cruise controlquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:05 schreef Muto het volgende:
Op die A4 zit je tegenwoordig heel de tijd op je snelheidsmeter te kijken, met die trajectcontroles en mobiele flitsers.
Ik word helemaal gek van 100 - 120 - 100 - 130 - 120.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:05 schreef Muto het volgende:
Op die A4 zit je tegenwoordig heel de tijd op je snelheidsmeter te kijken, met die trajectcontroles en mobiele flitsers.
Brussel is voor mij 1,5 uur rijden. Ik vlieg het liefst van Eindhoven, vanaf de incheckbalie rechtstreeks het vliegtuig in en bagage doorgelabeld. Maar helaas zijn de vluchten Eindhoven-Amsterdam geschrapt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar jij woont niet in Nederland
Voor ons is het minder dan een uur rijden
Dat is ook meer een sprongetje dan een vluchtquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Brussel is voor mij 1,5 uur rijden. Ik vlieg het liefst van Eindhoven, vanaf de incheckbalie rechtstreeks het vliegtuig in en bagage doorgelabeld. Maar helaas zijn de vluchten Eindhoven-Amsterdam geschrapt.
Woon je net over de grens? Kan je niet via Aachen?quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Brussel is voor mij 1,5 uur rijden. Ik vlieg het liefst van Eindhoven, vanaf de incheckbalie rechtstreeks het vliegtuig in en bagage doorgelabeld. Maar helaas zijn de vluchten Eindhoven-Amsterdam geschrapt.
Ja maar was wel perfect: geen rijen, geen wachttijden, geen files naar Amsterdam, geen incheckbalies op Schiphol, etc...quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook meer een sprongetje dan een vlucht
Qua bestemming kwam ik toch meestal bij Zaventem of Schiphol uit.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Woon je net over de grens? Kan je niet via Aachen?
Klopt, ik zet hem daar ook op. Maar vooral hierom:quote:
En dan ook nog stukken met 70 en 90.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik word helemaal gek van 100 - 120 - 100 - 130 - 120.
Dan heb je inderdaad niks aan cruise control.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:14 schreef Muto het volgende:
[..]
Klopt, ik zet hem daar ook op. Maar vooral hierom:
[..]
En dan ook nog stukken met 70 en 90.
Zeker handig jaquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja maar was wel perfect: geen rijen, geen wachttijden, geen files naar Amsterdam, geen incheckbalies op Schiphol, etc...
Ik wist niet dat het daar zo erg was, ik kom meestal over Utrecht.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:14 schreef Muto het volgende:
[..]
Klopt, ik zet hem daar ook op. Maar vooral hierom:
[..]
En dan ook nog stukken met 70 en 90.
Die vanaf Utrecht richting Amsterdam (A2) doet het toch nog niet of inmiddels wel?quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het daar zo erg was, ik kom meestal over Utrecht.
Ik hoop het nietquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die vanaf Utrecht richting Amsterdam (A2) doet het toch nog niet of inmiddels wel?
Stel je niet zo aan boeler.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:26 schreef Cara het volgende:
Het is niet normaal warm. Ff half uurtje van mn werk fietsen, zweet me het lazarus.
Changi Airport in Singapore.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op zich vind ik Het altijd wel gezellig op Schiphol, ALS je overdag vliegt!
Om 3 uur half 4 is er bijna niks open
Vitesse wil ook Messi en Ronaldo.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens de Televaag wil Vitesse Zakaria Labyad weer terughalen naar Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |