Matige spelers, beiden.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vitesse wil ook Messi en Ronaldo.
als je je verbrandquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe kun je er niet van genieten?
zo gewonnen, zo geronnenquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha die Bogarde vlucht voor de fiscus.
hier nietquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:47 schreef DonRaja het volgende:
Thermometers hier gaven om 15.30 33 graden aan
In de zon?quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:47 schreef DonRaja het volgende:
Gelukkig is er altijd nog je moeder om het zweet op te likkenquote:
Goede comeback, 10/10.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:48 schreef Cara het volgende:
[..]
Gelukkig is er altijd nog je moeder om het zweet op te likken
Kweenie, waren van die dingen langs de weg die ook de tijd aangeven. Vandaar dat ik wist dat het 15.30 was.quote:
Kan door de reflectie van het asfalt komen, maar 33 lijkt me echt stug ook al ligt België een stukje zuidelijkerquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kweenie, waren van die dingen langs de weg die ook de tijd aangeven. Vandaar dat ik wist dat het 15.30 was.
Zou kunnen, diverse sites geven als maximum 28 graden aan voor vandaag.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan door de reflectie van het asfalt komen, maar 33 lijkt me echt stug ook al ligt België een stukje zuidelijker
Weet nog steeds niet hoe en wanneer het is veranderdquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:58 schreef DonRaja het volgende:
Googleads werken in elk geval perfect:
[ afbeelding ]
Het blijft zonde dat Ivanovic is weggevallen van de top ranglijst.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:07 schreef AFCNiels het volgende:
Sharapova![]()
[ afbeelding ]
[..]
Bedoel je een bandenplakset?
Ja heel jammer, dat was ook een van mijn favorieten.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het blijft zonde dat Ivanovic is weggevallen van de top ranglijst.![]()
![]()
![]()
#Ivanovic #lekkerwijf #Tennis #droom #VoormijwatEriksenvoorTyronis.
Gelukkig hebben we de foto's nog... Zo terug.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja heel jammer, dat was ook een van mijn favorieten.
hier in de tuin 28 gradenquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:47 schreef DonRaja het volgende:
Kirilenko hoort ook tot mijn favorieten.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog... Zo terug.
Hmm... nee geen competitie voor Ana. Al ligt dat wellicht aan mijn persoonlijke voorkeur voor brunettes.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kirilenko hoort ook tot mijn favorieten.
Het was perfect terrasweer in ieder gevalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |