk ik.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat jij deze post begreep. Ik zit al een halfuur aan mijn gezicht te voelen over welke haartjes het nou zou kunnen gaan.
ik ook dank je wel LR wat een prachtplaat.quote:
In een jaar kan veel gebeurenquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Volgend jaar met deze verdediging op het eckte WK
denswill.....quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Volgend jaar met deze verdediging op het eckte WK
Ach voor je het weet is het weer voorbij.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Hele tweede helft niet gezien.
Saai man zo'n fake EK.
wiequote:Op donderdag 6 juni 2013 22:36 schreef kapiteintje het volgende:
Wat deed dat aandachtstrekkertje nu weer?
watquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:36 schreef kapiteintje het volgende:
Een onsamenvattend verhaal over dachau, auswitchz en duitsersquote:
Omdat hij je lekker vindt? Sommige mensen kunnen gewoon geen complimenten accepteren.quote:
Een Joods/moffen variant op Van Gaal zijn overwinningsreden.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:36 schreef kapiteintje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |